Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 950
  • 5 190

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Rkele että on kylmä. Niin pihalla kuin peitonkin alla. Kesää odotellessa.

Oikeastaan koko viikko mennyt fiilistellessä erään nimeltämainitsemattoman radiokanavan aamushown parhaita paloja mitä on tullut (etenkin viimekesänä) tallenneltua koneelle. Parit makeat naurut tullut noille jutuille. Oudointa tässä on se että vieläpä muistaa suurinpiirtein senkin missä tullut oltua silloin ja tuolloin kun kattoo lähetysten päivämääriä.

Ja kun kesään, musiikkiin ja jollain tavalla populaarikulttuuriinkin päästiin tässä turhanpäiväistä paskaa pölistessä, niin pistetääs viimekesältä yksi suosikkibiiseistäni.
Duke Dumond featuring Jax Jones - I Got You

Bassoraita, naisvokalisti ja letkeä meininki tekee tästä biisistä vaan niin kovan. Näin talven keskellä kiva muistella sitä kun ensin juhannuksena vitutti se että satoi räntää, lämpötilan ollessa hyvällä tuurilla 10 astetta, ja sitten tulikin heinäkuussa aikas lämpimät meiningit.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hiphei. Seinille huutelu jatkukoot.

Piti tossa tasan 12 maissa mennä nukkumaan. No sitten eksyin kuuntelemaan "vielä yhden biisin". Siitä oon päätynyt sitten kaikennäköisiin auto - ja eläinvideoihin. Ei tän ihan näin pitänyt mennä!

Jospa NYT nukkumaan. Ja aamulla rallia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olisi varmaan syytä nukkua. Huomenna taas aikainen työpäivä, ja sen jälkeen onkin edessä asunnon muuttoviikonloppu. Perjantai onneksi vapaapäivä pakkaamiselle ja sen sellaiselle kuten uuden asunnon avaimien saamiselle, lauantaina tulevat muuttofirman miehet ja ma-iltana pitäisi jo palauttaa tyhjinä 80 muuttolaatikkoa. Rankka keikka tulossa kyllä, toivottavasti se sujuisi suuremmitta ongelmitta.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi varmaan syytä nukkua. Huomenna taas aikainen työpäivä, ja sen jälkeen onkin edessä asunnon muuttoviikonloppu.
Muuttaminen on kyllä samaan aikaan ihan perseestä ja todella mukavaa. Uusi kämppä on tietty se mukava osuus ja tavaroiden raijaaminen se vähemmän mukava. Näin öisin on kyllä mukavan rauhallista kaupungissa. Jospa sitä lähtisi vaikka kävelylle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
WEE COULD BEE HEROEES, MEE AND YOUU, lauleskeleepi Tove Lo Alesson kanssa väsätyssä biisissään.

Eipä taaskaan nukuta. Ja niin tylsääkin nyt tässä että mietiskelen niinkin järkeviä, kuin
  • onko homoa,
  • vaiko heteromaista se että tykkää naislaulajien suloista ääntä kuunnella?
Kun ei oikeen mitään biisejä keksi kuunneltavaksi, niin taidanpas painua nukkumaan. Hyviä öitä yökukkujille ja yövuorolaisille, pitäkää lippu korkealla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Taidanpa aloittaa huomis- tai siis tänäspäivän kymmeneltä vasta. Jospa tässä vielä tovin harjoittaisi viihdyntää. Unethan nyt järjestään on ainakin periaatteessa painajaisia, mutta joka kerta niissä jää levy päälle ja tilanteet on niin absurdeja, ettei ne hirveästi panikoitsumista aiheuta. Kesällä näin kerran painajaista, että vähän säikähdin ja taisin huutaen herätä. Ikävän todentuntuinen oli tuo silloin, mutta se siitä. Kumma juttu, että jos itselle käy unessa jotain, niin ei hirveästi hetkauta, mutta jos jollekin muulle...

Mieli tekisi kovasti mennä toisto"huumoreilemaan" TPS:n "slogan"-ketjuun, mutta enpä tiedä. Jokohan mut on siellä nähty? Uskaltaako, vai onko tää viimenen hetki lähtee meneen?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taas. Tänään ehkä hitusen väsyttääkin, mutta olen todennut, että tää valvominen on musta oikeastaan aika hauskaa. Se mitä kaikkea se sitten aiheuttaa ei niin hauskaa olekaan. Jotenkin aivot toimii aina skarpimmin ja parhaiten yöllä. Koko päivän kun sumussa vaeltaa, niin ei kirkkauden koittaessa tahtoisi oikein mennä nukkumaan. Kohta se on kuitenkin pakko nöyrtyä, kun ei huomisesta muuten tule mitään.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
En ole tämän vuoden puolella tainnut kertaakaan saada nukuttua yli 7 tuntia, useammin lähempänä neljää. Sama homma tänäänkin, olen luonnostaan enempi iltaihmisiä ja illalla aktiivisempi. Tuohon päälle nyt alkuviikolla tullut ero, jota edelsi parin kolmen viikon helvetin nihkeä jakso -> en ole saanut syötyä enkä nukuttua kun on niin paska olla. No nyt on onneksi olo vähän helpottunut mutta kyllä tänään on huomannut kuinka helvetisti voi ahdistaa yksin olo. Oon kuitenkin ollut jo jopa viitisen tuntia itsekseen tänään, että sillä lailla.... Yksin nukkuminen on vaan aika perseestä kun on tottunut että on se tyttöystävä vierellä. Nyt sitten odottelen jostain syystä tuota edmonton-buffalo matsia, joku kiero mielenkiinto tuohon totalitääriseen housuunpaskomiseen.
 

Glove

Jäsen
Töistä kotiuduin hetki sitten, kaadoin itselleni lasin Glen Deveronia ja ihmettelen hetken maailman menoa. Aamulla naapuripaikkakunnalle katsomaan jääkiekkoa ja hoitelemaan pari muutakin juttua siinä samalla.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vähän ärsyttää, kun menee nukkumaanmeno näin myöhään. Reilu kuusi tuntia olen tässä sängyssäni kännykkää räpläillyt. No, onneksi on loma niin ei ole niin vakavaa!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voi lempo sentäs ja suunnilleen kaikki muut kirosanat ja noitumiset päälle.

Tää tauti on vaan niin perseestä. Jos tunnin saa yöllä nukutuksi niin ainakin kaksi menee sitten yskiessä huonovointisena. Tämänkin taudin ois voinut jättää kokematta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt ei nukuta, pitäisi varmaan nukuttaa. Onneksi on huominen eli siis tämä päivä vielä lomapäivänä, torstaina sitten taas töihin. Kissa tuli seurakseni valvomaan yöllistä pohdintaani 1990-luvun parhaista elokuvista, mutta voisin mennä omaan uuteen sänkyyni jossa rakkaimpani nukkuu.

Yllättävän hankalaa oli karsia 1990-luvun elokuvista top10, ja päätinkin vetää täysin fiiliksellä ja enemmänkin viihtyvyyden ja ilon kautta kuin ottaa listalta lukuisia laadukkaita mutta varsin synkeitä ysäritrillereitä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, mutta juuri nyt olen taipuvainen ennemmin vähän nautiskelemaan elämästä ja pysymään hyvällä tuulella kuin uppoutumaan mihinkään 1990-luvun seriaalikauhuun, vaikka esimerkiksi Se7en onkin huippuelokuva. Uhrilampaita ei toki mikään ohita, se symbolisoi koko 1990-lukua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tekisi mieli aloottaa tämäkin viesti suomeksi kirjoitettavalla ja lausuttavalla kirosanalla mutta kun tuntuu joka viestiin vähintään yksi semmoinen uppoavan ja se ei anna mitään fiksua kuvaa ihmisestä kuulemma. Tosin ei täällä mikään mensan jäsen kirjoittelekkaan. Kuulemma.

Ajatukset sekaisin kuin seinäkello, mietityttää niin moni asia että tässä oikeen toivoisi että sm-liigan ottelu pelattaisiin su-ma - välisenä yönä mieluusti 2-4 maissa yöllä että saisi jotain muutakin ajateltavaa ajatuksia sekoittamaan.

Antti Tuiskun uusin kappale muuten on.. no, aika mielenkiintoinen mainossamplen perusteella. Ei mulla muuta. Toimiskohan tää yöketju Jatkiksen "epävirallisena" kansanradiona. Haukuttais täällä kaikki naapurin sedistä autokauppiaisiin.
 

Nick Neim

Jäsen
Minä aloitan kirosanalla. Vittu.

4.30 herätys, herätykseen aikaa hieman yli kolme tuntia ja ei väsytä yhtään. Ei sitten yhtään. Kohta jälleen tunti sängyssä pyörimistä edessä, ja sen jälkeen varmaan tulee napattua älyluuri takaisin kouraan.

Mietin tuossa jo koko yön valvomista ja samoilla silmillä töihin menoa, vaikuttaa ainakin todennäköiseltä. Luojan kiitos maanantai on ainoa aamuvuoro tällä viikolla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä muuta sitä voisikaan tehdä tänä yönä paitsi katsoa Oscar-gaalaa? Evästä on hyvin, alkoholia ei yhtä siideriä enempää. Tai no viskiä on vielä mutta siihen en ole koskemassa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
On se kumma kun uni ei tule. Päivällä väsyttää eniten ja mitä illemmaksi menee, sitä vähemmän väsyttää. Nyt on jo ihan pirteä olo. Onkohan sillä jotain vaikutusta tähän, että hiihtolomalla menin kaksi kertaa nukkumaan seitsemän jälkeen aamulla ja loppuina kertoina joskus kolmen jälkeen yöllä... Kyllä ois kiva jos ois flextid eli joustava työaika kuten ainakin yhdessä ruotsalaisessa koulussa on. Ja on tämä muutenkin aika vanhanaikaista, että yhteiskunta alkaa pyörimään joskus puoli kuudelta aamuisin... Hiihtolomalla kun olin tulossa kotiin siinä seitsemän jälkeen, niin yllättävän paljon porukkaa oli liikkeellä töihin. Rupesi ahdistamaan. Kunnon veroja maksava kansalainen herää viimeistään kuudelta aamulla, on töissä seitsemältä ja menee nukkumaan puolo yhdeksältä illalla. Tästä tulikin mieleen, että mitä ne tieteilijät oikein ajattelevat, kun sanovat, että nuorten pitäisi nukkua joka yö n. 9-10 tuntia (jokaisen unentarve on yksilöllinen, mutta suurin piirtein). Tämä tarkoittaisi siis sitä, että minun ja lähes kaikkien muidenkin nuorten pitäisi nukahtaa kello 20.30 tai viimeistään kello 21.30. Mieluummin minä heräisin yhdeksältä tai kymmeneltä ja lähtisin koulusta viideltä tai kuudelta. Tämähän ei toki ole mahdollista, koska harrastukset alkavat 16-18 välillä ja yhteiskunta olettaa minun "sammuvan" yhdeksältä. Jos sen jälkeen jossain palaa valot, on kyseessä pakko olla joku narkkari tai muu laitapuolen kulkija.

Muutenkin ärsyttää se, kun kaikki paikat menevät kiinni niin aikaisin, varsinkin viikonloppuina. Jos haluaa käydä kahvilla lauantaina kello kuudelta illalla, se ei ole mahdollista. Ei, ei edes Suomen suurimmassa kaupungissa. Koko Helsingin keskustasta sammuu valot ja ihmiset lompsivat koloihinsa lauantaina ja sunnuntaina kuudelta illalla, baareja lukuunottamatta. No, eihän sille mahda mitään, kun ihmiset menevät nukkumaan ja joku lakikin taitaa kieltää kahviloiden ja kauppojen aukioloaikoja.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja on tämä muutenkin aika vanhanaikaista, että yhteiskunta alkaa pyörimään joskus puoli kuudelta aamuisin... Hiihtolomalla kun olin tulossa kotiin siinä seitsemän jälkeen, niin yllättävän paljon porukkaa oli liikkeellä töihin. Rupesi ahdistamaan. Kunnon veroja maksava kansalainen herää viimeistään kuudelta aamulla, on töissä seitsemältä ja menee nukkumaan puolo yhdeksältä illalla. Tästä tulikin mieleen, että mitä ne tieteilijät oikein ajattelevat, kun sanovat, että nuorten pitäisi nukkua joka yö n. 9-10 tuntia (jokaisen unentarve on yksilöllinen, mutta suurin piirtein). Tämä tarkoittaisi siis sitä, että minun ja lähes kaikkien muidenkin nuorten pitäisi nukahtaa kello 20.30 tai viimeistään kello 21.30. Mieluummin minä heräisin yhdeksältä tai kymmeneltä ja lähtisin koulusta viideltä tai kuudelta. Tämähän ei toki ole mahdollista, koska harrastukset alkavat 16-18 välillä ja yhteiskunta olettaa minun "sammuvan" yhdeksältä. Jos sen jälkeen jossain palaa valot, on kyseessä pakko olla joku narkkari tai muu laitapuolen kulkija.

Muutenkin ärsyttää se, kun kaikki paikat menevät kiinni niin aikaisin, varsinkin viikonloppuina. Jos haluaa käydä kahvilla lauantaina kello kuudelta illalla, se ei ole mahdollista. Ei, ei edes Suomen suurimmassa kaupungissa. Koko Helsingin keskustasta sammuu valot ja ihmiset lompsivat koloihinsa lauantaina ja sunnuntaina kuudelta illalla, baareja lukuunottamatta. No, eihän sille mahda mitään, kun ihmiset menevät nukkumaan ja joku lakikin taitaa kieltää kahviloiden ja kauppojen aukioloaikoja.

Paljon on nuorella asiaa, mutta näin yöketjussa terminologia on vähän hakusessa. Kello 06:00 on yötä, tai aamuyötä ja 20:30 varhaisiltaa. No, hassuttelut sikseen. En tiedä astunko nyt miinaan, mutta lause "kunnon veroja maksava kansalainen..." sai karvat pystyyn. Luojalle kiitos, agraariyhteiskunnasta on sentään otettu joitakin askelia eteenpäin ja kaikki eivät sentään tee kasinelosta. Tätäkin naputtelen yövuorosta ja ihan rehellisesti verot työpanoksestani maksan. Sääli, ettei päivä- ja iltavuorolaisille tosiaan ole palveluita juuri saatavilla silloin, kun niitä voisi käyttää.

Ainakin itse kuulun yhä siihen ihmisryhmään, joka tarvitsee lähes päivittäin sen kahdeksan, yhdeksän tuntia unta. Onneksi en juurikaan joudu tekemään aamuvuoroja (lue: aamu = 10:00 tai aiempi). Muussa tapauksessa tämä korttitalo kaatuisi, aikainen nukkumaanmeno ei onnistu pitkässä mittakaavassa, ja toisekseen, olen pakotettuna aikaisin herätettynä erittäin huonotuulinen. No, sitä kyllä esiintyy muissakin olosuhteissa turhan paljon.

Napataan vielä kiinni tuohon harrastuskohtaan. En tiedä, missä hallivuorot mitenkin jaetaan, mutta ainakin omassa lajissa edustusjoukkueet vie ajat 17-20, loput siinä ympärillä. Monta kautta ollaan treenattu 20-> alkavilla vuoroilla, ja adrenaliinin ansiosta niinä iltoina myöhäinen nukkumaanmenoaika tulee korostumaan. Uskaltaisin väittää, että tilanne on sama monissa kaupungeissa aina junnuikäluokkia myöten. Siinä mielessä nuorten unentarve ei täyty toiveiden mukaisesti. Tosin en tiedä, hararstaako nuoret enää liikuntaa, niin harvoin sellaisia hallilla näkee, ja erittäin pienissä määrin *valitsemasi hymiö*
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
En tiedä astunko nyt miinaan, mutta lause "kunnon veroja maksava kansalainen..." sai karvat pystyyn. Luojalle kiitos, agraariyhteiskunnasta on sentään otettu joitakin askelia eteenpäin ja kaikki eivät sentään tee kasinelosta. Tätäkin naputtelen yövuorosta ja ihan rehellisesti verot työpanoksestani maksan. Sääli, ettei päivä- ja iltavuorolaisille tosiaan ole palveluita juuri saatavilla silloin, kun niitä voisi käyttää.

Heh, et astunut miinaan vaan kärjistykseen ;) Toki sinä ja muut yövuorolaiset maksavat veroja, mutta te ette ole niitä kunnon rehellisiä perinteisiä suomalaisia työmiehiä- ja naisia, jotka heräävät kuudelta aamuyöstä, lähtevät hiihtolenkille, tekevät kotiruokaa ja lähtevät oikeisiin ja rehellisiin töihin, jotka loppuvat tasan kello neljä. Tämän jälkeen he lähtevät kotiin, siivoavat ja pesevät ikkunat, js sitten onkin jo iltauutisten ja nukkumaanmenon aika.

Ainakin itse kuulun yhä siihen ihmisryhmään, joka tarvitsee lähes päivittäin sen kahdeksan, yhdeksän tuntia unta. Onneksi en juurikaan joudu tekemään aamuvuoroja (lue: aamu = 10:00 tai aiempi). Muussa tapauksessa tämä korttitalo kaatuisi, aikainen nukkumaanmeno ei onnistu pitkässä mittakaavassa, ja toisekseen, olen pakotettuna aikaisin herätettynä erittäin huonotuulinen. No, sitä kyllä esiintyy muissakin olosuhteissa turhan paljon.
Itsekin nukkuisin mieluusti joka yö sen 9-10 tuntia, mutta ei sitä oikein ehdi mennä nukkumaan niin aikaisin, että tämä olisi mahdollista. Ellei sitten halua tehdä koulusta tultuaan muuta kuin tehdä läksyjä ja kotitöitä ja valmistautua kokeisiin. Jos nukun alle 8 ja puoli tuntia yössä, silloin olen koulun jälkeen niin poikki, ettei koko loppu iltana jaksa muuta tehdä kuin makailla sängyllä. Päivisin sitten väsyttää myös, vaikka nukahdan yleensä ennen yhtätoista. Sitten kun on väsynyt kaikki päivät (paitsi lomat ja viikonloput), ei jaksa seurustella tai puhua kavereiden kanssa eikä oikein opiskellakaan. Saatika sitten käydä harrastuksissa. Jos olisi aina pirteä, niin kyllä sitä jaksaisi kavereiden kanssa jutustella ja tavata vapaa-ajallakin enemmän. Ja muutenkin saisi arjesta enemmän irti.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsekin nukkuisin mieluusti joka yö sen 9-10 tuntia, mutta ei sitä oikein ehdi mennä nukkumaan niin aikaisin, että tämä olisi mahdollista. Ellei sitten halua tehdä koulusta tultuaan muuta kuin tehdä läksyjä ja kotitöitä ja valmistautua kokeisiin. Jos nukun alle 8 ja puoli tuntia yössä, silloin olen koulun jälkeen niin poikki, ettei koko loppu iltana jaksa muuta tehdä kuin makailla sängyllä. Päivisin sitten väsyttää myös, vaikka nukahdan yleensä ennen yhtätoista. Sitten kun on väsynyt kaikki päivät (paitsi lomat ja viikonloput), ei jaksa seurustella tai puhua kavereiden kanssa eikä oikein opiskellakaan. Saatika sitten käydä harrastuksissa. Jos olisi aina pirteä, niin kyllä sitä jaksaisi kavereiden kanssa jutustella ja tavata vapaa-ajallakin enemmän. Ja muutenkin saisi arjesta enemmän irti.

Tuo on muuten niin totta, että sosiaalisten suhteiden ylläpitäminen on se, mikä ensimmäisenä kärsii, jos unet ovat jääneet lyhyiksi tai huonolaatuisiksi. Sitä ei osaa edes ajatella, miten paljon energiaa edes muutaman lähimmän ihmisen kanssa kommunikoimiseen menee. Etenkin, jos aikomuksena on harjoittaa sitä jotenkin muuten kuin somessa. Että mä inhoan tuota sanaa, mut kait sitä tässä yhteydessä joutuu käyttämään. Joskus tuntuu, että yhteydenpito verkossakin on jo ylivoimaista. Siitä päästäänkin seuraavaan ongelmaan.. arkikin käy kovin raskaaksi, jos ei tee mitään ihmissuhteidensa eteen. Koitapa siinä sitten tasapainotella nuoralla, että väsyttääkö vai ahdistaako arki?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kai tämä on ihan normaalia stressata aina uudesta elämäntilanteesta. Huomenna olen neljättä päivää työkokeilussa koulussa. Työ sinänsä on helppoa ja miellyttävääkin, mutta tässä 2kk kun unirytmi oli se, että menin nukkumaan viideltä ja heräsin siinä kolmen aikoihin iltapäivällä. Nyt pojan on kuitenkin noustava jo seitsemältä ja tämä tuottaa kyllä suurta stressiä jo useampi tunti ennen kuin edes menen nukkumaan. Tiedän, että tulen pyörimään sängyssä useamman tunnin ja sitten olen tatti otsassa seuraavana aamuna, kuten varmasti tuossa kohta kun heräilen. Stressiä ei vähennä se, että taidan olla ainut omasta kaveriporukastani joka käy tälläisessä työkokeilussa.

Onko kenelläkään kokemusta työkokeiluista? Rahaa ei juuri saa, mutta ei vähiten siksi on ahdistunut olo koko työkokeilu hommista. Eniten ehkä stressaan juuri unen määrän vähentymistä ja sitä miten työtoverit suhtautuvat minuun kun joutuvat kantamaan riippakiveä tunneilla mukanaan. Mietin jopa viimeyönä valvoessani sitä, että lopetan koko roskan, mutta se olisi typerin ratkaisu ikinä.

Kyllä tämä tästä, ehkä tästäkin kokemuksesta hengissä selviää. Kyllä tulee hyvä mieli kun saat jonkun oppilaan tajuamaan jonkun asian.

Olis kiva jos nukahtais.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Tätäkin naputtelen yövuorosta ja ihan rehellisesti verot työpanoksestani maksan. Sääli, ettei päivä- ja iltavuorolaisille tosiaan ole palveluita juuri saatavilla silloin, kun niitä voisi käyttää.

Ainakin itse kuulun yhä siihen ihmisryhmään, joka tarvitsee lähes päivittäin sen kahdeksan, yhdeksän tuntia unta. Onneksi en juurikaan joudu tekemään aamuvuoroja (lue: aamu = 10:00 tai aiempi).
Sopiiko udella, että minkälaista duunia teet? Äkkiseltään mieleen tulee logistiikka, teollisuus, pelastus- ja turvallisuusala (lasken tähän mukaan sairaalahommat yms.), joilla yötöitä piisaa ja itsekin monta vuotta tein katkeavaa kolmivuoroa kippotehtaalla. Tässä viimeisten muutaman kuukauden aikana on tullut kaipuu vuorohommiin, joista toki 5-vuoro toimisi kaikkein parhaiten. Olen aina vihannut aikaisia aamuherätyksiä ja tälläkin viikolla pariin otteeseen olen herännyt ennen aamuviittä töihin, joka kerran puoliksi koomassa. En pitäisi yhtään pahakseni pelkkiä yötöitä. Iltavuoroissakaan ei ole sinällään vikaa, mutta muu elämä kärsii turhan paljon niiden takia. Tai sitten pitäisi pyrkiä sellaiseen asemaan, että saa määrätä omat työaikansa.
 

sinikettu

Jäsen
Tänään (eilen) olen puurtanut noin 13 tuntia erilaisten tekstien kimpussa. Saatanan saatana, nyt menen nukkumaan arviolta sellaisten 12 tunnin yöunet. Hartaat jäähyväiset normaalille unirytmille minun puolestani.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Eilen päivällä iski sitten oksennustauti. Kiva kiva. Kesken treenien piti lähteä kotiin, kun rupesi oksettamaan. Viimeiset 12 tuntia on mennyt oksennellessa ja sängyllä maatessa. Nyt onneksi Vichy pysyy alhaalla, joten ei elimistö kuivu liikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös