Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!
Mä olen kyllä viimeiseen saakka pöytäkoneihmisiä. Koskaan en ole tästä luopunut, väliin vain päivitellyt uudempaan rautaan. Pädi käy pikaiseen surffaukseen ja puhelin aamulla änäritulosten tsekkaukseen, mutta muuten koitan muuta teknologiaa vältellä. Etenkin hiirettömien läppäreiden kanssa en tule toimeen, en yhtään.
Joululomalla sain pienten kuittailuiden jälkeen asennettua Spotifyn ja täytyy kyllä sanoa, että täältähän avautui vielä täysin uusi maailma. Musiikin suurkuluttajana toki Winampissa on tuhansia biisejä ja levyt tulee toki edelleen ostettua fyysisessä muodossa, mutta tämä kätevyys, jolla uutuuksiin voi tutustua ennen ostopäästöstä. Lisäksi youtuben hukuttua mainoksiin tuntuu Spotifyn vastaavat hyvin kevyiltä. Nyt voi jo todeta, että musiikkinäkemykset tulevat avartumaan ennen ehkä vähän turhan yksikatseisesta näkökulmasta laajempaan.
Meseä kaipaan minäkin. Facebookista on tullut erittäin kuollut ja sen voi heivata koneelta, jos ja kun Whatsapp-sovellus tulee deskotoppiin.
Unirytmistä täälläkin on jo muutaman yön päivitelty. Mulla ei ole ongelma oikeastaan ollut rytmi, vaan yölliset heräämiset. Viimeiset kolme viikkoa on ollut yhtä helvettiä, kun erinäisten syiden vuoksi yöunet eivät ole olleet yhtäkestoisia, vaan keskeytyivät tunnista kolmeen lähes joka yö. Ei mitään väliä menikö nukkumaan jo puoliltaöin vai viideltä. Viime yönä sai pitkästä aikaa nukuttua ongelmitta ja mielikin on heti paljon vähemmän synkkä.