Ite tulee oltua monessa paikassa vuoden mittaan, sen takia läppäriä suosin. Tosin nykyään puhelimella saa selattua kaikkea tarpeellista. Paitsi että free-version spotify ei toimi vaikka väittävät niin aina mainoksissa.Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!
Näppis vaan on paska. Pöh!
No saahan niitä "settejä" n. 500€. kaveri osti sellasen osamaksulla.Unirytmi ihan vitullaan. Tuossa 22 maissa heräsin. Fittan.
Ite tulee oltua monessa paikassa vuoden mittaan, sen takia läppäriä suosin. Tosin nykyään puhelimella saa selattua kaikkea tarpeellista. Paitsi että free-version spotify ei toimi vaikka väittävät niin aina mainoksissa.
Tässä tuli nyt mieleen että paljonkohan maksais perus pöytäkone, sellaanen että pyörii netti ja mahdollisesti pelitkin ihan hyvin.
(btw, statusviestit näkyy painamalla lähettäjän nimeä tuossa viestin vasemmassa reunassa. Tuo missä näkyy kellonaika.. "12min sitten" jne.)
Sama vika kuin ylläolevalla....
...ainoastaan se erona, että meikäläisen oppitunti alkaa vasta klo 17 ;)
Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!
Melkeinpä koko viestin...
Mulla oli pitkään niin pieni kämppä, ettei pöytäkone vaan kertakaikkiaan olisi mahtunut. Muut harrastukset ja koulujutut vaan vei tilaa. + tietysti eläminen noin yleensä :D No, nyt oli tilaa ja säästin kunnolliseen pöytäkoneeseen (ei mikään valmispakettipaska). Näyttö tulee päivitettyä jossain vaiheessa, vaikka nykyinenkin onneksi HDMI-latuinen. kakkosnäyttö myös tulossa!Mä olen kyllä viimeiseen saakka pöytäkoneihmisiä. Koskaan en ole tästä luopunut, väliin vain päivitellyt uudempaan rautaan. Pädi käy pikaiseen surffaukseen ja puhelin aamulla änäritulosten tsekkaukseen, mutta muuten koitan muuta teknologiaa vältellä. Etenkin hiirettömien läppäreiden kanssa en tule toimeen, en yhtään.
Missä ihme paikoissa voi yövuoroissa kattella lätkää? :D...kanssa sama mieltä. Mese, oi niitä aikoja. Ja kyllä, pöytäkone on ihan ehdoton. Muutama vuosi tuli oltua myös käytännössä kokonaan pelaamatta pc:llä, mutta parina viime vuotena on taas löytänyt pc-pelaamisen kokonaan uudelleen. Jos nyt vaan joskus saisi edes puoliakin Steaminin listalle kertyneistä peleistä pelattua.
Yövuoro, seiskan nurkille asti pitäis jaksaa kököttää. Onneks töllö löytyy joten parin tunnin päästä saa lyödä änärit ruutuun. Sharks-Blues täytynee ainakin tihrustaa, tosin kolmen kieppeillä vasta alkaa.
Missä ihme paikoissa voi yövuoroissa kattella lätkää? :D
Joo pistäähän se väsyttämään. Silmät ainakin meinaa mennä kiinni, mutta aivoja ei nollaa jos joku juttu stressaa. Reseptillä vissiin saa vähän halvemmalla ja Jenkkilästä tilatessa vieläkin halvemmalla...Uneen voi kokeillaa melatoniinia, jota saa ilman reseptiä apteekista. Olen kuullut siitä paljon hyviä asioita ainakin lyhytaikaisessan käytössä.
Kuinka kello voi olla jo puoli viisi? Prkeleen junnukisat...
Ahdistaa taas sen verran, ettei uni tule silmään. Korkkaisin bissen sillä se auttaa rentoutumaan, mutta kurkku on ihan järkyttävän kipeä ja lämpöäkin on 38,5. Olotila ei ole kehuttava. Mä olen aina ajatellut, että mulle sopis hyvin yötyöt. Pitäneekin ehkä tutkia mahdollisuuksia.
Lähinnä nyt löytyi erilaisiin siivoustehtäviin liittyvää työtä, varastotyötä, kaivinkonekuljettajan hommia (KYLLÄ), baarihommia ja taksin ajoa. Ei oikein osu.Laitappa tänne esimerkkejä, jos jotain mielenkiintoisia löysit. Itse kun olen myös niin yövirkku, että yötyöt olisivat melkeinpä unelmaa.