Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 394
  • 5 190

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Huoh.. Seittemältä herätys mutta ei kiinnosta nukkua tiukan säbäpelin jälkeen.
Aamut aiva helvetin raskaita mun tapaselle korkeakouluopiskelijalle, jolla menee aina illalla myöhään.

Melkee pahempia kuin intin aamut.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Täällähän on hiljaista. Tässä yrittänyt ruveta nukkumaan viimeset pari tuntia, muttei siitä mitään tule.

En vain käsitä, että miksei minua väsytä iltaisin. Olen nukkunut viimeiset kolme päivää keskimäärin kolme tuntia yössä ja olen sitten aina töissä aivan puolikuollut. Töiden jälkeen on jo huomattavasti pirteämpi olo ja väsymys tiessään. Eikä ole väsymys palannut vieläkään, joten täällä valvotaan herätyskellon piristessä neljän tunnin päästä.

Mites muita hereillä?
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Nähtävästi meikäläisellä on täysin päinvastainen ongelma nukkumisen suhteen. Uni tuntuu maistuvan liiaksi kanssa, mutta niin se on ollut jo pitkään. Viimeksi näin kävi eilen, kun menin tiistai-iltana klo 19.30 nukkumaan ja ajattelin, että en tarvitse mitään herätyskelloja, kun töissä on iltavuoro ja alkaa vasta kahdelta iltapäivällä. Kuinkas sattuikaan käymään siten, että heräsin 14.05... Onneksi on tunti tunnista -mallin sopimus niin ei tarvinnut kuunnella kitinää. Pisimmillään olen muistaakseni nukkunut 24 tuntia putkeen, eikä sitä avustettu minkäänlaisilla pähteillä.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ahdistaa taas sen verran, ettei uni tule silmään. Korkkaisin bissen sillä se auttaa rentoutumaan, mutta kurkku on ihan järkyttävän kipeä ja lämpöäkin on 38,5. Olotila ei ole kehuttava. Mä olen aina ajatellut, että mulle sopis hyvin yötyöt. Pitäneekin ehkä tutkia mahdollisuuksia.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Ahdistaa taas sen verran, ettei uni tule silmään. Korkkaisin bissen sillä se auttaa rentoutumaan, mutta kurkku on ihan järkyttävän kipeä ja lämpöäkin on 38,5. Olotila ei ole kehuttava. Mä olen aina ajatellut, että mulle sopis hyvin yötyöt. Pitäneekin ehkä tutkia mahdollisuuksia.

Laitappa tänne esimerkkejä, jos jotain mielenkiintoisia löysit. Itse kun olen myös niin yövirkku, että yötyöt olisivat melkeinpä unelmaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Heräsin, ruokin kissojani äsken ja päätin imaista Dr Pepperiä sekä syödä rieskapaahtoleivän. Nukkumaan menin jo klo 23.30 mutta yö kutsui. Tai pikemminkin luonto kutsui.

Tai sitten takaraivoon on vasta nyt konkretisoitunut se, että perjantainen hammaskiven poisto-operaatio joka oli pitkä ja eeppinen maksoi 125,90 Kela-korvauksen jälkeen, ja mokoma korvauskin on pienentynyt. Tyyristä on moinen, mutta ei sitä viitsi odottaa mitään puolta vuotta päästäkseen julkiseen hammashoitoon ja sen jälkeen maksaa kuitenkin paikallispoliklinikkamaksuja sun muita.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitappa tänne esimerkkejä, jos jotain mielenkiintoisia löysit. Itse kun olen myös niin yövirkku, että yötyöt olisivat melkeinpä unelmaa.
Lähinnä nyt löytyi erilaisiin siivoustehtäviin liittyvää työtä, varastotyötä, kaivinkonekuljettajan hommia (KYLLÄ), baarihommia ja taksin ajoa. Ei oikein osu.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taas. Jos vaikka tämän kuumeen laskettua ottaisi itseään niskasta kiinni ja alkaisi pikkuhiljaa siirtämään rytmiä "normaalimpaan". Olen tässä kuunnellut Spotifyn mielentilalistoja ja sieltä löytyy melko toimivaakin kamaa tällaiseen yölliseen hengailuun.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tämä yö meni nyt päin persettä. Nukuttu mahtavat pari tuntia. Hieno työpäivä edessä varmasti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yöketjussa taas vaihteeksi. Ei millään väsytä.

Lueskelen tässä Redditistä reportaasia siitä miten mies paljastaa vaimonsa pettämispuuhat. Jätkä on selvästi nähnyt vaivaa siihen että tuleva exä jää kiinni rysän päältä.

Ja sitten voisi lueskella moottoriurheilusta. Monte Carlo-rallin alkuun enää pari päivää.

(linkit reddit.com-sivustolle)
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin täällä taas. Seuranani on vain nukkuva ja taukoamatta pierevä koira. Eli asiat on aika kivasti.

Lueskelen tässä Redditistä reportaasia siitä miten mies paljastaa vaimonsa pettämispuuhat. Jätkä on selvästi nähnyt vaivaa siihen että tuleva exä jää kiinni rysän päältä.
Aika jännä tämä nykyajan ilmiö, että sitä vertaistukea haetaan monin eri tavoin netin maailmasta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Minäkin täällä taas. Seuranani on vain nukkuva ja taukoamatta pierevä koira. Eli asiat on aika kivasti.
Jälkimmäinen otus on mukava. Etenkin jos koira on ryövännyt esim. mukavan satsin hernekeittoa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Funtsin tässä, että lukisiko yhden tai kaksi creepypastaa ennen nukkumaanmenoa. Koska sen kyllä tietää, että kun yhden luen niin selaan niitä vielä aamullakin. Toisaalta nukuin koko illan ja rytmit muutenkin sekaisin.... Nimim. Hyviä tekosyitä
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funtsin tässä, että lukisiko yhden tai kaksi creepypastaa ennen nukkumaanmenoa.
Parempi on kuule, kun et lue yhtään. Huomenna oot paljon tyytyväisempi, kun tänään jätit välistä ja voit vaikka sitten aamusella lukea yhden tai kaks.

Mulla on tämän flunssan/influenssan sivussa tullut sellanen kiva pikku oire, että alan nähdä välittömästi painajaisia heti kun nukahdan. Tämä nyt tietty johtaa erittäin katkonaiseen uneen. Jokohan sitä huomenna tervehtyisi.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Parempi on kuule, kun et lue yhtään. Huomenna oot paljon tyytyväisempi, kun tänään jätit välistä ja voit vaikka sitten aamusella lukea yhden tai kaks.
Menee jo, olen lukenutkin jo muutaman. Aika laimeita tarinoita sinänsä, creepypastoista on löytynyt välillä sellaisia, että sitähän melkein jännittää lukiessa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee jo, olen lukenutkin jo muutaman. Aika laimeita tarinoita sinänsä, creepypastoista on löytynyt välillä sellaisia, että sitähän melkein jännittää lukiessa.
No hyvää yötä sitten vaan. Osa tarinoista on ihan jänniä joo, mutta todella häviävän pieni osa ikävä kyllä. Suurin osa siellä on aika teinimeininkiä.

Minä lähden nyt uudelle uniyritykselle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä yön synkkinä ja kylminä hetkinä on hyvä katsoa joku hyvä elokuva (tänään Stalker) ja juoda muutama olut kun ei uni oikein ota tullakseen. Closer tuli jo katsottua ja olihan se edelleen hyvä draama, vaikka edellisestä katselukerrasta onkin jo aikaa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeöiden painajaiset on päässeet jo sellaisiin mittasuhteisiin, ettei millään tekisi mieli mennä nukkumaan vaikka väsyttääkin melko paljon. Viimeiset neljä yötä on tullut nukuttua todella heikosti ja katkonaisesti. Nyt ei ajatus enää kulje ollenkaan. Kurkku on edelleen ihan helvetin kipiä, mutta taidanpa silti ottaa olusen ja alkaa katsomaan jotain hyvää leffaa nauhalta. Mikäs olisi sellainen "feel good movie", jonka kesken voisi nukahtaa rauhalliseen lepoon?
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pari aamuvuoroa takana ja meinasi käydä vanhanaikaiset, kun pistin sohvalle makuulle dvd:tä katsoen. Alkuperäinen suunnitelma oli kuunnella ensin Jatkoaika Music Awardsissa vuoden tulokkaaksi äänestetyn Arionin debyytti ja sitten odotella Australian avointen neljännen päivän alkamista. Heti kärkeen on tarjolla Venus Williamsia ja perään siskonsa Serena. Hetkellisen välikuoleman jälkeen suunnitelma menee täytäntöön. Sääli, että päivän ottelukaavion mielenkiintoisin matsi Azarenka-Wozniacki on Suomen aikaa aamulla, niin jää se näkemättä. Kaikkea ei tietty voi saada. Pari vapaata edessä niin voi taas palata tuttuun ja turvalliseen unirytmiin. Vuorotkin jatkuu mukavasti illoilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Pikkulauantailta kotiuduttu. Takana pari kierrosta bingoa, yksi pieni kalja ja parin vanhan tutun näkemistä. Oli ihan mukavaa.

Yö meneekin todennäköisesti valvoessa, ei väsytä sitten yhtään. Mahdollisesti änäriä seuraillaan niiden alkaessa. Jollei ole jokin hyvä elokuva kesken.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yö etenee, mutta miksi minä olen valveilla? Pitäisi nukkua koska väsyttää, mutta silti ei uni tule silmään. Syitä en jaksa selittää, terveydellisiä ne pohjimmiltaan ovat, mutta liittyy huomiseen tervettä hyvää jännitystäkin.

Jostain syystä pääni sisäisessä jukeboxissa soi jatkuvasti Trio Niskalaukauksen biisi Pahin kaikista, jonka sanoitus sopii Yöketjuun mainiosti: "nukun huonosti ja liian vähän, ja kun nukun näen pahan unen, mistään ei ole jäljellä ketään".
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole muutamaan vuoteen sairastanut räkätautia, mutta tänään (eilen) se taas iski. Huomenna (tänään) olisi aamuherätys, mutta se jäänee väliin. Vielä en osaa sanoa. Katsotaan aamulla.

Kipeänä ollessani en osaa nukkua.

Kuuluisi enemmän tuohon "Pienet asiat, jotka ärsyttävät" -ketjuun, mutta nyt ärsyttää samanaikainen nuha ja kurkkukipu. Strepsils suussa ja aivastuttaa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei auttanut pullollinen olutta ja leffa eilen. Viiden aikoihin heräilin paniikissa. No tänään on aika lailla parempi olo jo joten ehkä sitä saisi ihan normaalia unta kokea. Ei kuitenkaan nappaa vielä lähteä testaamaan.

Ehkä pitäisi alkaa seuraamaan änäriä, kun ei oikein unta tahdo saada öisin silmään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös