Kaiuni Alen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kävin katsomassa montako viestiä olin kirjoittanut Maajoukkueosion otteluseurantaketjuun eilen (siis kaksi päivää sitten, siis silloin kuin Suomi pelasi Yhdysvaltoja vastaan alle 20-vuotiaiden jäkiksen MM-karkeloissa). Tuli kirj... Kirjoitin 30 viestiä. Vain käyttäjä Wire kirjoitti enemmän (34). Tänään/eilen/Suomen ja Slovakian välisen ottelun aikana kirjoitin 16 viestiä otteluketjuun. Tällä kertaa sijoituin kolmanneksi, ämjiijiin ja Saastan jaettua ykkössijan. Yleensä, tai oikeastaan ikinä ei tul... en spämmi otteluseurantaketjuihin (varsinkaan 30 viestiä yhden ottelun aikana). En edes käy otteluketjuissa. Nyt on ollut joulupyhien alla aikaa lorvailla täällä Jatkoajassa. Muutenkin on tull... olen kirjoittanut aika moneen ketjuun viime päivien aikana.C'moon saatana. Eikö muilla oo yöketjun lokikirjan sivuille mitään sanottavaa? Edes naapurin hyvännäköisen blondin kukkuloista/alppimajoista?
Huomasin tässä uudistuneessa palstassa yhden uuden ominaisuuden. Tuossa "vastaukset"-painikkeen kohdalta painamalla löytää kuinka monta viestiä tännekin on törsännyt. Itsellä taitaa olla nyt tasan 30 lasissa. Mutta ei siinä vielä mitään. Kun painaa sitä viestimäärää, niin tulee lista niistä kaikista viesteistä mitä on raapustanut.
Rakkain terveisin, hidas kapteeni, joka ahmii joulukinkun jämiä.
Avautui, että en ole käynyt ulkona kahteen päivään. Tai kävin mä eilen (päivänä, joka loppui kaksi tuntia sitten) viemässä petikamppeet ulos tuultumaan ja toissa päivänä kävin viemässä kokispullon lumihankeen. No, ainakin on tullut... pyörittyä täällä Jatkoajassa käytännössä 12 tuntia päivässä. Viestejä on tainnut tulla parin päivän aikana yli 70. Jospa sitä kohta menisi nukkumaan.
PS. Avautui myös, että tämän uuden palstan undo-toiminto on hemmetin hyvä. Äsken pyyhin vahingossa koko tekstin mutta undo-napilla sai tekstin palautettua.