Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 032
  • 5 190

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Helkutin alle kaksikymppisten kisat. Niiden takia unirytmi on totaalisen sekaisin. Tänäänkin, tai siis eilen heräsin vasta kolmelta päivällä. Nyt yritin pari tuntia sitten mennä koisimaan, mutta eihän siitä mitään tullut, joten tulin olkkariin pelailemaan pleikkaria. Josko kohta rupeaisi väsyttämään.

Eihän tässä tietenkään voi kun itseä syyttää. On tuo penkkiurheilu vaan paha huume. Älkää vaan sortuko siihen.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Hohoijjaa, täällä taas töissä ollaan ja uni on painanu päälle jo aikoja sitten. Puoli vuotta on unettomuuden kanssa painittu eikä se ota loppuakseen. Kroppa käy ylikierroksilla koko ajan ja ihan satasella ei käydä. Kaikki melatoniinit ym. koitettu. Seuraava steppi on joku mistä saa hoitoa.

Voi niitä aikoja kun nukkui kuin tukki ja elämä hymyili. Tää on yhtä taistelua itseään vastaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitä tänne kuuluu? Mulle kuuluu helvetin hyvää. Vuosi on lähtenyt käyntiin kuin unelma. Minulle on mahdollisesti avautumassa työharjoittelupaikka sellaisessa paikassa, josta olen aina unelmoinut. Okei, ei läheskään varmaa, mutta silti. Siinä piilee iso mahdollisuus. Ja sitten tämä jääkiekko. Huikea alku vuodelle. Musiikki maistuu järjettömän hyvältä. Intti on ohi, täynnä energiaa pitkän ajan jälkeen.

Yliannostus efedriiniä aivoissa tällä nimenomaisella hetkellä.
 

Bacon

Jäsen
Vajaan viiden tunnin päästä jatkuisi koulu parin viikon loman jälkeen. Niinpä, mikä helvetin unirytmi? Todennäköisyys sille, että tuonne selviän, on aika pieni. Taitaapi jäädä keskiviikkoon...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolitoista tuntia, niin pitäisi olla töissä ja sekuntiakaan ei ole tullut nukuttua. Puoli kahteen pyörin sängyssä, kunnes luovutin. Leffan katsoin ja nyt tässä jo vähän alkaa jo "valmistautumaan" töihin lähtöön. Suihkuun ja rauhassa aamupalat sun muut kuviot hoidetuksi. Normaalisti jos kuuteen menee töihin, niin ei rauhallisuudesta aamulla ole tietoakaan, kun tulee aina nukuttua viimeiseen hetkeen asti kunnes on pakko nousta.

Itseaiheutettua tämä eihän siinä. Lauantai-iltana tuli vietetettyä ihan koti-iltaa mitä nyt pari kaveria kävi kylässä, lähtivät puolilta öin ja yksin sitten siinä pyörin netissä ja änäriä katsoin viiteen asti aamulla. Kellon laitoin kymmeneksi soimaan, jotta saisi vähän edes rytmiä kuntoon ja sellaisen hiukan väsyneen olon, jotta nukahtaisi sitten illalla hyvin. Vituiksihan se meni, kun mitään muistikuvia ei aamun herätyksistä ole ja itsekseni heräsin kahdelta iltapäivällä.

Kai sitä nyt yhden työpäivän kestää ilman untakin. Tietää vain kokemuksesta, että ekat 2-3 tuntia menee ihan "jees,jees", mutta sitten viimeiset tunnit iskee se tajuton väsymys, levottomuus ja kiukkuisuus. Joka. Kerta.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Mulla on mennyt kans unirytmit ihan päin helvettiä. Pari viime yötä ei ole saanut unta ennen kuin kuudelta aamulla, mulla jotenkin aina lomilla heittää nuo aina ihan päälleen. Nytkään ei väsytä yhtään ja huomenna klo 12 pitäisi olla tuutorpalaverissa koululla, eii tästä tule yhtään mitään. Siihen päälle vielä sunnarit niin hyvä tulee, toki se oma valinta eikä saisi valittaa omasta tyhmyydestä. Valintojen maailma.
Hyvä kuulla että Jawsilla menee hyvin. Mun mielestä ikinä ei voi olla liikaa tuollaisia hyviä uutisia:)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Denis Godla. Olen mykistynyt ja haluan kertoa sen ihan kaikkialla ja ihan kaikille. Hyvää yötä, huh. Jos et nähnyt peliä, olet missannut kaiken ja elämäsi on jatkossa merkityksetön.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Denis Godla. Olen mykistynyt ja haluan kertoa sen ihan kaikkialla ja ihan kaikille. Hyvää yötä, huh. Jos et nähnyt peliä, olet missannut kaiken ja elämäsi on jatkossa merkityksetön.
No helvetti. Pitänee omistaa loppuelämä kivien keräilylle ja palapelien rakentamiselle. Lisäksi, tämä viesti on asiaton koska yöketjun aikavälikin meni jo, Pitäisi varmaan mennä nukkumaan jo.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Auton mittari näyttää -19 astetta mutta onpa hieno talviyö. Kuu valaisee mukavasti, nastat ottaa hyvin tiehen kiinni ja on muutenkin ollut mukavaa töissä tänä yönä.

Saa nähdä jatkuuko yhtä mukavissa merkeissä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!

Näppis vaan on paska. Pöh!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Unirytmi ihan vitullaan. Tuossa 22 maissa heräsin. Fittan.

Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!

Näppis vaan on paska. Pöh!
Ite tulee oltua monessa paikassa vuoden mittaan, sen takia läppäriä suosin. Tosin nykyään puhelimella saa selattua kaikkea tarpeellista. Paitsi että free-version spotify ei toimi vaikka väittävät niin aina mainoksissa.

Tässä tuli nyt mieleen että paljonkohan maksais perus pöytäkone, sellaanen että pyörii netti ja mahdollisesti pelitkin ihan hyvin.

(btw, statusviestit näkyy painamalla lähettäjän nimeä tuossa viestin vasemmassa reunassa. Tuo missä näkyy kellonaika.. "12min sitten" jne.)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Unirytmi ihan vitullaan. Tuossa 22 maissa heräsin. Fittan.


Ite tulee oltua monessa paikassa vuoden mittaan, sen takia läppäriä suosin. Tosin nykyään puhelimella saa selattua kaikkea tarpeellista. Paitsi että free-version spotify ei toimi vaikka väittävät niin aina mainoksissa.

Tässä tuli nyt mieleen että paljonkohan maksais perus pöytäkone, sellaanen että pyörii netti ja mahdollisesti pelitkin ihan hyvin.

(btw, statusviestit näkyy painamalla lähettäjän nimeä tuossa viestin vasemmassa reunassa. Tuo missä näkyy kellonaika.. "12min sitten" jne.)
No saahan niitä "settejä" n. 500€. kaveri osti sellasen osamaksulla.

Itse ostin "ikuisen vehkeen" yhdeltä tutulta ammattilaiselta. Siis kaikki osat vaihdettavissa - jos tarvii parannella niin ei maksa niin paljoa kerralla sit enää maksaa. Kalliiksihan se tuli, mutta on oikeasti paljon käyttöä hyvälle koneelle (kuvankäsittely + muut aika raskaita läppärille). Sai muutaman kuukauden säästää ja laittaa veronpalautuksetkin tuohon, mutta kylläpä tuli hyvä olo. Harvoin sitä lopulta mihinkään näin järkevään satsaa (naisethan ostaa vaan vaatteita ja sisustushärpäkkeitä ;)
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Voivoi. Unirytmi on päin helvettiä U20 takia, ja huomenna pitäisi kouluunkin mennä. Eilen heräsin siinä puoli kahden maissa, vaikka laitoin herätyksen yhdeksitoista. Nyt ei uskalla mennä nukkumaan, kun pelottaa että nukun pommiin. Kaippa se pitää sitten valvoa, ja kärsiä huomenna koulussa.
 

Nick Neim

Jäsen
Sama vika kuin ylläolevalla....

...ainoastaan se erona, että meikäläisen oppitunti alkaa vasta klo 17 ;) Yö meneekin jälleen änärin ja tv-sarjojen parissa. Ehkä tv-sarjat jätän ensi yöksi. Riippuu miten kiekkoa jaksaa seurata.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Sama vika kuin ylläolevalla....

...ainoastaan se erona, että meikäläisen oppitunti alkaa vasta klo 17 ;)

Kyllä käy kateeksi. Olisi mahtavaa, jos lukion tunteja voisi siirtää myös illaksi. Olen enemmän ilta- kuin aamuihmisiä, joten se kyllä sopisi mulle.
 

Nick Neim

Jäsen
Itseasiassa @red.machine kyseessä on lukion oppitunti. Mahdollisten tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi vahvistan paria englannin kurssia ja päätin suorittaa korotukset iltalukiossa. Pänttääminen lukioikäisenä ei ollut mun juttu vaikka lukupäätä löytyykin edes jonkin verran, mutta näin jälkikäteen harmittaa kun olisi ollut edes puolet tästä opiskelumotivaatiosta jo varsinaisessa lukiossa. Silloin olisin varmaan valmistunut suoraan kolmessa vuodessa, eikä valmistuminen olisi jäänyt kiinni vapaaehtoisista kursseista... tai siis pikemminkin niiden määrästä.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jostain syystä helvetin hyvä fiilis. Spotify ja uusi tietokone (ekan kerran ikinä ihan täysin uusi pöytäkone). On se vaan kivempaa läppäriin verrattuna. Alan ymmärtää, miksi teininä tuli vietettyä paljon aikaa koneella. Silti, Mese on se jota vielä tarttis. Facechatti kuuseen!

Mä olen kyllä viimeiseen saakka pöytäkoneihmisiä. Koskaan en ole tästä luopunut, väliin vain päivitellyt uudempaan rautaan. Pädi käy pikaiseen surffaukseen ja puhelin aamulla änäritulosten tsekkaukseen, mutta muuten koitan muuta teknologiaa vältellä. Etenkin hiirettömien läppäreiden kanssa en tule toimeen, en yhtään.

Joululomalla sain pienten kuittailuiden jälkeen asennettua Spotifyn ja täytyy kyllä sanoa, että täältähän avautui vielä täysin uusi maailma. Musiikin suurkuluttajana toki Winampissa on tuhansia biisejä ja levyt tulee toki edelleen ostettua fyysisessä muodossa, mutta tämä kätevyys, jolla uutuuksiin voi tutustua ennen ostopäästöstä. Lisäksi youtuben hukuttua mainoksiin tuntuu Spotifyn vastaavat hyvin kevyiltä. Nyt voi jo todeta, että musiikkinäkemykset tulevat avartumaan ennen ehkä vähän turhan yksikatseisesta näkökulmasta laajempaan.

Meseä kaipaan minäkin. Facebookista on tullut erittäin kuollut ja sen voi heivata koneelta, jos ja kun Whatsapp-sovellus tulee deskotoppiin.

Unirytmistä täälläkin on jo muutaman yön päivitelty. Mulla ei ole ongelma oikeastaan ollut rytmi, vaan yölliset heräämiset. Viimeiset kolme viikkoa on ollut yhtä helvettiä, kun erinäisten syiden vuoksi yöunet eivät ole olleet yhtäkestoisia, vaan keskeytyivät tunnista kolmeen lähes joka yö. Ei mitään väliä menikö nukkumaan jo puoliltaöin vai viideltä. Viime yönä sai pitkästä aikaa nukuttua ongelmitta ja mielikin on heti paljon vähemmän synkkä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkeinpä koko viestin...

...kanssa sama mieltä. Mese, oi niitä aikoja. Ja kyllä, pöytäkone on ihan ehdoton. Muutama vuosi tuli oltua myös käytännössä kokonaan pelaamatta pc:llä, mutta parina viime vuotena on taas löytänyt pc-pelaamisen kokonaan uudelleen. Jos nyt vaan joskus saisi edes puoliakin Steaminin listalle kertyneistä peleistä pelattua.

Yövuoro, seiskan nurkille asti pitäis jaksaa kököttää. Onneks töllö löytyy joten parin tunnin päästä saa lyödä änärit ruutuun. Sharks-Blues täytynee ainakin tihrustaa, tosin kolmen kieppeillä vasta alkaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä olen kyllä viimeiseen saakka pöytäkoneihmisiä. Koskaan en ole tästä luopunut, väliin vain päivitellyt uudempaan rautaan. Pädi käy pikaiseen surffaukseen ja puhelin aamulla änäritulosten tsekkaukseen, mutta muuten koitan muuta teknologiaa vältellä. Etenkin hiirettömien läppäreiden kanssa en tule toimeen, en yhtään.
Mulla oli pitkään niin pieni kämppä, ettei pöytäkone vaan kertakaikkiaan olisi mahtunut. Muut harrastukset ja koulujutut vaan vei tilaa. + tietysti eläminen noin yleensä :D No, nyt oli tilaa ja säästin kunnolliseen pöytäkoneeseen (ei mikään valmispakettipaska). Näyttö tulee päivitettyä jossain vaiheessa, vaikka nykyinenkin onneksi HDMI-latuinen. kakkosnäyttö myös tulossa!

Uneen voi kokeillaa melatoniinia, jota saa ilman reseptiä apteekista. Olen kuullut siitä paljon hyviä asioita ainakin lyhytaikaisessan käytössä.

...kanssa sama mieltä. Mese, oi niitä aikoja. Ja kyllä, pöytäkone on ihan ehdoton. Muutama vuosi tuli oltua myös käytännössä kokonaan pelaamatta pc:llä, mutta parina viime vuotena on taas löytänyt pc-pelaamisen kokonaan uudelleen. Jos nyt vaan joskus saisi edes puoliakin Steaminin listalle kertyneistä peleistä pelattua.

Yövuoro, seiskan nurkille asti pitäis jaksaa kököttää. Onneks töllö löytyy joten parin tunnin päästä saa lyödä änärit ruutuun. Sharks-Blues täytynee ainakin tihrustaa, tosin kolmen kieppeillä vasta alkaa.
Missä ihme paikoissa voi yövuoroissa kattella lätkää? :D
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uneen voi kokeillaa melatoniinia, jota saa ilman reseptiä apteekista. Olen kuullut siitä paljon hyviä asioita ainakin lyhytaikaisessan käytössä.
Joo pistäähän se väsyttämään. Silmät ainakin meinaa mennä kiinni, mutta aivoja ei nollaa jos joku juttu stressaa. Reseptillä vissiin saa vähän halvemmalla ja Jenkkilästä tilatessa vieläkin halvemmalla...
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tuli hörähdettyä tuolle Jatkoajan verkkolehden otsikolle "Tappara kaatoi SaiPan - Jormakka loukkaantui". Höhöh, loukkaantui siitä että oma joukkue voitti! Kaikkea sitä...
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
On kyllä käsittämättömän virkeä olo jostain syystä, vaikka ei viime yönnäkään tullut nukuttua kuin sellaiset vajaa 7 tuntia, ja sitä ennen oli aikamoinen zombie-moodi päällä keskiviikkoaamusta lähtien. Eikai se auta sitten kuin valvoa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuinka kello voi olla jo puoli viisi? Prkeleen junnukisat...
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kuinka kello voi olla jo puoli viisi? Prkeleen junnukisat...

Jep. Itse joutunut skippaamaan jo kolme oppituntia noiden takia. Kaksi noista tosin oli kuviksen tunteja, joten eipä tuolla niin merkitystä ole, kun tarkoitus vain ottaa suoritusmerkintä tuosta kurssista.

Mutta eipä sille mitään voi, jos sattuu olemaan jääkiekkoaddikti. Ei niitä matseja viitsinyt jättää katsomattakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös