Viimeksi kunnon talvi oli muistaakseni 90-luvulla. Ikävä niitä aikoja.Pimeää tulee sehän on varma. Mutta tulisi nyt kuitenkin kunnon talvi eikä viiden kuukauden marraskuu.
Viimeksi kunnon talvi oli muistaakseni 90-luvulla. Ikävä niitä aikoja.Pimeää tulee sehän on varma. Mutta tulisi nyt kuitenkin kunnon talvi eikä viiden kuukauden marraskuu.
Täälläkin on pimeää. Tuulen huminaa ei kuulu ainakaan sisälle asti ja lähimmät aallot on jossain 600-700 metrin päässä jos niitä tuolla joessa edes on. Ja ainakin täällä sisällä tarkenee ihan hyvin. Oikeastaan täällä on niin hiljaista, että kohta sattuu korviin. Ainoa ääni lähtee sormenpäistö kun naputtelen tätä tabletin ruutua. Ja toki minä hebgitän, kuuluuhan siitäkin jonkinlainen ääni.Saarella todella pimeää, tuuli humisee ja aallot lyö rantaan. Mutta lämmintä sentään.
MTäälläkin on pimeää. Tuulen huminaa ei kuulu ainakaan sisälle asti ja lähimmät aallot on jossain 600-700 metrin päässä jos niitä tuolla joessa edes on. Ja ainakin täällä sisällä tarkenee ihan hyvin. Oikeastaan täällä on niin hiljaista, että kohta sattuu korviin. Ainoa ääni lähtee sormenpäistö kun naputtelen tätä tabletin ruutua. Ja toki minä hebgitän, kuuluuhan siitäkin jonkinlainen ääni.
Sama, paitsi että istun terassilla ja en ole aivan meren rannalla. Tarpeeksi rauhallista kuitenkin ja kalja on kylmää. Lomakin on alkanut. Cheers!Täällä kuuluu vaan meren kohina, muut nukkuu ja mä juon kaljaa. Ihana rauha, hetken edes. Kohta taas mennään. Saatana.
Pimeässä selaan jatkoaikaa ja kuuntelen Klamydiaa. Voisi taas kohta yrittää unille.
Arki koittaa vielä.Taidankin alkaa vakioasiakkaaksi tänne. Saako täällä paljousalennusta?
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.Milloinkohan olisi edellisen kerran nukkunut täysipainoisesti sen 8 tuntia, siis ihan kerralla ja putkeen hyvälaatuista unta? Taitaa mennä koronaa edeltävälle ajalle. Ei tämä unettomuus kovinkaan hauskaa ole.
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.