Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 292
  • 5 199

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pimeää tulee sehän on varma. Mutta tulisi nyt kuitenkin kunnon talvi eikä viiden kuukauden marraskuu.
Viimeksi kunnon talvi oli muistaakseni 90-luvulla. Ikävä niitä aikoja.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Vanha hyvä "ystäväni" unettomuus se taas seuraa pitää. On se nyt taas shaattana. Mikään ei tunnu auttavan. Liikuttua tulee kyllä, ei raskaita ruokia, ei kofeiinia iltaisin. Liian paljon vaan pyörii kaikkea mielessä. Päiväsaikaan tosin ei tunnu mitään liikkuvan päässä. Pitäisiköhän suosiolla hakea johonkin ilta/yötyöhön? Sopisi kyllä itselleni oikein hyvin. Toivottavasti muilla ei ole tällaista ongelmaa, ei se nyt kovinkaan hauskaa ole.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Parisen tuntia ehdin nukkumaan. Nyt olo on kuin päikkäreiltä herätessä, eikä nukuta yhtään. Ei tässä auta muuta kuin odotella että uni palaa. Onhan tämä nyt aika perseestä.

Glove

Jäsen
Tässä ketjussa on muuten hyvä pitää lokia siitä, milloin ei saa nukuttua. Omia viestejä kun tästä selaa niin voi todeta, että viime aikoin nukkuminen on ollut ongelmaista.

Glove

Jäsen
Saarella todella pimeää, tuuli humisee ja aallot lyö rantaan. Mutta lämmintä sentään.
Täälläkin on pimeää. Tuulen huminaa ei kuulu ainakaan sisälle asti ja lähimmät aallot on jossain 600-700 metrin päässä jos niitä tuolla joessa edes on. Ja ainakin täällä sisällä tarkenee ihan hyvin. Oikeastaan täällä on niin hiljaista, että kohta sattuu korviin. Ainoa ääni lähtee sormenpäistö kun naputtelen tätä tabletin ruutua. Ja toki minä hebgitän, kuuluuhan siitäkin jonkinlainen ääni.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täälläkin on pimeää. Tuulen huminaa ei kuulu ainakaan sisälle asti ja lähimmät aallot on jossain 600-700 metrin päässä jos niitä tuolla joessa edes on. Ja ainakin täällä sisällä tarkenee ihan hyvin. Oikeastaan täällä on niin hiljaista, että kohta sattuu korviin. Ainoa ääni lähtee sormenpäistö kun naputtelen tätä tabletin ruutua. Ja toki minä hebgitän, kuuluuhan siitäkin jonkinlainen ääni.
M

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Täällä kuuluu vaan meren kohina, muut nukkuu ja mä juon kaljaa. Ihana rauha, hetken edes. Kohta taas mennään. Saatana.
Sama, paitsi että istun terassilla ja en ole aivan meren rannalla. Tarpeeksi rauhallista kuitenkin ja kalja on kylmää. Lomakin on alkanut. Cheers!

Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki

Glove

Jäsen
Kohtahan tässä pitää jo herätäkin, että ehtii aamulla verikokeeseen. Olisi kyllä kiva nukkuakin vähän ennen sitä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Milloinkohan olisi edellisen kerran nukkunut täysipainoisesti sen 8 tuntia, siis ihan kerralla ja putkeen hyvälaatuista unta? Taitaa mennä koronaa edeltävälle ajalle. Ei tämä unettomuus kovinkaan hauskaa ole.

Glove

Jäsen
Milloinkohan olisi edellisen kerran nukkunut täysipainoisesti sen 8 tuntia, siis ihan kerralla ja putkeen hyvälaatuista unta? Taitaa mennä koronaa edeltävälle ajalle. Ei tämä unettomuus kovinkaan hauskaa ole.
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.

Ohoh. Toivottavasti joskus helpottaisi kohdallasi.

Taas kerran tässä herää aamuyöstä, ja loppuyö menee sängyssä kierien. Mikään ei tunnu auttavan, liikunta, musiikki, lukeminen...kai se joku tarkoitus on tälläkin, mene ja tiedä.

Onneksi on sentään maailma täynnä hienoa musiikkia, jota kuunnella.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Juu, edes pienet tumut eivät auta. 2-3 tuntia unta ja se on siinä. Mikään ei tunnu auttavan, huumori on hyvin kaukana tästä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin jotain hemmetin diippiä unta. Nyt sitte hereillä ja taas ihan pirtee olo kuin olis päikkäreiltä noussu. Tuskin nukuin edes kahta tuntia. Onhan tää hanurista.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jäi yöunet taas alle 8 tunnin, ainakin näillä näkymin. 6-7 tuntia nukuin, enemmänkin olisi unta maistunut niin olisi pirteämpi. Nukuin kyllä hyvin ja sikeästi, itse asiassa oikein makeasti sen ajan mitä nukuin eli jonkun aika välin 21.30-4.00 mutta pidempään olisin voinut nukkua.

Tämä on tätä. Ei riitä se että sanotaan että nuku. Kun äskenkin sitten herätessäni oli sellainen fiilis että ei saa enää unta. Tai ei enää vain fiilis vaan ei vain enempää uni maistunut. Ei se nukkuminen ja nukahtaminen ole aina niin helppoa ja yksinkertaista. Kerran jo sain tänään venytettyä unta jonkun tunnin verran mutta en enempää.

Mennään nyt sitten jonkin aikaa taas vähemmillä yöunilla, ainakin koitetaan mennä jos asiat näin on. Ei jaksaisi siitä taas isompaa numeroa tehdä.

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle on määrätty Imovanea ja melatoniinia 6 mg uniongelmiin, mutta ei niistäkään aina apua tunnu olevan. Mites muilla? Ootteko hakenut apua lääkkeistä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy