Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 986
  • 5 189

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Milloinkohan olisi edellisen kerran nukkunut täysipainoisesti sen 8 tuntia, siis ihan kerralla ja putkeen hyvälaatuista unta? Taitaa mennä koronaa edeltävälle ajalle. Ei tämä unettomuus kovinkaan hauskaa ole.
 

Glove

Jäsen
Milloinkohan olisi edellisen kerran nukkunut täysipainoisesti sen 8 tuntia, siis ihan kerralla ja putkeen hyvälaatuista unta? Taitaa mennä koronaa edeltävälle ajalle. Ei tämä unettomuus kovinkaan hauskaa ole.
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Omalla kohdalla kyseessä joko 2015 loppu tai 2016 alku, jossain niillä main. Kyllä minä saatan joskus määrällisesti nukkuakin sen kahdeksan tuntia, mutta uni on hyvin levotonta.

Ohoh. Toivottavasti joskus helpottaisi kohdallasi.

Taas kerran tässä herää aamuyöstä, ja loppuyö menee sängyssä kierien. Mikään ei tunnu auttavan, liikunta, musiikki, lukeminen...kai se joku tarkoitus on tälläkin, mene ja tiedä.









Onneksi on sentään maailma täynnä hienoa musiikkia, jota kuunnella.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Juu, edes pienet tumut eivät auta. 2-3 tuntia unta ja se on siinä. Mikään ei tunnu auttavan, huumori on hyvin kaukana tästä.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Sängyssä pyörimiseksi se taas meni. No keitetään kahvia sitten, saatana.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Näin jotain hemmetin diippiä unta. Nyt sitte hereillä ja taas ihan pirtee olo kuin olis päikkäreiltä noussu. Tuskin nukuin edes kahta tuntia. Onhan tää hanurista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jäi yöunet taas alle 8 tunnin, ainakin näillä näkymin. 6-7 tuntia nukuin, enemmänkin olisi unta maistunut niin olisi pirteämpi. Nukuin kyllä hyvin ja sikeästi, itse asiassa oikein makeasti sen ajan mitä nukuin eli jonkun aika välin 21.30-4.00 mutta pidempään olisin voinut nukkua.

Tämä on tätä. Ei riitä se että sanotaan että nuku. Kun äskenkin sitten herätessäni oli sellainen fiilis että ei saa enää unta. Tai ei enää vain fiilis vaan ei vain enempää uni maistunut. Ei se nukkuminen ja nukahtaminen ole aina niin helppoa ja yksinkertaista. Kerran jo sain tänään venytettyä unta jonkun tunnin verran mutta en enempää.

Mennään nyt sitten jonkin aikaa taas vähemmillä yöunilla, ainakin koitetaan mennä jos asiat näin on. Ei jaksaisi siitä taas isompaa numeroa tehdä.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Mulle on määrätty Imovanea ja melatoniinia 6 mg uniongelmiin, mutta ei niistäkään aina apua tunnu olevan. Mites muilla? Ootteko hakenut apua lääkkeistä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mulle on määrätty Imovanea ja melatoniinia 6 mg uniongelmiin, mutta ei niistäkään aina apua tunnu olevan. Mites muilla? Ootteko hakenut apua lääkkeistä?

No minulla olisi melatoniinia tuolla laatikossa valmiiksi. Sen ottoa voisi harkita jos nämä univaikeudet tässä taas jatkuvat. Tosin, taitavat kai enemmän vaikuttaa siihen nukahtamiseen ei niinkään unen riittävyyteen.?

Mutta minulla nyt tietenkin hyvä puoli se että olen minä tässä viime aikoina nukkunut hyvinkin, joskus jopa jotain lähes 10 tunnin yöunia. Siksi en vielä kovin huolestunut ole, välillä sitä nukkuu hyvin ja välillä huonommin. Hyvä kyllä että on hyviäkin jaksoja ollut ihan viime viikkoinakin.
 

Glove

Jäsen
Mulle on määrätty Imovanea ja melatoniinia 6 mg uniongelmiin, mutta ei niistäkään aina apua tunnu olevan. Mites muilla? Ootteko hakenut apua lääkkeistä?

En minä ilman lääkkeitä nukkuisi sitäkään vähää mitä nyt nukun.

Onpa taas ollut yö. Nukuin nelisen tuntia ihan hyvin. Sen jälkeen olen nukkunut hetken, herännyt, vaihtanut asentoa, nukkunut taas vähän jne. Todella rauhatonta. Eikä edes unessa käynyt flaksi. Pääsin jo uhkean kaunottaren kanssa diihen vaiheeseen, että oltaisiin alettu väheentämään vaatteita, mutta sehän vetää kilarit, koska en ollut kysynyt häneltä lupaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Eihän sitä setämies muista aina näitä nykyajan juttuja.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jopa neljä tuntia unta yhtäsoittoon. Ihan luksusta nykyään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jopa neljä tuntia unta yhtäsoittoon. Ihan luksusta nykyään.

No kivat sinulle, tai hyvä että nukuit edes neljä tuntia. Minä en nukkunut lainkaan, olen veivannut asioita edestakaisin päässäni ja miettinyt liikaa. Hyvin huomaa että kun on väsynyt niin keskittyminen ei ole kyllä nyt ihan huipussaan ja ajatus ei oikein luista.

Otan tänään yhteyttä ainakin tukihenkilööni. Siis kotikuntoutuksesta. Jos nämä asiat olisi vielä korjattavissa ennen kuin jotain pahaa minulle tapahtuu. Tyyliin pakkohoitoa. Jotenkin fiilis että kaikki ei ole kohdallaan. Mutta ei oikein tiedä kehen luottaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ruhtinaalliset kaksi (?!) tuntia jopa taas unta kerrallaan. Syö jaksamista ja mielenterveyttä aika kiitettävästi. Onneksi edes musiikki pitää mieltä yllä näin pimeimpinä tunteina.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noh, kolmeen tuntiin päästiin tänä yönä. Turhan aikaista vielä aamukahville, Marco Pierre Whiten kokkausvideoita katselen tässä aikani kuluksi. Se mies on muuten todellinen ruoanlaiton mestari.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Vuokranantajalla ei ole oikeutta hyödyntää Nelonen Median eikä sen tv-kanavien tai muiden palveluiden nimiä taikka logoja markkinoinnissaan. Ohjelmabrändin hyödyntämisestä kohteen markkinoinnissa on sovittava erikseen Moskito Television Oy:n kanssa
 

Glove

Jäsen
Kolmas kerta tälle yölle kun olen pitemmän pätkän hereillä. En vaan aiemmilla kerroilla jaksanut avata silmiäni, saati kirjoittaa tönne. Mutta olisi kyllä kiva jos se uni vielä tälle yötä tulisi. Ei kai tässä auta kun laittaa silmät kiinni ja ottaa vastaan, mitä on tullakseen.
 
Viimeksi muokattu:

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Puoli kymmenen nukkumaan, vartin yli yksi hereille. Aivan sama monelta painelee unten maille niin aamuyön hermokivut herättävät viimeistään kahden aikaan lähes kellon tarkkuudella.

Montakohan vuotta elinajan odotteesta on jo kadonnut, kun yöunet jää n. 4 tuntiin jatkuvasti.
 

Glove

Jäsen
Yöunet, yritys numero kaksi. Jos nyt saisin nukahdettua noin puolessa tunnissa niin ehtisin nukkua kuusi yuntia rnnen kuin vekkari soi. Työhaastattelun alkuun on hieman vajaa 8 h.
 

Glove

Jäsen
Taisi nuo viime yön 12 h unet lyödä nyt takaisin. Yritin mennä nukkumaan joskus kymmenen jälkeen, mutta eihän siitä aitten mitään tullut. Onneksi ei ole menoa kuin vasta iltapäivällä, joten voi kyllä nukkua jos jossain vaiheessa nukahtaa.
 

Glove

Jäsen
Eipä tämä taaskaan mennyt niin kuin piti. Toki iltakin meni pitkäksi kun korjattiin kaverin kanssa mun autoa ja olin kotona vasta muutamaa minuuttia ennen puolta yötä ja piti vielä syödä ja tehdä muut iltatoimet. No, kailla näillä neljän ja puolen tunnin unillakin yhden päivän pärjää kun ei ole mitään merkittävää ohjelmassa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On kyllä viikonloppuna outo tunne heti JYPin pelin jälkeen(ruma tappio) ruveta nukkumaan ja herätys 1:45.

Tuossa kävin roskat viemässä ja perinteisesti oli jo yöelämästä viereisen talon ihmisiä tulossa baarista omille jatkoilleen.

Aina yhtä outo yhtälö että joidenkin ns. päivä on menossa yöunia kohti kun itse vastaavasti herännyt hetkeä aiemmin.
 

Glove

Jäsen
Yöasiaa, vaikka nyt pitäisi olla nukkumassa. Ouran appi sanoi minulle tänään, että olen nukkunut viimeisen kahden vuoden aikana keskimäärin 6,58 h/yö. Liian vähän siis, ainakin tarpeeseen nähden. Sekä siihen, mitä nukuin ennen kuin nämä univaikeudet alkoivat. Toki enemmän kuin pahimpina aikoina. Siitä tuleekin keväällä kuluneeksi seitsemän vuotta kun hommat alkoi mennä perseelleen. Silloin tuli vedettyä 2-4 h yöunilla pitkiä työviikkoja. Reilun puoli vuottahan sitä sitten jaksoi, kunnes tuli seinä vastaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noh, duuniviikko jäi nelipäiväiseksi tällä kertaa, ja huomenna taas olisi työkkärin kanssa puhelinkeskustelu. Kiinnostaa ihan täysillä. Sopivasti puskee flunssaa (ei onneksi koronaa) tähän väliin. Aika heikko olo oli heti aamusta, mutta aika sisulla piti puskea päivä läpi. Pelsun matsin sentään jaksoi katsoa ja hieman, heh, nesteyttää itseäni. Ehkä lasillinen vielä lääkkeeksi, aamupäivästä vasta pitää olla skarppina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös