Kyllä sai taas ihailla kuinka pitkiä viestejä nimimerkki
@Punamusta jaksaa tänne palstalle kirjoitella. Oli taas pitkä viesti ja ihan kiinnostavaa luettavaa. Tosin jossain kohtaa etenkin näin väsyneenä alkoi käymään mielessä että onko liian puuduttavaa tekstiä, mutta kyllä sitä sitten kuitenkin koko viestin jaksoi lukea loppuun asti.
Minulla itselläni meni noin kahteentoista asti kun fiilistelin vain tuolla HPK:n komealla jatkoaikavoitolla. Ja sitten on käymässä taas klassiset, kun nukkumaan meneminen venyy niin onkin kohta jo vaikea saada ylipäätään unta. No ehkä se uni vielä tässä silmään tulee, kunhan olokin alkaa hiljalleen rauhoittumaan.
Sitä on vaan niin fiiliksissä että malttaako sitä lopulta edes nukkua? Toisaalta huomenna pitäisi olla taas pirtsakkana heti aamusta, suunnitellaan kuitenkin heti aamulla mitä ruokia laitetaan ruokaryhmässä ja aamupäivällä mennään uimahalliin uimaan. En olekaan vielä käynyt Hämeenlinnan uimahallissa sen jälkeen kun sitä on remontoitu, että ihan mielenkiintoista päästä vihdoin käymään sielläkin.
Voi pojat, kun olinkin niin helpottunut ja onnellinen tuon Robert Leinon iskettyä sen jatkoaikamaalinsa Tapparaa vastaan eilen. Se varmasti näkyikin hallissa huutona ja nauruna sekä muunlaisena juhlimisena. Ja nytkin olen ihan fiiliksissä vieläkin, tosin hiljalleen voisi taas imeä sen hymynsä sinne ja alkaa odottelemaan sarjan seuraavia välieräpelejä, matka finaaleihin on kuitenkin yhä kesken.
Jäänyt minulla vähän päälle tuo ajatus noista kasvomaaleista. Mutta eiköhän sekin siitä hiljalleen laimene. Tosin itse kyllä ajattelin pleijareiden loppuun saakka laittaa kasvoihini hiukan kasvomaalia, vaikka sitä ei kovin moni muu tekisikään. Voi se hiukan noloa olla, mutta minun mielestäni se tuo kivasti lisää väriä fanivaatetukseen. Ja se on hauskaa.
Minun piti jopa hiuksenikin eilen värjätä mustalla hiusvärillä mutta en löytänyt sellaista väriä minkä olisi saanut pois heti hallilta tulon jälkeen. Löytämäni hiusvärit olivat vain kestovärejä. Olisi ollut hienoa mikäli nuo hiukset jotka tuon lierihatun alta näkyvät olisivat mustia väriltään, kun tuo hattu on pääosin oranssinen. Eihän noita hiuksia paljoa näy tuon hatun alta, mutta kuitenkin.
Eilen oli joka viikkoinen siivouspäiväkin. Pölyjä huonekaluista ja tavaroista en ole pyyhkinyt asunnossani miesmuistiin mutta joka viikko pyrin siivoamaan vessan ja asuntoni lattiat imuroimaan sekä moppaamaan. Eilen vein tosin jopa matotkin ulos pariksi tunniksi tuulettumaan. Sitä en ollut tehnyt sinä aikana kun olen täällä kuntoutuskeskuksessa asunut.
Ja eilen vaihdoin kännykkäliittymänkin Telian liittymästä Elisaan. Hinta tai palvelut eivät muuttuneet mutta saan vaihdon myötä 40 euron lahjakortin S-ryhmän kauppoihin. Siinä on kuitenkin taas iso säästö ruokabudjettiini.
Mutta muuta ihmeellistä minulla ei tässä nyt ollut. Tänään kirjoitin pitkästä aikaa tekstiä myös Jatkoajan HPK-osioon ja nyt jännitän minkälaista palautetta saan vai saanko lainkaan palautetta tekstistäni. Ennen muinoin kirjoitin ahkerastikin tuonne HPK-osioon mutta viime vuosina se on vähän jäänyt. Ei ole ollut niin suurta paloa kirjoittaa analyyttisiä tekstejä jääkiekosta. Vaikka senhän takia täällä ensisijaisesti pitäisi olla.
Toivottavasti tässä kohta saa unta.