Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 745
  • 5 189

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jokseenkin arvasin tämän etukäteen. Nyt kun olisi mahdollisuus nukkua pidempään niin ei sitä unta riitäkään.

Viime viikonloppuna tuli nukuttua vähän Suomen nuorten kiekkopelien takia ja sitten arkena uurastin yhden työviikon työkokeilua. Heräsin silloin aina kuudelta.

Nyt olisi sitten ollut tilaisuus nukkua pitkästä aikaa pidempään mutta puoli kuudelta sitä jo hereillä ollaan. No toisaalta en nyt niin hirveän väsynyt ollut vaikka työviikko olikin takana,sillä olinhan mennyt joka päivä ajoissa nukkumaankin.

Mutta jääkö sitä aina rytmi sitten lopulta päälle kun on herännyt viitenä päivänä putkeen kuudelta?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yöketjuun sopivasti minulle valkeni, että Yö-yhtyeessä on nykyään oikeasti Yön Timo jäsenenä.

Timo Mynttinen soittaa bassoa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nykyään ei haluta käydä baareissa eikä juuri edes selvinpäin - saati päissään - pubivisoissakaan. Ei tee mieli olla hauskuuttaja, ollaan vaan hissukseen hitusen vaan hassuja joskus. Ei tee mieli miellyttää, ei aukoa päätä. Välitän kaikista liikaa, jotta viitsisin sanoa pahasti. En välitä kenestäkään niin paljon, että hermostuisin paljoa kenellekään.

Pitäisi katsoa Palmut, Kaurismäet ja monta muuta, Areenassa on suosikkeina monenlaista. Ja onhan minulla Viasatkin.

Voisipa siis antaa maailman mennä menojaan. Katsella laatuisia leffoja ja sarjoja, lukea kirjoja, urheilla. Ei jaksa enää olla sosiaalinen kuin esim. mummon siskolle, muutamalle muulle sukulaiselle ja tuolle yhdelle kuorsaajalle.

Nytkö alkoi keski-ikä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pakkanen kiristyi, -11 astetta. Talvi on tulossa! Tai jo täällä. Olisipa jo ohi sekin. Valon määrän lisääntyminen ilahduttaa, nyt alkaa jo neljän jälkeen olla vähän valoa.

Unta en tänäänkään tunnu saavan, aamupäivällä pitäisi olla liikkeellä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tyttären koripalloturnauksen takia majoituskoululla yövalvonnassa.

Koripallo on paska laji.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Siemailin tossa parisen tuntia sit kupposen kahvia, koska pitäähän sitä vuotuinen NHL:n all star tapahtuma nähdä. Äsken huomasin ilokseni, että Within Temptationin ens perjantaina julkastava Resist-albumi oli leakannu joten latasin sen ja nyt nautiskelen täällä eargasmisesta musiikista ootellessani että kello lyö kolme. Vielä ei huoleta että maanantaina pitää taas herätä kuudelta duuniin :D Se on sitten huomisen murheita.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jos sitä kävis jo nukkumaan. Hieno päivä ja ilta ollut Tallinnassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, tulikin sitten jo herättyä. Mitäköhän sitä sitten tekisi kahvinjuonnin lisäksi.

Minä kun en osaa erityisemmin osaa heräämisen jälkeen perään nukahtaa ja päikkäritkin ovat lähinnä tuntematon käsite. Kadehdin niitä, jotka osaavat noita asioita tehdä.

Jos nyt pari tuntia odottelisi ja lähtisi lenkille. Uusin Lindgren & Sihvonenkin olisi vielä areenasta kuuntelematta, se hoituu siis samalla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Talvinen, luminen ja öinen pakkasmaisema on välillä kuvankaunista katseltavaa, jossa mieli lepää... kunhan sen tekee kodin ikkunasta, lämpimässä. Jos olisi itse ulkona pakkasessa niin lähinnä vain vituttaisi mokoma kylmyys, pimeys, kinokset ja liukastelu.

Saisi jo kevät orastaa, mutta vielä on siihen matkaa. Tammikuu on vuoden toiseksi paskin kuukausi, mutta onneksi se on hiljalleen kääntymässä kohti loppua. Seuraava kuukausi eli helmikuu on vasta vuoden neljänneksi paskin kuukausi, joten se on jo selvä askel parempaan. Vaikka sekin on talvinen pakkaskuukausi, niin valon määrä lisääntyy jo sen verran selvästi, että se on parempi kuukausi kuin se kolmanneksi paskin, joka on lokakuu.

Paskin on tietystikin marraskuu, tuo musta hauta. Pimeän vuodenajan (loka-helmikuu) paras kuukausi on joulukuu koska siinä on niin paljon juhlittavaa ja vapaapäiviä. Hyvällä tuurilla viisi arkivapaata kuten viime vuonna.
 

Nick Neim

Jäsen
Syyskuun 19. päivä heitin jäätävän puujalan tähän ketjuun, enkä uskaltanut rikkoa omaa hiljaisuuttani neljään kuukauteen, vaikka käytännössä neljästä kuukaudesta ainakin kolme kuukautta on tullut valvottua tuonne neljän tai viiden tienoille. Vähintään. Työyön jälkeen kello sitten meneekin lähemmäksi kahdeksaa. Oikeus kirjoittaa ketjuun olisi siis ollut lähes joka yö, mutta eipä ole asiaa ollut. Eikä kyllä varsinaisesti ole nytkään.

Onhan tämä pidemmän päälle omituista, miksi vapaillakin puolihuolimattomasti valvoo näin myöhään. Kohtahan sieltä alkaakin NHL, ja sen parissa vierähtänee pari tuntia. Herätystä joutui asettelemaan yhdeksän tienoille, jotta vähän saisi rytmiä kuntoon keskiviikolle. Taitaa olla ensimmäinen aamuvuoro yli kahteen kuukauteen edessä. Saas nähdä miten jaksaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitkästä aikaa asiaa tänne ketjuun. Tai olisi tuossa arkenakin ollut kun olen ruvennut heräämään kello 5.50 että ehdin paremmin töihin mutta en ole kirjoitellut kun ei ole ollut aikaakaan ja sitten tuossa ei olisi ollut kuitenkaan jäljellä kirjoitusoikeutta tähän ketjuun kuin kymmenen minuuttia.

Mutta nyt sitä ollaan tässä ketjussa kirjoittelemassa. Miten se nimittäin onkin niin että tämä perjantai-lauantai välinen yö tulee nukuttua aina samalla kaavalla? Tai on tullut nukuttua samalla kaavalla tämän työkokeilun ajan?

Sitä hehkuttaa mielessään kuinka on viikonloppu ja saa nukkua ja sitten kuitenkin tämän työkokeilun ajan olen joka lauantai ollut hereillä jo siinä puoli kuuden aikaan aamulla?

Jääkö sitä jokin arkirytmi päälle? Kun on viitenä päivänä herännyt silloin 5.50 niin elimistö ikään kuin tottuu siihen ja sitten tulee lauantainakin herättyä ajoissa? Voisiko jostain tällaisesta olla kyse?

No onneksi nytkin menin kyllä jo ajoissa maate, siinä puoli kymmenen aikoihin. Kyllä tässä siis nukuttua tuli muutama tunti mutta olisihan sitä kiva ollut nukkua pidempäänkin.

Ja toisaalta en niin väsynytkään ollut työviikonkaan jäljiltä. Sitä toisaalta oli väsynyt kun oli paiskinut viisi päivää töitä putkeen mutta toisaalta taas olin saanut kyllä nukuttua hyvin arkipäivisin ja mennyt joka ilta ajoissa maate, siinä kasin-ysin aikaan.

No jos jotain hyvää hakee niin onpahan aamu nyt taas pidempi. Tai se aika aamusta jonka olen hereillä. Viikonlopuissa yksi monista hyvistä jutuista on hitaat aamut. Se kun saa rauhassa syödä aamupalan, juoda kahvit ja lekotella pitkään yöasussa. Arkena aamut on kuitenkin niin nopeita, täytyy äkkiä tehdä aamutolmet ja lähteä töihin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Valvomiseksihan se tämä yö meni. Sieltä tulee suomalaisittainkin mielenkiintoisia NHL-pelejä eikä malta oikein mennä nukkumaankaan. Ensin tuli Coloradon peli, nyt tulee Winnipegin peli ja kohta alkaa Carolinan ja Dallasin välinen kamppailu.

Harvemmin sitä kuitenkaan jaksaa arkena töiden vuoksi näitä pelejä katsella tai sitten ei ole mahdollisuutta katsella edes sitä aamuviiden aikoihin alkavaa peliä kun täytyy töihin mennä.

Eikä niitä pelejä jaksa myöskään uusintana katsella päivällä kun joko tietää jo etukäteen lopputulokset tai sitten ei ole sitä kuuluisaa aikaa.

Nyt tuleekin sitten pitkästä aikaa oikein kunnolla katseltua NHL-jääkiekkoa. Se vaan että se tarkoittaa valvomista samalla mutta kai sitä yhden yön voi valvoakin? Sitä kun jaksaakin nyt valvoa kun nukkui lauantaina pitkään.

Onneksi kohta on hiihtolomakin jolloin voi myös katsella NHL-kiekkoilua. Ja hyvään aikaan sattuu olemaan myös hiihdon MM-kisat, suurin osa hiihtolomaviikolla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Päivällä ikävä migreeni ja pakollinen usean tunnin lepo, nyt on sitten liki mahdotonta saada unta. Kävin nukkumista yrittämässä parin tunnin ajan, mutta eipä sitä kannata turhaan kieriä pedissä jos ja kun ei vain nukahda.

Harkitsin jo, että katsoisin Yle Areenasta kehutun puolalaisen elokuvan Ida, joka kertoo nuoren nunnan elämästä, mutta en sitä yksinäni viitsi katsoa. Odotan parempaa ajankohtaa ja -seuraa puolalaisten mustavalkoelokuvien katsomiselle kuin itsekseni.

Toivottavasti ovesta tunkeutuisi sisään itäsaksalainen partainen nukkehahmo heittämään unihiekkaa säkistään. Jos ei näin käy, niin painun kohta aamupalalle.

Missähän ns. vitussa muuten luuraa aamuinen Turun Sanomat? Nykyisin sekin jaetaan tolkuttoman myöhään, vaikka TS:n Artukaisten painotaloon on autolla 2,1 km ja ajomatka kestää neljä minuuttia. Jos vieressä asuvatkaan eivät lehtiään saa vielä aamuviideltä, niin koskahan kauempana asuvat sitten ne lehtensä saavat, joskus iltapäivällä?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tänään pitäisi lukea viides ja viimeinen bilsankirja. Sitten ensi torstaihin mennessä kerrata tärkeimmät ja kokeeseen. Lukon sukeltaminen vie ison osan ajatuksista ja vaikeuttaa keskittymistä. Lopetin lukemisen tunti sitten ja pelaan Änärin GM-modea. Saisikohan juttukaveria yöllä?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
No jos minä kelpaan jollakin tapaa juttukaveriksi, niin saamasi pitää. Toivon mukaan et pahastu, kun nyt lainaan jälleen viestiäsi...

Sulla on siis pian koetta edessä, koeta pärjätä. Mulla pari kaveria kirjoittaa tässä kuussa, mutta aloitan oman urakkani vasta kolmosvuotena. Aineet on jo pitkälti tiedossa, mutta sitten niiden jakaminen on vielä epäselvää. Parasta arvosanaa odotan ykkösaineestani eli äidinkielestä, muista on sitten paha sanoa... pakko myöntää, että laiskuus on verottanut liikaa arvosanojen laatua omalta kantiltani. Kun jostain löytyisi sitä sisua, millä jaksoin pienempänä poikana lukea, tämä nykyinen minäni on muuttunut mukavuudenhaluiseksi ja rentomieliseksi. Mutta kai ne kirjoitukset ihan hyvin menevät... ja jahka olen saanut lakin päähäni, juhlin sinä päivänä ja jukulauta KOVAA! Maltan tuskin odottaa...

Tuo on tullut minullekin tutuksi, että jääkiekkoseuraan keskittyminen vaatii välillä veronsa vapaa-ajan ajatuksista ja elämästä. Olisi sitä kaikkea muutakin, mihin olisi hyvä keskittyä, mutta kun se jääkiekko vaan on saanut paikkansa sydämessäsi etkä siksi osaa lopettaa sen ajattelua. On se melkoista touhua... mutta en minä kadu tippaakaan, että olen lätkässä lätkään, päinvastoin: elämä on ollut viime vuosina aivan huisia.

Änäristä sen verran, että meikäläinen on varmaan siinä maailman TOP-5 sarjataulukon häntäpäässä. Jukulauta kun en ikinä osaa säätää sen samperin ohjaimen kanssa... laukaus ei lähde, pelaajat ei liiku kunnolla, taktiikat ja puolustustavat aivan hakusessa ja sitten omissa helisee niin, että maaliverkko on vähällä tarvita paikallista vaahtosammutinta avukseen. Sama se kenen kanssa pelaan, ei siitä koskaan tule mitään... onkin minusta mukavampaa pelata ihan oikeaa lätkää ulkona tai hallissa. Siinä on ehdottomasti sitä jotain.

Tjaa-a, nukkumaan vai eikö nukkumaan, kas siinäpä pulma... eikä ole, enköhän jatka valvomista. Ajattelin pakertaa jonkinlaisen runon parissa... meninhän minä jo viime lokakuussa tekemään Bon Jovin kappaleesta You Give Love a Bad Name oman versioni, liittyen Mikael Kotkaniemeen. Se on edelleen tallessa. Ehkä tällä kertaa voisi käyttää muun kappaleen sanoituksia ja värkätä niistä jotain ässäpitoista...

Enkä muuten kadu pätkääkään lukioon menoa, viihdyn täällä mainiosti ja ovathan ne arvosanat laiskuudesta huolimatta ihan (huomaa=ihan) hyviä, enemmistö siinä seiskan ja kasin paikkeilla. En edes ajatellut muita vaihtoehtoja, kuten vaikkapa amista. Täältä pitäisi sitten vissiin jonnekin alalle suunnistaa... no, enköhän minä ja myös sinä keksi jotain, itselläni on jo ajatus muhimassa...

Edit: pari muokkausta

Törkeää käytöstä! Pyydän juttukaveria, mutta en silti seuraa, vastaako joku. Olen pelannut Änärin career modea tässä, mutta se on jo erittäin tylsää. Toisella kaudella isossa liigassa 21 matsiin tehot 52+45 vaikeimmalla asetuksella. Turhaa leijumista tämä tosin.

Olen myös itse kova ulkojäiden ystävä, kolme vuotta on tullut aktiivisesti käytyä monta kertaa viikossa lätkimässä. En ole koskaan varsinaisesti harrastanut jääkiekkoa ja kiinnostuin siitä vähän liian myöhään. On kyllä ollut mukava seurata omien kiekottelutaitojen paranemista tässä talvien mittaan.

Jääkiekko kyllä verottaa tätä opiskelua, kun pitäisi itse käydä pelaamassa ja sitten seurata lisäksi Liigaa ja Änäriä. Olisin oikeasti huippuoppilas, jos en olisi näin saatanan laiska. Kemiastakin olisi tullut parempi arvosana, jos olisin panostanut enemmän. Turhaa jossittelua, se meni jo. Nyt pää kylmänä bilsan ja matikan kokeeseen, toivottavasti.

Hyviä tekstejä näytät kirjoittelevan jo täälläkin. Minä en koskaan mikään kummoinen kirjoittaja ole ollut, vaikka kurssien aineista olenkin saanut yleensä kasia. Luonnontieteet kiinnostaa enemmän. Kemia ja englanti meni tuossa syksyllä, nyt vaikeammat matikka, bilsa ja äikkä. Kävin kuusi kurssia fysiikkaakin, mutta ei siitä tullut mitään. Vähän myöhään tajusin jättää sen pois ja sen takia on ollut pakko ottaa kaksi kurssia itsenäiseksi tähän lukuloman ajaksi.

Jotain bilsaan, kemiaan tai molempiin liittyvää ajattelin lähteä opiskelemaan armeijan jälkeen. Turku olisi se mieluisin kaupunki, mutta kyllä kauemmaksikin voin lähteä. Noh, sen näkee sitten pääsykokeiden jälkeen, mihin pääsee.

Aika sekava teksti tästä tuli, mutta en jaksa lähteä muokkaamaan. Kännykällä jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Perkele, aamulla pitäisi klo 10 päästä sängystä ylös ja ottaa taas kirja käteen. Jos ehdin iltapäivään mennessä lukea viimeisen bilsan kirjan loppuun, niin jää illaksi aikaa joko lukea edellisiä äikän lukutaidon kokeita ja niiden mallivastauksia. Taidan kyllä jättää sen väliin ja lähteä illalla ujarille. Tekee mieli kiekotella. Se sujeltaan muutenkin perjantaina ja sitten saa taas odottaa monta kuukautta avauspäivää. Äikän kokeeseen siis gut feelingillä.

Mielenkiintoista kyllä tuo biologia. Diabeetikoille tuotetaan insuliinia hiivasienissä. Ennen sitä oli pakko ottaa naudoista ja sioista. Pienissä bakteereissa voidaan säilyttää ihmisen koko genomi. Ensin täytyy kuitenkin monimutkaisesti muuttaa DNA ensin RNAksi ja sitten siitä leikata intronit pois, sillä niitä ei ole bakteereissa. Huh. Ehkä olen joskus itse tarpeeksi fiksu keksiäkseni joitakin uusia, mullistavia tieteellisiä juttuja. Olisihan se suoraan sanoen vitun mahtavaa löytää parannus vaikeaan sairauteen leikkamaalla eri eliöiden geenejä ja yhditelemällä niitä.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mä olen myös joskus lukenut, että mammutin kloonaus olisi mahdollista. Varmaan nykynorsujen DNA:lla saisi paikattua puutteita jne. Hakusanoilla mammoth cloning löytyy heti monta artikkelia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kirjoitetaanpas vaihteeksi tänne, kun satun olemaan hereillä ennen kello kuutta. Vituttaa kun en jaksanut sittenkään eilen valvoa ja katsella tuota Juventuksen matsia. Vähän aikaa sitä katselin mutta sitten väsymys vei voiton ja varmasti tieto siitäkin että seuraavana päivänä on herätys viimeistään kuudelta.

Aamulla heti herättyäni katsoin sitten pelin lopputuloksen ja Juventushan sen oli voittanut maalein 3-0. Silloin otti päähän, olisihan tuon pelin voinut katsellakin.

No heräsin tänään jo siinä puoli kuuden maissa. Eli pääsin kirjoittamaan myös tähän ketjuun. Tämä älypuhelimeni piti taas ihme äänen ja heräsin siihen. Ei siihen mitään viestiä tullut vaan kai se oli taas jotain päivittänyt ja ilmoitti siitä. Ottaa päähän kun tuo älypuhelin pitää noita ääniä vaikkei tosiaan tule viestiä/puhelua. Mutta kun ei sitä voi pistää äännettömällekään yöksi kun silloin en myöskään kuulisi herätystä.

Eilinen päivä oli minulla ihan hyvä päivä. Ensin oli työpäivä joka sujui ihan hyvin ja sitten tulikin urheilua koko iltapäivän ja illan ajan. Eilen oli poikkeuksellisen vilkas urheilupäivä arkipäiväksi.

Eilen oli myös taas teemakahvilakin ja keskustelimme naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta. Aihe nyt ei minua niin hirveästi kiinnostanut ja toin sen omalla puheenvuorolla esillekin. Sekä sen että en ole tarpeeksi seurannut aihetta että osaisin antaa siihen päteviä kommentteja. Eli minun osaltani aiheen käsittely jäi ympäripyöreäksi.

Eilisen parasta antia oli se kun huomasin tuon ilmoituksen siitä että on tuollainen keskustelutilaisuus peliongelmaisille. Toivoni heräsi heti ja uskon tuolta nyt saavan asiantuntevaa apua. Paikalla tuolla on keskustelemassa myös joku kokemusasiantuntija ja Pelirajat'on yhdistyksen työntekijä.

Täytyy nyt lopetella tämä kirjoittaminen ja mennä aamukahvin keittoon. Ihan yhtä komeaa ja pitkää viestiä en saanut aikaan kuin mitä @Punamusta on tänne kirjoitellut. Aika rientääkin niin kovaa vauhtia ja viesti täytyy saada julkaistua ennen kello kuutta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ottaa päähän kun tuo älypuhelin pitää noita ääniä vaikkei tosiaan tule viestiä/puhelua. Mutta kun ei sitä voi pistää äännettömällekään yöksi kun silloin en myöskään kuulisi herätystä.
Kyllä vissiin joka luurin saa äänettömälläkin herättään. Jotkut saa niinkin että puhelin on pois päältä, olettaen että akku ei ole tyhjä. Ei meinaan tulisi mieleenkään pitää ääniä päällä puhelimessa yöllä (ei oikeestaan muulloinkaan, vittu että vihaan puhelimessa pälättämistä...) mutta herätyskellona käytän silti. Siältä pitäs asetuksista löytyä ihan helposti.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jaahas. Pitäisi varmaan mennä sänkyyn, tänään on viimeinen päivä kerrata perjantain kokeeseen. Katselin tänään vanhoja yo-kokeita bilsasta ja mietin päässäni, osaisinko vastata niihin kysymyksiin. Aika hyvin se meni, tosin oli siellä semmoisiakin, joihin en olisi osannut sanoa mitään. Ihmisen bilsa on mulla kaikkein heikoin alue, ja vanhoissa kokeissa oli siitä kovin vähän tehtäviä. Toivottavasti eivät ole säästäneet tätä koetta varten...

Iski kauhea paniikki päälle ennen kirjoituksia, kun tajusin, että multa puuttuu kokonaan filosofian kakkoskurssi. En siis pääse ylioppilaaksi ilman sitä. Oli pakko ottaa se itsenäiseksi ja siitä on kurssikoe kuusi päivää viimeisen yo-kokeen jälkeen. Viidessä päivässä täytyy tehdä itsenäisenä suorituksena neljä esseetä ja 20 lyhyempää tehtävää sitä varten. Ihan kuin yo-jutuissa ei olisi tarpeeksi stressiä ja hommaa...

~~~~

Ikävä kuulla @Kaatosade tilanteesta. Olen varma, että sä löydät kyllä tulevalta opiskelupaikkakunnalta kavereita. Mä olen itse todella huono puhumaan tuntemattomille ja esiintymään. Jos sulla on samanlaista ongelmaa, niin alkoholi + bileet saattaa auttaa tähän. En tiedä, olitko AGT:ssa tai muuten abiristeilyllä. Mä löysin hirveästi uusia kavereita Tallinnassa ja hienoja kokemuksia, viinan avustamana. Paljon helpompi heittää läppää ja puhua eri asioista humalassa! Kunhan siitä ei tule tapaa. Sitten kääntyy negatiivisen puolelle.

~~~~

Noista jääkiekkojutuista, niin en tiedä, Lukko on kuin toinen puoli mua. Aloin aktiivisesti seurata jääkiekkoa 2016, joka oli surullinen kausi Lukolle (onko niitä muitakin muka!?). Kävin kaikissa kotipeleissä katsomassa jokaisen rämpimisen. Päivittäin käytän suuren osan mun ajasta Lukkoon ja jääkiekkoon liittyviin asioihin. Ollaan varmaan kaikki aika samanlaisia tän kiekon suhteen, me kolme.(@Punamusta )

Olisin kyllä todella ylpeä, jos Lukko saisi käännettyä kelkkansa resurssien (rahan) edellyttämälle tasolle. Seuraan on nyt hankittu aivan oikealla taktiikalla pelaajia. Lukkoa vaan leimaa ainaisen epäonnistujan leima, vähän niin kuin Capitalsia ennen viime kauden Cup-voittoa. On ihan eri asia tehdä sopimus Lukkoon, kuin vaikkapa Tapparaan. Eikä se Ässien parempi menokaan haittaisi. Hakkasivat Lukon tosin tällä kaudella paikallisissa, propsit siitä.

Ei kyllä näytä taaskaan tulevan pitkää kevättä, mutta toivon olevani väärässä. Olisi paljon parempi lähteä seuraavaan kauteen onnistumiset alla, kuin taas siitä, että sulettiin lujaa loppua kohti. Illan matsista en odota voittoa.

Kännykältä luettuna pitkä ja outo teksti, mutta minkäs teet. Katson pari jaksoa Altered Carbonia Netflixistä ja alan nukkumaan. Perjantaina näytön paikka.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ja ryyppäämään en perkele ikinä ala, se on aivan selvä.
Hehe. Kuuluin itse samaan kastiin, kunnes kävi Wanhojen jatkot. Mun paras kaveri pysyi raittiina vielä tällönkin, uutena vuotena lähti meidän kanssa juhlimaan porukalla.

Älkääkä perkele luulkokaan, että olen joku alkoholisti. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ryyppään, joskus en edes niin usein. Muutama kaveri vetää parikin kertaa kuussa tosin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Polttelee noi lihapiirakat jääkaapissa aivan pirusti. Mutta pelkkää voittoa jos jättää ne huomiselle. EDM peliin vielä tovi, vähän kiinnostaa ton McDavidin otteet. Huikea peluri, kenties parhaita maailmassa?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei nukuta sitten ollenkaan, ja täällä on hyvin kiinnostavia syvällisiä keskusteluita, että vielä vähemmän malttaa nukkua näiden jälkeen. Kirjoittaisin jotain järkevää, jos puhelimella olisi edes hieman mukavampi kirjoittaa pitkiä viestejä...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näin se yö taas menee: olet täällä, menet kuuntelemaan musiikkia, sammutat tietokoneen, kömmit sänkyyn. Ajattelet katsovasi YouTubea television kautta, mutta jostain syystä et onnistu menemään sinne, vaan samaa ärsyttävää "ei ole verkkoyhteyttä" -ilmoitusta pukkaa kerta toisensa jälkeen.
Hanki läppäri ja tuoli sängyn viereen. Sitten voit nukahtaa/sammua paskan viihteen ääreen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös