Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 180
  • 5 189

Jeffrey

Jäsen
Muistan sellaisen ajan, kun olin palstan nuorimpia. Nyt on olo vanha, kun jutustelen kanssanne. Ehdittepä tekin lapsiparat syntyä ennen milleniumia, eipä siinä. Vähän on vanha olo, ja vielä vanhemmaksi tuntisin itseni, jos @Jeffrey ei olisi kertonut tovi sitten selkäkivuistaan. Voimia Jeffrey!

Nämä nyt on onneksi enemmän isonmiehen vaivoja, kuin vanhanmiehen vaivoja. Toki sitä on muutaman kerran tullut kauhulla ajateltua sitä hetkeä jolloin tämä isomies on oikeasti myös vanhamies.

Tossa tunnin verran kevyttä venyttelyä väänsin, ja se tuntui hirveän yllättäen auttavan. Josko tästä siis vielä untakin saisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä saadaan kun yhdistetään lievähkö vitutus, pari ohrapirtelöä ja Spotifysta musiikin etsiminen fiilikseen "vitutus". No päädytään Suomen euroviisuvoittajan eli Lordin tuotantoon. 10v tänävuonna tulee tuostakin aikaa. Eiiperkele. Ihan menevää ränttätänttää, vaikka yhtye onkin vähän menneentalvenlumia.

Spotifyn suosittelemat listat muuten on aika paskaa. Tai noh. Eri fiiliksistä kertovat listat (esim. yksinäisyys) on siinämielessä tehty perseelleen että listasta huomaa kyllä että ne on naisten tekemiä. Metallimusiikki puuttuu tyystin. Enemmänkin lista tuntuu koostuvan listahittipoppareiden nyyhkyveisuista. My heart will go on ja muuta sellaista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hitto. Tänään illalla pelataan Liigakierros ja nuorten MM-kisojen mitalipelit. Kenen idea vetää näitä samana päivänä? Mulla olis sponsorin maksama lippu HPK-JYP -spektaakkeliin, mutta taidan sittenkin keskittyä MM-finaaliin. Tai sitten ainakin poistun hallilta toisen erän jälkeen nähdäkseni finaalin alusta alkaen. Voi olla hallit huomenna kolmannessa erissä tyhjiä.
Spotifyn suosittelemat listat aiheuttaa lähinnä naurunremakkaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Spotifyn suosittelemat listat muuten on aika paskaa. Tai noh. Eri fiiliksistä kertovat listat (esim. yksinäisyys) on siinämielessä tehty perseelleen että listasta huomaa kyllä että ne on naisten tekemiä. Metallimusiikki puuttuu tyystin. Enemmänkin lista tuntuu koostuvan listahittipoppareiden nyyhkyveisuista. My heart will go on ja muuta sellaista.
Ne listapopparit putoavat aika paljon isommalle osalle kohdeyleisöstä kuin metallimusiikki. Minä pidän itseäni miespuolisena, mutta en Iron Maidenia raskaampaa musiikkia jaksa edes vähää alusta. James Bluntia sen sijaan menee vaikka levyllinen jos olotila on sopiva. Metallimusiikille on varmasti omat listansa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ihan menevää ränttätänttää, vaikka yhtye onkin vähän menneentalvenlumia.

Muutaman olusen jälkeen menee varmasti Hevisauruskin.

Ei tässä mihinkään tenttiin ole malttanut lukea. En edes ole mikään suuri Suomen maajoukkueen fani, mutta silti vähän jännittää tuo huominen finaali. Tappio tuskin harmittaa kauheasti, mutta jos tiukka peli saataisiin ja Suomi vaikka jatkoajalla voittajaksi. Joka tapauksessa TPS:n pelaaja voittaa kultaa, toivottavasti se on sitten Keskitalo. TPS vierailee Kuopiossa KalPan vieraana, mutta totta puhuakseni ei kyllä hirveästi kiinnosta muut asiat huomioon ottaen.

Ulkona on järkyttävän kylmä. Käy melkein sääliksi inttiin lähteneitä, kiva näillä pakkasilla aloittaa palvelusta...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ulkona on järkyttävän kylmä. Käy melkein sääliksi inttiin lähteneitä, kiva näillä pakkasilla aloittaa palvelusta...
Voi perkele sentään. Silloin kun minä menin armeijaan ei sääliä tunnettu. Siinä portillakin vielä vittuilivat, että sulla on oiken reppukin: "ajattelitko tulla tänne oikein yöksi?"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Voi perkele sentään. Silloin kun minä menin armeijaan ei sääliä tunnettu. Siinä portillakin vielä vittuilivat, että sulla on oiken reppukin: "ajattelitko tulla tänne oikein yöksi?"

Mahtoi olla fiilis korkealla! Oma inttini alkoi kesällä 2014 ihan pirullisissa helteissä. Täystaisteluvarustuksessa ja kumisaappaissa ryömiminen +30 asteessa metsässä tuntui vahvasti vittuilulta.

Kyllä tuohon pisteeseen päästäkseen pitää nauttia väkevämpiä...

Melkein yhtä kevyttä se Lordi on kuin Hevisaurus. Hieman liioitellen.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Unirytmit päin vittua, check!
Pitäs herätä huomenna aikasin, check!
Kammo tappoyskä joka repii keuhkot palasiks, check!

Alkaa olla ihan messevä tatti otassa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei tule uni, kiitti vaan junnut. Noh, toki heräsin vähän ennen klo 15, joten kaipa se syy on siinä. Slipknot on nyt kuuntelussa, ihan hyvä fiilis kieltämättä. Ei malttaisi unille mennä, kun ei väsytäkään.
 

Nick Neim

Jäsen
Käännäppä ite kolmesta yövuorosta rytmi aamuvuoroon. Ei tää oo helppoo mulle tai jätkille. Tuus ny resurssisuunnittelija itte selittää.

Saatana.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En ole resurssisuunnittelija, mutta olen hereillä. Tänään eli eilen jahdattiin tuolloin elossa ollutta hiirtä, joka pienen tapaturman vuoksi ei siis enää elossa ole. Saanpahan nukkua yöni rauhallisna, eikä tarvitse pelätä, että mokoma siimahäntä löytäisi tietään meikäpojan kainaloon lämpöisään. Toki voi olla niinkin, että karma is a bitch ja tuon elukan joku sukulainen on vielä poikineen odottamassa pääsyä viereeni.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tietääkseni karma ei ole vielä hyökännyt kimppuuni, mikä on ilman muuta hyvä asia. Koulu jatkuu viikonlopun jälkeen, kiinnostaa [ ] / ei kiinnosta [X]. Mitä poppoolle kuuluu muuten? Olin tapani mukaan taas hallilla lätkän takia, kummempaa en olekaan tänään tehnyt.

Nyt soi In This Moment - Dirty Pretty. Maria Brinkin ääni on moniulotteisuudessaan kerrassaan fantastinen.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En ole liiemmin viihteellä käynyt täytettyäni 18v, mutta nyt kaverit saivat houkuteltua mukaan. Vähän lähdin sillä mielellä, että jos täältä saisi naisseuraa, mutta eihän täällä ole ketään. Harmi.

Mitäs muille yökukkujille kuuluu?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitäs muille yökukkujille kuuluu?

Katselen ja kuuntelen Lemmyn hautajaisia, vaikka piti mennä jo nukkumaan. Aamulla pitäisi herätä, mutta en minä nukahtaisi vielä kuitenkaan. Kavereita näkee aamupäivällä pitkästä aikaa, kun tulivat tillbaka Åboon pitkän joululoman jälkeen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tänään kävi paskamaisesti. Ensin meni tärkeä tentti päin vittua, ja myöhemmin läheiseen kaveripiiriini kuuluva tyttö, johon olen ollut pidempään ihastunut, sanoi "ei" vedoten siihen, ettei tahdo nykytilanteessaan seurustella. Menin hallille saadakseni ajatuksia pois, mutta niin vain Palloseurakin otti ja hävisi, vaikka johti kahdella maalilla vielä kaksi minuuttia ennen loppua.

Onneksi on eräs palstalainen, joka ottaa minut sunnuntaina kylään, ja palaan arjen pariin Turkuun sitten maanantaina. Tällä hetkellä pärjäilen, mutta mieli on pahasti maassa. Nyt haluaisin vain karkuun omaa elämääni ja piiloon kaikelta pahalta, mutta asiat on kohdattava.

Hallille ajaessani pimeässä ja lumisateessa mietin, että siinä on tavallaan jotakin todella kaunista, kun elämä muistuttaa olevansa realismia ja heittää kaikki asiat kerralla päin helvettiä. Vituttaa, mutta ei auta muu kuin yrittää ryömiä eteenpäin tässä paskassa, jota kutsuvat elämäksi.

Another dawn collapses, do I need to be reminded?
In Flames - My Sweet Shadow
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Äsken kirjoittamani viestin perään haluan todeta, että In Flamesin Evil in a Closet -biisi ei ole ikinä koskettanut näin paljon. Onneksi on In Flames, se tuo voimia jaksaakseni elämää.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vituttaa, mutta ei auta muu kuin yrittää ryömiä eteenpäin tässä paskassa, jota kutsuvat elämäksi.
Mä tykkään tollaisina päivinä miettiä, että mun asioiden täytyy olla aika hyvin, jos ns. pikkuasiat näyttäytyvät isompinakin ongelmina. Sulla on tänään nukkumaan mennessä yhtä monta läpi mennyttä tenttiä ja yhtä monta tyttöystävää kuin herätessäkin ja jääkiekko on elämässä oikeasti todella triviaali asia. Mitään ei varsinaisesti ole menetetty, mutta pari kokemusta rikkaampi olet taas. Ehkä ensi kerralla osaat valmistautua tenttiin vähän paremmin kun tämä ei (oletettavasti) riittänyt, ja naistenkin kanssa löytyy lisää itsevarmuutta, kun ajan kanssa huomaat taas paremmin, ettei pakkeihin kuolekaan.

Vitutuksesi on helppo ymmärtää, mutta yhtä helppo on luvata, että kyllä se siitä. Tuollaiset päivät kuuluvat kuitenkin elämään, sillä eihän onnistuminen tuntuisi miltään jos ei ikinä epäonnistuisi.

Olikohan tästä nyt mitään hyötyä. Ihan sama. Mulla on tylsää. Paska unirytmi on ärsyttävä asia.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vitutuksesi on helppo ymmärtää, mutta yhtä helppo on luvata, että kyllä se siitä.

Tämän tiedän, mutta harmillista tytön kohdalla on se, että pitäisi nyt sitten jatkaa ihan kaverina. Samaa opiskellaankin, niin ei tässä eroon pääsisi, vaikka tulisi se olo. Jääkiekko nyt ei sinänsä harmita, eikä tenttikään sen koommin - olivat vain kertomassa siitä, kuinka kurja päivä oli. Toki asiat ovat kuten ennenkin, mutta on eri asia, tyytyykö siihen. En mahda asialle nyt mitään, mutta se on silti omassa mielessäni takaisku. Kokemuksia tulee, se on selvä, mutta mieluummin menisin onnistumisten kautta. Yhtä lailla epäonnistumiset ruokkivat uusiin epäonnistumisiin. En nyt varsinaisesti aio kaivaa väkisin iloa paskoista asioista, jos ne ovat paskoja asioita. Mutta niitä tulee, eikä niille voi mitään. Ennenkin on noustu, mutta nyt saa taas vittuuntua omaan elämäänsä. En minä tiedä, että mitä opiskeluideni kanssa tekisin. Kuka ylipäänsä oikeasti tietää yhtään mistään mitään.

Guided by the pinball map, niin se on ja niin se on aina oleva. Lempisanoitukseni ja kohdallani ovat aina pitäneet paikkansa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Toki asiat ovat kuten ennenkin, mutta on eri asia, tyytyykö siihen. En mahda asialle nyt mitään, mutta se on silti omassa mielessäni takaisku. Kokemuksia tulee, se on selvä, mutta mieluummin menisin onnistumisten kautta. Yhtä lailla epäonnistumiset ruokkivat uusiin epäonnistumisiin. En nyt varsinaisesti aio kaivaa väkisin iloa paskoista asioista, jos ne ovat paskoja asioita.
Toki. Tilanne on kuitenkin se, että elämä on antanut sulle niitä sitruunoita, jolloin vähiten huono ratkaisu on tehdä niistä sitruunalimua. Teeskennelty hyvien puolien etsiminen paskoista asioista on parempi kuin siinä paskassa piehtaroiminen.

Kuka ylipäänsä oikeasti tietää yhtään mistään mitään.
Olen päivä päivältä varmempi etten minä ainakaan ja tuskinpa kukaan muukaan.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Nyt on ensimmäinen kipinävuoro ohi. Klo 6-7 seuraava. Eli taidanpa tästä mennä nukkumaan.

Kiva olla kiinni kasarmilla 19 päivää putkeen. Noh, eipä se mitään, onneksi on nyt 13 päivää jo takana.

Mutta vaikea kyllä ylläpitää aktiivisuutta palstalla, kun on armeijassa. Ei vaan millään jaksa kirjoittaa puhelimella mitään. Floridakin nyt aloitti taas häviämisen, kun en päässyt katsomaan matseja öisin.

Eniten täällä intissä ehkä ihmetyttää ihmisten pakkomielle röökin polttamiseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei vaan millään jaksa kirjoittaa puhelimella mitään. Floridakin nyt aloitti taas häviämisen, kun en päässyt katsomaan matseja öisin.

No eipä ole kyllä ehtinytkään kirjoittaa. Onneksi ei sentään meikäläisillä ollut kuin yksi vkonloppu kiinni, ja jos ei nyt ihan perseilyksi mene, niin ei enempää gineksiä p-kaudella olekaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
11 tunnin aikaeron takia kävin nukkumaan kolmelta iltapäivällä ja heräsin nyt kahdelta. Taidan lähteä kuudelta töihin, niin saan edes muutettua huomisillan väsymyksen rahaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös