Mitäs @Jaws kirjoitti?
Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.Tsoossi kirjoitti viisi ainetta: äidinkielen, englannin, ruotsin, historian sekä yhteiskuntaopin. Matemaattisissa aineissa olin kammoksuttavan huono, joten kaltaiselleni humanistille nuo viisi ainetta olivat enemmän kuin sopivat. Äidinkielestä ja englannista E, ruotsista M ja historiasta sekä yh:sta C. Tsemppiä yo-kokeisiin, mitä olet aikeissa kirjoittaa ja mihin aiot opiskelemaan lukion jälkeen vai aiotko mihinkään?
Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.
On pitkä. Mikäs siinä on vikana?Ei herrajjumala :DDDD
Ei vaan, kai se polamkkikin omanlaistaan sit on.
On kai tuo matikka sentäs pitkä, muutenhan sen kirjoittamisessa ei ole yhtikäs mitään järkeä? Varsinkin kun miettii tuota koko settiä.
Huomenna se alkaa. 9.00 lähden kaverini kanssa Turkusesta Niinisalon kauniisiin maisemiin.
En voi hyvin. Olispa kirjoitukset, silloin sitä oli pelkkää lomaa vaan. Tähän loppuu tämä reilun kolmen viikon loma, seuraavaa ei koskaan tulekaan. Tavoitteena olisi saada auto käyntiin kymmeneltä, ja siitä kohti "leirikeskusta Pyhäjärven rannalla".
Kiitän, se tulee tarpeeseen. Filosofian, psykologian, historian, yhteiskuntaopin, matematiikan, äidinkielen sekä englannin. Olen muutaman vuoden pohdinnan jälkeen päättänyt hakea lukion (ja armeijan) jälkeen Tampereen poliisi ammattikorkeakouluun.
On kai tuo matikka sentäs pitkä, muutenhan sen kirjoittamisessa ei ole yhtikäs mitään järkeä? Varsinkin kun miettii tuota koko settiä.
On pitkä. Mikäs siinä on vikana?
Sama pätee edelleen.Ainakin vielä silloin kun itse kirjoitin (2007), oli pakko kirjoittaa joko matikka tai ruotsi. Kyllähän se lyhykäinen matikka sen voiton vei.
Ainakin vielä silloin kun itse kirjoitin (2007), oli pakko kirjoittaa joko matikka tai ruotsi. Kyllähän se lyhykäinen matikka sen voiton vei.
Muistan sellaisen ajan, kun olin palstan nuorimpia. Nyt on olo vanha, kun jutustelen kanssanne. Ehdittepä tekin lapsiparat syntyä ennen milleniumia, eipä siinä. Vähän on vanha olo, ja vielä vanhemmaksi tuntisin itseni, jos @Jeffrey ei olisi kertonut tovi sitten selkäkivuistaan. Voimia Jeffrey!
Ne listapopparit putoavat aika paljon isommalle osalle kohdeyleisöstä kuin metallimusiikki. Minä pidän itseäni miespuolisena, mutta en Iron Maidenia raskaampaa musiikkia jaksa edes vähää alusta. James Bluntia sen sijaan menee vaikka levyllinen jos olotila on sopiva. Metallimusiikille on varmasti omat listansa.Spotifyn suosittelemat listat muuten on aika paskaa. Tai noh. Eri fiiliksistä kertovat listat (esim. yksinäisyys) on siinämielessä tehty perseelleen että listasta huomaa kyllä että ne on naisten tekemiä. Metallimusiikki puuttuu tyystin. Enemmänkin lista tuntuu koostuvan listahittipoppareiden nyyhkyveisuista. My heart will go on ja muuta sellaista.
Ihan menevää ränttätänttää, vaikka yhtye onkin vähän menneentalvenlumia.
Voi perkele sentään. Silloin kun minä menin armeijaan ei sääliä tunnettu. Siinä portillakin vielä vittuilivat, että sulla on oiken reppukin: "ajattelitko tulla tänne oikein yöksi?"Ulkona on järkyttävän kylmä. Käy melkein sääliksi inttiin lähteneitä, kiva näillä pakkasilla aloittaa palvelusta...
Kyllä tuohon pisteeseen päästäkseen pitää nauttia väkevämpiä...Muutaman olusen jälkeen menee varmasti Hevisauruskin.
Voi perkele sentään. Silloin kun minä menin armeijaan ei sääliä tunnettu. Siinä portillakin vielä vittuilivat, että sulla on oiken reppukin: "ajattelitko tulla tänne oikein yöksi?"
Kyllä tuohon pisteeseen päästäkseen pitää nauttia väkevämpiä...