Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 686
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Aga ei ole minun tyyppiäni. Ulkonäkö tuo mieleen Satu Tuomiston, joka on tehnyt tuttavuutta hitusen liian monta kertaa Tauskin nyrkkien kanssa. Martina Hingis on edelleen ainoa tennispelaaja, joka on tehnyt minuun vaikutuksen ulkonäöllään.

Höh, minun täytynee sitten yksikseni fanittaa Agnieszka Radwanskaa. Kuten todettua, Aga on siro, sympaattinen ja viehättävä tyttö, joka myös osaa pelata tennistä. Niiauslyönti-bravuurinsakin on kerrassaan ihana.

Jos perustaisin palstalle KUBE-tyyliin Aga-faniklubin, olisin sen ensimmäinen jäsen. En odottaisi valtaisaa suosiota, sillä en aikoisi sitä sen suuremmin kampanjoida. Jonkun söötin paidan voisin silti teetättää, heh.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tennistä on kiva katsoa ja pelata, mutta yksikään nykypelaaja ei herätä mitään mielenkiintoa, Jarkko Niemistä lukuunottamatta. Sitten kun Jarkko tänä vuonna uransa päättää, mielenkiintoni lajia kohtaan lopahtanee lopullisesti. Ottelujen alkamisajat eivät vaan käy yksiin työaikojeni kanssa.

Sama homma myös Ranskan ympäriajon kanssa. Joskus muinoin tuli seurattua säännöllisen epäsäännöllisesti pyöräilyä, mutta se loppui tuossa kymmenisen vuotta sitten.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mee nyt kotiis siitä.

Toivoakseni tämä oli suunnattu nimimerkille @alwahla hänen naismakunsa vuoksi, tai sitten palstalla vallitsee selittämätöntä Radwanska-vihaa. Ajojahti suorastaan, etten sanoisi.

Minä en ole tennismailan varressa moneenkaan otteeseen ollut, mutta tv-lajina tykkään kyllä. Toisinaan miesten ottelut venyvät turhan pitkiksi, mikä osaltaan haittaa katselua. Muuten kyllä ihan viihdyttävää katsottavaa. Toivotaan, että Jarkko Niemiselle löytyy varteenotettava seuraaja tulevaisuudessa. Patrik Niklas-Salmisen edesottamukset tämän vuoden juniorien Wimbledonissa olivat lupaavia, mutta rehellisesti sanottuna minulla ei ole aavistustakaan siitä, millainen hänen potentiaalinsa on. Ehkä hän vielä kehittyessään olisi seuraava suomalainen huippupelaaja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Patrik Niklas-Salmisen edesottamukset tämän vuoden juniorien Wimbledonissa olivat lupaavia, mutta rehellisesti sanottuna minulla ei ole aavistustakaan siitä, millainen hänen potentiaalinsa on. Ehkä hän vielä kehittyessään olisi seuraava suomalainen huippupelaaja.

Tuossahan ovat aikaisempina kesinä rauhallista lomanviettoa häirinneet palloa mäiskiessään. No, jos tuolla tasolla vetää aikuisissakin, niin pelailkoot rauhassa. Tai no, ehtineekö tuo sitten hirveästi ammattilaisena näillä nurkilla pyöriä, eli ei. Kyllä mä oon kuullut, että kansallisella tasolla ihan hyvän tason kaveri, mutten kyllä tiennyt, että ihan kansainvälisestikin.

E: Oon aina ennen ihmetellyt, että onko jumalauta niiden kaikkien etunimi Niklas :D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänä keväänä olen kuitenkin puolihuolimattomasti huomannut bonganneeni ihan pirusti erilaisia lintuja, mitä en ennen ole luonnossa nähnyt tai tajunnut nähneeni. Sepelkyyhky, töyhtöhyyppä, pyy(toki yhden kuolleen ja sittemmin täytetyn olen nähnyt), palokärki, urpiainen, kuovi nyt äkkiseltään tuli mieleen. Niiden päälle ainakin varis, korppi, harakka, kuukkeli, pähkinähakki, naakka, kalalokki, harmaalokki, selkälokki, kalatiira, kurki, laulujoutsen, sinisorsa, telkkä, tukkakoskelo, silkki-uikku, härkälintu, räkättirastas, varpunen, pulu, fasaani, punatulkku, kirjosieppo, tali-, sini-, hömötiainen, västäräkki, koskikara, kirjosieppo, hiirihaukka, käpytikka, teeri ja riekko on tullut nähtyä. Noin äkkiseltään. Tossa on joku tollainen lintukaukoputki, pitäisi varmaan sillä alkaa skouttaamaan. Käki olisi jees nähdä, jossain tässä lähellä se kukkuu. Kaulushaikarakin kuultu, mutta sen näkemisestä turha haaveilla, ja miksipä haaveilisin, en mä silleen niin innostunut noista ole, vaikka niitä tunnistan kun näen.

Lisätään Yöketjun lintubongauslistaani pari viikkoa sitten spotatut kanadanhanhet, sekä tänään nähty rantasipi.

Jatketaan listaa tänään nähdyillä peipolla ja puukiipijällä.


+Käki ja varpushaukka

+ räystäspääsky, leppälintu, maakotka (nuori)


Täydennellääs taas, jos nyt enää muistan...

+ haarapääsky, tervapääsky, järripeippo, piekana, metso (erikseen naaras ja uros), laulurastas, kaulushaikara

Lisäksi myös erittäin hämmentävä tapaus. Sanoisin merilokki, mutta niitä ei pahemmin pitäisi Kuusamossa olla. Olipahan sitten jäätävän iso selkälokki. Melkein en kyllä selkälokiksi usko. Jaa, kuikkaakaan ei vielä listalla, no niitä on nyt sit ihan pirusti. Sit on vihreitä ja ruskeita pikkulintuja, mitä en kyllä osaa tunnistaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Toivon mukaan työelämä lähtee näiden pikku vastoinkäymisten jälkeen myötätuuleen.
Käsitit parikin asiaa hieman väärin - eli kirjallinen ilmaisutaitoni ei ehkä ollut parasta mahdollista?

Työelämä on mallillaan ja enemmän kuin OK. Välillä vain maaliskuun pimeimpinä aikoina repun laittaminen selkään tyyliin 04:45, kun voisi pärjätä paljon helpommallakin, ei ole sitä kaikkein eniten motivaatiota kasvattavaa puuhaa. Asemapaikkana Turku ei ole kaikkein optimaalisin nykykuvioissa, mutta en mä nyt Turusta tai edes Suomesta rupea pois muuttamaan niinkin huonolla tekosyyllä kuin "työ".

Turusta mä olen muuttanut pois kolmasti: kerran opiskelujen ja kahdesti naisen takia. Kaikki ovat olleet täysin vapaaehtoisia, mutta yhtä monta kertaa mä olen myös Auran rannoille takaisin palannut. Aina mulla on joku tukikohta ja virallinen osoite ollut Turussa. Yhden naisen takia mä en esim. Turun kämpästäni suostu luopumaan, vaikka mua välillä sen asian johdosta hulluna pidetäänkin.

Yhden aikakauden loppu on toisen alku. Jonkin asian päättyminen avaa mahdollisuuksia uusille hyville asioille. Positiivisen kautta! Optimistina haluan uskoa, että huonoimmatkin asiat kätkevät sisäänsä jotain hyvää. Vilpittömät harmitukseni ja valitteluni eronne takia joka tapauksessa. Mutta, kuten sanoit, ehkä parempi näin. Vaikken asioistasi sen tarkemmin tiedäkään.
Aikakausia tulee ja menee - ei siinä mitään! Nyt kyse oli enemmänkin siitä, että mä en ollut vielä valmis aloittamaan uutta aikakautta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Käsitit parikin asiaa hieman väärin - eli kirjallinen ilmaisutaitoni ei ehkä ollut parasta mahdollista?

Ahaa - pahoitteluni, sisälukutaidossa ilmenee ongelmia näin yöaikaan. Asia selvä, kiitokset täsmennyksestä. Ajattelin ehkä liian negatiiviselta kantilta. Et maininnut mitään tulkitsemiani vastoinkäymisiä, ajatus vain karkasi liian pitkälle ja oletin asioita.

Turku ulos! Se olis aika söpöä.

Monesko punaviinipullo menossa? :)

***

Katsoin äsken Snowpiercerin, oli melko hämärä leffa. Tajusin toki idean ja symboliikan, mutta toteutus oli varsin mielenkiintoinen. Nyt odotellaan taas viestiä tai soittoa, kuskikeikkaa nimittäin pukkaa. In Flamesilta kuuntelin eilen kokonaisuudessaan Lunar Strain -esikoisalbumin, nyt soitatuksessa on niin ikään In Flamesilta debyyttialbumia seurannut EP nimeltä Subterranean bonuskappaleineen vuodelta 1995. Tämä näki päivänvalonsa kolmisen kuukautta ennen minua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws kyselit tuossa, että miksi mä töissä olen.

Mietin tässä ja tuossa, vähän siinäkin, että vastaanko ja mitä. No, en ihan hirveästi vastaa, mutta sanotaanko näin, että kyseessä oli osittain moraalinen kysymys, jossa sille "oikealle" vastaukselle löytyi rationaalisia perusteluita - ainakin konservatiivisesta näkökulmasta. Kyseessä on enemmän kunnia-asia kuin raha-asia. Meikäläisen töhöilystä on tosin kunniallisuus kaukana. No, työ-tj 5, hajotkaa Suomeenne.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Monesko punaviinipullo menossa? :)

Vaikka @Vuokralainen onkin Kalsarikänniketjun ammattilainen, niin, ennen kuin totuus paljastuu, veikkaan, ettei ensimmäinenkään. Tai sitten toinen menossa. Ensimmäinen ei voi olla, koska länsimainen elämänrytmi eli kellonaika. Kolmas ei sentään, koska siinä tapauksessa puhuttaisiin tuolla kirjoitusasulla jo todellisesta ammattilaisesta. Itse olen kerran todistanut, kun raskastekoisempi, ja monesti raskahuvisempi sukulaismies hävitti nopeampaan tahtiin reilun pullollisen punaviintä, ja hetken kuluttua makasikin nurmikolla katsomassa tähtiä.

E: siis tähtiä, niinku oikeita tähtiä, ei niinku tajuttomana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Monesko punaviinipullo menossa? :)

Vasta ensimmäinen ja samalla viimeinen tälle illalle.
Eikös ne jotkut tamperelaiset opiskelijat käy pomppimassa siellä Turun torilla tarkoituksenaan irroittaa Turku muusta mantereesta? Ei mielestäni ollenkaan huono idea.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Niin pitkään kun kun Forssa ja Kouvola ovat kartalla, en näe mitään syytä edes miettiä turkulaisten ulostamista. Nehän ovat kuitenkin hassusti puhuvia maalaisserkkuja, jotka ovat antaneet Suomen villiin tähtisykkeeseen Lösösen ja jonkun Lion 69:n.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vasta ensimmäinen ja samalla viimeinen tälle illalle.
Eikös ne jotkut tamperelaiset opiskelijat käy pomppimassa siellä Turun torilla tarkoituksenaan irroittaa Turku muusta mantereesta? Ei mielestäni ollenkaan huono idea.

Ensimmäinen?! No jo on, toisaalta kuulostaa oikealta, mutta toisaalta perin mielenkiintoisella ajoituksella. Tai voihan sitä toki vaihdella. Vai menin veikkaamaan väärin, joo-o.

Teekkarit sitä kiilaa mun mielestä käy Turun rajalle joka vuosi lyömässä, tai sit jotkut muut, mutta jotkut kuitenkin. Hyvällä asialla ovat. Tärkeällä asialla. Positiivisella asialla. Ja näin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Jaws kyselit tuossa, että miksi mä töissä olen.

Tarkkana!

"Töihin? Mitä sinä töissä, kun toisessa ketjussa totesit, että mitä sinä rahalla, kun eihän sillä voi ostaa kuin bensaa ja semmoista."

Silloin toiseen ketjuun (en nyt millään jaksa muistaa, että mikä ketju se oli) kirjoittamassasi viestissä pohdiskelit rahan merkitystä, ja siinä oli toki totuuden siemen. En siis varsinaisesti kysynyt, miksi olet töissä, vaan naureskelin (hyväntahtoisesti) kehotuksellesi töihiin menemisestä, kun aiemmin olit kuitenkin todennut maallisesta mammonasta vähän ristiriitaisesti. Pikkiriikkinen ero, oli ihan pakko päästä tarkentamaan!

Kyllä minä muistan yhtä sun toista kirjoituksistanne. @Vuokralainen on juonut tänään ainakin pullollisen punaviiniä, mikäli hänen sanansa pitävät paikkansa. Virvelipoika on veikkauksineen väärässä. Mutta pitäisi varmaan huolestua, kun muistaa näinkin epäolennaisia asioita.

Tänään muuten vahasin auton. Ihmettelen kovasti sitä, kuinka jotkut ihmiset, isäni mukaan lukien, viihtyvät autojen parissa. Siis kaikki se näpertely ja hinkkaus. Jestas miten tylsää! Enhän minä toki tiedä, mikä on esimerkiksi kardaaniakseli ja missä se sijaitsee (jos sellaista ylipäänsä on?). Osaan ajaa autoa, siihen on motoriikka hallussa, mutta en minä jaksa mitään ylimääräistä auton kanssa häärätä. Jotkut varmaan ihan ajan kuluksi hinkkaavat kosliaan. Tänään tuli televisiosta joku Grip, siinä juontaja höpisi autojargonia, en minä siitä mitään ymmärtänyt. Katsoin, että joo, punainen auto ja nyt se mies ajaa sillä. Etupenkillä oli saksalainen playmate Nina Schwake, se jäi jaksosta mieleen. Sitten ne menivät siellä radalla ja tämä juontaja jatkoi kertomustaan auton ominaisuuksista. Ihan yli hilseen meni.

Vasta ensimmäinen ja samalla viimeinen tälle illalle.
Eikös ne jotkut tamperelaiset opiskelijat käy pomppimassa siellä Turun torilla tarkoituksenaan irroittaa Turku muusta mantereesta? Ei mielestäni ollenkaan huono idea.

Hah, Hämeenlinnastako sitä siellä huudellaan! Muusta mantereesta ei Turun tarvitsisi irrota, mutta Suomesta voitaisiin itsenäistyä. Ei muu Suomi ansaitsisi tällaista sivistyksen kehtoa. Suomen jalkapallomaajoukkue muuten varmaan onnistuisi häviämään Turullekin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Punaviiniä harvemmin ostan pulloa enemmän, mutta valkoviiniä kyllä tulee hankittua koko kolmen litran laatikko. Tänäänkin menin tuolla pullollisella punkkua ja useammalla oluella sekä valkoviinipänikällä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Niin pitkään kun kun Forssa ja Kouvola ovat kartalla, en näe mitään syytä edes miettiä turkulaisten ulostamista. Nehän ovat kuitenkin hassusti puhuvia maalaisserkkuja, jotka ovat antaneet Suomen villiin tähtisykkeeseen Lösösen ja jonkun Lion 69:n.

En näe mitään syytä mainita Vorssaa ja Sosialististen Kouvostotasavaltojen liittoa paskimpien paikkojen listalla ennen Sodankylää. Ainoa positiivinen kokemus paikasta tuli viime reissulla, kun piti käydä Pyssykylässä kebapilla. No, kepappilan ovella myytiin iltakymmeneltä eioota, mutta Torikioskilta sai ihan menettelevän matkaeväksen. Reality check saatiin, kun vähän matkaa the downtownista alaspäin jatkettuamme vastaan tuli mukiinmenevä soijakoppisankari straight from hell hiilikuituinen paskaläjänsä puoliksi meidän kaistaa leikaten ajaessamme sadan ja kymmenentuhannen metrin matkaa tunnissa. Onneksi suoritimme väistöliikkeen asvalttipinnoitteen suomin valtuuksin.

Tuleehan Turuust niitte oma poika Tauskiki. Sil o ny kiartue tual Ivalos ens viikol, ihan en kerkiä käydä kattomas.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eikös ne jotkut tamperelaiset opiskelijat käy pomppimassa siellä Turun torilla tarkoituksenaan irroittaa Turku muusta mantereesta? Ei mielestäni ollenkaan huono idea.
Teekkarit sitä kiilaa mun mielestä käy Turun rajalle joka vuosi lyömässä, tai sit jotkut muut, mutta jotkut kuitenkin. Hyvällä asialla ovat. Tärkeällä asialla. Positiivisella asialla. Ja näin.
Muistaakseni kyseessä on ETO - Ei-Turkulainen-Osakunta!

Tärkeällä asialla tosiaan ovat. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että kaikki Salon itäpuolelta saataisiin luovuttaa takaisin Venäjälle ja Lappi alkaa jostain U:kin (Uusikaupunki) pohjoispuolelta.

Niin pitkään kun kun Forssa ja Kouvola ovat kartalla, en näe mitään syytä edes miettiä turkulaisten ulostamista.
Forssasta ja Kouvolasta täysin samaa mieltä! Tosin helppoahan se sieltä venäläisten perustamasta ja savolaisten asuttamasta kalastajakylästä on huudella. Yliopistonkin varastitte meiltä vääryydellä - ei edes viekkaudella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tarkkana!

"Töihin? Mitä sinä töissä, kun toisessa ketjussa totesit, että mitä sinä rahalla, kun eihän sillä voi ostaa kuin bensaa ja semmoista."

Silloin toiseen ketjuun (en nyt millään jaksa muistaa, että mikä ketju se oli) kirjoittamassasi viestissä pohdiskelit rahan merkitystä, ja siinä oli toki totuuden siemen. En siis varsinaisesti kysynyt, miksi olet töissä, vaan naureskelin (hyväntahtoisesti) kehotuksellesi töihiin menemisestä, kun aiemmin olit kuitenkin todennut maallisesta mammonasta vähän ristiriitaisesti. Pikkiriikkinen ero, oli ihan pakko päästä tarkentamaan!

Ymmärsin kyllä, ja selvitinkin tuossa, että kyse on ihan pohjimmiltaan muusta kuin rahasta. En viitsi kuitenkaan sen tarkemmin. Kehotus töihin menosta oli lähinnä taas sellaista retalejengi-imitaatiohassuttelua väsyneenä.

Virvelipoika on veikkauksineen väärässä. Mutta pitäisi varmaan huolestua, kun muistaa näinkin epäolennaisia asioita.

Mä olin selvinpäin silloin, niin kuin aina sitä ennenkin ja pitkään sen jälkeenkin. Koitapa itse kaitsea kahta punaviinipäistä körilästä, joista toinen haluaa painia/lyödä ja toinen on haluaa tulla lyödyksi. Määrättyjen asetelmien vuoksi oli syytä olla hieman varmistamassa, vaikkei tilanne ollut pahantahtoinen, pikemminkin karhunpentumaisen leikkisä. Aamulla tuntui sen arvoiselta :D
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Forssasta ja Kouvolasta täysin samaa mieltä! Tosin helppoahan se sieltä venäläisten perustamasta ja savolaisten asuttamasta kalastajakylästä on huudella. Yliopistonkin varastitte meiltä vääryydellä - ei edes viekkaudella.

Puhumattakaan siitä, että pääkaupungin statuskin otettiin hieman kyseenalaisesti.

Enemmän kuin haukkua Turkua, oli tarkoitukseni tuoda esiin Suomen paskimpia paikkoja. Koska olen viettänyt nuoruuteni kahdessa eri maassa, on sen vuoksi jotain joillekkin olennaisia faktoja jäänyt puuttumaan tietoudestani. Tämän vuoksi joskus kysyin lohjalaiselta, että mikäs paikka se Lohja oikeastaan on. Vastaukseksi sain, että se on siinä Stadin ja Turun välissä, joka on vähän sama juttu kuin sessiomuusikon hehkutus siitä, kunka hänet bongaa keulahahmon ja styrkkareiden välistä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tämän vuoksi joskus kysyin lohjalaiselta, että mikäs paikka se Lohja oikeastaan on.

Asuuko siellä Lohjalla joku? Minulla on käsitys Lohjasta paikkana, jossa on yksi ABC ja siinä lähellä on se urheilukeskus/-opisto (oliko Kisakallio nimeltään), jossa olen pariin otteeseen vieraillut pelatessani salibandya junioreissa. Moottoritien varrella, juuri muuta en ko. paikasta tiedä. Se Kisakallio oli sinänsä kyllä ihan hieno paikka.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
En näe mitään syytä mainita Vorssaa ja Sosialististen Kouvostotasavaltojen liittoa paskimpien paikkojen listalla ennen Sodankylää. Ainoa positiivinen kokemus paikasta tuli viime reissulla, kun piti käydä Pyssykylässä kebapilla. No, kepappilan ovella myytiin iltakymmeneltä eioota, mutta Torikioskilta sai ihan menettelevän matkaeväksen. Reality check saatiin, kun vähän matkaa the downtownista alaspäin jatkettuamme vastaan tuli mukiinmenevä soijakoppisankari straight from hell hiilikuituinen paskaläjänsä puoliksi meidän kaistaa leikaten ajaessamme sadan ja kymmenentuhannen metrin matkaa tunnissa. Onneksi suoritimme väistöliikkeen asvalttipinnoitteen suomin valtuuksin.

Tuleehan Turuust niitte oma poika Tauskiki. Sil o ny kiartue tual Ivalos ens viikol, ihan en kerkiä käydä kattomas.

Sodankylään otan kantaa sen verran, että siellä on leffajuhlat vuosittain. Kulttuuria. Kaiken muun ajan se paikka nukkuu, mutta pamauttelee ne sentään kerran vuodessa isosti, kun kouvoloidit ja forssalaiset keskittyvät liiman haisteluun 365, 24/7.

Tauski olisi kyllä pitänyt mainita Turun suuruuksissa, onhan se sentään rannikon toiseksi kovin julkkis heti Lolan jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lohja on minun kuplani ulkopuolella. Aina ja ikuisesti.

E: Olikos siellä joku golf-kenttä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sodankylään otan kantaa sen verran, että siellä on leffajuhlat vuosittain. Kulttuuria. Kaiken muun ajan se paikka nukkuu, mutta pamauttelee ne sentään kerran vuodessa isosti, kun kouvoloidit ja forssalaiset keskittyvät liiman haisteluun 365, 24/7.

Se, että kerran vuodessa järjestetään Sodankylässä punaviherkuplalaisten kokoontumisajot, ei tarkoita, etteikö Sodankylä olisi tämän valtakunnan paskin paikka 364 päivää vuodessa. Kyllä varmaan Vorssassakin on jotain valmettipulling-kisoja?

Oikeasti, Forssasta ei ole muita huonoja kokemuksia kuin yleinen paskanhaju. Sodankylän kohdalla loppuvat varpaatkin kesken.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Asuuko siellä Lohjalla joku? Minulla on käsitys Lohjasta paikkana, jossa on yksi ABC ja siinä lähellä on se urheilukeskus/-opisto (oliko Kisakallio nimeltään), jossa olen pariin otteeseen vieraillut pelatessani salibandya junioreissa. Moottoritien varrella, juuri muuta en ko. paikasta tiedä. Se Kisakallio oli sinänsä kyllä ihan hieno paikka.

Se on niitä ynnä muut -kuntia, jotka sijoittuvat motarilla matkalla Turkuun. En tiedä asuuko siellä ketään. Joskus otettiin pysähdys siinä ABC:llä ja en ikinä ole törmännyt vastaaviin tuijotuksiin. Tuli kunnon ''muukalaiset meidän seudulla'' -fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös