LostHorizon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche, Real Madrid
Nyt on aika toivotella hyvät yöt. Kiva, että oli näinkin paljon lopulta aktiivisuutta, vaikka alussa tuntui hiljaiselta.
Öitä.
Öitä.
Minäkin oon symppis ja söpö.
Hihihi :3 viikon kestää vierailuni Turussa. Eli hyvää yötä haipoika! Näemme unissa, in a barbie world!
Kiva juttu, mutta ei täällä kyllä minun lisäkseni ole viikoksi paljoakaan nähtävää.
Ettei vaan oo foorumin yksi tunnetuimpia meemejä tänkin takana, eli SeQuins on työn puolesta käymässä?
Sen verran väsynyt ja lapsekas olo on, että ihan hyvin voisin nyt leikkiä barbeilla @SeQuins sun kanssa. Kerrankos sitä! :)
Ennustan että yöketjussa on jonkinsortin romanssia alkamassa jos viimeöiden keskusteluja jaksan oikein tulkita. Mutta, se siitä.
Ai kaamee. Meen pois häirittemästä.
Näytti ihan Suomi24:lta tai legendaariselta Suosikin Bees&Honey -palstalta.Kaikkeen sitä ihminen aikaansa kuluttaa.
Eilen esim. kertoi, että istui kerran kaverinsa kanssa paikallisen pubin terassilla. Paikalle tuli kaksi noin parikymppistä jätkää. Toinen niiistä sanoi isälleni ja isän kaverille, että te istutte meidän paikalla. Isäni vastasi, että onhan täällä tilaa, sovittehan te muuallekin ja tämä paikka oli tyhjä, kun me tähän tulimme. Jätkät lähtivät meneen ja palasivat kohta, molemmilla oli tällä kertaa noin metrinen rautakettinki kädessä. Menivät isäni ja kaverinsa eteen seisomaan uhkaavan näköisinä. Isäni (178/70, ei siis mikään korsto) siinä lungisti lausui: "Jaa, paimenpojiksi ootte menossa, olen minäkin joskus nuorempana sitä hommaa tehnyt". Ja räkäiset naurut päälle. Kaverinsa komppasi jotain samansuuntaista. Jätkät eivät osanneen sanoa mitään ja lähtivät meneen. Ei niitä enää siellä baarissa sinä päivänä näkynyt.
Menen nyt kuitenkin nukkumaan. Näemmä rikoin 6900 viestin rajan edellisellä viestilläni ja nimimerkki @Musta Nuoli tuli vahingossa ohitettua yöketjun viestitilastossa. Liika on liikaa ja määrä korvaa laadun?
Hyvää yötä tasapuolisesti ihan kaikille.
Vieläkö on yökyöpeleitä hereillä?
Mulla on suvussa muutama saksalainen. Miksei heille voi toivottaa hyvää yötä tasapuolisesti? Vai pitääkö heille sanoa vain "Gute Nacht"?Paitsi saksalaisille.
Mulle riittäisi itse asiassa vaikka yksi Panacod tällä hetkellä! Se ei poista tuota selkäjumia, mutta helpottaa oireita. Tosin mä en ole varmaan viiteen vuoteen popsinut noita tai uusinut edes reseptiä. Sveitsissä oli joku toinen "pain killer" - sisältää kodeiinia - joka toimi yhtä hyvin sen muutaman kerran vuodessa. Muuten selkä pysyi yllättävän vetreässä kunnossa, kun Sveitsin tytsy aina kerran pari viikossa ruhjoi vähän kantapäillään meikäläisen alaselkää.B-vitamiini ja magnesium muuten helpottaa kummasti krapulaa. No oli tuolla pari muutakin taikanappia...
Sveitsiläisille ainakin tärkeätä on se "Guetnachtmüntschi"... <3Mulla on suvussa muutama saksalainen. Miksei heille voi toivottaa hyvää yötä tasapuolisesti? Vai pitääkö heille sanoa vain "Gute Nacht"?
Ai katos pojat puhuneet kaljasta.
Mulla on suvussa muutama saksalainen. Miksei heille voi toivottaa hyvää yötä tasapuolisesti? Vai pitääkö heille sanoa vain "Gute Nacht"?
Tästä tuli mieleeni eräs kerta, kun kävimme kalastamassa Zweisimmenissa.(kolme kertaa olen käynyt Saksassa ja nähnyt yhteensä neljä Bugatti Veyronia, paljon Ferrareja yms.)
Heitäpäs nyt @pettter ihan alan asiantuntijana, että mikäs se on se virolaisten krapula-combo! Sehän on kolme taikanappia, joita kaikkia saa virolaisista apteekeista ilman reseptiä. Mulla oli aikoinaan virolaisia työkavereita, jotka opettivat mulle sen kikan. Nyt olen jo - ehkä vanhentuneena ja viisastuneena? - unohtanut kyseisen kikan. Se oli aivan uskomatonta - aivan sama millainen krapula oli! Kolme nappia, litra vettä ja pikainen suihku - ei väliä vaikka millainen reissu oli edessä. Seuraavat 6-12 tuntia pörräsi aivan käsittämättömässä mielentilassa.
Noh, päivä meni aika pitkälle kahvitellessa kaverilla, jolla oli synttärit. En tiedä, miksi olin siellä niin kauan, varsinkin kun muut olivat sukulaisia :D
Nyt tosiaan alan tehdä ensi draftin mock draftia. Tilastollisesta näkökulmasta aloitan.
Tänään kuulin uutta juttua omasta isoisästäni jota en ehtinyt tavata, ja veikkaan että oltaisiin tultu hyvin juttuun, jos olisi elänyt vanhoille päivilleen puhumattakaan että olisi jopa vieläkin hengissä kuten jotkut harvat hänen ikäisensä vielä ovat. No, ehkei nämä jutut välttämättä niin objektiivista analyysiä ole, mutta kumminkin, arvostan äijää paljon näiden tarinoiden perusteella ja hän kannustaa ja antaa minulle paljon motivaatiota näin postyymistikin.Tänään tuli itse oltua vaarin luona senverran kauan, että ehtisin juurikin heittää tuon aloitusviestin, mutta saavuin siis kotiin n. 23.50. Tosin vaaria en laske "sukulaiseksi", on läheisempi, kuin esimerkiksi vanhempani.
Näillä spekseillä kuulostaa Kouvolan yöltä.muistan silti, miten häkellyttävää oli nähdä Kuala Lumpurin yössä paikallisten nuorten ajavan idioottimaisen näköisiä kopperoita, jotka olivat varustettu järjettömän kokoisilla spoilereilla, madallettu niin, että maanpinta vilisti vain parin sentin etäisyydellä auton pohjasta
Tänään kuulin uutta juttua omasta isoisästäni jota en ehtinyt tavata, ja veikkaan että oltaisiin tultu hyvin juttuun, jos olisi elänyt vanhoille päivilleen puhumattakaan että olisi jopa vieläkin hengissä kuten jotkut harvat hänen ikäisensä vielä ovat. No, ehkei nämä jutut välttämättä niin objektiivista analyysiä ole, mutta kumminkin, arvostan äijää paljon näiden tarinoiden perusteella ja hän kannustaa ja antaa minulle paljon motivaatiota näin postyymistikin.
Tänään tuli itse oltua vaarin luona senverran kauan, että ehtisin juurikin heittää tuon aloitusviestin, mutta saavuin siis kotiin n. 23.50. Tosin vaaria en laske "sukulaiseksi", on läheisempi, kuin esimerkiksi vanhempani.
Onko muuten mielestäsi tuollainen suoraan oman kokemuksen laittaminen sinun oman kokemuksesi perään töykeää tai jotain? Ideana oli siis luoda tällaista läheisyyden tunnetta luokkaa "hei, me tehdään samoja asioita ja ollaan hienoja ihmisiä, vaikka kannatatkin väärää Madridin joukkuetta" -tyylisesti.
Voitko tähän ketjuun laittaa luonnoksesi tilastollisesta näkökulmasta koskien Mikko Rantasta, Lawson Crousea sekä omaa suosikkiani Timo Meieriä? En toki pakota. Vai ootko siis tekemässä pelkkää listaa, vai liitätkö niihin jotain draft-reportia yms? Pelkkien kavereiden arvioimasi varausvuorotkin kelpaavat luomaan hypeä allekirjoittaneelle.