Chicago seuraavan kerran peleillä sunnuntaina, josko simulointia saisi pyytää vasta sunnuntai-illalle. Yksi peli vain pelaamatta mutta silti.
Chicago seuraavan kerran peleillä sunnuntaina, josko simulointia saisi pyytää vasta sunnuntai-illalle. Yksi peli vain pelaamatta mutta silti.
Okei ai se meni niin? Miksi sitten siirtyi takaisin vapaisiin kun poistuin GM:n paikalta?
E: En siis edes tiennyt aluksi sen "olevan mulla". Cap hit vain oli noussut muutaman millin ja kun näin Santorellin siirtyneen takaisin vapaisiin, ajattelin että tarjoukseni olikin voittanut. Eli sulla oli varmasti, ihmetytti vaan miksi on takaisin vapaissa.
Mikäs Columbuksen ja Anaheimin tilanne? Molemmilla konepeluu päällä. Lisäksi peli vielä Chicagoa vastaan, joka siis ilmeisimmin pelataan pois sunnuntaina. Phoenix päivystelee boxilla tänään johonkin seitsämään asti, jonka jälkeen lähden treeni/pelireissulle ja palaan boxin äärelle taas sunnuntaina.
Ollut hemmetisti töitä nyt viimeisen kahden päivän aikana ja en ole hirveästi kerennut seuraamaan tilannetta liigassa. Nopeella lukasulla en löytäny vastausta seuraaviin kysymyksiin:
Missä on Horak? Häipyny mun kokoonpanosta.
Miksi Poti on edelleen mun rosterissa? ei ilmeisesti kelvannu kenellekään?
Ok, treidiä vaan Potista tännepäin, niin käyn hyväksymässä sen.
Ilmeisesti Horak hävinny koko pelistä, kävin kaikkien kokoonpanot läpi, eikä löytynyt. Hienoo EA!
Ok, treidiä vaan Potista tännepäin, niin käyn hyväksymässä sen.
Ilmeisesti Horak hävinny koko pelistä, kävin kaikkien kokoonpanot läpi, eikä löytynyt. Hienoo EA!
Mulla kävi vastaavalla tavalla Burishin kanssa ensimmäisellä (?) kaudella. Ei löytynyt mistään muusta jengistä, eikä vapaista pelaajista. Kauden jälkeen frenzyssä taisi sitten kuitenkin olla ilmestynyt vapaisiin pelaajiin.
Nuori jätkä ja 3,5 tähteä kehittyvyys. OVR oli nyt 76. Laukaus oli luokkaa 87 (voima ja tarkkuus). Offseasonilla solmin 1,5 miljoonan pahvin 4 vuodella. Vitun hienoo!
Edit: Taisi jäädä aineista kiinni, prkl :)
Onko Horakia siirretty lahiaikoina farmiin tai nostettu sielta ylos? Joskus pelaaja nimittain "katoaa" loppujakson ajaksi jos nain tekee.
Tuliko tohon veskojen peluutukseen nyt jotain sääntöä loppujen lopuks?