Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 660
  • 4 398

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Uusien signauksien kautta 10 milj. pakkaselle ei korvaudu luopumalla pelkästään pavelskista, pelkästään markovista eikä todellakaan pelkästään boychuksista. Kahta vaatii. Btw voi olla, että olen tyhmä, mutta miten on mahdollista, että palkkakatossa on ollut "tilaa 10 milj" mutta 9 ja 6 milj. signauksilla menee 10 milj pakkaselle? I dont get it?

Tämä on se itsellenikin epäselvin asia. Tämän takia Pavelskin pitäminen käy itselleni, vaikka perusteetonta etua pelkästään tuokin jo antaa.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Sitähän mäkin tässä ajoin takaa. Kun Boychuckhan ei ollu vapaa pelaaja, niin sillonhan sun pitäis periaatteessa just antaa Pavelski pois, mutta mennään nyt näillä. Mä laitoin sulle treidiehdotuksen puhelimella, sillä ei voi hyväksyy niin toivon että sä hyväksyt.

LETS DROP THE PUCK
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on se itsellenikin epäselvin asia. Tämän takia Pavelskin pitäminen käy itselleni, vaikka perusteetonta etua pelkästään tuokin jo antaa.

Tarkistin juuri laskimella(juu, mun matikkapäähän ei varmaan just nyt luoteta :D) että tällä hetkellä kaikille näkyvään palkkakattoon sisältyy myös 2-suuntaiset sopimukset. Kauden alkaessahan AHL:lään siirtyvät pelaajat ilmeisesti vähennetään tuosta palkkakatosta? Mulla on useampi pelaaja kiinni 2-suuntaisella sopimuksella, myös pari sellaista jotka tulee pelaamaan koko kauden ylhäällä.

Kun 2-suuntaiset pelaajat lasketaan mukaan, meikäläisen caphit ilman Markovia ja Pavelskia on n.73miljoonaa katon ollessa 76,985. Kun 2-suuntaiset pelaajat otetaan pois, caphit on 61 milliä. Kun lisään tuohon 61 miljoonaan ne 2-suuntaisella sopimuksella pelaavat pelaajat jotka aloittavat kauden ylhäällä, saan tulokseksi n.65,2 miljoonaa, eli palkkakatossa olisi tilaa vielä noin 11 miljoonaa. Esitänkin näin ollen väittämän että ennen viime simulointia peli näytti mulle caphittinä tietokoneen oletusarvoisesti mun parhaista sopimuspelaajista kasaaman NHL-kentällisen(65,2m), ja tekee saman nyt Pavelskin ja Markovin kanssa, luoden illuusion siitä että mun cap-tila ei muka riittäisi kumpaankaan. Todellisuudessa se riittää toiseen, mutta joutuisin valitsemaan 2-suuntaisen sopimuksen omistavista pelaajistani halvempia alempiin kenttiin/reserviin ja siirtämään kalliimpia farmiin.

Mitä tämä kaikki merkitsee? En tiedä, oon mennyt jo ihan sekasin tämän keissin monimutkaisuudesta, mutta sen se kertonee etten ole syyllinen yhtä vakavaan rikokseen kuin aiemmin väitetty. Pidätän oikeuden näppäilyvirheeseen, joku muu voi kokeilla vastaavaa yhteenlaskua oman joukkueensa kohdalla.

Jos olen oikeassa, järjestetään drafti uudestaan ja Pavelskin sijaan Markov menee mun puolelta waiverseihin. Kannan jättisopimuksen ihan itse.

Kävin kokeilemassa vapaiden pelaajien puolella, niin itse en pystynyt tekemään suurempaa tarjousta kuin palkkakattoni antaa myöten. Herää siis kysymys: Miten Julma on onnistunut tarjoamaan Markoville saatika Pavelskille? Tuon perusteella ainakin 3M on tullut "tyhjästä" caphittiä simuloinnin jälkeen :D Osaako joku kertoa, että pystyykö tässä jotenkin kiertämään tuota? Itse en ainakaan saa tarjottua yli 1,5M, joten tämän perusteella antaisin Julman laittaa sen Boychukin listalle Markovin sijasta. Onko Nashvilleen sittenkin tullut jostai joku UFA -pelaaja vai miksi caphit olisi noussut 3M yhtäkkiä?

Siinäpä perustelut. Oikeasti Boychuk ei liity koko juttuun mitenkään, mutta eipä sillä niin väliä. Turha jätkä muutenkin.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Heti kun treidit on suoritettu niin tulee simulointi, sen jälkeen on n. 30min aikaa katsoa että rosteri on kunnossa, jonka jälkeen simuloidaan kauden alkuun.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Calgaryn kanssa sovittiin väliaikaiset potkut, niin saadaan treidi suoritettua!
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Tosiaan jouduin töihin ja siellä edelleen ollaan, joten petro vois kenkästä mut liigasta ja joku muu käydä mun puolesta suorittaan Poti traden? Kotona ollaan arviolta n. 00.00
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tosiaan jouduin töihin ja siellä edelleen ollaan, joten petro vois kenkästä mut liigasta ja joku muu käydä mun puolesta suorittaan Poti traden? Kotona ollaan arviolta n. 00.00

Sama tehtiin myös Montrealin kohdalla, niin saadaan liiga käyntiin. Unlucky ja Rantojen mies pistävät vain uudestaan sitten liittymispyyntöä!
 

janbo

Jäsen
Heti kun treidit on suoritettu niin tulee simulointi, sen jälkeen on n. 30min aikaa katsoa että rosteri on kunnossa, jonka jälkeen simuloidaan kauden alkuun.

Huutelehan täällä kun tuo ensimmäinen simulointi on suoritettu. Saan siinä vaiheessa Capiin 2m tilaa ja pääsen signaamaan vielä pari ukkoa pohjaketjuihin, niin saa joukkueen jalkeille.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Huutelehan täällä kun tuo ensimmäinen simulointi on suoritettu. Saan siinä vaiheessa Capiin 2m tilaa ja pääsen signaamaan vielä pari ukkoa pohjaketjuihin, niin saa joukkueen jalkeille.

Nyt lähti juuri vaihtumaan jakso, satuin olemaan liigan valikoissa ja potki pihalle kun jakso vaihtuu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Huutelehan täällä kun tuo ensimmäinen simulointi on suoritettu. Saan siinä vaiheessa Capiin 2m tilaa ja pääsen signaamaan vielä pari ukkoa pohjaketjuihin, niin saa joukkueen jalkeille.

Nyt suoritettu ja 30min päästä suoraan kauden alkuun.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niemi kaupattiin Columbuksen 6.pickiin, jotta cappiin saisin tilaa Santorellin pitämiseksi. Penguins sen kuitenkin tais omistaa..

Okei ai se meni niin? Miksi sitten siirtyi takaisin vapaisiin kun poistuin GM:n paikalta?

E: En siis edes tiennyt aluksi sen "olevan mulla". Cap hit vain oli noussut muutaman millin ja kun näin Santorellin siirtyneen takaisin vapaisiin, ajattelin että tarjoukseni olikin voittanut. Eli sulla oli varmasti, ihmetytti vaan miksi on takaisin vapaissa.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Nashvillella Pavelski kokoonpanossa ja melkein 8 miljoonaa tilaa capissa. Jostain syystä sitä ei kuitenkaan saanut käyttää vapaiden pelaajien signauksessa, ja piti vielä laittaa Boychuk menemään! No, ei siinä mitään.

Laitoin Boychukin tulemaan takas kun olit näköjään oikeessa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä helvettiä? Totta kai sinne cappiin on tullut lisätilaa kun jengiä on farmissa. Eli ei mitään Boychuk siirtoja takaisinpäin!
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä helvettiä? Totta kai sinne cappiin on tullut lisätilaa kun jengiä on farmissa. Eli ei mitään Boychuk siirtoja takaisinpäin!
Juu ei, voin kyllä ottaa vastaavan pelaajan vapaistakin. Ensi kaudella sitten muistetaan että vain tietty osa palkkakatosta saa olla käytössä, tai sitten kaikki huomioivat AHL-seikan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jeps, kai itekkin saan tilaa lisää cappiin, ku pistän Nashin ja Bouwmeesterin tms. farmiin. :D

Ens kaudella tosiaan tarkemmat säännöt tohon frenzyhommaan.

Edit. En usko, et saat vuodeks Boychukin tasosta kaveria vapaista yhtä halvalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös