Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 197 650
  • 4 416

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
CGY on nyt onlinessa 12.15 asti. Sitten hetkeksi töihin ja boxin äärellä ollaan takaisin 18.30, pari tuntia on aikaa olla illasta boxilla (20.30). Vastassa olisi: BUF, NSH, COL, DAL, CHI ja ANA.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Vapaana olevat joukkueet:

Detroit (vanha GM vielä)
Buffalo (vanha GM vielä)
Tampa Bay
oliko muita vielä ?

Toivottavasti tämä kausi saataisiin vielä kunnialla loppuun.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vapaana olevat joukkueet:

Detroit (vanha GM vielä)
Buffalo (vanha GM vielä)
Tampa Bay
oliko muita vielä ?

Toivottavasti tämä kausi saataisiin vielä kunnialla loppuun.

Minulla toimii nyt tuo verkkopeli joten voisin ottaa Detroitin haltuun.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Kings olis nyt livessä joku 1-2h.

Ja mä varoitan vastustajia, Riku Helenius tekee sen mihin Quick/Bernier/Bachman/Jones ei pystynyt: torjuu jopa oven.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Ja mä varoitan vastustajia, Riku Helenius tekee sen mihin Quick/Bernier/Bachman/Jones ei pystynyt: torjuu jopa oven.

Joo, tämä tuli huomattua. Jumalauta, eihän siitä meinannut millään saada kiekkoa läpi. Kerran se onnistui, sekin meni puolustajastasi... Vertailukohteeksi meikäläisen kassari joka päästi kolmesta ekasta laukauksesta yhtä monta maalia... Torjuntaprosentti lähenteli maagista 60 prosentin rajaa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Joo, tämä tuli huomattua. Jumalauta, eihän siitä meinannut millään saada kiekkoa läpi. Kerran se onnistui, sekin meni puolustajastasi... Vertailukohteeksi meikäläisen kassari joka päästi kolmesta ekasta laukauksesta yhtä monta maalia... Torjuntaprosentti lähenteli maagista 60 prosentin rajaa.

Juu, tota paskaa mulla ollut koko kauden. Otti siinä pelissä 14/15 kiinni, taitaa olla kauden ennätys!
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Koska on simulointi? Mää oon menny ihan sekasin simurytmistä :D oliko se ny 3 vai 4 päivän välein?

Kuitenkin käyn laittamassa CPU:n päälle, koska tänään en pääse peleille.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
St.Louisin konetta vastaan matsi ja EA:n servereiltä ulosheitto 3-2 johtotilanteessa. Lätkin pian uudestaan, koska en oo tainnu tällä kaudella olla kertaakaan komissaarin kanssa samaan aikaan onlinessa ja simuaikataulu on itsellekkin kyllä nyt hämärä.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itsekkin taidan jättää nyt liigan, kun on mennyt hieman tämä aktiivisuus tästä liigasta ja omasta pelaamisestakin. Ensi version liigassa ehdottomasti mukana, jos vain liigaan huolitaan. Kiitos kaikille hyvistä peleistä, ja toivottavasti nähdään samoissa merkeissä seuraavassa versiossa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kun kerta omasta konferenssista putoaa tasaiseen tahtiin ukkoja pois ja simulointitahti kun on mitä on eikä siitä edes ilmoiteta edelleenkään yhtään mitään, niin minä jätän myös uppoavan laivan. Kiitos ja heihei.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Kun kerta omasta konferenssista putoaa tasaiseen tahtiin ukkoja pois ja simulointitahti kun on mitä on eikä siitä edes ilmoiteta edelleenkään yhtään mitään, niin minä jätän myös uppoavan laivan. Kiitos ja heihei.

Olisit voinut tietysti tehda taman vaikka vahan aikaisemmin tai vastaillut niihin lahettamiini viesteihin ja sitten vaikka pistanyt konepelin paalle niin olisin voinut kayda taas yhden helpon voiton neppailemassa kun ei napannut pelata. Itse yritan viela taman kauden loppuun sinnitella, mutta sen jalkeen ei kylla kiinnostusta enaa loydy, kun puolet peleista menee jo nyt simuun/konepeleiksi...

E: Ja Winnipegille ei vielakaan ole tehty mitaan.. Ei vastaa viesteihin, konepeluu ei ole paalla, mutta siella se liigassa edelleen vaan on
 

janbo

Jäsen
Olisit voinut tietysti tehda taman vaikka vahan aikaisemmin tai vastaillut niihin lahettamiini viesteihin ja sitten vaikka pistanyt konepelin paalle niin olisin voinut kayda taas yhden helpon voiton neppailemassa kun ei napannut pelata.

Juurikin näin. Ei tullut Washingtonin suunnalta mitään vastauksia viesteihin eikä konepeluu ollut päällä koko kauden aikana. Ei pelattu yhtäkään n. neljästä matsista tällä kaudella.

E: Ja Winnipegille ei vielakaan ole tehty mitaan.. Ei vastaa viesteihin, konepeluu ei ole paalla, mutta siella se liigassa edelleen vaan on

Hmm, aiemmin luki valikoissa että Winnipeg has left the league, ehkä siis joku bugi kyseessä.

Harmi tosiaan että porukkaa lähtee, mutta olihan se odotettavissakin kevään saapuessa. Etenkin playoffjoukkueiden lähteminen harmittaa, nyt edessä on nimittäin playoffsarjoja botteja vastaan. Haluaisikohan joku playoffien ulkopuolelle jäävistä managereista hypätä playoff-jengin puikkoihin? Esimerkiksi Rantojen Mies, joka hiljattain ryhtyi Ottawan manageriksi.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Hmm, aiemmin luki valikoissa että Winnipeg has left the league, ehkä siis joku bugi kyseessä.

Joo nyt on nakojaan lahtenyt/poistettu. Silloin ei ollut, kun viimeksi olin katsonut
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Ei täälläkään kyllä yhtään kiinnosta tämä liiga enää. Laskin tossa, että melkein 1/3 joukkueista on vapaana. Tämän takia konetta vastaan joutuu pelaamaan nykyään tosi usein. Näihin kun lisätään managereiden konetta vastaan pelaamat ottelut, niin ei tämä liiga enää ole läheskään sitä mistä olen pitänyt (ihmisiä vastaan pelaamista).

Pleijareissa voi tosiaankin tulla botteja vastaan ja ei ne miltään pleijareilta sitten tosiaan tunnu. Tässä nyt pohditaan, että jätänkö liigan vai sinnittelenkö kauden loppuun. Se nyt lienee selvää, että ensi kautta ei enää tule. (?)

Tämä vajaat neljä kautta on ollut kyllä erittäin mukava olla mukana tässä liigassa ja varsinkin kaksi ekaa kautta oli hienoa kun kaikilla riitti vielä motivaatiota. Ehdottomasti olen ensi versiossa mukana jos vain elämäntilanne sen sallii.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Täälläkin on kyllä lopahtanut tämän liigan mielenkiinto lähes nollaan. Mielelläni kuitenkin tämän kauden sinnittelisin mukana.

Voisiko komissaari potkaista nuo lopettaneet GM:t, kun he eivät nähtävästi itse osaa erota liigasta!
Buffalo, Detroit, Phoenix, Toronto, Washington

Kolme ensimmäistä kautta on mennyt ihan mukavasti. Tämä neljäs kausi on ollutkin täyttä shaibaa pelien sopimisten ja simulointiaikataulun suhteen.

Vapaana olevat teamit:
Läntinen konfrenssi: Detroit (4.), Phoenix (13.) Anaheim (12.), Dallas (2.)
Itäinen konfrenssi: Buffalo (7.), Toronto (11.), Washington (5.), Philadelphia (1.), Tampa Bay (8.), Winnipeg (13.)

Jos tummennetut teamit ei pian saa uusia ohjastajia puikkoihin niin GM J.Kekäläinen joutuu myös vetäytymään tästä liigasta. CPU pleijarit ei naposta!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Voisiko komissaari potkaista nuo lopettaneet GM:t, kun he eivät nähtävästi itse osaa erota liigasta!
Buffalo, Detroit, Phoenix, Toronto, Washington

Chicagokaan ei ole pariin viikkoon ollut onlinessa...
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Netti katkesi kaksi kertaa bottia vastaan (eri peleissa). Ensin 1-1 tilanteessa toisessa erassa ja toisen kerran ottelun jalkeen voitettuani 8-2 tilastoja katsellessani (ottelu ei siis tallentunut).

Myos Rangers jattaa nykyisin vastaamatta viesteihin... Tama kahden jakson toisesta liigasta seka taman jakson perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös