Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 203
  • 2 672

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsilla jäljellä NYR, NYI ja Pittsburg. Paikalla olen ainakin huomenna n. klo 15-19, joten jos silloin pääsisi pelaamaan niin olis kiva.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Jakson pelit paketissa.

PS. Pakkohan se oli vielä Jetsille muodostuneiden perinteiden mukaan laittaa J. Staal n. 30 ottelun ajaksi sivuun.
 

Matsku

Jäsen
Jooh, Kingsin vastustajilla ainoo sauma tänään illalla kaheksan jälkeen pelata matsit. Jäljellä siis Columbus, Dallas ja San Jose. Ois ihan mukava jos nyt pääsis paikalle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks linjoilla huomena klo 18-20 sekä lauantaina klo 12-17
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
San Jose Sharks linjoilla huomena klo 18-20 sekä lauantaina klo 12-17

Peli 19.30 sitten? 19.10 olen kotona ja kunhan vaan suihkussa olen käynyt sählyvuoron jälkeen, niin olen valmis pelaamaan.

Dallas voisi ilmoitella itsestään jotain.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Peli 19.30 sitten? 19.10 olen kotona ja kunhan vaan suihkussa olen käynyt sählyvuoron jälkeen, niin olen valmis pelaamaan.

Dallas voisi ilmoitella itsestään jotain.
Kyllähän se sopii.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Montrealia vastaan olisi ottelu jäljellä, mutta GM on ilmeisesti vajonnut maan alle, eikä häneen saada yhteyttä yksityisviesteillä. Perse repee, jos siellä taas simuloinnissa ensimmäisen kentän mies päätyy lasarettiin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Toronto-Philly tais sitten jäädä pelaamatta koska tänään lähden suoraan duunista "muille maille" ja palaan sunnuntai-iltana. :/

Jep. Harmi kun meni aikataulut näin ristiin. Teikäläistä vastaan on aina hyvät matsit. Flyers on saanut tuota Toronto-ottelua lukuunottamatta kaikki jakson pelit pelattua.
 

Titans

Jäsen
Jää nyt siis Anaheim matsi väliin, kun ei kaverista kuulu pihaustakaan. Muut matsit on pelattu ja enää ei kyllä kerkeä.

Nyt sitten toinen asia. Lähden sunnuntaina ulkomaille eli minulla on vain lauantai sekä sunnuntaiaamupäivä pelattavana ensi jaksoa. Vastustajat, koitetaan siis esimerkiksi lauantailtana saatua pelattua vaikka kaikki ensijakson matsini!

EDIT. Calgary on siis meikäläisen joukkue.

Titans
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Penguinsin manageri voisi antaa kuulua itsestään. YV:llä en ole saanut kiinni ja viimeinen peli olisi vielä jäljellä. -Boston Bruins
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jää nyt siis Anaheim matsi väliin, kun ei kaverista kuulu pihaustakaan. Muut matsit on pelattu ja enää ei kyllä kerkeä

Se on varmaan vaan sotkenu kohtuullisesti omat aikataulunsa. Mut eiköhän tuo skarppaa seuraavaan jaksoon.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Se on varmaan vaan sotkenu kohtuullisesti omat aikataulunsa. Mut eiköhän tuo skarppaa seuraavaan jaksoon.

Yritän vähän pitää kirjaa, että millä joukkueella jää toistuvasti otteluita pelaamaatta. Henk. koht. olen kerennyt pelata kaikki ottelut, vaikka on ollut töiden ja harrastuksien kanssa kiirettä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Henk. koht. olen kerennyt pelata kaikki ottelut, vaikka on ollut töiden ja harrastuksien kanssa kiirettä.

Sulla ei oo ollu vielä Anaheimia vastaan, siks oot pelannu kaikki. Ei vaan, nyt lopetan vittuilun tähän :) Oli vaan koomista kun manageri pahoitteli ja lupaili skarppailla tähän jaksoon. Mut kyllähän iso mies yhet pienet kuitit kestää. Peace.
 

Schadowan

Jäsen
Ja anaheim täällä hyvää päivää. OskariB,sopiikos,että heitän kavereille luovutusvoitot? Siis jos ketään ei ole nyt livessä tossa 21 jälkeen.. Vai onko tämä kiellettyä? Katotaan jos ens jakso menee vielä yhtä mallikkaasti niin laitetaan GM vaihtoon.

Edit: ja wicci joo,tää aikataulutus..Tää on vaikea! Pahoittelut jälleen kerran!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ja anaheim täällä hyvää päivää. OskariB,sopiikos,että heitän kavereille luovutusvoitot? Siis jos ketään ei ole nyt livessä tossa 21 jälkeen.. Vai onko tämä kiellettyä? Katotaan jos ens jakso menee vielä yhtä mallikkaasti niin laitetaan GM vaihtoon.
Mitenkäs luovutusvoittojen antaminen onnistuu?

Edit. Meikäläiseltä löytyy Liven kaverilistalta välittömästi pari tyyppiä, jotka ovat valmiita ottamaan Anaheimin, jos koet, ettei aikaa tällä liigalle ole.
 

Schadowan

Jäsen
Niin siis,että pelaan offlinessa ja quittaan kesken pelin,eikös siitä pitäs tulla tappio? Olisi varmaan ihan reilu peli tällä kertaa. Kuten sanoin,niin katotaan ensi periodi vielä.
 

Schadowan

Jäsen
Niin siis,että pelaan offlinessa ja quittaan kesken pelin,eikös siitä pitäs tulla tappio? Olisi varmaan ihan reilu peli tällä kertaa. Kuten sanoin,niin katotaan ensi periodi vielä.

Ähh vittu. Ei tuo minun uskomattoman hieno teoriani skulaa. No katsotaan jos joku ilmestyisi vielä liveen.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua torstaihin 11.10. klo 23:00 mennessä.

Annan nyt Anaheimin GM:lle kenkää, sillä kahden edellisen jakson aikana pelaamattomia otteluita on kertynyt seitsemän tai kahdeksan kappaletta. Mikäs mahtaa olla Dallasin GM:n tilanne, jolla jäi päättyneellä jaksolla aika monta ottelua väliin? Anaheimin GM:n paikan ottaa ainakin väliaikaisesti broidini, jolla ei ole vielä tunnuksia Jatkoaikaan.

Muutkin voivat halutessaan kysyä jonotuslistalle kavereita, joilla ei ole tänne tunnareita.

Edit. Anaheimin potkut voidaan perua, jos tarpeeksi moni valittaa asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
3 simuloitua peliä, kolme kertaa turpaan ja Cal O'Reilly 19 peliä nyt sivussa. Jaa että vituttaako nää helvetin simuloimiset?

Dallasin perseilylle täältä nyt helvetillisen iso lampaanperse. Toivottavasti toki ei mitään käynyt ole miehelle, mutta jos laiskuutta, niin ei jumalauta näin. Anteeksi vaan.

Capitals huomenna linjoilla EHKÄ. Aamupäivästä iltaan asti menoa, mutta katsotaan jos illemmalla ehdin pelaamaan. Sunnuntaina voin pelata koko päivän.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Uusi jakso korkattu bugirangersia vastaan, Peli täysin hanskassa ja johto 2-0. Sen jälkeen haetaan vähän turhan hienoa yv:llä ja ei onnistu. Vastustaja rankaisee samalla tavalla kuin viimeksikin eli ribari sisään. Sen jälkeen jo tutuksi tullut kuvio, eli säbärannari gaborikilla yläpeltiin seuraavasta hyökkäyksestä ja tilanne 2-2.


Samat luvut taulussa 60 min jälkeen ja sen jälkeen voisikin pisteet jakaa pelaamatta jatkoaikaa. Jatkoilla keskialueella täysin ohi mennyt pokecheck koppaakin kiekon ja siitä vielä parin pompun kautta joku rangersista yksin läpi ja kiekko varmasti längistä sisään ja tuttuakin tutumpi jatkoaikatappio tauluun.

Rangers on kyllä ollut yllättävän vaisu siihen nähden, että jengi on kuitenkin koko liigan johdossa. Molemmissa matseissa tainnut olla 2-0 johto ja se on päättynyt jatkoaikatappioon. Kait siellä olisi skillsejä muuhunkin kuin noihin säbärannareihin, mutta ei kait siinä, kukin tyylillään :)

Kuvassa tämän jakson ohjelma. Kuvasta puuttuu kotipeli Phoenixia vastaan, eli 7 peliä on tällä jaksolla Islandersilla.
 

Liitteet

  • IMG_1016.jpg
    IMG_1016.jpg
    37,7 KB · kertaa luettu: 214
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
3 simuloitua peliä, kolme kertaa turpaan ja Cal O'Reilly 19 peliä nyt sivussa. Jaa että vituttaako nää helvetin simuloimiset?

Näitä loukkaantumisia on ilmeisesti monille tullut simuloitaessa. Carle lähti Tampan pakistosta simuloidussa matsissa.

Olisiko mitenkään mahdollista, että jos näitä simulointeja tulevaisuudessa tulee, niin loukkaantumiset otettaisiin simuloinnin ajaksi pois? Toi syö miestä rotan lailla, kun oma pelaaja loukkaantuu kanssapelaajan laiskuuden takia.
 

trap

Jäsen
^ Ihan hyvä ajatus. Kerran on pelissä tapahtunut loukkaantuminen, mutta Backes oli silloin vain matsin loppuun asti sivussa, eli ei enää pidempään. Simuloitaessa sen sijan on muutama kärkikenttien laituri & Pietrangelo tippunut pois.

Onko St. Louisille vielä vastustajaa tälle illalle?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös