Tuntuis ettei kellään oo hirveesti pelejä jäljellä tästä jaksosta, pitääkö paikkaansa? Jos saatais vähän nopeutettua tätä jaksoo, ite onnistuin pelaan kaikki jo maanantaina. En hoputa ketään mutta ettei kaikki vaan venailla perjantaita.
Anaheimin GM hereillä? Avs ois linjoilla, sua vastaan vika peli jaksosta.
Philly ja Carolina, huomenna illalla matsia?
Ankkalampi tänään linjoilla 19->.
Florida odottelee vielä hetken onlinessä ja seuraavan kerran kahdeksan jälkeen.Huomenna sitten illalla, torstaina yritän Ilves-Kärpät-pelin jälkeen tulla. Perjantaina tulee ns. koko ilta.
Florida odottelee vielä hetken onlinessä ja seuraavan kerran kahdeksan jälkeen.
Selvä pyy, sopiiko vaikka 20:15?Älä turhaan odottele, en ehdi ennen puolta kahdeksaa onlineen.
Eli Capitals 19.30-23.00 tänään pelivalmiudessa, mieluiten yv:llä juttua tänne, koska en aio tuijottaa XBOX-liven ruutua koko iltaa.
San Jose Sharks linjoilla huomena klo 18-20 sekä lauantaina klo 12-17
Kyllähän se sopii.Peli 19.30 sitten? 19.10 olen kotona ja kunhan vaan suihkussa olen käynyt sählyvuoron jälkeen, niin olen valmis pelaamaan.
Dallas voisi ilmoitella itsestään jotain.
Toronto-Philly tais sitten jäädä pelaamatta koska tänään lähden suoraan duunista "muille maille" ja palaan sunnuntai-iltana. :/
Jää nyt siis Anaheim matsi väliin, kun ei kaverista kuulu pihaustakaan. Muut matsit on pelattu ja enää ei kyllä kerkeä