Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 150 616
  • 2 605

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tuntuis ettei kellään oo hirveesti pelejä jäljellä tästä jaksosta, pitääkö paikkaansa? Jos saatais vähän nopeutettua tätä jaksoo, ite onnistuin pelaan kaikki jo maanantaina. En hoputa ketään mutta ettei kaikki vaan venailla perjantaita.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix myös valmis tältä jaksolta. Olen huomisen maisemissa mutta pe-su reissussa joten seuraavan jakson pelit pystyn aloittamaan maanantai-iltana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Florida odottelee vielä hetken onlinessä ja seuraavan kerran kahdeksan jälkeen.

Älä turhaan odottele, en ehdi ennen puolta kahdeksaa onlineen.

Eli Capitals 19.30-23.00 tänään pelivalmiudessa, mieluiten yv:llä juttua tänne, koska en aio tuijottaa XBOX-liven ruutua koko iltaa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsilla jäljellä NYR, NYI ja Pittsburg. Paikalla olen ainakin huomenna n. klo 15-19, joten jos silloin pääsisi pelaamaan niin olis kiva.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Jakson pelit paketissa.

PS. Pakkohan se oli vielä Jetsille muodostuneiden perinteiden mukaan laittaa J. Staal n. 30 ottelun ajaksi sivuun.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks linjoilla huomena klo 18-20 sekä lauantaina klo 12-17
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
San Jose Sharks linjoilla huomena klo 18-20 sekä lauantaina klo 12-17

Peli 19.30 sitten? 19.10 olen kotona ja kunhan vaan suihkussa olen käynyt sählyvuoron jälkeen, niin olen valmis pelaamaan.

Dallas voisi ilmoitella itsestään jotain.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Peli 19.30 sitten? 19.10 olen kotona ja kunhan vaan suihkussa olen käynyt sählyvuoron jälkeen, niin olen valmis pelaamaan.

Dallas voisi ilmoitella itsestään jotain.
Kyllähän se sopii.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Montrealia vastaan olisi ottelu jäljellä, mutta GM on ilmeisesti vajonnut maan alle, eikä häneen saada yhteyttä yksityisviesteillä. Perse repee, jos siellä taas simuloinnissa ensimmäisen kentän mies päätyy lasarettiin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Toronto-Philly tais sitten jäädä pelaamatta koska tänään lähden suoraan duunista "muille maille" ja palaan sunnuntai-iltana. :/

Jep. Harmi kun meni aikataulut näin ristiin. Teikäläistä vastaan on aina hyvät matsit. Flyers on saanut tuota Toronto-ottelua lukuunottamatta kaikki jakson pelit pelattua.
 

Titans

Jäsen
Jää nyt siis Anaheim matsi väliin, kun ei kaverista kuulu pihaustakaan. Muut matsit on pelattu ja enää ei kyllä kerkeä.

Nyt sitten toinen asia. Lähden sunnuntaina ulkomaille eli minulla on vain lauantai sekä sunnuntaiaamupäivä pelattavana ensi jaksoa. Vastustajat, koitetaan siis esimerkiksi lauantailtana saatua pelattua vaikka kaikki ensijakson matsini!

EDIT. Calgary on siis meikäläisen joukkue.

Titans
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Penguinsin manageri voisi antaa kuulua itsestään. YV:llä en ole saanut kiinni ja viimeinen peli olisi vielä jäljellä. -Boston Bruins
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jää nyt siis Anaheim matsi väliin, kun ei kaverista kuulu pihaustakaan. Muut matsit on pelattu ja enää ei kyllä kerkeä

Se on varmaan vaan sotkenu kohtuullisesti omat aikataulunsa. Mut eiköhän tuo skarppaa seuraavaan jaksoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös