Onnistuisko peli klo 14.00?Detroit voi olla linjoilla koko päivän ja illan lukuunottamatta liigakierrosta välillä 16.30-19.00. Laittakaa viestiä täällä mikäli voitte pelata, en pysty päivystämään boksilla koko aikaa.
Onnistuisko peli klo 14.00?Detroit voi olla linjoilla koko päivän ja illan lukuunottamatta liigakierrosta välillä 16.30-19.00. Laittakaa viestiä täällä mikäli voitte pelata, en pysty päivystämään boksilla koko aikaa.
Onnistuisko peli klo 14.00?
Bugi-Rangersilla
Haha. Hieno ele omaksua lempinimi suoraan käyttöön :D
Huudellaan nyt vielä asiaakin, eli siististi ja asiallisesti pelaava Islanders linjoilla tossa parin tunnin kuluttua. CHI, WSH tai WPG linjoilla silloin?
Varoituksen sana sitten tästä meikäläisen puolesta. Olen tässä kuussa yhteensä kaksi viikkoa ulkomailla, joten matseja saattaa tulla simuloiduksi. Pahoittelut näistä, täytyy toivoa, jos jaksot saisi osumaan niin, että ainakin osan peleistä kerkeäisi pelaamaan.
Koita laittaa matkojen ajaksi päälle se asetus, että vastustajat voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.Varoituksen sana sitten tästä meikäläisen puolesta. Olen tässä kuussa yhteensä kaksi viikkoa ulkomailla, joten matseja saattaa tulla simuloiduksi. Pahoittelut näistä, täytyy toivoa, jos jaksot saisi osumaan niin, että ainakin osan peleistä kerkeäisi pelaamaan.
Koita laittaa matkojen ajaksi päälle se asetus, että vastustajat voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.
Voin laittaa aaetuksen. Millä tavalla tulevat jaksot asettuu kalenteriin? Olen pois nyt viikon ja siitä viikko kotosalla, jonka jälkeen taas viikko pois.
Titans
Samana päivä kun nettiongelmat ratkesivat oli minut ehditty korvata jo :|
Ajattelit siis tulla kokeilemaan, josko tässä liigassa pärjäisit? Kiitos, mutta ei kiitos.Ilmoittaudun varasijalle koska toisessa liigassa omat maalinteko taidot eivät riittäneetkään liigan tasoon... Jos joku muistaa vielä niin olin alkuperäinen Vancouverin GM mutta nettiongelmat kaatoivat liigan aloituksen omalta osaltani. Samana päivä kun nettiongelmat ratkesivat oli minut ehditty korvata jo :|
Ajattelit siis tulla kokeilemaan, josko tässä liigassa pärjäisit? Kiitos, mutta ei kiitos.
Etkös sä muuten tehnyt juuri ennen toisesta liigasta poistumista jonkun älyttömän treidin St. Louisin kanssa?