Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 923
  • 2 672
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Montreal taas pienen taktisen taon jälkeen huomenna tulilla, eli pistelkääs vaan haasteita kehiin sitten huomenna. :)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Koskas muuten seuraava jakso on tarkoitus ponkaista käyntiin?

Viimeisin tunersetti antaa vähän toivoa meille muillekin kuin bugittajille. Eli toivottavasti olisi mm. Rangers vastassa ensi jaksossakin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalo linjoilla nyt, poistuu tältä päivältä klo 13. Ducksia ja Flyersia odottelen...

edit. jos luette tän ettekä pääse paikalle niin infotkaa, ettei tarvi roikkua ite tuolla sit ns. turhaan. Tänks.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Koskas muuten seuraava jakso on tarkoitus ponkaista käyntiin?

Viimeisin tunersetti antaa vähän toivoa meille muillekin kuin bugittajille. Eli toivottavasti olisi mm. Rangers vastassa ensi jaksossakin.

Seuraava jakso alkaa huomenna sunnuntaina klo 23 jälkeen. Washingtonille ja Ottawalle tiedoksi, että olen tänään tarvittaessa linjoilla klo 19 jälkeen
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottawa linjoilla pitkin päivää. Koitetaan olla Oskari seiskalta valmiudessa, mikäli aiemmin pääset kehiin, niin olis kiva.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ottawa linjoilla pitkin päivää. Koitetaan olla Oskari seiskalta valmiudessa, mikäli aiemmin pääset kehiin, niin olis kiva.

Mullakin (Toronto) olis peli Ottawaa vastaan muistaakseni, voisink kohta tulla hetkeksi linjoille joten toivottavasti saadaan peli pelattua. Pittsburgh on ollut monesti onlinessa ja olen haastetta heittänyt mutta aina ollut jotain tärkeämpää...turhauttavaa. Mennee simuloinnin puolelle, ja vieläpä kaksi noita Pens-pelejä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Pittsburgh on ollut monesti onlinessa ja olen haastetta heittänyt mutta aina ollut jotain tärkeämpää...turhauttavaa. Mennee simuloinnin puolelle, ja vieläpä kaksi noita Pens-pelejä.

En siis ole yksin asian kanssa. Tästä jaksosta pelaamatta vaan Pens-kohtaaminen.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenixilla olisi vielä pelit Carolinaa ja Dallasia vastaan. Olen linjoilla tänään about 22 eteeenpäin ja huomenna 20 eteenpäin.

Pystyiskö ottamaan matsit tuolloin?
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottawa olisi linjoilla, vastustajat vaan puuttuu...

Pistän sit fifan päälle, laittakaa viestiä jos peli maistuu.
 

Mige

Jäsen
Winnipeg tai Montreal vielä tänään linjoilla? Jos on, ei muuta kun haastetta tulemaan. Jos olen FIFA:n puolella niin vaihdan kyllä änärin puolelle heti kun vaan ehtii.
 

Titans

Jäsen
Mihin aikaan Montrealilla ja Nashvillella olisi mahdollisuutta pelata? Oon itse 12-15 pois, mutta sen jälkeen ja nyt voin kyllä pelata.

Titans
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tampa on nyt linjoilla! Bostonin kanssa peli sovittuna joskus tässä kahdeksan jälkeen, mutta Anaheim voisi ilmoitella itsestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös