Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 933
  • 2 672

trap

Jäsen
8 matsia viikossa ei sinänsä kuulosta paljolta, mutta loppupeleissä näissä aikaikkunoissa on välillä vaikea ehtiä pelaamaan juuri tiettyjä vastustajia vastaan. Voisi siis ehkä vähän harkita keventämistä? Tylsä joutua simuloimaan pelejä kuitenkin.
 

Mige

Jäsen
Toisaalta olisi ihan kiva saada pelattua myös toinen kausi kokonaisuudessaan. Eikä ne 0-2 simuloitua matsia per jakso niin paha juttu omasta mielestäni ole, pelejä on kuitenkin niin paljon että prosentuaalisesti simuloitujen matsien osuus (ja sitä kautta tuuri) jää joka joukkueella pieneksi.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Toisaalta olisi ihan kiva saada pelattua myös toinen kausi kokonaisuudessaan. Eikä ne 0-2 simuloitua matsia per jakso niin paha juttu omasta mielestäni ole, pelejä on kuitenkin niin paljon että prosentuaalisesti simuloitujen matsien osuus (ja sitä kautta tuuri) jää joka joukkueella pieneksi.
Kahdella ensimmäisellä jaksolla on simuloitu alle 10% otteluista, mikä on mielestäni aika vähän.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Sanokaa muutkin, jos vauhti on liian kova. Ennen kauden alkua äänestettiin noin 8 ottelun viikkovauhtia.

Omasta mielestä tahti on juuri sopiva. Pelaajista itsestäänhän se on kiinni kerkeääkö tuossa ajassa pelit pelaamaan vai ei. Jos näitä pelaamattomia pelejä ilmaantuu joillain pelaajilla joka jaksossa 2-3 kappaletta, niin sitten kannattaa miettiä muidenkin kannalta olisiko korvaavat pelaajat paikallaan. Itse pyrin siihen kun tähän kerran on mukaan lähdetty, että Avalanchen peliä ei minusta johtuen simuloida tarvitse.
 

trap

Jäsen
No viime jaksossa jäi ekaa kertaa matsi pelaamatta, kun Dallas oli jossain Unkarissa. Nyt on vissiin kolme matsia vielä pelaamatta, Nashville x2 (ei ole näkynyt kun olen ollut paikalla) ja CBJ.

82 matsia kun tässä pitää tahkota niin onhan se sitten vähän tylsää, jos jää vaikka pleijaripaikasta parilla pisteellä, jotka olisi voinut hoitaa itse pelaamalla simuloinnin sijaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omasta mielestäni tahti on sellainen, että parempi ois sitten jättää ilmottautumatta leikkiin mukaan jos ei ehdi pelejä tässä ajassa pelata. Kyllähän tuo tietysti vähän tympii kun nyt(kin) menee 2 peliä (2x Pittsburgh) simuloinnin puolelle kun ei saanut pelejä pelattua, mutta en tiedä auttaisko jaksojen pidentäminen asiaan sen kummemmin.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mikäs mahtaa olla Anaheimin GM:n tilanne? Jos katsoin oikein, niin Duckseilta simuloitiin viisi ottelua. Hieman noottia myös Columbuksen ja Pittsburghin GM:lle.

Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua lauantaihin 6.10. klo 16:00 mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islander ilmestyy linjoille noin 5 min päästä. BOS, STL, BUF, VAN tai PHI linjoilla?

Ja ottelutahti on ihan ok minusta. On aivan täysin mahdoton ajatus, että kaikki 1230 matsia (vai paljon niitä on?) saataisiin pelattua ihmisvoimin. Muistelee vaan noita edellisiä turnauksia, niin 10-12 joukkueen kesken ei saatu oikeastaan ikinä kaksinkertaista sarjaa vietyä lävitse, niin tässäkin on hommaa pakko edistää ja nyt tuo tahti on ihan hyvä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liian kovalla tahdilla? Tuossa #2-liigassa ollaan paukutettu jo n. 30 peliä, vaikka liiga alkoi tätä myöhemmin ja hyvin porukat ehtinyt pelaamaan pelinsä. Miksi osallistua liigaan, jos ei ole aikaa päivässä pelata 1-2 peliä? Ei se kuitenkaan hirveästi aikaa vie.

EDIT: Hypodermichan tuossa aiemmin oli jo samasta sanonut. Itse olin jo vähän valittamassa tästä liian hitaasta tahdista.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tahtia voisi omasta puolestani kiristääkin hieman. Eli ei todellakaan ole liian nopea tahti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sama täällä, ei oo vielä liian kova tahti ollu. Sopimalla pelit on ne hyvin saatu pelattua. Ja onhan se selvä että kaikkia ei kyetä pelaan millään. Varmaan tulee mullekin tilanne, että en vaan pysty pelaan. Mutta jos manageria ei näy koko jaksona, eikä ilmottele itestään mitään niin se on jo vähän perseestä. Tässäkään en syytä, en mä tiedä mikä on kenenkin tilanne, ärsyttää silti kun joutuu simuloimaan eikä voi vaikuttaa muutenkin jo tiukkaan sarjatilanteeseen.

Olisko mitenkään mahdollista joku sellanen käytäntö, kun OskariB asettaa jaksolle takarajan, esim lauantai klo 16, niin lauantaina klo 14-16 sais pelata sitten konetta vastaan mikäli haluaa? Jos sattuu sillon vielä molemmat onlineen niin toki vois pelatakin pelin pois. Mutta näin sais "aktiivisempi" manageri halutessaan pelata pelin pois. Enemmän mua vituttaa simuloinnista tulleet loukkaantumiset/häviöt kun se, että olis pelannu vaikka konetta vastaan.

Jesh, Buffalo tänään linjalla klo 15 -->

ps. LA Kings, menikö meidän eilinen treidi läpi jo tähän jaksoon?

edit. Jos joku on boxilla niin viittikkö ilmottaa mikä on Buffalon saldo tällä hetkellä? 8-5-2 oli ennen simulointia..
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronto koittaa tulla tänään pelaileen ~klo 16 eteenpäin.

edit: En haluais olla pilkunnussija / nipottaja muutenkaan (ei tätä niin vakavasti pidä ottaa), mutta eikös käytäntö ollut se että jos GM:n tehtävissä aloittanut ja sittemmin tehtävistä luopunut heppu on sopinut joitain treidejä niin ne tulee myös toteuttaa? Itse olen näin tehnyt astuttuani toisena heppuna Toronton GM:ksi mutta ainakin Dallasin GM:llä tuntuu olevan asiasta eriävä mielipide eikä tuo aiemmin sovittu ja vahvistettu treidi ole toteutunut useista yrityksistä / pyynnöistä huolimatta. Yv:llä olen jo asiaa koittanut hoitaa ettei tarvitsisi tänne "julkisesti" vuodattaa. :) Kaikkien pitäis kyllä mennä näissä treidihommissakin samaa linjaa käyttäen, ei itseänikään kaikki edellisen GM:n sopimat vaihdot miellyttäneet mutta niillä mentiin.

Kyse siis tästä:
Derek Roy & Aaron Rome --> Toronto
Matthew Lombardi & Carl Gunnarsson --> Dallas
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Anaheimin pahamaneinen manageri täällä hyvää huomenta. Pahoittelut tuosta edellisestä periodista, kusin omat aikataulut kohtuu mallikkaasti ja tämä turnee jäi siten aika pienelle huomiolle. Uusi periodi, uusi kujeet, skarppausta luvassa ainakin tältä suunnalta. Tänään klo 19-> livessä.

Toivon mukaan simuloinnit oli muille jengeille suotuisat.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mikäs mahtaa olla Anaheimin GM:n tilanne? Jos katsoin oikein, niin Duckseilta simuloitiin viisi ottelua. Hieman noottia myös Columbuksen ja Pittsburghin GM:lle.

Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua lauantaihin 6.10. klo 16:00 mennessä.
Aikaistetaan tämän jakson loppumista perjantaille 5.10. klo 23:00. Mulla saattaa olla menoa lauantaina ja sunnuntaille siirtäminen venyttäisi jaksoa liiaksi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Puhelimella tsekkasin tilastot ja Buffalon statsit on 8-5-3, eli OTL oli tuloksena simulaatiosta.

Tänks, hyvä että ees piste. Noihan muuttuu tänään lukemiin 9-5-3, kun pelaan Islandersia vastaan. Harmi kun Chara on vielä klesana, pakkipari Chara-Myers ois laittanu Tavaresia aika hyvin pakettiin maalin edustalla ;-) Noo, ens jaksossa sitten. Ylivoimallakin pitäis viivalla kutien olla kunnossa.
 

Mige

Jäsen
Rangersilla vielä jäljellä Florida, Boston, Vancouver ja Nashville. Ehtiikö kukaan pelata tänään? Lähden nimittäin tänä iltana reissuun ja tulen takaisin torstaina.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradon jakso vauhtiin kahdella voitolla. Toronto kaatui selvemmin 6-1 ja Minnesotan kanssa oli jälleen tiukka matsi joka päättyi Avsin 4-2 voittoon.

Pulmia tuottaa nuo loukkaantuneiden pelaajien korvaajat, Johnsonin ykköspakkiparissa korvannut Stefan Elliot iski tehot 2+2 kahteen peliin ja Teemu Pulkkisen korvannut Nikolai Zherdev tekaisi kauden avausmatsissaan Minnesotaa vastaan tärkeän 1-1 tasoituksen läpiajosta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pisteautomaatti-Torontolla enää Philly kohtaamatta tästä jaksosta.

Mulla meni muuten Pensiä vastaan simuloidut pelit 1-1 eli yksi voitto ja yksi tappio, eli ihan ok... Mutta ei noita simulointeja usein toivoisi kohdalle.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalon jakso valmis. Winnipeg saa tuta Pitkäsen hajottamisen ja Devils on muistissa Staffordin rikkomisesta. Noutoja tulossa siis. Gerben puolesta oltais Anaheimiakin koulutettu (joka siis meni siinä simuloinnissa hajalle), mutta myytiin Gerbe Edmontoniin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals on linjoilla huomenna Ilves-SaiPa-pelin jälkeen ja keskiviikkona illemmalla. Torstai onkin sitten kokonaan vapaa pelaamiseen ja perjantaina illasta myös aikaa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös