Mainos

XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

• 26 279
  • 330

_jokkeri_

Jäsen
Mutta enemmän mua vitutti ne Speed-rannariyritykset, jossa kiekko siirretään kämmenelle varsin eteen, ja siitä sutastaan semmonen ihan löysä veto jonka veska imasee. Näitä yrityksiä sulla oli useita.

En kyllä itse huomannut, että olisin mitenkään erityisen usein sitä "yrittänyt". Sillä en ikinä yritä sitä, ainakaan tietoisesti bugimaalin toivossa.
En edes osaa tehdä sillä tavalla maalia, enkä ole koskaan tehnyt edes vahingossa.
Eipä siinä paljon vaihtoehtoja ole, jos onnistut sumputtamaan oman alueesi keskustan ja omalta ukolta on jalat lopussa, muiden pinkoessa vaihtoon. En kyllä kovin suosiolla sitä kiekkoa siinä kohtaa luovuta, joten roiskasen sen kulmaan tai maalia kohti. Näin käsittääkseni tehdään myös ihan oikeassakin lätkässä.

Bugirannarilla tarkoitan sitä että se nakataan jostain sinisen jälkeen joka ei about ikinä pitäis upota hyvälle veskalle, ainakaan ilman maskia.

Pelityyliäni en ala muuttamaan. Eli roiskasen vastedeskin kiekon vastustajan päätyyn/maaliakohti, jos tilanne sitä vaatii. Jos se on mielestäsi jatkuvaa bugirannarin yrittämistä, sen kun potkaiset allekirjoittaneen pihalle. Löydän varmasti muitakin pelejä, joissa ei tarvitse kokoajan olla varuillaan, että tullaan syyttämään bugimaalien yrittämisestä, jos tekee helpolta näyttävän maalin. Mitä siis en tehnyt.

Asia on minun puoleltani loppuun käsitelty.

Viimeksi muokattu:

_jokkeri_

Jäsen
Tuo mailaviidakko vaan sattuu olemaan vittumaista vaikka ei se väärin ole. Päivityksen piti lisätä jäähyjä niistä, mutta kyllä tässä edelleen pystyy vaikka mistä kulmasta nostamaan sitä mailaa ja ehkä kerran viidestä kymmenestä tulee jäähy.

Semmoinen pieni kysymys vielä: miksi mailan nostamisesta pitäisi tulla jäähy? Koukkiminen ja huitominen on asia erikseen, mutta niistähän niitä jäähyjä sitten tuleekin.
Jos mailan noston suorittaa oikein eli nostaa vastustajan mailaa, osumatta muuten vastustajan pelaajaan, siitä ei tule jäähyä, vaikka se olisi suoritettu takaapäin.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos mailan noston suorittaa oikein eli nostaa vastustajan mailaa, osumatta muuten vastustajan pelaajaan, siitä ei tule jäähyä, vaikka se olisi suoritettu takaapäin.

Kyse onkin virheestä pelimekaniikassa joka sallii mailan nostamisen sellaisissa tilanteissa joissa se oikeassa elämässä ei ikinä onnistuisi, ainakaan ilman että maila osuisi samalla vastapuolen pelaajan näppeihin/naamaan. Päivityksen piti lisätä mailannosto jäähyjä varsinkin takaapäin suoritettaessa, mutta en ole itse mitään eroa huomannut. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mailannosto on paskin uudistus mitä NHL-sarjaan on vähään aikaan tullut, mutta toivottavasti saavat sen viilattua 2010:n vähän realistisemmaksi.

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässähän alkaa olemaan sitä samaa itkua pelien jälkeen mitä tulee meillä kavereiden kesken aina :D Välillä tekee mieli heittää peli ikkunasta ja välillä taas "änäri on huikee peli".

Yks seikka mikä tässä vituttaa kun on näin kovat tasoerot joukkueissa on se, kuinka helposti nopeimmilla pelaajilla pääsee tilanteisiin. Itse ollut aika helisemässä Hpk:n kanssa välillä, kun vastustajat vaan luistelee karkuun ja välimatka omiin kasvaa. Siinä ei tarvi olla kummonenkaan pelaaja vastassa.

Ei muuta ku defence lead päälle ja oikein ajoitettuja heittäytymisiä! :D

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Yks seikka mikä tässä vituttaa kun on näin kovat tasoerot joukkueissa on se, kuinka helposti nopeimmilla pelaajilla pääsee tilanteisiin.

Se on ihan hyvä että on vähän tunnetta mukana. Ideana olikin että "rookiet" valkkais itelleen ne ihan parhaimmat tiimit (esim. jonku venäläisen) ja kokeneemmat pelurit lähtee turnaukseen joillain Tsekin/Saksan/Suomen joukkueilla.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Uuh. Krefeldiä vastaan on kyllä kiva pelata, koko ajan saa olla hereillä. Kiitokset kahdesta tasaisesta ottelusta ja pahoittelut siitä, kun kuppi meni nurin ensimmäisen ottelun lopussa.. :)

0-3 käkeen kotona, mutta Saksasta haettiin maukas vierasvoitto lukemin 2-4.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uuh. Krefeldiä vastaan on kyllä kiva pelata, koko ajan saa olla hereillä. Kiitokset kahdesta tasaisesta ottelusta ja pahoittelut siitä, kun kuppi meni nurin ensimmäisen ottelun lopussa.. :)

0-3 käkeen kotona, mutta Saksasta haettiin maukas vierasvoitto lukemin 2-4.

Kylläpä vietiin Pingviinejä tuossa toisessa ottelussa, lopuksi vielä Libor Ustrnul koulutti Ryan Ramsayta. Reto Pavoni oli ohittamaton ensimmäisessä ottelussa, vaikka tolpat kilisi useaan kertaan. Kiitokset tämän päiväisistä ja siitä aikaisemmasta ottelusta.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
thego nyt ne treidit auki! Mulla alkaa hirttämään nuppi kiinni ton Mullerin kanssa.

Tänään kaks matsia Frölundaa vastaan molemmista tappiot. Ahonen oli huikee maalilla, Muller ei todellakaan. Muller olis varmaan muuten ihan kovakin veskari, mutta kun mittaa kropassa on huikeat 170-senttiä niin ei voi vaan mitään. Ylänurkkaan kun lähtee veto niin heti soi.

Kiitos koukoulle ja pahoittelen toisessa pelissä velttoiluani, mutta yksinkertaisesti taistelin itseni kanssa etten ohjainta hajota. :D

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ahonen oli huikee maalilla

Tuli huomattua äsken. Laukaukset 41 - 14 minulle, mutta kun ei mene niin ei mene. Lopulta irtosi kuitenkin ehkä jopa ansaittu voitto, tosin vasta rankkareiden jälkeen lukemin 2-1.

Jani Niemisen saa joku halukas hankkia pois minulta sitten, kun nuo kaupat joskus sallitaan. Myös Steve Guolla voi olla kauppatavaraa, sentterin ja kiekollisen puolustajan haluaisin!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mjoo. Tiimejä on jo 30/32 joten huomenissa kunhan änäriä pelailen niin sallin myös treidit samalla. Treidejähän voi tehdä vain yks yhteen joten pitää erikseen sopia jos haluaa vaikkapa tehdä "huono veska, hyvä pakki <-> hyvä veska, huono pakki" tyylisiä kauppoja.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
HC Mountfield 0 at Hannover Scorpions 1

Turek on velho. Ei voi muuta sanoa. Seitsemän sekuntia ennen loppua nakkasin löysän rannarin sinne päin ja eiköhän siitä maali tullut. Jäähyminuutteja vihellettiin yhteensä vaatimattomat 116.

Espoo Blues 1 at Hannover Scorpions 3

YV 3/6 joista kaksi tuli 5vs3 tilanteessa. Siinäpä ottelun ratkaisu. Heiskasen pelle otti tappelun aikana grapit=sama kuin olisi sucker punchin vetäny.

Fiiu

Jäsen
Clash of the un-titans eli Omsk-Kazan päättyi vittumaisen voittomaalin jälkeen 2-1 kotijoukkueelle. Ei voi parempaan paikkaan tuuri osua, sehän oli harmittoman oloinen tökkäisy mutta verkon perille se heilahti. Onnittelut voitosta, vielä veit ***tana myllytkin. Otetaan jossain välissä lisää, pakko välillä pelata taas OTP:ta. 1vs1 sopii pieninä annoksina :)

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappioputkeni ehti venyä jo 7 ottelun mittaiseksi, mutta sitten sain helpottavan voiton.

Jääkaapin Hifk kaatui lukemin 4-3 jatkoajalla rebound maaliin. Tiukka peli oli ja ahisti niin sairaasti pelata. Onneks voitin.

Sitten Spiidiä vastaan kaksi joista 5-0 ja 4-1 voitot. Näissä peleissä jopa Muller oli hyvä.

Jokatapauksessa kaikki pelaajat on sopivaa korvausta vastaan vaihdettavissa. Etenkin uutta ykköskassaria kaipailen. Ehdotuksia saa ja PITÄÄ laittaa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vaihdot sallittu. Multa on ainakin 2-3 moket kaupan, kolme sentteriä joiden aloitukset on 80+ joten näistä yksi voi lähteä pelaajaa vastaan jolla on joko hyvä laukaus tai ohjaustaito. Näissä liigasysteemeissä on kyllä ihan perseestä ettei liigan sisällä voi katsoa mitään pelaajarvoja vaan pitää aina kokoonpanojen kautta käydä erikseen tarkistamassa.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen pari peliä:

MODO 0 - 2 HC Sparta Praha
Tiukkaa vääntöä mutta parempi voitti ja jäi itsellä maalipaikat aika vähiin.

MODO 3 - 1 Salavat Yulaev Ufa
Hyvä peli ja onneksi tästä sentään voitto

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Vaihdot sallittu. Multa on ainakin 2-3 moket kaupan, kolme sentteriä joiden aloitukset on 80+ joten näistä yksi voi lähteä pelaajaa vastaan jolla on joko hyvä laukaus tai ohjaustaito. Näissä liigasysteemeissä on kyllä ihan perseestä ettei liigan sisällä voi katsoa mitään pelaajarvoja vaan pitää aina kokoonpanojen kautta käydä erikseen tarkistamassa.

Löytyykö Timrån senttereistä sulle sopivaa?

Lämpö

Jäsen
Mulla ois Jan Benda kaupan. Ei oo kyl mitään myyntipuheita miten vaihtasin miestä, mut tilalle voisin ottaa jonku tshekkiläisen takatukan omaavan pelaajan joka osaa mahdollisesti alottaa vähän paremmin. HC Litvinov joukkue...

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jani Nieminen, Tommi Kovanen ja Steve Guolla myynnissä! Ainakin nuo kolme, mutta toki muutkin ovat, jos sopivaa tarjousta tulee.

Joitain tarjouksia viljelinkin äsken, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Saas nährä tuleeko kalaa, veikkaan et ei.. Rightin hyökkääjään ja kiekollisen puolustajan nyt ainakin haluaisin vahvistamaan joukkuettani.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse myös laittelin joitain ehdotuksia eteenpäin. Ja kuten aiemmin jo sanoin joukkueessani ei ole suojattua pelaajaa. Jokainen on kaupan kun hinnasta sovitaan. Ainoina ehkä Ciernik ja Mcllwain joista mielellään en luovu. Kukapa näitä edes haluaisi?

katsellaan ja toivotaan, että joku treidi edes läpi menisi.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Löytyykö Timrån senttereistä sulle sopivaa?

Itse asiassa ei. Luulin kyl et Timrå ois kovempi mutta ei siellä ole kuin Pärssinen, Pyörälä ja Tenkrat jotka kiinnostaa. Eikä noista mun hyvistä aloittajista välttämättä kukaan ole edellä mainittujen arvoinen.

Tosiaan siis löytyy Herperger (82FO, 77OVR), Dolak (81, 76) ja Dzieduszycki (83, 75) joista yksi voi hyvin lähteä sillä kahdella hyvällä aloittajalla pärjää kyllä. Vaihdossa otan mielelläni joko nopean, hyvän laukojan tai hyvän ohjaajan (ohjaukset 85+).

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sparta Prahalla on myös kaikki pelaajat kaupan. Ensisijaisesti etsin maalivahtia ja puolustajia, mutta myös hyökkäjien vaihdot käy.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosiaan siis löytyy Herperger (82FO, 77OVR), Dolak (81, 76) ja Dzieduszycki (83, 75) joista yksi voi hyvin lähteä sillä kahdella hyvällä aloittajalla pärjää kyllä. Vaihdossa otan mielelläni joko nopean, hyvän laukojan tai hyvän ohjaajan (ohjaukset 85+).

Mä itseasiassa katselin tuota Dzieduszyckiä, mut en tiedä onko mulla mitään mikä sua kiinnostais. Katso ja tarjoa jos joku kiva löytyis.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Krefeldiä vastaan hienot kaksi matsia. Molemmat Frölundalle ja-voitoilla.
Ekassa matsissa omaa suht tukevaa hallintaa ja toisessa Krefeld meinasi jyrätä yli, mutta Ahonen piti 1-0 johdon 59:20 aikaan saakka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy