Mutta enemmän mua vitutti ne Speed-rannariyritykset, jossa kiekko siirretään kämmenelle varsin eteen, ja siitä sutastaan semmonen ihan löysä veto jonka veska imasee. Näitä yrityksiä sulla oli useita.
En kyllä itse huomannut, että olisin mitenkään erityisen usein sitä "yrittänyt". Sillä en ikinä yritä sitä, ainakaan tietoisesti bugimaalin toivossa.
En edes osaa tehdä sillä tavalla maalia, enkä ole koskaan tehnyt edes vahingossa.
Eipä siinä paljon vaihtoehtoja ole, jos onnistut sumputtamaan oman alueesi keskustan ja omalta ukolta on jalat lopussa, muiden pinkoessa vaihtoon. En kyllä kovin suosiolla sitä kiekkoa siinä kohtaa luovuta, joten roiskasen sen kulmaan tai maalia kohti. Näin käsittääkseni tehdään myös ihan oikeassakin lätkässä.
Bugirannarilla tarkoitan sitä että se nakataan jostain sinisen jälkeen joka ei about ikinä pitäis upota hyvälle veskalle, ainakaan ilman maskia.
Pelityyliäni en ala muuttamaan. Eli roiskasen vastedeskin kiekon vastustajan päätyyn/maaliakohti, jos tilanne sitä vaatii. Jos se on mielestäsi jatkuvaa bugirannarin yrittämistä, sen kun potkaiset allekirjoittaneen pihalle. Löydän varmasti muitakin pelejä, joissa ei tarvitse kokoajan olla varuillaan, että tullaan syyttämään bugimaalien yrittämisestä, jos tekee helpolta näyttävän maalin. Mitä siis en tehnyt.
Asia on minun puoleltani loppuun käsitelty.
Viimeksi muokattu: