XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 454
  • 350

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisilla joukkueilla (vol. 5)

Kyseessä siis Eurooppalaisilla joukkueilla (Suomi, Ruotsi, Venäjä, Tsekki, Saksa) pelattava turnaus jossa runkosarjassa kolme keskinäistä ottelua ja pleijarit paras viidestä.

Pelit vedetään kansainvälisillä säännöilla ja pelinopeutta on nostettu pykälällä. Tämä siitä johtuen että isossa kaukalossa tuo peli olisi muuten sellaista tervassa juoksemista ettei mitään järkeä.

NEWS: Liiga on suljettu. Kabinettipäätökset ovat mahdollisia joskin epätodennäköisiä sillä mitään kabinetteja ei ole olemassa.

Liigan nimi: Jatkoaika 5
Lyhenne: JAT5
Max käyttäjiä: 32
Pelejä: 3
Pleijarit: Paras viidestä
Pelinopeus: Nopea
Säännöt: Kansainvälinen
Treidit: Käytössä

Ak Bars Kazan: Fiiu
Avangard OMSK: Peteliuz (Peteliuz)
České Budějovice: LordKane (Reizga)
CSKA Moscow: Rosa 55 (Rosa55)
Espoon Bleg: Mige (Pumzor)
Frölunda Indians: koukou (pepe666969)
Färjestad BK: Roark
Hannover Scorpions: thego (thego86)
HC Litvinov: Lämpö (Talva Siltums)
HC Sparta Praha: RustEnuff (JayRustee)
HIFK: Jääkaappi
HVM71: Tommy
Ipa: lake79
KalPa: Bostonin Pommi
Khimik Mystic: devil29 (whiskey21)
Krefeld Pinguine: OskariB
Kölner Särjet: McJokke (McJokke)
Linköpings HC: _jokkeri_ (jokke2)
Lokomotiv Jaroslav: Matsku (Amsre)
Luulaja Hurricanes: huppumies (BeamyData)
Metallurg Magnitogorsk: Velho#39 (Wicci)
MODO: Jargon
Moscow Dynamo:
Oulun Porot: Roadstar (IlkkaV)
Porin Divarilaagi: Lasku (Spiiidi)
PYH: LUIGIRISSOTTO (mannyyy)
Salavat Ulajev Ufa: (Kalppis)
Sinupret Ice Tigers: Shadowan (darkmanki)
Södetälje: Blasphemer (MetalPerse)
Tampereen Kirvesmiehet: Vauhtipukki
Timrå Ice Killers: TeroK (Lord Eikka)
Ústečtí Lvi: JiVe
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jaa. En äkkiseltään ulkomuistista tähän hätään mitään tarkkoja arvoja muista, mutta ei toi vissiin mikään huippujengi edes ole tossa pelissä?

No mun mielestä Kazan on ehkä paras eurooppalainen joukkue koko pelissä. Zaripov-Zinoviev-Morozov, Hentunen-Cajanek, Nikulin-Pervyshin jne. Se joukkueen overall ei oikeastaan kerro mitään kun Hannoverillaki se oli lähellä 80 vaikka koko tiimissä ei ole yhtään pelaajaa jonka overall olis 80.

Mutta en tosiaan ala ketään potkimaan pihalle sen takia että valitsee liian hyvän joukkueen et vedä vaan Kazanilla jos siltä tuntuu. Ajattelin vain "tasoittaa" vähän tasoeroja kun jotkut pelaajat ovat kuitenkin vasta hankkineet koko pelin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Okei :D Valitsen sitten jonkun toisen kun liityn.

Ihan miten vain haluat. Näissä laajemmissa liigoissa vain niillä aloittelijoilla se aktiivisuus kuolee hyvin nopeasti jos eivät pärjää. Toisekseen kaikki varmaan pitävät jos pääsevät tasaisia pelejä vetämään enkä itse ainakaan saa pahemmin kicksejä jos voitan jotain ihan aloittelijoita 10-0. Ei sillä että tuo joukkue paljoa vaikuttais jos "managerilla" vain on tarpeeksi taitoa.

OT: Ite muuten paljon vetelen Kazanilla noissa 1on1 peleissä Livessä jotain NHL-joukkueita vastaan. Ei paljon kyllä ole tasoeroa. Maaliinki on heittää Noronen tai Esche.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Päivitin jo alkuviestiin mut mainitaan vielä. ÄLKÄÄ TEHKÖ TREIDEJÄ! Jos on treidejä tehtynä ja uusi pelaaja liittyy liigaan niin sillä uudella pelaajalla kokoonpanot on ihan mitä sattuu. Eli katellaan rauhassa jonku aikaa et saadaan kunnolla jengiä mukaan ja tehdään sitten treidejä jos on tarvetta.
 

Matsku

Jäsen
Ihan miten vain haluat. Näissä laajemmissa liigoissa vain niillä aloittelijoilla se aktiivisuus kuolee hyvin nopeasti jos eivät pärjää. Toisekseen kaikki varmaan pitävät jos pääsevät tasaisia pelejä vetämään enkä itse ainakaan saa pahemmin kicksejä jos voitan jotain ihan aloittelijoita 10-0. Ei sillä että tuo joukkue paljoa vaikuttais jos "managerilla" vain on tarpeeksi taitoa.
Juujuu. Ihan oikeessa olit kyl ton Kazanin suhteen, 84 oli ainakin hyökkäys vaikkakin muut aika paljon huonompia. Olin vissiin sekottanu sen Magnitogorskiin, jolla on kaikki noi arvot jotain 75. Liityin ja nappasin sitten ton Lokomotivin.

Mikäli linjoilla on porukkaa niin nyt voisin pelailla. Niin ja jos vain saa jo alotella.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Juujuu. Ihan oikeessa olit kyl ton Kazanin suhteen, 84 oli ainakin hyökkäys vaikkakin muut aika paljon huonompia. Olin vissiin sekottanu sen Magnitogorskiin, jolla on kaikki noi arvot jotain 75. Liityin ja nappasin sitten ton Lokomotivin.

Mikäli linjoilla on porukkaa niin nyt voisin pelailla. Niin ja jos vain saa jo alotella.

Joo ei sielläkään ole kuin viisi hyökkääjää 80+, Yashin ja vielä Riksman maaliin :D Ei tosiaan overallit kerro mitään kun tässä pelissä ne 1-2 ketjut vetää kuitenkin jonku 70% pelistä ilman mitään kuntohävikkiä. Voin kyllä ite olla ton DEL-tiimin kaa kusessa, mutta haaste kelpaa aina.

Saa kyllä aloitella mutta älkää tehkö niitä treidejä vielä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Meikä on mukana. Metallurg Magnitogorsk on joukkue. Jos häviin ni lähen menee ku ei kasetti kestä häviämistä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jos vaan thegolle käy niin tulisin liigaan haipaidoilla tottakai!! Kölner Haie minulle. Töissä oon niin en kyl tiiä yhtään mitkä arvot on porukalla.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos vaan thegolle käy niin tulisin liigaan haipaidoilla tottakai!! Kölner Haie minulle. Töissä oon niin en kyl tiiä yhtään mitkä arvot on porukalla.

Mietin vähän aikaa et ootko Josella vai Worchesterilla tulossa mukaan :D Tänne vaan, saunan takana on tilaa.

E: Niin ja ihan hyvä vaan ettei tarvi olla ainoa joka vetää noilla DEL-liigan rupusakeilla! Haie on varmaan yhtä surkea kun meikäläisen Scorpionit :D
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
E: Niin ja ihan hyvä vaan ettei tarvi olla ainoa joka vetää noilla DEL-liigan rupusakeilla! Haie on varmaan yhtä surkea kun meikäläisen Scorpionit :D

Älä aliarvioi saksalaisen hain puraisua. Kattelin kokoonpanoo niin tulin siihen tulokseen et mun joukkueen keski-ikä lähenee 35 vuotta ja ykkössentteri on ikinuori Dave Mcllwain ikää vaivaiset 41. Toiseen laitaan on heittää BRYAN ADAMS :D Vapiskaa kölnistä kajahtaa!!!
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liitytty ja joukkueena luonnollisesti Hpk :) eli tukkajuhlia odotellessa..
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mulle TPS. GT: JoonasHolck

Kirjoitukset on ohi eikä ole töitä niin ainaki aktiivisuutta pitäisi löytyä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensimmäinen peli takana ja tiukka 2-1 voitto! (olikos se nyt Frölunda vastassa?) Täytyy sanoa, että melko pyörityksessä tuli välillä oltua..Ei tuolla kerholla taideta pitkälle pötkiä kun vastaan tulee venäläisiä joukkueita :D
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tämähän on ollut suositumpi mitä alkuun kuvittelin. Mukana jo puolet pelaajista ja saatiin Tsekki vahvistuskin joten taitaa kaikki liigat olla nyt edustettuina. Älkää kuitenkaan tehkö vielä niitä treidejä vaan katsellaan ainakin joku viikko vielä ihan rauhassa.

Älä aliarvioi saksalaisen hain puraisua. Kattelin kokoonpanoo niin tulin siihen tulokseen et mun joukkueen keski-ikä lähenee 35 vuotta ja ykkössentteri on ikinuori Dave Mcllwain ikää vaivaiset 41. Toiseen laitaan on heittää BRYAN ADAMS :D Vapiskaa kölnistä kajahtaa!!!

Itellä on varmaan samaa luokkaa ja varsinkin puolustuksesta löytyy nestoreita. Robitaille (38), Lambert (38) ja Brimanis (36). Voi olla siellä vastustajan vikkelät vanjat ihmeissään kun Saksalaiset toisen maailmansodan veteraanit vetävät sellaista träppiä ettei läpi pääsisi edes PPS:n avustuksella!

Ensimmäinen peli takana ja tiukka 2-1 voitto! (olikos se nyt Frölunda vastassa?) Täytyy sanoa, että melko pyörityksessä tuli välillä oltua..Ei tuolla kerholla taideta pitkälle pötkiä kun vastaan tulee venäläisiä joukkueita :D

Joo mä itseasiassa mietin aluksi että jättäisinkö kokonaan venäläiset joukkueet pois turnauksesta, mutta päädyin siihen tulokseen että ainakin kokemattomammat 1vs1 pelurit sais niillä vähän tasoitusta. Ei ne toki mitään superihmisiä ole, mutta se ero voi tulla niistä 1-2 ketjun hyökkääjistä joilla taidot on sitä luokkaa että voisivat tässä konsolipelissä vetää ihan hyvin rapakon toisella puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös