Yks matsi jokke2:sta vastaan. Säälittävää, ei voi muuta sanoa. Eihän vastustaja edes yrittänyt puolustaa muulla kuin stick-liftillä. Sitten alkoikin bugirannariyritykset, mutta eihän nekään onnistuneet.
Välillä ihmetyttää, että miten tätä pelin paskinta pelimuotoa oikeasti jaksaa pelata. Ei mulla muuta.
Taitaapi tämä olla vain tappiosta kilahtaneen pelaajan tilitystä. Aina mielenkiintoista lukea näitä.
Tottahelvetissähän vastustaja on säälittävä, hakee bugimaaleja, koukkii ja nostaa mailaa, kun itse on tappiolla. Vai mitä Mige?
Aina syy on jossain muussa kuin itsessä.
Silloin kun tulee voittoja: itse on kuningas ja vastustajat paskoja, kun taas tulee tappioita niin vastustaja on huijannut, hakenut bugimaaleja tms.
Ja sen verran vielä niistä bugirannareista, että eipä kuulu meikäläisen asearsenaaliin. Jos vedän parin metrin päästä maalista yläpesään se on mielestäsi bugirannari?
Kukin hyökkää tyylillään: toinen suosii onetimereitä, toinen suoria vetoja. Sama puolustuksessa: toinen suosii mailan nostoa, toinen taklauksia. Mielestäni puolustukseni toimi hyvin ja sen huomaa myös tästä "tilttiviestistä".
Sitäpaitsi enmmän syytä minulla olisi valittaa, koska sinä teit maalinkulma/kierto bugimaalin ja yritit sitä myös erinäisiä kertoja pelin lopussa kun olit tappiolla. Onneksi et onnistunut.