Mainos

XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

• 26 315
  • 330

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Färjestad - HIFK 0-1

- Kiekko liikkui ja paikkoja oli ratkaista ottelu jo hyvissä ajoin, mutta voittomaali syntyi kuitenkin vasta pari minuuttia ennen loppua, kiekon pömpeliin ampui Ilkka Pikkarainen.

HIFK - Färjestad 3-0

- Hyvää peliä tämäkin itseltäni, toisen(?) erän alussa jouduin pelaamaan paljon alivoimaa, mutta onneksi kiekko ei pomppinut verkkoon millään ja näin ollen pongot jäivät Helsinkiin.

Färjestad - HIFK 1-4

- Samankaltainen kuin kaksi edellistä.

Kiitokset vastustajalle!

EDIT: Kas, Kimmo Kuhta vaihtui Pelle Prestbergiin, kelpaa!

Viimeksi muokattu:

Lämpö

Jäsen
Lämmön kanssa jälleen jäähypitoinen peli, ja voitto frölundalle 4-2, tuomari oli taattua laatua..
Meni ohi paljon jäähyjä tuli mutta todennäköisesti tuli jonkin sortin ennätys ihan muitakin kun tappelujäähyjä.

Siel oli varmaan joku Leppänen tuomarina... Joo, 116 minuuttia jaettiin jäähyjä. Tää ny oli ehkä paras peli sua vastaan, mut kolme kertaa unohtu sinne maalin kulmalle jätkä, niin ei mahda mitään. Parempi voitti - tappelut ;) yhteimsaalit Frölundalle 11-3.

Ja sit tuli pelattua peli Kalpaa ja Bostonin Pommia vastaan. Mika Järvisellä ei vissiin ollu ihan paras päivä? Jiri Slegrn piiska sivalsi 5-3 av:llä omasta päästä maalin ja 2-0 maalikikin vähän tuntu lipsuvan. Loppunumerot 6-0. Kiitos pelistä.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kiitoksia Rosalle matseista, Frölunda vei kaikki kolme, 1-0,3-2,3-0, näistä viimeinen oli kaikista tasaisin vaikka sattuikin tulemaan suurin ero tuohon.

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Timrå-Frölunda 4-2
Mitähän tästäkin pelistä osaisi sanoa? Kaksi maalia Frölundan pakin persuuksista ja viimeinen tyhjiin. Kiitoksia tästä.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Timrå-Frölunda 4-2
Mitähän tästäkin pelistä osaisi sanoa? Kaksi maalia Frölundan pakin persuuksista ja viimeinen tyhjiin. Kiitoksia tästä.
Oli kyllä todella erikoinen peli, itellä ei mennyt oikein mikään sisään ja syötöt napsu Timrån miesten lapoihin.
Yksi maali tolpasta ilmassa oman pelaajan rinnan kautta maaliin ja toinen mun pelaajan mailasta kun blokkasin syöttöä.

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Tiukka peli Rosa55:sta vastaan. Peli päättyi 3-1 lopulta meikäläiselle. Riksman pelas hyvin. Kiitti kivasta pelistä!

Tämän pelin alussa olin vielä niin pyörryksissä koukoun pyörremyrskystä, että taisin ekat 5min pelata ylhäältä alaspäin ennen kuin tajusin sen.
Jep, olen hyvä selittelijä.

@ Muut.

Olen pahoillani jos jollekkin joskus teen bugi maalin, mutta minä vaan en yksinkertaisesti edes tiedä mitkä niitä on. Etukulma bugin tiesin, mutta en sitäkään aikoinaan osannut toteuttaa.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Maksim Sokolov olisi kakkosveskarin virasta vapaana. Overall 83 ja on torjunut hyvin niissä peleissä missä vastuuta on saanut, mutta ei kuitenkaan yllä ykkösmolari Fomichevin tasolle. Eli tilalle saa tarjota nopeaa laitahyökkääjää tai hyökkäävää puolustajaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampereen Ilves ilmottautuu mukaan, kun tuosta NHL:n 3. kaudesta ei tainnut tulla mitään.

Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Mannya vastaan kaks peliä, 1-2 ja 5-2 tais päättyä. Ekassa ei pomppinut oikeen ja kaveri teki puol minsaa enne loppua maalin, ihan ansaitusti. Tokassa pomppi sitten.
Frölundaa vastaa sitten yksi peli, tais päättyy myös 5-2. Kaksi älytöntä hillomaalia mulla, jossa kiekko pomppi n. 8 pelaajan kautta maalin, eli hyvin pomppi mun kannalta. Erityismaininta vastustajalle kahdesta upeasta vanhanaikaismaalista, hienoa yksilötaitoa kerrassaan. Tuli ihan mieleen aina yhtä hienot ranked-matsit random-Jenkkejä vastaan.

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Eli jos joku tarvii pakkeja tai hyökkääjiä ja ois kohtuullinen kakkosmolke(väh. 78) niin vaihtoa vaan, pakeista voisin heittää 80-overall tsekin(nimeä en muista) tai sitten sen Jönssönin(82). Laittakaa ehdotuksia, jos kiinnostaa niin katon sitten.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jaa a, kertokaahan, että miten voin tarjota maalivahtia vaihdossa esim. puolustajaan?

Et mitenkään. Peli sallii ainoastaan maalivahti<->maalivahti ja kenttäpelaaja<->kenttäpelaaja kaupat. Eli pitää erikseen sopia vaikkapa yksityisviesteillä se kauppa kokonaisuudessa ja sen jälkeen tarjota koko pakettia erikseen.

E: Bugimaalit. Ilmoittakaa tapauksista minulle mieluiten yksityiviesteillä. Niitä asioita on turha alkaa tässä "julkisesti" jauhamaan koska ei siitä muuta tule kuin tappelua.

Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mikähän tossa mulla nyt mättää, ainakun yrittää päästä peliin ni lagaa siihen latausikkunaan.

E: Levyssä taisi vaan olla paskaa.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Peteliukselle pistetty treidiehdotusta.

Tarvitsen kiekollista raitin pakkia ja hyökkääjästä luovun ilomielin.

Ps. Tarvitseeko joku 80-arvoista mokkea? Häkkinen olisi kaupan, vaihdossa kelpuuttaisin hyökkääjän tai puolustajan.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hannover - HIFK 0-2

- Ja kas näin katkesi voittoputki. Tasainen ottelu, jonka ratkaisin vasta kolmannen erän loppupuolella ylivoimalla. Hannover haki tasoitusta ilman maalivahtia, mutta tällä kertaa ei joukkue onnistunut ja Laku Laakkonen pääsi sijoittamaan kiekon tyhjiin..

HIFK - Hannover "3-0"

- Tasaista tämäkin, kunnes 2-0 maalin jälkeen tapahtui jotain ja peliä jäi "Odotetaan käyttäjää" -kohtaan. Harmi.

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Kölner - CSKA 0-3

Ensimmäinen keskinäinen peli jossa haettiin tuntumaan vastustajaan. Peli olisi voinut päättyä kumminpäin vain.

CSKA - Kölner 3-2 ja

Tässä pelissä McJokke alkoi jo olla sisällä CSKA:n kuvioissa/kiemurtelussa ja vei laukaukset selvästi. Huonompi voitti tämän, ehdottomasti!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hannover - HIFK 0-2

Jos antaa vastustajalle seitsemän ylivoimaa niin paha siinä on peliä voittaa. Eka peli meni lähinnä siihen et pistin viivasta vetoja ensimmäiseen heittäytyvään pelaajaan eikä oikein mielikuvitus riittäny sen pitemmälle. Toinen jumitti sit tohon "waiting for useriin" mutta ehkä parempi niin.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Frölundaa vastaa sitten yksi peli, tais päättyy myös 5-2. Kaksi älytöntä hillomaalia mulla, jossa kiekko pomppi n. 8 pelaajan kautta maalin, eli hyvin pomppi mun kannalta. Erityismaininta vastustajalle kahdesta upeasta vanhanaikaismaalista, hienoa yksilötaitoa kerrassaan. Tuli ihan mieleen aina yhtä hienot ranked-matsit random-Jenkkejä vastaan.
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on? Kannattaisiko kenties vaikka puolustaa ettei maalille pääse nousemaan vapaasti tekemään vanhanaikaista.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kölner - CSKA 0-3

Ensimmäinen keskinäinen peli jossa haettiin tuntumaan vastustajaan. Peli olisi voinut päättyä kumminpäin vain.

CSKA - Kölner 3-2 ja

Tässä pelissä McJokke alkoi jo olla sisällä CSKA:n kuvioissa/kiemurtelussa ja vei laukaukset selvästi. Huonompi voitti tämän, ehdottomasti!

Eka peli meni ansaitusti sulle, koska mun veska ei vaan saanu mitään kiinni sama kyllä toisessakin, mutta ensimmäisessä ansaitsit voiton.
Pakko sanoa, että vitutti hävitä huonommalle :) Kaikella kunnioituksella tietenkin. Hyvät matsit oli. Lowson oli liekeissä, en yksinkertaisesti saanut vaan maalia.

Kiitos ja viimeisessä otan sitten sen voiton :)

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on?
Kenties sitä, että se on varmin bugimaali mitä tässä pelissä on olemassa. Mutta voihan sen toki puolustaa pois, ei siinä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on? Kannattaisiko kenties vaikka puolustaa ettei maalille pääse nousemaan vapaasti tekemään vanhanaikaista.

Kuten Vili totesi niin se on yksi varmemmista maaleista tässä pelissä, toisinsanoen voidaan laskea bugimaaliksi.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kuten Vili totesi niin se on yksi varmemmista maaleista tässä pelissä, toisinsanoen voidaan laskea bugimaaliksi.
Senhän pystyy ottamaan pois puolustamalla maalinedestä niin hieman outoa laskea bugimaaliksi vaikka maalin menisikin usein. Menäähän läpiajoissa "veivautuskin" maalin todella usein tai one timer syöttö tyhjään paikkaan menee maalin todella usein. Pitäisikö nekin kieltää sen takia vai olisiko että näihin on olemassa lääkkeet ja jos ei osaa pois ottaa niin ansaitseekin hävitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy