XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 976
  • 350

Peku@

Jäsen
En osallistukkaan liigaan, kun ei aika riitä ja ohjainkin hajosi(heitin seinään) toisen liigan pelissä. Elikkäs nyt on Jokerit vapaana. Sorry
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vielä pari päivää sitten aattelin, että pelaillaan nyt vaan, mutta enää ei pää kestä Hpk:lla pelaamista.Huono pelaaja + huono joukkue = helvetin huono kombo :D Mut voi poistaa turneesta..
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kiihkeä ottelu Frölundaa vastaan - vaatimattomat 106min jäähyjä. Ja itse pelihän päätty 4-0 ruottalaisille, et siihen ei ollu vastaan sanomista... On muuten suht psykedeelinen toi Frölundan inkkari siinä jäässä.
Tunnetta oli ainakin pelissä... =) Itse peli vähän tosiaan repesi, mutta kattellaan vieraissa sitten jos olisi vähän tasaisempaa.
 

kalppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Noista treidi ehdotuksista tuli mieleen, että osaahan kaikki niitä käyttää? Ainakin itse olen ehdotuksia laitellut sinne tänne ja esim kalppis oli ainakin äsken linjalla ja sinnekin päin pari ehdotusta on menny. Jos ei kauppa käy niin hyljätkää ja jos käy niin hyväksykää niin tietää lähteä muille tarjoamaan niitä.

No en kyllä ole ihan kartalla noiden treidien kanssa. Pitää yrittää katella, josko niitä sun ehdotuksia jostakin löytyis.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
No en kyllä ole ihan kartalla noiden treidien kanssa. Pitää yrittää katella, josko niitä sun ehdotuksia jostakin löytyis.

Paina oikeaa takaliipaisinta joillon näkyviin tulee sinun tiimisi josta voit säätää myös ketjuja.
Tämän jälkeen kun painat RB eli oikeaa etuliipaisinta niin näkyviin tulee odottavat kaupat jossa pitäisi näkyä treidit joita sinulle on ehdotettu. X-nappi oli muistaakseen hyväksy toiminto ja Y-nappi hylkää. En muista suoraan varmaksi mutta siinäpä ne sivulla sitten näkyvät.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Lämmön kanssa jälleen jäähypitoinen peli, ja voitto frölundalle 4-2, tuomari oli taattua laatua..
Meni ohi paljon jäähyjä tuli mutta todennäköisesti tuli jonkin sortin ennätys ihan muitakin kun tappelujäähyjä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Färjestad - HIFK 0-1

- Kiekko liikkui ja paikkoja oli ratkaista ottelu jo hyvissä ajoin, mutta voittomaali syntyi kuitenkin vasta pari minuuttia ennen loppua, kiekon pömpeliin ampui Ilkka Pikkarainen.

HIFK - Färjestad 3-0

- Hyvää peliä tämäkin itseltäni, toisen(?) erän alussa jouduin pelaamaan paljon alivoimaa, mutta onneksi kiekko ei pomppinut verkkoon millään ja näin ollen pongot jäivät Helsinkiin.

Färjestad - HIFK 1-4

- Samankaltainen kuin kaksi edellistä.

Kiitokset vastustajalle!

EDIT: Kas, Kimmo Kuhta vaihtui Pelle Prestbergiin, kelpaa!
 
Viimeksi muokattu:

Lämpö

Jäsen
Lämmön kanssa jälleen jäähypitoinen peli, ja voitto frölundalle 4-2, tuomari oli taattua laatua..
Meni ohi paljon jäähyjä tuli mutta todennäköisesti tuli jonkin sortin ennätys ihan muitakin kun tappelujäähyjä.

Siel oli varmaan joku Leppänen tuomarina... Joo, 116 minuuttia jaettiin jäähyjä. Tää ny oli ehkä paras peli sua vastaan, mut kolme kertaa unohtu sinne maalin kulmalle jätkä, niin ei mahda mitään. Parempi voitti - tappelut ;) yhteimsaalit Frölundalle 11-3.

Ja sit tuli pelattua peli Kalpaa ja Bostonin Pommia vastaan. Mika Järvisellä ei vissiin ollu ihan paras päivä? Jiri Slegrn piiska sivalsi 5-3 av:llä omasta päästä maalin ja 2-0 maalikikin vähän tuntu lipsuvan. Loppunumerot 6-0. Kiitos pelistä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kiitoksia Rosalle matseista, Frölunda vei kaikki kolme, 1-0,3-2,3-0, näistä viimeinen oli kaikista tasaisin vaikka sattuikin tulemaan suurin ero tuohon.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Timrå-Frölunda 4-2
Mitähän tästäkin pelistä osaisi sanoa? Kaksi maalia Frölundan pakin persuuksista ja viimeinen tyhjiin. Kiitoksia tästä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Timrå-Frölunda 4-2
Mitähän tästäkin pelistä osaisi sanoa? Kaksi maalia Frölundan pakin persuuksista ja viimeinen tyhjiin. Kiitoksia tästä.
Oli kyllä todella erikoinen peli, itellä ei mennyt oikein mikään sisään ja syötöt napsu Timrån miesten lapoihin.
Yksi maali tolpasta ilmassa oman pelaajan rinnan kautta maaliin ja toinen mun pelaajan mailasta kun blokkasin syöttöä.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Tiukka peli Rosa55:sta vastaan. Peli päättyi 3-1 lopulta meikäläiselle. Riksman pelas hyvin. Kiitti kivasta pelistä!

Tämän pelin alussa olin vielä niin pyörryksissä koukoun pyörremyrskystä, että taisin ekat 5min pelata ylhäältä alaspäin ennen kuin tajusin sen.
Jep, olen hyvä selittelijä.

@ Muut.

Olen pahoillani jos jollekkin joskus teen bugi maalin, mutta minä vaan en yksinkertaisesti edes tiedä mitkä niitä on. Etukulma bugin tiesin, mutta en sitäkään aikoinaan osannut toteuttaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Maksim Sokolov olisi kakkosveskarin virasta vapaana. Overall 83 ja on torjunut hyvin niissä peleissä missä vastuuta on saanut, mutta ei kuitenkaan yllä ykkösmolari Fomichevin tasolle. Eli tilalle saa tarjota nopeaa laitahyökkääjää tai hyökkäävää puolustajaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampereen Ilves ilmottautuu mukaan, kun tuosta NHL:n 3. kaudesta ei tainnut tulla mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Mannya vastaan kaks peliä, 1-2 ja 5-2 tais päättyä. Ekassa ei pomppinut oikeen ja kaveri teki puol minsaa enne loppua maalin, ihan ansaitusti. Tokassa pomppi sitten.
Frölundaa vastaa sitten yksi peli, tais päättyy myös 5-2. Kaksi älytöntä hillomaalia mulla, jossa kiekko pomppi n. 8 pelaajan kautta maalin, eli hyvin pomppi mun kannalta. Erityismaininta vastustajalle kahdesta upeasta vanhanaikaismaalista, hienoa yksilötaitoa kerrassaan. Tuli ihan mieleen aina yhtä hienot ranked-matsit random-Jenkkejä vastaan.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Eli jos joku tarvii pakkeja tai hyökkääjiä ja ois kohtuullinen kakkosmolke(väh. 78) niin vaihtoa vaan, pakeista voisin heittää 80-overall tsekin(nimeä en muista) tai sitten sen Jönssönin(82). Laittakaa ehdotuksia, jos kiinnostaa niin katon sitten.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jaa a, kertokaahan, että miten voin tarjota maalivahtia vaihdossa esim. puolustajaan?

Et mitenkään. Peli sallii ainoastaan maalivahti<->maalivahti ja kenttäpelaaja<->kenttäpelaaja kaupat. Eli pitää erikseen sopia vaikkapa yksityisviesteillä se kauppa kokonaisuudessa ja sen jälkeen tarjota koko pakettia erikseen.

E: Bugimaalit. Ilmoittakaa tapauksista minulle mieluiten yksityiviesteillä. Niitä asioita on turha alkaa tässä "julkisesti" jauhamaan koska ei siitä muuta tule kuin tappelua.
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mikähän tossa mulla nyt mättää, ainakun yrittää päästä peliin ni lagaa siihen latausikkunaan.

E: Levyssä taisi vaan olla paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Peteliukselle pistetty treidiehdotusta.

Tarvitsen kiekollista raitin pakkia ja hyökkääjästä luovun ilomielin.

Ps. Tarvitseeko joku 80-arvoista mokkea? Häkkinen olisi kaupan, vaihdossa kelpuuttaisin hyökkääjän tai puolustajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös