Eilen TeroK:n Timråta vastaan kaikki kolme peliä.
Timrå - Köln 0-2
Köln - Timrå 1-3
Timrå - Köln 6-7 rk
Hyviä matseja kaikki, ekassa olin hieman niskan päällä, toisessa sitten Timrå vei ja loput hoiti Backlund. Kolmannessa taisi jo uni verottaa puolustus pelin tehokkkuutta ja näin ollen maaleja lyötiin solkenaan.
PS. Tästä pelaajasta kannattaa ottaa mallia. Teki vahingossa bugimaalin: Veska kyljelleen maaliviivaa pitkin ---> Otti oman maalivahdin pois ja antoi tehdä tyhjiin kuitin. Näin sen pitää olla, hienoa ja rehtiä peliä.
Kiitos TeroK.
Fiiun Kazan pöllytti kölniä 4-3 rankkareissa. Hyvä matsi jossa olin jo 3-0 tappiolla, mutta sain kammettua kolmannen erän 3 maalilla itseni tasoihin. Rankeissa tuli sitten noutaja. Kiitos Fiiu.
Sitten kolme matsia Kuhanpoikaa vastaan.
Hpk - Köln 2-4
Köln - Hpk 2-1
Hpk - Köln 0-2
Suht tasaisia matseja kaikki. Etenkin toinen peli. Eka ratkesi siihen kun pääsin aika nopeasti 4-1 johtoon. Toinen olikin sitten tasaisempaa vääntöä kuten numerot kertoo tällä kertaa.
Kolmas matsi oli sitten uskomaton. Laukaukset matsissa minulle 71 - 11!!
Lassila napsi kiinni kiekkoa ja torjui tosiaan ottelussa 69 kertaa. No ainakin sain voiton kolmannesta.
Treiditkin on auennut ja Köln on heilunut markkinoilla myös. Tulo puolella Timo Pärssinen hyökkäykseen Timråsta, Yakov Seleznev ja Grigori Panin puolustukseen Kazanin ylijäämistä, sekä maalille Robert Esche Kazanin penkiltä. Pärssinen tosiaan Timråta vastaan ekassa matsissaan 2+2 tehot.