XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 968
  • 350

Lämpö

Jäsen
Mulla ois Jan Benda kaupan. Ei oo kyl mitään myyntipuheita miten vaihtasin miestä, mut tilalle voisin ottaa jonku tshekkiläisen takatukan omaavan pelaajan joka osaa mahdollisesti alottaa vähän paremmin. HC Litvinov joukkue...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jani Nieminen, Tommi Kovanen ja Steve Guolla myynnissä! Ainakin nuo kolme, mutta toki muutkin ovat, jos sopivaa tarjousta tulee.

Joitain tarjouksia viljelinkin äsken, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Saas nährä tuleeko kalaa, veikkaan et ei.. Rightin hyökkääjään ja kiekollisen puolustajan nyt ainakin haluaisin vahvistamaan joukkuettani.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Itse myös laittelin joitain ehdotuksia eteenpäin. Ja kuten aiemmin jo sanoin joukkueessani ei ole suojattua pelaajaa. Jokainen on kaupan kun hinnasta sovitaan. Ainoina ehkä Ciernik ja Mcllwain joista mielellään en luovu. Kukapa näitä edes haluaisi?

katsellaan ja toivotaan, että joku treidi edes läpi menisi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Löytyykö Timrån senttereistä sulle sopivaa?

Itse asiassa ei. Luulin kyl et Timrå ois kovempi mutta ei siellä ole kuin Pärssinen, Pyörälä ja Tenkrat jotka kiinnostaa. Eikä noista mun hyvistä aloittajista välttämättä kukaan ole edellä mainittujen arvoinen.

Tosiaan siis löytyy Herperger (82FO, 77OVR), Dolak (81, 76) ja Dzieduszycki (83, 75) joista yksi voi hyvin lähteä sillä kahdella hyvällä aloittajalla pärjää kyllä. Vaihdossa otan mielelläni joko nopean, hyvän laukojan tai hyvän ohjaajan (ohjaukset 85+).
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sparta Prahalla on myös kaikki pelaajat kaupan. Ensisijaisesti etsin maalivahtia ja puolustajia, mutta myös hyökkäjien vaihdot käy.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tosiaan siis löytyy Herperger (82FO, 77OVR), Dolak (81, 76) ja Dzieduszycki (83, 75) joista yksi voi hyvin lähteä sillä kahdella hyvällä aloittajalla pärjää kyllä. Vaihdossa otan mielelläni joko nopean, hyvän laukojan tai hyvän ohjaajan (ohjaukset 85+).

Mä itseasiassa katselin tuota Dzieduszyckiä, mut en tiedä onko mulla mitään mikä sua kiinnostais. Katso ja tarjoa jos joku kiva löytyis.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Krefeldiä vastaan hienot kaksi matsia. Molemmat Frölundalle ja-voitoilla.
Ekassa matsissa omaa suht tukevaa hallintaa ja toisessa Krefeld meinasi jyrätä yli, mutta Ahonen piti 1-0 johdon 59:20 aikaan saakka.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Krefeldiä vastaan hienot kaksi matsia. Molemmat Frölundalle ja-voitoilla.
Ekassa matsissa omaa suht tukevaa hallintaa ja toisessa Krefeld meinasi jyrätä yli, mutta Ahonen piti 1-0 johdon 59:20 aikaan saakka.

Ensimmäinen ottelu meni väärillä taktiikoilla, jotka toiseen otteluun sitten muutin oikeiksi. Meinasi tosiaan usko loppua toisessa ottelussa, kun en edes läpiajoista saanut veivattua Ahosen taakse. Lähes aina rankaisen noista tilanteista. Pari päivää sitten pelattu ottelu venyi muistaakseni rankkareihin asti, jonka vein nimiini. Kiitokset otteluista.

Mikäli joku kaipaa rightinpuolen voimahyökkääjää, niin multa löytyis Boris Blank.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Ensimmäinen ottelu meni väärillä taktiikoilla, jotka toiseen otteluun sitten muutin oikeiksi.
Nuo tosiaan pomppii jännästi. Itsellä meni tuo eka peli oikealla taktiikoilla ja toiseen matsiin pistin ne, mutta jostakin syystä muutokset hävisivät ja meni oletuksilla. Kolmannessa erässä taisi sitten olla oikeat.

Haasteita otetaan vastaan.
 

Schadowan

Jäsen
Eikkaa yhden ja Jkaappia vastaan kolme peliä pelasin, tuloksena yks voitto, yks jatkoaikavoitto ja kaks kertaa pataan. Eikkaa vastaan tiukka matsi, pomppi mulle tällä kertaa. Jkaappia vastaan kolme peliä, joissa olin parikolme askelta jäljessä, kova puolustus oli vastustajalla ja hyvä hyökkäyskin. Jatkoaikavoiton sain hillotettua tokassa pelissä.
 

Fiiu

Jäsen
Hannover-Kazan 4-2 vaiherikkaan matsin jälkeen. Eihän siinä taaskaan mulla ollu hirveesti paikkoja mutta yllättävän tasainen lopputulos. Pelkäsin jo 10-0 -tulosta. Hyvä matsi, myöhemmin taas lisää. Vituttaa jo tuo lentokenttä.

Sitten olikin vastassa Kölner Haie ja johdinkin tokan erän jälkeen 3-0 mutta kolmas olikin sitten musta erä. 3-3 -lukemissa mentiin jatkoajalle ja monien läheltä piti-tilanteen jälkeen rankkareille. Hentunen korjasi voiton Kazanille. Mainittakoon vielä että Haie tasoitti ajassa 59:32. Harmi että keskinäinen sarja loppui, oli mukavia ja tiukkoja pelejä.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hannover-Kazan 4-2 vaiherikkaan matsin jälkeen. Eihän siinä taaskaan mulla ollu hirveesti paikkoja mutta yllättävän tasainen lopputulos. Pelkäsin jo 10-0 -tulosta. Hyvä matsi, myöhemmin taas lisää. Vituttaa jo tuo lentokenttä.

Hyvä matsi kyllä oli ja saatiin vikan kolmen sekunnin aikana ne tappelutki vedettyä alta pois. Kaksi ohjurimaalia taisin tehdä ja niitä on nyt melkein joka matsissa tullut. Ehkä nää saksalaiset ei pelkää mennä sinne sota-alueelle. YV oli taas 2/5 (prosentti varmaan edelleen yli 90) joten älkää ottako jäähyjä mua vastaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen 4 matsia joista 3 voittoa ja 1 tappio:

Frölunda HC 1 - MODO Hockey 2
Tiukka vääntö mutta jotenkin sain kärvisteltyä vikan minuutin vaikka vastustaja painoi hullun lailla päälle.

KalPa Kuopio 0 - MODO Hockey 3
Peli oli pitkään 0-1 tilanteessa ja vikalla minuutilla sitten vielä pari maalia.

MODO Hockey 0 - KalPa Kuopio 3
Peli ratkesi toisen erän alussa kun Kalpa sai 5-3 YV:n ja jäähyjen aikana teki 2 maalia. Tämä oli kyllä ihan Kalpan peli muutenkin eikä mulla ollut mitään jakoa.

MODO Hockey 3 - KalPa Kuopio 0
Tämä taas oli enemmän mun hallussa varsinkin kun selvisin vain 2 jäähyllä.

Kiitokset Pepelle ja Bostonin Pommille hyvistä matseista.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Eilen 4 matsia joista 3 voittoa ja 1 tappio:

Frölunda HC 1 - MODO Hockey 2
Tiukka vääntö mutta jotenkin sain kärvisteltyä vikan minuutin vaikka vastustaja painoi hullun lailla päälle.
Molarisi oli kuin muuri, laukaukset taisi olla mulle n.40-15. Hyvä matsi kyllä oli ja loput kaksi matsia kyllä sitten kääntyykin oikeaan suuntaan.. =)
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
KalPa Kuopio 0 - MODO Hockey 3
Peli oli pitkään 0-1 tilanteessa ja vikalla minuutilla sitten vielä pari maalia.

MODO Hockey 0 - KalPa Kuopio 3
Peli ratkesi toisen erän alussa kun Kalpa sai 5-3 YV:n ja jäähyjen aikana teki 2 maalia. Tämä oli kyllä ihan Kalpan peli muutenkin eikä mulla ollut mitään jakoa.

MODO Hockey 3 - KalPa Kuopio 0
Tämä taas oli enemmän mun hallussa varsinkin kun selvisin vain 2 jäähyllä.
Tässähän oli joukkueilla selkeä sopupeli menossa, vetivät varmaan porukalla tulosvetoa. ;) Jäähyihin pääasiassa kaaduin kun jokaisesta ison miehen niitistä (Stevenson) tuli jeehy.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eilen TeroK:n Timråta vastaan kaikki kolme peliä.

Timrå - Köln 0-2
Köln - Timrå 1-3
Timrå - Köln 6-7 rk

Hyviä matseja kaikki, ekassa olin hieman niskan päällä, toisessa sitten Timrå vei ja loput hoiti Backlund. Kolmannessa taisi jo uni verottaa puolustus pelin tehokkkuutta ja näin ollen maaleja lyötiin solkenaan.
PS. Tästä pelaajasta kannattaa ottaa mallia. Teki vahingossa bugimaalin: Veska kyljelleen maaliviivaa pitkin ---> Otti oman maalivahdin pois ja antoi tehdä tyhjiin kuitin. Näin sen pitää olla, hienoa ja rehtiä peliä.
Kiitos TeroK.

Fiiun Kazan pöllytti kölniä 4-3 rankkareissa. Hyvä matsi jossa olin jo 3-0 tappiolla, mutta sain kammettua kolmannen erän 3 maalilla itseni tasoihin. Rankeissa tuli sitten noutaja. Kiitos Fiiu.

Sitten kolme matsia Kuhanpoikaa vastaan.

Hpk - Köln 2-4
Köln - Hpk 2-1
Hpk - Köln 0-2

Suht tasaisia matseja kaikki. Etenkin toinen peli. Eka ratkesi siihen kun pääsin aika nopeasti 4-1 johtoon. Toinen olikin sitten tasaisempaa vääntöä kuten numerot kertoo tällä kertaa.
Kolmas matsi oli sitten uskomaton. Laukaukset matsissa minulle 71 - 11!!
Lassila napsi kiinni kiekkoa ja torjui tosiaan ottelussa 69 kertaa. No ainakin sain voiton kolmannesta.

Treiditkin on auennut ja Köln on heilunut markkinoilla myös. Tulo puolella Timo Pärssinen hyökkäykseen Timråsta, Yakov Seleznev ja Grigori Panin puolustukseen Kazanin ylijäämistä, sekä maalille Robert Esche Kazanin penkiltä. Pärssinen tosiaan Timråta vastaan ekassa matsissaan 2+2 tehot.
 

Fiiu

Jäsen
Eilen pelattiin myös huikea keskinäinen sarja:
Timrå - Kazan 1-2 RL
Kazan - Timrå 4-3 RL
Timrå - Kazan 4-3 OT (menihän tämäkin 4-3?)

Ensimmäisessä matsissa taisin mennä johtoon mutta hetki sen jälkeen peli olikin tasan. Toisessa matsissa oli sinällään erikoista se että kun maali tehtiin niin toinen kuittasi melkein heti. Pelin statistiikka näytti "pelikellolle" maksimissaan 2:02 eroa maalien välille. Kolmannessakin mentiin vähän samalla meiningillä vielä ja Timrå oli tällä kertaa parempi jo jatkoajalla. Mainittakoon vielä että yhdessäkään ottelussa ei yli maalin johtoon kumpikaan päässyt. Aivan huikeita pelejä, nyt jo voi melkein muistella kyynel silmäkulmassa.

Tuohon vielä lisätään että ennen noita voitin tosiaan Haien rankkareissa ja perään siis kaksi matsia lisää RL-voittoja. Tänään illalla voisin haastella ja olla haastettavana kun vain ehdin paikalle.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jay Rusteen kanssa väännettiin eilen kaikki kolme ottelua ja jokainen taisi päättyä maalin erolla. Ekan voitin ja kaksi seuraavaa hävisin niukasti vaikka Duba koitti toisessa tarjota voittoa syöttämällä kiekon kulmasta suoraan karvaajan lapaan, johto ei kuitenkaan riittänyt. Tosi tasaisia ja reiluja matseja, kiitokset Spartan koutsille!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Minkälaiset playoffit muuten tässä liigassa on? 16 parasta jatkaa?

Hyvä kysymys. Tietenkin sellaiset pleijarit että pääsen itse mukaan. Pitää vähän miettiä sopivaa järjestelmää..16 tuntuu liian paljolta, mutta toisaalta kahdeksan on ihan liian vähän kun on näin paljon joukkueita mukana. Ehkä joku muunneltu säälipleijari systeemi vois olla paikallaan.

E: Jos otetaan suoraan 16 pleijarit niin pahimmillaan finalistit voi joutua pelaamaan 20 ottelua ennen kuin mestaruus ratkeaa.

E2: Esimerkiksi voisi pelata niin että neljä parasta menee suoraan jatkoon ja sijat 5-12 pelaa muunnellut säälipleijarit. Näin saataisiin ihan hyvä määrä joukkueita pleijareihin ja jotain etua siitä että on pärjännyt runkosarjassa hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Nyt sitä rightin hyökkääjää! Mahdollisimman tasokas tietenkin. Tarjouksia otetaan vastaan, Vesce, Murray, Lundell ja Laakso tulevat pysymään joukkueessa, mutta kaikki muu irtaimisto on kaupan...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Noista treidi ehdotuksista tuli mieleen, että osaahan kaikki niitä käyttää? Ainakin itse olen ehdotuksia laitellut sinne tänne ja esim kalppis oli ainakin äsken linjalla ja sinnekin päin pari ehdotusta on menny. Jos ei kauppa käy niin hyljätkää ja jos käy niin hyväksykää niin tietää lähteä muille tarjoamaan niitä.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jay Rusteen kanssa väännettiin eilen kaikki kolme ottelua ja jokainen taisi päättyä maalin erolla. Ekan voitin ja kaksi seuraavaa hävisin niukasti vaikka Duba koitti toisessa tarjota voittoa syöttämällä kiekon kulmasta suoraan karvaajan lapaan, johto ei kuitenkaan riittänyt. Tosi tasaisia ja reiluja matseja, kiitokset Spartan koutsille!

Joo kiitos itsellesi, todella tiukkoja matseja kaikki. Voitot tosiaan meni 2-1 Prahalle, mutta jostain syystä liigan statseissa näkyy ainoastaan kaksi keskenäistä peliä voitoin 1-1??? No pelataan jossain välissä tuo yksi peli pois ja katsotaan muuttuuko voimasuhteet :)
 

Lämpö

Jäsen
Kiihkeä ottelu Frölundaa vastaan - vaatimattomat 106min jäähyjä. Ja itse pelihän päätty 4-0 ruottalaisille, et siihen ei ollu vastaan sanomista... On muuten suht psykedeelinen toi Frölundan inkkari siinä jäässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös