XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 469
  • 350

Schadowan

Jäsen
Darkmanki / Schadowan pystyyks tänään pelaa? oon linjoilla.

Sori, on ollut vähän hiljaiseloa nyt tämän suhteen, eikä tilanne taida paremmaksi muuttua. Torstaina voisi kokeilla ehkä, mutta jos turneen eteneminen on musta kiinni, niin Jokke vaan sitten jatkoon. Itseasiassa, ei mulle toi torstaikaan taida käydä eikä viikonloppu, joten mut voi heittää pihalle turnauksesta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Sääliparista Omsk - Ässät meni jatkoon Omsk voitoin 2-0. Pelit 7-3, 5-0(katkesi kolmannessa erässä viidennen maalin jälkeen).
 

Schadowan

Jäsen
7. Krefeld 1 - 10. Timrå 1
8. OMSK 2 - 9. Ässät 0

1. Sparta - 8. OMSK / 10. Timrå
2. HIFK - 7. Krefeld / 8. OMSK
3. Frölunda - 6. Jaroslav
4. Kölner - 5. Sinupret

Vääntelin mielessäni taulukon tuohon muotoon näiden viestien perusteella mitä on tähän ketjuun tullut. Eli OMSK on varma jatkaja ja Sinupretin manageri (Schadowan) ilmeisesti tarjoutui luovuttamaan? Vieläkö OskariB haluaa pelata vai pistetäänkö TeroK luovutusvoitolla seuraavalle kierrokselle? Koukou - Matsku?

Joo, siis mut voi potkii tästä liigasta ulos ja Jokke jatkoon.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Krefeld 1 - Timrå 2
Omsk 2 - Ässät 0

Sparta - Timrå
HIFK - OMSK
Frölunda - Jaroslav
Kölner 3 - Sinupret 0

Kölner varma jatkaja välieriin, Frölunda-Jaroslav parista ei vielä tietoa (tarvittaessa tiputetaan molemmat pleijareista), Spartan ja HIFK:n vastustajat nyt tiedossa joten kiinnostaako vielä (tarvittaessa laitetaan Omsk ja Timrå jatkoon koska ovat olleet suht aktiivisia)?

Varmaan paras vetää nää loput sarjat korkeintaan paras kolmesta tai vaikkapa yhdestä pelistä poikki jos siltä tuntuu. Tai vaihtoehtoisesti se joka huutaa ensimmäisenä "hep" tähän ketjuun, voittaa koko paskan. Pääsee sitten kaikki taas rauhassa keskittymään seuraavaan runkosarjaan.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Krefeld 1 - Timrå 2
Omsk 2 - Ässät 0

Sparta - Timrå
HIFK - OMSK
Frölunda - Jaroslav
Kölner 3 - Sinupret 0

Kölner varma jatkaja välieriin, Frölunda-Jaroslav parista ei vielä tietoa (tarvittaessa tiputetaan molemmat pleijareista), Spartan ja HIFK:n vastustajat nyt tiedossa joten kiinnostaako vielä (tarvittaessa laitetaan Omsk ja Timrå jatkoon koska ovat olleet suht aktiivisia)?

Kyllä mä ihan mielelläni pelaan nämä pelit loppuun. Koskas TeroK sulle kävisi nuo matsit pelata?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
hep


edit. mielellään ei tuhlattais enää tähän liigaan viikkoa pidempään aikaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
edit. mielellään ei tuhlattais enää tähän liigaan viikkoa pidempään aikaa.

Olis varmaan alusta alkaen pitäny laittaa vaikkapa joku muutaman päivän deadline per pari. Jatkossa ehkä järkevin vetää pudotuspelit kahden parhaan runkosarjajoukkueen kesken, yksinkertaisella sarjalla.

Resetoin muuten tän liigan joten siellä on taas kolme ottelua per vastustaja käytössä joten sitä kautta on varmasti helpoin haastaa. Lisäksi jos on treidejä tehny niin ne pitäis kait säilyä siellä edelleen ja saa myös ne kokoonpanot talletettua.

E: Mä nyt katon sen mukaan mitä tähän ketjuun tulee viestejä ja heitän pihalle niitä jotka ei ilmoita mitään. Voitte mun puolesta aina vastustajan kanssa sopia erikseen monesta pelaatte, ihan sen mukaan miltä tuntuu. Suosittelen "paras yhdestä"- menetelmää.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Pistin Matskulle viestiä, eli pelataan kunhan saadaan aikataulut kohdilleen.
Paras viidestähän nämä on tarkoitus vetää?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vaikka heti, isken vaan boxin tulille. Pelataanko noi nyt paras kolmesta?

Pistin Matskulle viestiä, eli pelataan kunhan saadaan aikataulut kohdilleen.
Paras viidestähän nämä on tarkoitus vetää?

Tarkoituksena oli vetää paras viidestä, mutta kuten sanoin, voitte ite päättää jos haluatte pelata lyhyemmät sarjat. Ite toki en ole enää mukana joten sinänsä sama vaikka koko kesän pelaisitte näitä pelejä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vaikka heti, isken vaan boxin tulille. Pelataanko noi nyt paras kolmesta?

Paras viidestä, tai minulle toki sopii myös paras kolmesta. Tänään olen linjoilla yhdeksän jälkeen, jos olen, mutta huomenna on koko päivä aikaa ja voidaan pelata mihinkä aikaan tahansa, paitsi heti aamusta.
 

Matsku

Jäsen
Käy mulle, joskus kymmenen maissa pääsen liveen.

edit, jäätävän laadukasta toimintaa ea:n peliltä.. kävin normi arvopeliä kokeilemassa ni toimi laakista.
Jees, eli pelaamaan asti ei siis päästy. Aina tökkää jengien valinta -ruutuun. Mun puolesta voit mennä jatkoon, koska ei tässä oo mitään muutakaan järkevää ratkasua.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jees, eli pelaamaan asti ei siis päästy. Aina tökkää jengien valinta -ruutuun. Mun puolesta voit mennä jatkoon, koska ei tässä oo mitään muutakaan järkevää ratkasua.

Mitä kautta te haastoitte ja kokeilitteko toimiiko kummankaan haastamana? Liiga on tosiaan resetoitu joten sitäki kautta voi ainaki sen kolme peliä pelata.

Play a friend- ei itellä toimi ollenkaan yhden kaverin kohdalla. Ei toiminu syksyllä eikä toimi vieläkään. Jännä juttu.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Paras viidestä, tai minulle toki sopii myös paras kolmesta. Tänään olen linjoilla yhdeksän jälkeen, jos olen, mutta huomenna on koko päivä aikaa ja voidaan pelata mihinkä aikaan tahansa, paitsi heti aamusta.


Katsellaan huomenna vaikka tuossa iltapäivän mittaan. Paras kolmesta jos pelataan, niin saadaan kaikki pelit pelattua liigan kautta ja sitä myöten myös onlinerosterit käyttöön. Eli jos muutkin taipuvat tähän paras kolmesta systeemiin niin ávot!
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Mitä kautta te haastoitte ja kokeilitteko toimiiko kummankaan haastamana? Liiga on tosiaan resetoitu joten sitäki kautta voi ainaki sen kolme peliä pelata.

Play a friend- ei itellä toimi ollenkaan yhden kaverin kohdalla. Ei toiminu syksyllä eikä toimi vieläkään. Jännä juttu.
Ihan siitä liigan sarjataulukon kautta valitsin ja lähetin peli kutsun. Tehtiin molemminpäin mutta sama homma, eli peli tulee näkyviin ja että molemmat olisivat pelissä paikalla, mutta eteenpäin ei pääse.
Jos se Matskulle käy, että jatkoon menen niin käy minulle, vaikka toisinkinpäin olisi ollut yhtä "järkevä" ratkaisu.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kotosalla tässä ollaan, että mulle sopii kun vain ilmoitat. Mennäänkö mekin tuolla paras kolmesta?

Oon tänään varmaan vasta joskus klo. 20 jälkeen boxin ääressä. Jos ei tänään, niin huomenna onnistuu n. klo. 17 -> ... Tarkkaillaan vaikka tuolta liigan kautta statusta, josko osuttais samaan aikaan.

Paras kolmesta sopii mulle hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös