XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 976
  • 350

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hannover - HIFK 0-2

- Ja kas näin katkesi voittoputki. Tasainen ottelu, jonka ratkaisin vasta kolmannen erän loppupuolella ylivoimalla. Hannover haki tasoitusta ilman maalivahtia, mutta tällä kertaa ei joukkue onnistunut ja Laku Laakkonen pääsi sijoittamaan kiekon tyhjiin..

HIFK - Hannover "3-0"

- Tasaista tämäkin, kunnes 2-0 maalin jälkeen tapahtui jotain ja peliä jäi "Odotetaan käyttäjää" -kohtaan. Harmi.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Kölner - CSKA 0-3

Ensimmäinen keskinäinen peli jossa haettiin tuntumaan vastustajaan. Peli olisi voinut päättyä kumminpäin vain.

CSKA - Kölner 3-2 ja

Tässä pelissä McJokke alkoi jo olla sisällä CSKA:n kuvioissa/kiemurtelussa ja vei laukaukset selvästi. Huonompi voitti tämän, ehdottomasti!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hannover - HIFK 0-2

Jos antaa vastustajalle seitsemän ylivoimaa niin paha siinä on peliä voittaa. Eka peli meni lähinnä siihen et pistin viivasta vetoja ensimmäiseen heittäytyvään pelaajaan eikä oikein mielikuvitus riittäny sen pitemmälle. Toinen jumitti sit tohon "waiting for useriin" mutta ehkä parempi niin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Frölundaa vastaa sitten yksi peli, tais päättyy myös 5-2. Kaksi älytöntä hillomaalia mulla, jossa kiekko pomppi n. 8 pelaajan kautta maalin, eli hyvin pomppi mun kannalta. Erityismaininta vastustajalle kahdesta upeasta vanhanaikaismaalista, hienoa yksilötaitoa kerrassaan. Tuli ihan mieleen aina yhtä hienot ranked-matsit random-Jenkkejä vastaan.
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on? Kannattaisiko kenties vaikka puolustaa ettei maalille pääse nousemaan vapaasti tekemään vanhanaikaista.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kölner - CSKA 0-3

Ensimmäinen keskinäinen peli jossa haettiin tuntumaan vastustajaan. Peli olisi voinut päättyä kumminpäin vain.

CSKA - Kölner 3-2 ja

Tässä pelissä McJokke alkoi jo olla sisällä CSKA:n kuvioissa/kiemurtelussa ja vei laukaukset selvästi. Huonompi voitti tämän, ehdottomasti!

Eka peli meni ansaitusti sulle, koska mun veska ei vaan saanu mitään kiinni sama kyllä toisessakin, mutta ensimmäisessä ansaitsit voiton.
Pakko sanoa, että vitutti hävitä huonommalle :) Kaikella kunnioituksella tietenkin. Hyvät matsit oli. Lowson oli liekeissä, en yksinkertaisesti saanut vaan maalia.

Kiitos ja viimeisessä otan sitten sen voiton :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on?
Kenties sitä, että se on varmin bugimaali mitä tässä pelissä on olemassa. Mutta voihan sen toki puolustaa pois, ei siinä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitähän vikaa vanhanaikais maaleissa on? Kannattaisiko kenties vaikka puolustaa ettei maalille pääse nousemaan vapaasti tekemään vanhanaikaista.

Kuten Vili totesi niin se on yksi varmemmista maaleista tässä pelissä, toisinsanoen voidaan laskea bugimaaliksi.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kuten Vili totesi niin se on yksi varmemmista maaleista tässä pelissä, toisinsanoen voidaan laskea bugimaaliksi.
Senhän pystyy ottamaan pois puolustamalla maalinedestä niin hieman outoa laskea bugimaaliksi vaikka maalin menisikin usein. Menäähän läpiajoissa "veivautuskin" maalin todella usein tai one timer syöttö tyhjään paikkaan menee maalin todella usein. Pitäisikö nekin kieltää sen takia vai olisiko että näihin on olemassa lääkkeet ja jos ei osaa pois ottaa niin ansaitseekin hävitä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Senhän pystyy ottamaan pois puolustamalla maalinedestä niin hieman outoa laskea bugimaaliksi vaikka maalin menisikin usein. Menäähän läpiajoissa "veivautuskin" maalin todella usein tai one timer syöttö tyhjään paikkaan menee maalin todella usein. Pitäisikö nekin kieltää sen takia vai olisiko että näihin on olemassa lääkkeet ja jos ei osaa pois ottaa niin ansaitseekin hävitä.
Pystyyhän kaikki bugimaalit estämään, jos "puolustaa" ne pois, mutta eivät ne silti ole mun mielestä hyväksyttäviä. Mutta jokainen pelaa tavallaan.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Itse en kyllä laske vanhanaikaista bugimaaliksi ennen kuin joku tekee niitä mulle 5 yhdessä pelissä(kuten niitä etukulma maaleja).
Pidän sitä vähän samana kuin sitä että luistelee etutolpalle täysiä veskaa päin ja joskus lirahtaa ja joskus ei.
No, en minä muutenkaan mitään bugeista valita. Sehän on vain heikkoutta jos niitä joutuu käyttämään.
 

Schadowan

Jäsen
Senhän pystyy ottamaan pois puolustamalla maalinedestä niin hieman outoa laskea bugimaaliksi vaikka maalin menisikin usein. Menäähän läpiajoissa "veivautuskin" maalin todella usein tai one timer syöttö tyhjään paikkaan menee maalin todella usein. Pitäisikö nekin kieltää sen takia vai olisiko että näihin on olemassa lääkkeet ja jos ei osaa pois ottaa niin ansaitseekin hävitä.

Joo, toi vanhanaikanen on kyllä se v-mäisin bugimaali mitä tuolla viljellään. Omasta mielestä nyt on vaan älytöntä yrittää jotain vanhanaikasia monta kertaa pelin aikana. Joskushan se on hemmetin hyvä tapa tehdä maali, jos veskari on vaikka vähän pihalla. Joku voi tehdä jonkun bugimaalilistauksen tänne, niin jengi tietää, millasia maaleja vältellä. Mutta ite näen asian silleen, että jos on paikka, niin siitä vaan, mutta jatkuva saman maalin yrittäminen on aika syvältä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pitäisikö nekin kieltää sen takia vai olisiko että näihin on olemassa lääkkeet ja jos ei osaa pois ottaa niin ansaitseekin hävitä.

Jos mä nakkaisin sua vastaan yhdessä liigapelissä kymmenen bugirannari-maalia niin se olis sun mielestä ok koska olisit ihan hyvin voinu puolustaa ne pois? Tai teen kymmenen veska-kyljelleen maalia?

Mun mielestä tyypit yleensä liittyy näihin Jatkoajan liigoihin koska haluavat pitää vähän hauskaa ja pelata reiluja matseja. Jos haluaa katsella samanlaisia maaleja koko ajan niin niitä tyyppejä kyllä löytyy noista 1vs1 matseista.
 

Schadowan

Jäsen
Matseista sen verran, että Spiidiä ja lake97 vastaan matsit, joista voitot ja McJokkea vastaa tiukka peli, josta ansaitusti jokelle voitto rankkareissa, oli hallitsevampi osapuoli selkeästi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niin pelasinhan mä tosiaan kolmannenki pelin:

Hannover Scorpions 0 - HC Litvinov 3

Laukaukset veinkin sitten 27-18, mutta en vaan saanu vastustajan kassaria ohitettua. Nihkeitä pelejä oli kaikki mitä tänään tuli väännettyä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Jos mä nakkaisin sua vastaan yhdessä liigapelissä kymmenen bugirannari-maalia niin se olis sun mielestä ok koska olisit ihan hyvin voinu puolustaa ne pois? Tai teen kymmenen veska-kyljelleen maalia?

Mun mielestä tyypit yleensä liittyy näihin Jatkoajan liigoihin koska haluavat pitää vähän hauskaa ja pelata reiluja matseja. Jos haluaa katsella samanlaisia maaleja koko ajan niin niitä tyyppejä kyllä löytyy noista 1vs1 matseista.
Hienosti taas äärimäisyyksiin. Saat mua vastaan nakkailla bugirannari maaleja niin paljon kun sielu sietää. Puhe oli alunperin vanhanaikaisista joista en ees tienny että on jotakin bugimaaleja kun ehkä 10% niistä uppoaa ja niitäkään en tietoisesti oo tehny yhtään, ilmeisesti nyt sattu jotakin vastaan kaksi menemään.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
No jos minäkin sen verran tähän laajaan bugimaali keskusteluun osallistun. ELi ne veska veska kyljelleen ja bugirannarit on minusta kiellettyjä. Tuo on vähän hankala toi vanhanaikainen tuomita bugimaaliks. Ite en sitä käytä ollenkaan oikeestaan. Joskus haen, mut en oo siitä kehdannut niin paljoa valittaa. Tarkemmin kuitenkin kun ajattelee niin kyllähän se vitun usein menee. Helpommalla pääsee kun ei hae sitä. Pelitilanteessa sen ymmärrän jos se tiimellyksessä tulee, mutta kun sen näkee aina kun sitä alkaa tiettyä kikkaa käyttämään, kuten esim Matsku/gt amsre.
Ps. sori kun otin sut esimerkiks, mut oot vaan tän kauden räikein esimerkki näist liigoist joka haki bugia. Enää en tiedä miten pelaat kun ei olla viel matsattu.


Mut peleihin. Schadowania vastaan tosiaan taas tiukka ja hyvä matsi. Rankeis käänty mulle. Pääpiireittäin mukavaa pelata näitä liigoja minun mielestä ja suht hyvä porukkakin on pelaamassa. Ilmeisesti oon vaan osannu ohittaa nää mulkku vastustajat. Tai sit ne on pelaamatta viel.

Edit. koukou oli frölundan kaveri? vai gt. jokke2? Jos frölunda niin ei oo mulla pahaa sanottavaa, jos jokke2 niin se mailaviidakko on jotain käsittämätöntä kieltämättä.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Alkukankeuksien jälkeen sain kuin sainkin liigapelit korkattua. Ihan hyvä aloitus kuitenkin, voitto napsahti Färjestadista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut katsoo Penguins-Rangers-pelin ja tulee onlineen. Pari peliä ainakin pitäis pelata pois.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Pitäis mahtua. Mikä joukkue sais olla?



Etusivu pitäis olla sen mukainen mitä mulle on ilmoitettu liittymisistä ja poistumisista. Tarkistan sen vielä seuraavan kerran kun änäriä pelailen.

Voisinpa sitten olla vaikka Luulaja.

Live käyttäjätunnus on BeamyData
 

Matsku

Jäsen
Pelitilanteessa sen ymmärrän jos se tiimellyksessä tulee, mutta kun sen näkee aina kun sitä alkaa tiettyä kikkaa käyttämään, kuten esim Matsku/gt amsre.
Ps. sori kun otin sut esimerkiks, mut oot vaan tän kauden räikein esimerkki näist liigoist joka haki bugia. Enää en tiedä miten pelaat kun ei olla viel matsattu.
Hah, hah ja hah. Joo ei mitään, vaikka pikkusen vanhoilla meriiteillä pääsinkin esimerkiksi. Kyllä muistaakseni taisin suakin vastaan pelata tossa yhessä liigassa ihan asiallisella (lue: nykyisellä) pelikirjalla.

En jaksa ottaa sen enempää kantaa tähän bugimaalikeskusteluun, mutta eihän etukulmailusta ja vanhanaikasista voi puhua edes samana päivänä, sen verran eri kaliiberia niiden tehokkuudet ja onnistumisprosentit ovat.
 
Viimeksi muokattu:

Lämpö

Jäsen
Niin pelasinhan mä tosiaan kolmannenki pelin:

Hannover Scorpions 0 - HC Litvinov 3

Laukaukset veinkin sitten 27-18, mutta en vaan saanu vastustajan kassaria ohitettua. Nihkeitä pelejä oli kaikki mitä tänään tuli väännettyä.

Toi oli kyl multa unelmapeli. Ekassä erässä yks laukaus ja yks maali. Toka erä käytännössä alivoimalla kauheeta taistelua ja maalivahti oli kyl kova. Kolmannessa erässä alko uskoa löytyä et voittokin on mahdollinen - yv:llä 2-0 ja siirretyn rangaistuksen aikanä läpi ja 3-0. Parhaita pelejä koskaan omalta osalta.

Tos hetki sitten matsi olik se ny Metallipersettä vastaan. Peli pätki. Vitutti. Rankkareilla tuli eka maali. Metalliperseelle. Oman vikan yrityksen aikana pätkäs ja luistelin vaan maalin ohi. Mut kiitti silti.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
On-Linessa ollaan ja valmiina ottamaan turpaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös