XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 613
  • 350

Schadowan

Jäsen
CSKA - Sinupret 1-4

CSKA - Sinupret 1-4

Löytyihän se ensimmäinen joka vie minua kuin märkää rättiä. Alkoi ihan itseänikin naurattamaan, kun ei vaan ollut mitään jakoa. Vastustaja leikki ihan selvästi kanssani ja lopuista huolehti imuroiva veska. Noh, kait tässä joskus jotain opitaan..

Kannattaa nyt muistaa, että mulla on aika monta sataa peliä enemmän pelattuna kun sulla, ainakin luulisin niin. Kyllähän siinä väkisinkin tulee eroa jo pelkästään kontrolleissa ja muutenkin siinä miten peli käyttäytyy.
Omasta mielestäni matsit ei olleet niin selviä kuin edes numerot näyttävät. Tokassa matsissa pari pomppumaalia tuli muistaakseni. Eiköhän matsit muutu tiukemmaksi kun saat pelejä alle.

Matskua vastaan siis kaksi ottelua, joista tuli pataan, aika selvästi itseasiassa, vaikka numeroiden perusteella näyttääkin tiukalta. Jäljessä olin eikä paikkoja tiukan puolustuksen takia oikeen siunaantunut.

McJokkea vastaan kaksi peliä myös, joissa yhdessä erässä olin niskan päällä ja lopuissa viidessä ihan pesukoneessa. Pärssinen tuntuu onnistuvan mua vastaan ihan hyvin, tehnyt 3 häkkiä muistaakseni näissä peleissä.

Toivottavasti saadaan tästä liigasta pleijarit sitten aikanaan käyntiin, tosi tiukkoja pelejä ollut tähän mennessä. Saa tehdä enemmän duunia maalien eteen, kun ei ole niitä tähtipelaajia omassa jengissä.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Kannattaa nyt muistaa, että mulla on aika monta sataa peliä enemmän pelattuna kun sulla, ainakin luulisin niin. Kyllähän siinä väkisinkin tulee eroa jo pelkästään kontrolleissa ja muutenkin siinä miten peli käyttäytyy.
Omasta mielestäni matsit ei olleet niin selviä kuin edes numerot näyttävät. Tokassa matsissa pari pomppumaalia tuli muistaakseni. Eiköhän matsit muutu tiukemmaksi kun saat pelejä alle.


Ei tuota montaa sataa peliä tarvitse muistaa, kun sen kyllä huomaa kentällä automaattisesti. Pelitapasi vaan ei sopinut minun aivoihin. Pitänee lueskella Sihvosen pelikirjaa.

Ai niin, laitoin Muukkoselle videon siitä ekan pelin tappotaklauksesta. Taitaa tulla pelikieltoa.

Huumorillahan minä näitä pelailen ja yhtään matsia en tule keskeyttämään. Nöyryytän sua sitten finaaleissa..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tsekatkaapa pending tradeja, laittelin muutamalle joukkueelle ehdotuksia. Mites porukka olisi tänään pelipäällä? Itellä pätkäs eilen netti pariksi tunniksi juuri kun oli McJokkea vastaan peli alkamassa mutta vika kuulemma korjattu ja voin ite pelata periaatteessa millon vaan.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Vieläköhän tänne saa tulla mukaan, kun etusivulla näytti olevan joukkueita 30/32?
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Noniin eli mukana ollaan nyt Tampereen Tapparalla. Fiiu sitten piestään ihan pystyyn kun iso-G latoo viivalta reppuja.
 

Schadowan

Jäsen
Ei tuota montaa sataa peliä tarvitse muistaa, kun sen kyllä huomaa kentällä automaattisesti. Pelitapasi vaan ei sopinut minun aivoihin. Pitänee lueskella Sihvosen pelikirjaa.

Ai niin, laitoin Muukkoselle videon siitä ekan pelin tappotaklauksesta. Taitaa tulla pelikieltoa.

Huumorillahan minä näitä pelailen ja yhtään matsia en tule keskeyttämään. Nöyryytän sua sitten finaaleissa..

Oli muuten nätti taklaus, ei paljoa puhtaammin voi selkään taklata.
Joo, ei kannata liikaa puristaa näissä peleissä, itsellä ainakin menee pelit päin honkia sillon jos alkaa puskemaan väkisin.

Ite oon linjoilla nyt pari tuntia varmaan, joten haastetta vaan tännepäin...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Noniin eli mukana ollaan nyt Tampereen Tapparalla. Fiiu sitten piestään ihan pystyyn kun iso-G latoo viivalta reppuja.

Eihän sua uskalla voittaa kun noin loistavalla joukkueella väännät menemään!!

Huomenna varmaan kölnin pojat jäällä seuraavan kerran.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Taas olis helppoja pisteitä tarjolla, eli online ollaan :)
 

Schadowan

Jäsen
Vauhtipukkia eli Tapparaa vastaan pelasin kaks peliä, joista molemmat oli aika tiukkoja. Molemmat hävisin, toisen jatkoajalla. Paljon pyörin hyökkäysalueella, mutta aika tehottomasti. Tokassa matsissa ratkasumaali tuli vahinkolaukauksella, mutta ei siinä mitään, no hard feelings.
Rosa55 vastaan yks peli, mistä aika nihkeesti sain harjattua voiton. Tiukille menee edes pleijareihin pääsy tätä menoa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Krefeld Pinguine - Avangard OMSK 3-2
Tasaista vääntöä, joka ratkeaa onnekkaaseen pomppuun oman puolustajan jalasta.

Avangard OMSK -Krefeld Pinguine 6-2
0-2 johtoaseman menetys ja ihan käsittämätöntä koomailua. Jagr iski parin minuutin sisään hattutempun.

Krefeld Pinguine - Avangard OMSK 4-2 (0-3)
Tein 8 sekuntia ennen loppua 4-2 johtomaalin. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, mutta kamera kuvaili 15 minuuttia jäähallia samoja kuvakulmia sahaillen. Sammutin boxin ja minulle merkattiin 0-3 tappio.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs


Krefeld Pinguine - Avangard OMSK 4-2 (0-3)

Tein 8 sekuntia ennen loppua 4-2 johtomaalin. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, mutta kamera kuvaili 15 minuuttia jäähallia samoja kuvakulmia sahaillen. Sammutin boxin ja minulle merkattiin 0-3 tappio.

Johtomaalihan taisi tulla 14 sekuntia ennen loppua, koska olisin ottanut veskarin pois mutta ruutu jumahti waiting for user tilaan. Sammutin itse boxin melkein heti tämän jälkeen ja katsoin että tosiaan mulle merkattiin voitto. Shit happens, varsinkin EA:n osalta mutta kiitos tiukoista matseista!
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Olipa tiukka matsi juuri Timråta vastaan. Timråå johti 1-0, mutta sitten 2 min ennen loppua vastustaja ottaa jäähyn ja heti perään toisen. 6-3 jauhamaan ja minuutti ennen loppua Tappara tasoittaa, 16 sekunttia ennen loppua Enlund pääsee yksin läpi ja heittää maalin. 3 sekunttia ennen loppua Vertala vielä ohjaa Aalloon laukauksen maaliin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kaksi peliä Lord Eikan Timråa vastaan ja kaksi voittoa. Ekasta 4-1, suht tasainen peli numeroista huolimatta ja meikäläisellä sattu menemään pari aika helppoa.

Jälkimmäinen 4-3 jatkoajalla mulle. 0-2 tappiosta nousin 3-2 johtoon ja piti tietenkin mennä aloittamaan tappelu 5sekuntia ennen loppua ja aloitus meikäläisen päätyyn, josta tappio ja kerran pääsi Timrån pakki vetämään ja maalihan sieltä tuli! :D Jatkoajalla Kaluszhny kuitenkin ratkaisi voiton Omskille.

Taisi olla minun ensimmäiset voittoni Lord Eikasta NHL08 mukaan lukien :)
 

Matsku

Jäsen
Eilen pelasin kolme ja tänään kaksi peliä.

Lokomotiv - Krefeld 5-2 & 3-2 (tokan pelin tulosta en muista tarkkaan, tiukka kuitenkin oli)
Kivoja pelejä loistavaa vastustajaa vastaan. Tosi tiukkoja ja puolustusvoittoisia vääntöjä, joissa onnistuin tekemään ratkaisevat maalit. Olisivat voineet kääntyä ihan miten vain. Kiitti taas Oskulle!

Lokomotiv - CSKA 3-2 rl.
Erittäin tiukka peli, jossa olin paikoitellen alakynnessä. Mestoja oli itellä ainakin rankasta useempaan otteeseen, mutta pilkuille mentiin. Sieltä sitten tarvittavat kaksi pistettä. Kiitos. :)

Lokomotiv - Ässät 8-2 & 4-1
Eka oli aikamoista hawaijikiekkoa, mutta toka oli jo paljon tasokkaampaa lätkää. Pari maalia sain tehtyä ni peli ratkes. Kummassakin pelissä vastustaja teki pelin vikat maalit ja sait rikottua Riksmanin nollat. Kaikki kolme on nyt pelattu Ässiä vastaan, kiitti Speedille kivoista peleistä! Ainiin, ihan perkeleen hyvin pelasit, Lacku, lopussa manuaaliveskarilla. :D
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Meikäläinen roikkuu nyt linjoilla eli mikäli joku haluaa pelata niin tervetuloa haastamaan.

Treidejä voisi myös tehdä meinaan rosterista löytyy 3 hyvää maalivahtia. Lehdon overall on 83, samoin Nikkilän ja Säterin on 79. Mieluiten hyökkääjiä vaihdossa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tuttua vastustajaa avikkaa vastaan kolme peliä ja kolme voittoa.

Dynamo - OMSK 2-12

Dynamo - OMSK 1-4

OMKS - Dynamo 2-1rl.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Thegolle pistin viestiä toissa päivänä, että oma Gamertag on vaihtunut ja joudun aloittamaan pelit alusta.

Eli BeamyData vaihtuisi Huppumieheksi.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiukat väännöt Sparta Prahalla Kölnin Haita vastaan. Kotivoitoilla mentiin, joten (taka)tukkaan tuli tsekeille otteluin 1-2. Tappiosta huolimatta hyvät pelit oli, kiitoksia McJokke.

ps. En löytänyt mistään headsettiä, joten siitä hiljaisuus.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Aivan. Pääsitkö liittymään takaisin vai pitääkö mun käydä potkimassa se vanha gtagi pihalle?

En saa samaa jengiä valittua, joten käy fudimassa se mun vanha gtagi poies ni pääsen ottamaan taas kuokkaani. :)
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tiukat väännöt Sparta Prahalla Kölnin Haita vastaan. Kotivoitoilla mentiin, joten (taka)tukkaan tuli tsekeille otteluin 1-2. Tappiosta huolimatta hyvät pelit oli, kiitoksia McJokke.

ps. En löytänyt mistään headsettiä, joten siitä hiljaisuus.

Kiitos kiitos, oli kyl tasaiset matsit ja ois voinu kääntyä kumpaan suuntaan tahansa.

Joo näin ajattelin, että mikki ei löydy. Kuitenkin anteeksipyyntöni ensimmäisen matsin vahingollisesti bugimaaliyrityksestä tuli perille. Onneks ei mennyt myöskään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös