Jokainen rakennus on oma yksilönsä. En tiedä, mutta veikkaan ettei rakennuksista 3, 5 tai 6 mikään ollut identtinen 7:n kanssa. Lisäksi oletan ettei vauriot olleet samanlaisia, mutta kaiken rationaalisuuden ja logiikan hedelmänä ajattelin ettei kaikissa välttämättä ollut yhtä laajoja tulipaloja.
Otaksun siis rohkeasti edelleen, että WTC-7 rakennuksen romahdutti sen laajat vauriot + tulipalot. Ei pelkästään tulipalot, kuten jossain on ilmeisesti väitetty.
No jotkut ovat todenneet kuutosen vaurioiden olleen pahempia (tosin kuka sen määrittelee ja miten) joten tuntuu oudolle kyllä.
Itse peräänkuulutan lähdekritiikin perään varmasti monen hyväuskoisen mielestä liikaakin, mutta välillä tuntuu, että kaikki mitä netissä lukee on totta. Tämä pätee varsinkin, jos kirjoittajalla on hieno titteli nimensä ohessa.
Minä olen muuten rakennusinsinööri eli asiantuntija? Aletaanko väittelemään
Lähdekritiikki on hyvä asia, luonnollisesti. Tarkoitukseni olikin kyseenalaistaa Stonewallin kirjoituksia enemmän kuin vannoa kaiken netissä lukevan totuudenmukaisuuteen. Esimerkiksi tuo seismografi-homma on ihan selkeästi Stonewallin osalta ollut liikaa esillä verrattuna siihen mitä kaveri niistä tietää.
Stonewallille vielä seuraavaa: Itse luin joskus jostain "unexplained seismic spikes"eista aikoinaan. Se oli jonkun jenkkikuvalehden paperiversio, jossa American Free Pressin artikkelia käsiteltiin, ja siinä kyseisessä artikkelissa noista piikeistä luki. Muistaakseni siinä artikkelissa kuvailtiin jotain piikkiä joskus 1980-luvulla tapahtuneen kaasutankkiräjähdykseen. Sitten taas samassa tekstissä kritisoitiin artikkelia ja todettiin, että se olisi voinut johtua ihan vain siitä että tornit alastullessaan aiheuttivat tämän (en ole ihan varma menikö ihan näin). Eli toisinsanoen piikistä puhuttiin molemmissa teksteissä, toisessa pidettiin sitä normaalina ja toisessa epänormaalina. Muistelisin sen olleen vielä niin päin että seismologit pitivät tuota epänormaalina ja joku muu (en muista mitä henkilöitä olivat) piti normaalina.
Mitä tuo sheikki Khaled höpöttely on? Jotain mutua vai faktaa, onko sinulla lähdettä tarjota jotta voin tuohon äärimmäisen kiinnostavaan ja selvästikin todella olennaiseen aiheeseen tutustua?