Mitä luonnollista siinä on ettei valtamediaa kiinnosta? Totta helvetissä valtamediaa kiinnostaa jymyjutut jos ne ovat totta. Valtamediaa kiinnostaa Obaman syntymäpaikka, kiinnostaa Bushin armeijankäynnit ja lomailut, kiinnostaa Clintonin Lewinsky-skandaali vaikka nämä kuinka olisivat noloja tapauksia valtaapitäjille ja vaikka kuinka nämä haluaisivat että niistä vaiettaisiin. Vaikka kuinka haluaisit salaliittoihisi liittää esim Foxin tai minkä tahansa kanavan, niin jäljelle jää kymmeniä tai satoja vakavasti otettavia lehtiä ja tv-kanavia. Euroopasta tuhansia lisää.He eivat ole tunnustaneet mitaan (Jennings, Rodriguez), he ovat todistaneet asioista jotka eivat millaan sovi yhteen virallisen teorian kanssa. He ovat antaneet haastatteluja valtamedialle seka kyseisena paivana, etta myohemmin. Mutta luonnollisesti valtamedia on pitanyt aika pienta metelia heista.
Entäs tämä oikeuslaitos-puoli? Jos kaverit voivat todistaa, että rikoksia on tapahtunut, niin Amerikassahan he voivat käsittääkseni valita minkä tahansa osavaltion tai piirikunnan ja kertoa tarinansa. Vai ovatko kaikki lahjottuja, peloteltuja tai jo valmiiksi mukana virallisessa tarinassa. Missä on 9/11:n oma Jim Garrison?
Minä myönnän olevani herrojen suhteen tietämätön, mutta en ole millään tavalla dissannut heitä. Palaan tähän kysymykseeni. Mistä sinä tiedät että herrat puhuvat totta vaikka heillä ei ole mitään todisteita väitteidensä puolesta? Koska se tukee sinun uskomustasi? Tuosta vastauksestasi oikein huokuu se , etta haluat uskoa kaikkea sellaista mika on virallisen tarinan vastaista.Tietamattomyys ei saa olla tekosyy sille etta dissaat todistajia. Tuosta vastauksestasi oikein huokuu se , etta et millaan halua uskoa mitaan sellaista mika olisi virallisen tarinan vastaista. Minun kiroukseni taas on se etta ylipaataan tiedan ja muistan kaikki tallaiset asiat, joten en voi leikkia tietamatonta.
Tämä "auktoriteetti" ei ole yksi entiteetti. Sinun väitteesi on, että suunnilleen kaikki Yhdysvaltain viranomaiset ovat mukana salaliitossa, kun taas minä väitän, että eivät ole, ja jos joku pystyy jotain todistamaan, niin hän saa äänensä kuuluville. Nyt näin ei ole käynyt.Ja talla tavalla voidaan diskreditoida myos kaikki sellaiset jotka todistavat jotain asiaa vastaan, vaikka heidan todistuksensa olisi koherentti ja muiden tahojen varmistama? On kuitenkin hyva kun toit tuon puheeksi, jos joku turvallisuusfirman jannu tai vastaava nyt sitten yhtakkia tulisikin tunnustamaan etta asioita tehtiin ihan pain helvettia ja etta han epailee nyt olleensa osallisena tapahtumiin, tuossa on jo sille vaitteelle puolustus valmiina. Eli ketaan ei voi ottaa koskaan vakavasti, ei vaikka heidan todistukselleen olisi useita vahvistavia todistajia. Pitaa uskoa vain siihen, mita auktoriteetti sallii uskottavan. On syyta epailla ihmisten laajamittaista hulluutta ja joukkohallusinaatioita ennen kuin edes miettii mahdollisuutta auktoriteetin korruptiosta.
Minä en ole ketään tuominnut mielenvikaiseksi. Enkä valehtelijaksi. Enkä lahjotuksi. Sellaisen vaihtoehdon mahdollisuus on kuitenkin huomioitava, jos asioista on päinvastaisia todistuksia (jotka ovat vielä keskenään ristiriitaisia).Viela kohtuuttomampaa on etukateen tuomita kaikki todistajat ja silminnakijat mielenvikaiseksi jos heidan sanomisensa eivat ole synkassa sen kuvan kanssa mita virallinen kanta sanoo. Alyllisesti taysin eparehellinen tapa, ei missaan nimessa edista totuuden etsimista vaan status quon yllapitamista. Vaikuttaa enemman silta etta pidetaan kynsin ja hampain kiinni siita maailmankuvasta johon on totuttu.
Miten älyllisesti rehelliseksi muuten itse kuvailisit tapaa jossa kaikki virallista teoriaa tukevat todistukset tai todisteteet tuomitaan valeiksi tai väärennetyiksi. Vaikuttaisi se enemman silta etta pidetaan kynsin ja hampain kiinni siita maailmankuvasta johon on totuttu?
Minä googletin. Kolme ensimmäistä (pois lukien jatkoaika ja video.google) hittiä tuolla lainaamallasi kappaleella olivat seuraavat:Googleta jos sivulla ei ole lahdetta mainittu (usein on). Sinun tapasi tutkia asioita on se etta kuulet vaitteen ja googletat ja katsot onko missaan sinun maarittelemallasi horhosivulla asiaa kasitelty ja jos on niin sitten koko asialla ei olekaan enaa mitaan uskottavuutta.
http://www.hereinreality.com/
www.pilotsfor911truth.org
www.attackonamerica.net
Siksi kysyin.
Varmaan sen jälkeen kaivaisin esille lähteen tähän tietoon ja jos sitä ei pystyttäisi varmistamaan, niin jatkaisin entiseen malliin.Jos sinun maarittamallasi horhosivulla mainittaisiin etta ihmisen pitaa juoda vetta pysyakseen elossa, kuolisitko sen jalkeen janoon kun lopettaisit sen tarpeettomana?
En tiedä kuka sellaista on väittänyt, en minä ainakaan.Kuka tassa nyt vaitti etta han tiesi iskuista etukateen, tai etta han tiesi millaisesta iskusta olisi kysymys?
Viimeksi muokattu: