Johonkihan sitä täytyy ihmisen uskoa.
Itse uskon tieteeseen ja faktoihin. En auktoriteettiin ja teoriaan.
Toivoisin kovasti etta sinakin osaisit erottaa nuo asiat toisistaan.
Johonkihan sitä täytyy ihmisen uskoa.
Itse uskon tieteeseen ja faktoihin. En auktoriteettiin ja teoriaan.
Toivoisin kovasti etta sinakin osaisit erottaa nuo asiat toisistaan.
Juuri edellisellä sivulla kuitenkin vetoat auktoriteetteihin ja nimenomaan kehotat muita uskomaan näitä kovia auktoriteettejasi. Ettet sittenkin ole mukana tässä salajuonessa, senkin lampaantekijä!
Olisi muuten kiva tietää että onko Lynn Margulis palannut tähän aihepiiriin muuten kuin noilla kommenteilla, jotka antoi luettuaan Griffinin kirjan?
Meillähän jo empiirisenä tietona, että WTC-tuhkassa ei ole räjähdysainejäämiä. Tämän ovat todenneet sekä virallisen selityksen tekijät että truth-tutkijat.
Myoskaan "truth-tutkijat" eivat ole sulkeneet pois tavanomaisten rajahteiden osallisuutta tieteellisilla tutkimuksilla.
En aio tähän sinällään mielenkiintoiseen keskusteluun osallistua, mutta voisin nyt esittää oman näkemykseni em. termistä. Sanakirja määrittelee empirian näin. Se tarkoittaa siis kokemusta ja kokemusmaailmaa. Ilmeisesti tässä keskustelussa (noihin tutkimuksiin liittyen) oikeampi käsite olisi tutkimuskohteen mittauksiin ja havainnointiin perustuva empiirinen (eli kokeellinen) tutkimus, jonka vastakohta on teoreettinen tutkimus. Käsittääkseni tässä tapauksessa ei voi olla kyse empiirisestä tutkimuksesta, koska mitattavaa/havainnoitavaa tutkimuskohdetta (WTC-rakennukset) ei enää ole olemassa. Lähinnä kyseeseen tulee kaiketi empiirisen ja teoreettisen tutkimuksen välimuoto eli mallintava tutkimus, joka voi perustua erilaisiin malleihin (tietokonemallintaminen yms.).Taitaa olla niin etta olin oikeassa molemmissa vaitteissa, empiriaa ei ymmarreta sanana, eika myoskaan sita miten se puuttuu virallisesta teoriasta.
Ehdottomasti juuri näin. Ja koska kohtuutonta on odottaa että keltään yksityiseltä tuollaiseen rahoitusta löytyy, niin hallituksen tämä pitäisi tietenkin kustantaa.Puhtaasti empiiriistä tutkimus ei minun käsitykseni mukaan voi olla, ellei joku sitten rakenna uudelleen tismalleen samanlaisia rakennuksia. Itse asiassa niitä tarvittaisiin useampia, koska empiirisessä tutkimuksessa on tehtävä toistoja, jotta mm. sattuman vaikutus pystytään riittävän luotettavasti sulkemaan pois.
Ovatko "truth-tutkijat" löytäneet WTC-tuhkasta räjähdeainejäämiä?
Paljonhan tuota videota oli leikkausteknisesti editoitu, mutta kun kyseessä on viihteellinen dokumentti eikä oikeusjutun todiste niin se on aivan normaalia.
Oliko nämä räjähdysainejäämät otettu siis rikkijäämistä mitä raunioista löytyi vai löytyikö sieltä jotain oikeita räjähdysaineita?
Tästä en ole itse perillä niin selvästi niin kysyn muilta.
Jos sinua oikeasti kiinnostaa tutustua aineeseen ja sen ominaisuuksiin niin voin laittaa linkin itse paperiin ja myos tekijoiden haastatteluihin (Farrer, Harrit) joissa he kertovat lisaa ja kansantajuisemmin.
Ehdottomasti juuri näin. Ja koska kohtuutonta on odottaa että keltään yksityiseltä tuollaiseen rahoitusta löytyy, niin hallituksen tämä pitäisi tietenkin kustantaa.
Eivätkö uhrien omaiset ansaitse tätä?
Älä mitään linkkiviidakkoa pistä vaan pistä joku missä on luotettava lähde ja missä on kerrottu asia selkeästi. Ihmettelen, että miten tuota ainetta on voinut löytyä ns. kokonaisena kun eikös tuo koostu kuitenkin jauhemaisista osista.
Ei kaikki olosuhteet tule pienoismalleilla mallinnettua. Minä olen tässä viime päivinä miettinyt sellaista tekijää kuin painetta. Kaikkihan tietävät, että paine laskee sulamispistettä (ja kiehumispistettä) ja ne kemiankirjoissa ilmoitetut luvut ovat merenpinnan tasolta mitattuina. Minkälainen paine on kohdistunut rakenteisiin romahduksen aikana ja sen jälkeen alle jääneisiin rojuihin? Entä miten tämä on vaikuttanut raunioiden paloihin, jäähtymisiin ja erilaisiin raunioissa tapahtuneisiin kemiallisiin reaktioihin? Minä en lähde omilla fysiikan opinnoillani leveilemään, mutta voisin kuvitella että miljoonien kilojen massa aiheuttaisi myös valtavan paineen.
Hapettomuus raunioissa ennemminkin on voinut vaikuttaa kemiallisiin reaktioihin kuin paine.