Psychodadilta tulee paljon juttua, mutta vastauksia todella vähän.
Oletko esittanyt jotain kysymyksia, paitsi jostain liskoista jne? Mina en yleensa jata vastaamatta mihinkaan, toki jonkin verran aika rajoittaa.
Edelleenkään rakennustekniikan tutkijoilta ei tule tukea räjähdepurkuteorialle vaikka kuinka jankkaat rakennustekniikan ammattilaisista. On kuitenkin valtava ero sillä, että jonkun tutkimusalan kärki ei tue teoriaa kuin sillä että muutama insinööritason kaveri sitä tukee. Psychodad jauhaa logiikasta muttei pysty loogisesti perustelemaan miksi koko rakennustekniikan tutkimuksen kärki ei lämpene räjähdepurku teorialle, ei edes Yhdysvaltojen ulkopuolella.
Kuka on jonkun tutkimusalan karki, ja missa nain on paatetty? Missa on se linkkisi jonka lupasit aiemmin jossa tama rakennustekniikan tutkimuksen karki kertoo omat mielipiteensa?
Ennenkuin tähän pystyy johtamaan järkevän hypoteesin, on aivan turha huudella toisille logiikan puutteesta.
Mina huutelen sinulle logiikan puutteesta koska teet jatkuvasti klassisia loogisia virheita, etka sitten jalkeenpainkaan tunnu ymmartavan etta syyllistyt niihin jatkuvasti vaikka esitan esimerkein ja antamalla linkkia kyseiseen loogisen virheen konseptiin. Koska sina et pysty nakemaan loogista virhettasi, et ilmiselvasti pysty olemaan looginen. Jos kirjoitat loogisesti, en aio huudella etta olet epalooginen. Kritisoin vain epaloogisuuksia.
Chewbacca-puolustus juttusi alkaa mennä jo päättömän puolelle. En liene maininnut yhtään väärää faktaa mainitessani näiden salaliittoteorioiden päälähteitä. Laitetaan kuitenkin pari linkkiä Wikipediaan niin voit samalla kiistää myös nämä artikkelit lähteineen:
Mita tekemista noilla sun linkeilla on taman asian kanssa? Mita haluat minun kiistavan?
En jaksa lahtea lukemaan noita linkkeja jos et edes vaivaudu kertomaan mita tekemista talla pitaisi olla minun kanssani? Vaittaako Wikipedia, etta Alex Jonesin sivu on 9/11 aiheen "paahubi"? Ihan oikeasti? En viitsi edes katsoa mutta jos kerrot etta se tosiaan niin tekee niin sitten kayn kylla naureskelemassa.
Sanoin jo aiemmin etta jos sina haluat keskustella Alex Joneseista tai yleisesti salaliitoista jne, puhu ihan rauhassa. Mutta ala missaan nimessa yhdista minua niihin, minulla ei ole MITAAN tekemista niiden asioiden kanssa. Olen yksilo, en stereotypia.
Palataampa vielä tuohon case Pentagoniin. Väittely kävi silloin siitä, että kun Pentagoniin ei osunut salaliittoteorian mukaan lentokone (AA77) eikä paikalla ollut lentomatkustajien ruumiita eikä lentokoneromua, niin miten paikalle tullut pelastushenkilökunta reagoi? Sinun hypoteesisi oli se, että ehkä joku vähän ihmetteli mutta kun 19 terroristia on hyökännyt niin kukaan oikeastaan jaksanut edes ajatella koko asiaa. Eikä kymmenen vuoden aikana ole tulleet asiaa ajatelleiksi. Vieläkö seisot tämän hypoteesin takana vai pirautatko kaverille?
Missa tallainen keskustelu kaytiin? Mina muistan kun sina perustelit etta pelastushenkilokunnan olisi pitanyt olla mukana salaliitossa koska he olivat siella niita ruumiita poistamassa jne, eika kukaan ole tullut sanomaan etta olisi puuttunut jotain sielta rikospaikalta. Mina sanoin etta onhan niita ihmisia tullut esiin jotka ovat kyselleet etta missa oli ruumiit, missa oli koneen kappaleet jne. Eli mika tassa oli epaselvaa? Oletko sina nahnyt niita ruumiita?
Final call: on aivan turha jankata WTC 7:n raportista, koska sitä ei näytä tekijöiden kanssa samalla tiedon tasolla olevat tahot kiistävän.
Lynn Margulis kiisti sen tieteellisyyden. Han ei toki ole samalla tiedon tasolla tieteen suhteen, han on ylempana. Mutta silla ei ole merkitysta KUKA sen kyseenalaistaa vaan se onko kyseenalaistus pateva. Tuo sinun "koska sita ei nayta tekijoiden kanssa samalla tiedon tasolla olevat tahot kiistavan" on jalleen kerran looginen virhe, appeal to authority. Olen taman ennenkin sinulle selittanyt mutta sina jaksat kayttaa virheellista logiikkaa paivasta toiseen.
Se ei ole avain, joka avaa kaikki ovet ja jonka myötä kaikki salaliittoteorian epäloogisuudet ja heikot kohdat lakkaavat olemasta niitä.
Minka salaliittoteorian? Yritatko tallaisilla kommenteilla antaa ymmartaa etta minulla olisi joku koherentti salaliittoteoria, joka vaatii sen etta kaikki sen vaitteet ovat oikein? Koska silta tuo vaite nayttaa? Missa tallainen teoria on esitetty? Mina olen vaatinut uutta tutkimusta ja uskon tuon olleen sisapiirin tyota. En ole missaan vaiheessa vaittanyt etta minulla olisi joku teoria siita miten kaikki tehtiin, vaikka toki minua on pyydetty silla spekuloimaan useasti ja olenkin joskus spekuloinut joitain mahdollisia tekotapoja.
Koita ymmartaa etta minun uskottavuudellani tai sanomisillani ei ole mitaan tekemista sen kanssa onko NIST:n raportti roskaa vai ei. Mina en ole mikaan todistaja, vaan ihminen joka on itse tutkinut aihetta ja esittaa oman mielipiteensa. Kenenkaan ei tarvitse (eika pitaisi) minun mielipiteeni vuoksi muodostaa omaansa, vaan heidan pitaisi itse tutkia asiaa ja tulla omiin johtopaatoksiin. Jotenkin vaikuttaa silta etta sinun ajatusmaailmassasi minun diskreditointini jollain tavalla johtaisi siihen etta virallinen tarina olisi oikeassa. En tajua mista tuollainen alyton kuvitelma tulee, koska vaikka mina en asiaa kommentoisi ollenkaan, ne ongelmat virallisessa raportissa olisivat edelleen siella. Jos sina haluat kiistaa ne ongelmat, taistele niita vastaan ja kiista ne. Taistele asiaa vastaan, ei minua vastaan. Tiedat mita ne ongelmat ovat koska olen tuonut ne tietoosi. Eivat ne ole minun mielipiteitani, vaan asioita jotka voit helposti tarkistaa, koska olen aina linkittanyt lahteeni.
Voisit yrittää muotoilla että mitä tapahtui torneissa 1 ja 2, Pentagonissa, United 93 ja miten tämä salaliiton vaatima cover-up toteutettiin.
United 93 ammuttiin alas.
Tornit tuotiin alas rajahtein.
Pentagonista en voi sanoa oikein mitaan, koska videomateriaalia ei ole. Mutta ongelma on siina etta sita pitaisi kylla olla, ei ole jarkevaa syyta pitaa sita salaisena.
Arvostan salaliittopuolelta magnumia ja yllättävää kyllä myös Jagsia siinä, että heillä on rohkeutta esittää laajempi näkemys ja teoria asioiden kulusta. Sen sijaan muutamalle muulle salaliittoon uskovalle nämä ovat jostain syystä todella vaikeita keskustelualueita ja halutaan pyöriä vain WTC 7:n ympärillä, edes päätornien romahtaminen ei näytä sopivan keskusteluaiheeksi.
En ole taalla miellyttaakseni sinua. Olen taalla keskustelemassa aiheesta ja niista jutuista jotka ovat vahvimpia todistusaineistoja virallista tarinaa vastaan. Olen esittanyt haluttomuuteni spekuloida syyllisilla tai kokonaiskuvalla, koska uskon siihen etta ihmiset ovat syyllisia kunnes toisin todistetaan, eli todistaminen on syyta suorittaa ensin ja sen jalkeen sitten syytetaan. Ensin tutkitaan, sitten hutkitaan. Sina taas koitat pakottaa minut hutkimaan, ilmeisesti siita syysta etta sitten olisi taas lisaa materiaalia jota voisi kyseenalaistaa ja joutuisin taas sellaiseen kierteeseen jossa minun pitaa todistaa jokainen kohta, tai koko teoria on vaara. Eli sina haluat minun tarjoavan sinulle tuon salaliittoteorian jonka jo aiemmin vaitit minulla olevan, jotta voisit sitten tarttua siina oleviin yksityiskohtiin ja yrittaa silla tavoin kaataa koko teoriaa. Arvostaisit minua enemman, jos tarjoaisin sinulle enemman mahdollisuuksia hyokata asiaani vastaan jollain epaolennaisuuksilla, mutta mina olen kusipaa ja kieltaydyn antamasta sinulle naita epaolennaisuuksia joten sina joudut hakkaamaan paatasi niihin koviin todisteisiin.