Tämä ei nyt ollenkaan vastannut näihin kysymyksiin, joita pohdimme. Herra ei sanallakaan ottanut kantaa tulipaloihin. Saisiko siihen siis lähteen, kiitos.
Tassa nyt John Skillingin varmistus asiaan:
http://community.seattletimes.nwsource.com/archive/?date=19930227&slug=1687698
"Concerned because of a case where an airplane hit the Empire State Building, Skilling's people did an analysis that showed the towers would withstand the impact of a Boeing 707.
"Our analysis indicated the biggest problem would be the fact that all the fuel (from the airplane) would dump into the building. There would be a horrendous fire. A lot of people would be killed," he said. "The building structure would still be there."
Erittäin täydet tankit ovat olleet, koska lentomatka oli 3000 mailia ja törmäys tapahtui alle tunnin lennon jälkeen.
Eli matkaan on todennakoisesti lahdetty tankki lahes puolillaan? Tuon koneen maksimi taitaa olla n. 7600 mailia taydella tankilla, eika niita lenneta taysin tankein jos sita ei tarvita koska se lisaa kulutusta ja nain ollen nostaa hintoja. Niissa on kerosiinia tarpeeksi.
Minun uskomukseni on, että muutamassa minuutissa palava 12 000 litraa lentokerosiiniä levittää tulta erittäin tehokkaasti ympäriinsä ja näin tulipalosta tulee voimakas. Muutenkin vakuuttelusi tässä asiassa vaikuttavat hieman ristiriitaisilta agendaasi nähnyt. Jos lentokerosiini on palanut erittäin nopeasti, niin sehän vain tarkoittaa, että se on palanut erittäin räjähdysmäisesti eikä sitä ettei sillä olisi kummoista merkitystä ollut.
Boldasin merkityksellisen kohdan tuosta. Kylla se levittaa tulta tehokkaasti ja palaa myos nopeasti pois. Sen rajahdysmaisyyshan nahdaan niissa tulipalloissa.
Tassa lisaa aiheesta lahteineen:
http://911research.wtc7.net/mirrors/guardian2/wtc/how-hot.htm