Just. Koitan sanoa, että kanssasi on täysin turha keskustella, sillä jankkaat tyhjänpäiväisyyksiä totuuksina. Välillä käyt henkilökohtaiseksi (et tosin minua kohtaan)
Pistetaan tyotapaturman piikkiin, sina olet minulle kylla vittuillut ihan henkilokohtaisia mutta jostain syysta en ole vaivautunut samalla tasolla vastaamaan, kuten esimerkiksi Halmelan tapauksessa. Ei vaan viitsi.
välillä ohitat asiallisia argumentteja tuosta vain. Ja todellakaan, Psychodad, en koe, että sinulla olisi tietoa - päinvastoin koen, että yrität hääriä lähes jokaisen asiaa koskettavan alan asiantuntijana ja tuon 'asiantuntemuksen' perustat pelkästään höpöhöpö -sivustojen ja foliohattujen totuuksiin. Viimeistään väitteesi - ja ennenkaikkea linkkisi - koskien UA175:n pohjaan asennuttua podia todisti minulle, kuinka totaalisen kujalla olet. Yritin toki vääntää rautalangasta - ja ihan kuvan kera - mutta kun ei niin ei. Sen sijaan kaivoit jonkun University Of Bull's shit and Humbugin täysin turhanpäiväisen parin sivun esseen jolla yritit todistella podien olemassaoloa.
Mita argumentteja ohitan? Olen yrittanyt vastata ihan kaikkeen, toki argumentoinnin maara on aika suurta kun teita virallisen kannan selittelijoita on aika liuta talla palstalla. Mielestani olen uhrannut liikaakin aikaa teidan kysymyksiinne vastaamiseen, jotta kellekaan ei tulisi mieleenkaan etta valitsen sen mihin vastaan. Vastaan jopa asioihin jotka eivat minua suoranaisesti kauheasti kiinnosta (esim. podit). Ja nyt kun kutsut tuota oppilaitosta tuolla nimella, mikas se oppilaitos oli joka oli sinun kantasi "tutkimuksen" eli webbisivun duunannut? Webbisivun tekemallako nykyaan voi kiistaa yliopistotason tutkimuksia? No joo, niinhan se tuntui menevan siina Manierin tapauksessakin...kunhan osaa kirjoittaa html:aa jollain kotisivusoftalla niin pieksee kemian proffan mennen tullen uskottavuudessa.
Ai niin, voisitko ystävällisesti vastata ylempää löytyvään kysymykseeni koskien neljän koneen matkustajia sekä miehistöä. Kiitos.
Olen tamankin asian aiemmin kasitellyt mutta en edelleenkaan pysty kaikkia rikoksen yksityiskohtia itse ratkaisemaan. Todennakoisesti ainakin suurin osa kuolleita ja kuopattuja. Osa saattoi olla koneissa mukana. En tieda. Mutta heidan todistustaan ei kannata ainakaan odotella. Sita en tieda lennettiinko heidat torneihin tai tapettiinko heidat jossain muualla.