Jos lukisit ketjua ajatuksella ihmisten solvaamisen sijaan niin voisit huomata, kuinka nämä persereiät ovat vuoronperään ampuneet melko tehokkaasti alas Psychodadin oletuksia ja teorioita. Vastauksena kaverilta on sitten tullut ylimielistä vittuilua ja epämääräisiä linkkejä mitä herra tuskin itsekään ymmärtää. Mutta oikein hienoa, että aina löytyy puolustajia alakynnessä oleville:)
Arvon kiwipilot,
Se ei ole alasampumista etta esittaa jonkun debunkkaussivuston jossa on mielipidekirjoitus jossa ollaan eri mielta esimerkiksi tieteellisen tutkimuksen kanssa jonka on ammattilaiset suorittaneet. Tuollaisella mielipiteella ei ole mitaan tieteellista arvoa. Varsinkin siina tapauksessa, jos itse vaittama on taysin katettu jo alkuperaisessa tutkimuksessa, ja todettu huuhaaksi. Tama nyt yhtena esimerkkina siita miten te kuvittelette jonkun vaitteen tulleen kiistetyksi.
Ei pelkka kyseenalaistaminen ole "alas ampumista". Mutta teille arabisalaliiton kannattajille tuo tuntuu olevan aivan riittava tapa selittaa kaikki kummallisuudet. Esimerkiksi kun keskustellaan WTC-7:n vapaasta pudotuksesta, iso osa teista puhuu minulle WTC-1 ja 2 asioista ja kayttaa niiden romahdushypoteeseja ja sitten koko kuoro kuvittelee etta vaitteet on ammuttu alas, vaikka arabisalaliiton suosija ei edes keskustellut samasta asiasta.
Teillahan se on loistava "track record"...vuosien varrella virallinen kanta on muuttunut useasti romahdusten osalta, ja joka kerta te olette hypanneet seuraavaan virallisen kannan bandwagoniin ymmartamatta katsoa sen vertaa taakse etta olisitte ymmartaneet yhden tarkean faktan...se mihin sokeasti uskoitte, mika oli "itsestaanselva totuus" osoittautuikin taydeksi paskaksi, ja adoptoimalla uuden virallisen selityksen, te myonnatte suoraan etta olette kannattaneet taysin patematonta teoriaa siihen asti. Jos esimerkiksi virallinen puoli tulee uuden romahdusmallin tai selityksen kanssa ulos 2015, te hyppaatte taas siihen bandwagoniin ja unohdatte kokonaan etta viimeiset 14 vuotta olette olleet TAYSIN VAARASSA.
Mina olen tukenut rajahdepurkuteoriaa monta vuotta, sille on paras naytto eika sita tarvitse muuttaa vuodesta toiseen. Te olette todistetusti olleet vaarassa ainakin vuoteen 2008 asti, ja suurella todennakoisyydella olette edelleen.
How do you like them apples?