Mänizeri kirjoitti:..tämän ketjun osalta tämän hetkiset juupas - eipäs väittelyt, koska alkuperäiseen aiheeseen ei enää hirveästi uutta saada. Itse olen käynyt tätä ketjua kelaamassa juuri sen takia, joten avattaisiinko sitten uusi ketju, vaikka "Petteri Sihvonen...."-jotain? Siellä voitaisiin sitten puida enemmän hänen ammattitaitoaan/-taidottomuuttaan ja persoonaansa. Itsekin siihen otin jo kantaa, mutta rajansa kai kaikella?
Olen eri mieltä. Mielestäni tämä ketju on pysynyt hyvin nipussa ja on tietääkseni moderaattorien asia päättää siitä, onko mopo karannut sivupoluille. Ei kirjoittajien.
Se nyt vaan on niin, että Sihvonen on brändi ja ketjua, jonka aiheena on jossain muodossa P.Sihvonen, ei voi olla olemassakaan ilman pohdiskelua Summasesta ja Westerlundista häneen liittyen. Ihan sama kuin perustaisi HIFK-puolelle Pentti Matikainen -aiheisen ketjun ja toivoisi, että siinä ei puhuttaisi Calounista, Mälkiästä, Arasta tai Sheddenistä.
Tämä on ainoa ketju aikoihin, joka on saanut meikäläisenkin tekemään säännöllisiä välitsekkauksia ja 2004 on suhteellisen läheistä historiaa suomalaiselle jääkiekolle. On hyvä merkki, että kyseisestä episodista puhutaan yhä. Sehän todistaa sen, että jääkiekkogenressä on ainakin yksi iso aihe, joka yhdistää pelkkää nhl:ää, pelkkää sm-liigaa ja pelkkää maajoukkuetta seuraavat henkilöt. Hieno saavutus maajoukkueosiolta. Milloin viimeksi tämä on ollut kuumin foorumi Jatkoajassa?