Jaa-a itse en kyllä keksi mitä sieltä mahtaisi olla tulossa. Voi kyllä olla ettei Vegas vielä tässä kohtaa haluaisi treidata ketään, kuka on vähänkin onnistunut tuossa joukkueessa(huom. vielä).
Asiasta toiseen: Millaistakohan palkkaa aikoo Wilson saada jatkossa, jos kehitys jatkuu vielä kaverin kohdalla, tulee tämän sopimuksen loppu täydelliseen paikkaan.
Oon kokoajan aatellut että Wilsonin tuleva lappu olisi luokkaa 4/4. Pikkusta vanhan liiton McPhee-soturilisää siinä jo mukana ja ei haittaa vaikka vähän halvempikin olis, mutta ainakaan juuri isompiin rahoihin ei (onneksi) tilastot vielä anna periksi. Voi myös olla että haluaa itse lyhyemmän lapun ja sitä kautta uutta yritystä UFA-papereilla vuoden parin päästä, ehkä paremmin tilastoin, mutta sekin vaihtoehto sopinee tähän väliin capin kannalta. Willy-fanina toivoisin vaan itse mahdollisimman pitkää sopparia ja on siellä se mahdollisuus että ens kaudella jo tärähtää 15-20 maalia ja 40 pinnaa jonka jälkeen noilla ominaisuuksilla hypätäänkin sinne Lucic-hintoihin. tuommoinen Jörn-cock tyylinen sata vuotta kertaa kaks miljoonaa tähän väliin olis kaunista.
Vegas tuskin treidaa niitä pelaajia joilla on tuonne kärkeen itsensä sensaatiomaisesti hilannut, mutta siellä on iso nippu rotaatiopakkeja kyllä ja semmoiselle Washingtonissa on osittain käyttöä. Omasta mielestä tosin uuden nappulan pitäisi olla selkeä upgrade Chorney'yyn (chorneyhin, tsörniin?), ja en tuolta Vegasin rosterista niitä paljoa löydä, siis semmosia nimenomaan mistä helpolla McPhee päästäis irti. Esim. Burakovsky toisaalta vois hyvinkin olla semmonen kaveri joka Vegasia kiinnostaa. McPheen itse varaama ja ehkä vielä hiukan tuommoinen "outside the box" pick nimenomaan kun katsoo meidän silloisia organisaation tarpeita ja vapaana olleita pelaajia (joka jälkikäteen osoittautunut ihan kelpo valinnaksi). Voipi silti olla että ei nuo scouttien vierailut mitään sano tai vaikka scouttailisivat jo ensi kautta ajatellen. Uusi jengi NHL:ssä niin varmaan kiertävät mielellään pyörimässä siellä täällä ja toki heidän hallissaan muiden scoutit varmaan jo ihan mielenkiinnosta piipahtelee.