Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?

  • 116 024
  • 749

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Itselleni on ihan helvetin sama mikä on kannattamani/seuraamani urheilijan seksuaalinen suuntautuminen, ei vaikuta mielipiteeseeni urheilijasta.
Mutta se tämä jatkuva homoudesta ja lesboudesta otsikoiden vetely ja esille nosto alkaa vituttaa...niinkuin se nyt muuttaisi ihmisistä jotain.
Näistä julkihomoistakaan ei jakseta paljo muuta kirjoittaa kuin niiden homoudesta, kai niillä muutakin elämää on. Ja jotenkin tuntuu että joillekkin homoille on joku tarve erottua, tai tehdä homoudestaan itse joku vitun iso numero, ei vaan voi olla homo ja thats it. Esim. Jani Toivola.

laitetaan ny linkkinä Lehtolan kolumni Toivolan kirjoituksista

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200907289988283_k5.shtml

Mutta summa summarum... Olokaa heteroja, homoja, lesboja, transuja, ihan mitä vaan mutta äläkää tehkö siitä niin helevetin isoa numeroa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
...mutta jos puhutaan "fanittamisesta" niin käsitys yleensä ulottuu ainakin minun kohdallani myös urheilusuoritusten ulkopuolelle jolloin taas siirtyminen kannustajasta fanittajaksi voisin kuvitella hieman rajoittuvan jos arvomaailmoissa on näin selkeä klikki.

Mutta liittyykö seksuaalisuus ja arvomaailmat oikein kovin kiinteästi toisiinsa? Minä näen ne kyllä aivan eri asioina. Esimerkiksi minulla on eräs lähisukulainen joka on homoseksuaali, ja minun mielestäni meillä on hänen kanssaan ollut aina hyvin samanlainen arvomaailma vaikka toinen meistä on homoseksuaali ja toinen hetero.
 

krobbe

Jäsen
Tuollaiset kamppanjat vaan tukevat sitä että kieroituneisuutta pidetään jotenkin hyväksyttävänä. Ainoa asia missä homoja kannustan on se kun he hakeutuvat hoitoon päästäkseen tuosta olotilastaan eroon.

lienetkö joutunut joskus perseraiskatuksi kun sävysi on jokseenkin aggressiivinen?

Niin ja jopa pitänyt siitä.

No leikki sikseen, mixu yrittää ilmeisesti vaan olla tavallaan kova heteromies ja tuo siksi järkkymättömän mielipiteensä esille noin painavin sanakääntein, ja koska se on mielipide tulee meidän kaikkien sitä kunnioittaa.

Jos homofobiaa haluaa lähestyä yleisellä tasolla niin jossain tutkimuksessa (ei en muista missä, enkä lähde sitä etsimään) oli selkeästi kerrottu siitä kuinka yleensä, haluan korostaa sanaa yleensä, ei siis aina, pahasta homofobiasta kärsivät tuovat mantraansa kovin sanoin julki, koska eivät ole täysin varmoja omasta suuntautuneisuudestaan ja se pienen pienikin kikkelin himo tietysti pelottaa ja varmaan myös hävettää. Sitten tapahtuu tämä yleensä julmetun isoin kirjaimin tapahtuva oman seksuaalisen suuntautumisen poukkoilun akselilla pimppi/pili/pimppi/pili aiheuttama hyi helvetti-huuto siihen yleisesti vähemmän hyväksyttävämpään, eli homouteen, vaikka kuinka tekisi mieli tuota piliä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei homot ole sellasia jotka kestäisi pelata lätkää, koska hintithän on sellaisia hinttejä.

Kyllähän homot ovat saaneet nimensä SC-pokaalin kylkeenkin ja varmasti noita kentillä edelleenkin riittää, mutta kunnon hintit on harvassa siellä, kuten muuallakin.

Lätkäkoppi peruspalikkakiekkoilijoineen ei varmasti ole helpoin paikka poikeata enemmistöstä seksuaaliselta suuntaumukselta ja siinä mielessä tällaiselle kampanjalle oikein toteutettuna voisi ollakin kysyntää. Tähän kyseiseen en ole tutustunut.

Ketjun aiheeseen: Voi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Oletettavasti tällä hetkellä onkin. Kai urheilupiireissä on erityisen hankalaa tulla ulos kaapista, mutta eiköhän asenteet niissäkin vähitellen muutu. Parin sukupolven päästä ei välttämättä enää kukaan näe asiaa elämää suurempana, paitsi ehkä jotkut Appalakkien laaksoissa serkkujensa kanssa vuosisatoja lisääntyneet amerikkalaiset fundamentalistit.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta se tämä jatkuva homoudesta ja lesboudesta otsikoiden vetely ja esille nosto alkaa vituttaa...niinkuin se nyt muuttaisi ihmisistä jotain.
Näistä julkihomoistakaan ei jakseta paljo muuta kirjoittaa kuin niiden homoudesta, kai niillä muutakin elämää on. Ja jotenkin tuntuu että joillekkin homoille on joku tarve erottua, tai tehdä homoudestaan itse joku vitun iso numero, ei vaan voi olla homo ja thats it. Esim. Jani Toivola.

Tai esim. BB-Niko yms. Tuo ärsyttää minuakin kun joillakin "julkihomoilla" tuntuu että koko minäkuva rakentuu sen seksuaalisuuden varaan ja sitä oikein hierotaan kaikkien kasvoihin. Sitten sitä vielä käytetään melkein kaikessa hyväkseen; kun joku arvostelee jostakin niin ei suostuta hyväksymään että tuo arvostelu voisi tulla ihan asiasta vaan vedetään heti se "homokortti" mukaan että arvostelu johtuu vain ja pelkästään siitä että arvostelun kohde on homo. On kai näissä ihmisissä muutakin ominaisuuksia kuin seksuaalinen suuntautuminen, joten minkä ihmeen takia se homous pitää joka ikisen asian yhteydessä ottaa esille. Osa näistä ihmisistä (kuten juuri esim. Toivola ja BB-Niko) tekee sen aivan itse mutta joiden ihmisten kohdalla media tekee sen heidän puolestaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei homot ole sellasia jotka kestäisi pelata lätkää, koska hintithän on sellaisia hinttejä.

Tästä voisi kysyä että ovatko kaikki homot hinttejä ja ovatko kaikki hintit homoja? Eiköhän lätkänkin parissa liene homoja enemmän kuin osaat arvellakaan, olkoon vaan miten "ÄIJÄ"-laji tahansa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tai esim. BB-Niko yms. Tuo ärsyttää minuakin kun joillakin "julkihomoilla" tuntuu että koko minäkuva rakentuu sen seksuaalisuuden varaan ja sitä oikein hierotaan kaikkien kasvoihin. Sitten sitä vielä käytetään melkein kaikessa hyväkseen; kun joku arvostelee jostakin niin ei suostuta hyväksymään että tuo arvostelu voisi tulla ihan asiasta vaan vedetään heti se "homokortti" mukaan että arvostelu johtuu vain ja pelkästään siitä että arvostelun kohde on homo. On kai näissä ihmisissä muutakin ominaisuuksia kuin seksuaalinen suuntautuminen, joten minkä ihmeen takia se homous pitää joka ikisen asian yhteydessä ottaa esille. Osa näistä ihmisistä (kuten juuri esim. Toivola ja BB-Niko) tekee sen aivan itse mutta joiden ihmisten kohdalla media tekee sen heidän puolestaan.

Kun nyt ottaa huomioon että koko asia on ollut laillinen vasta sukupolven ajan ja että vieläkin "homo" lienee suosituimpia haukkumasanoja peruskoulussa niin ei nyt välttämättä ole ihme, että monet kaapista tulleet käytännössä joutuvat myös ylikorostamaan taustaansa tai tuntevat tarvetta sitä ylikorostaa. Toki varmasti sitä suuntautumista myös käytetään hyväksi, mutta se taas on täysin yleisinhimillistä toimintaa - ja suorastaan virkistävää kun ajattelee vuosisatojen silmittömän ja primitiivisen vainon kontekstia. Jos nyt jostain kummasta syystä ärtyy siitä, että julkisuudessa esitellään muitakin kuin normi-identiteettejä niin eiköpähän aivan ensimmäiseksi kannata katsoa peiliin, luulisi sitä maailmassa olevan melkoisen pitkä lista tähdellisempiäkin murheenaiheita...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mietin tässä tilannetta, jossa esim. Karalahti palaisi Hifkiin ja samalla ilmottais olevansa Sillanpään kanssa kimpassa...joo, ei kukaan huutelisi mitään, ehkä jotain yksittäisiä huutoja, jota katteltais pahalla.
Jos tuo Jerelle tuohon jäisikin, niin hyvä tai ainakin vähemmän tuollainen harmittaisi kun se tapa jolla Karalahti nyt on siviiliasiansa hoitanut. Minä ainakin kuvittelen että homostelu estäisi pelaamasta pronssiotteluita, tai aiheuttaisi ylipainoa, ryyppäämistä ja muita hölmöilyjä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun nyt ottaa huomioon että koko asia on ollut laillinen vasta sukupolven ajan ja että vieläkin "homo" lienee suosituimpia haukkumasanoja peruskoulussa niin ei nyt välttämättä ole ihme...

No joo. Kyllä minä sen tavallaan ymmärrän että kun asiat eivät ole aina ihan näin olleet niin hyvin herkästi se menee niin, aivan kuten esim. tasa-arvoasioissa on monessa paikkaa käynyt, että mennään ihan ääripäästä toiseen ja se mikä oli ennen häpeilyn aihe onkin nyt sellainen asia jota halutaan päinvastoin tuoda esille jopa tarpeettoman paljon.

Mutta koska minä en muutenkaan ole oikein tällainen ääripäiden ystävä niin ei sille mahda mitään että joskus se käy vähän ärsyttämään kun sitä niin voimakkaasti tuodaan esille. Tuntuu että osa näistä tyypeistä on ensisijaisesti homo ja vasta sitten ihminen. Ja jotenkin tuntuu että ainakin osa näistä "julkihomoista" ei ole itsekään vielä ihan sinut tuon asian kanssa ja pyrkii paikkaamaan sitä omaa pientä epävarmuutta homouden ylikorostamisella. Tämän lähisukulaiseni ja hänen tyttöystävänsä kautta olen tutustunut moniin sellaisiin homoseksuaaleihin jotka ovat niin sinut seksuaalisuutensa kanssa että ei heillä ole mitään tarvetta sitä sen enempää hävetä kuin ylikorostaakaan. Ja kyllä osa näistä "julkihomoistakin" pystyy suhtautumaan ihan samalla tavalla vaikka media pyrkiikin heidän kohdallaan tätä asiaa joka asiassa korostamaankin. Esim. tämä TV-toimittaja Mikko Silvennoinenhan kritisoi tätä kuinka hänenkin kohdallaan kaikki asiat pyritään median toimesta käsittelemään homouden kautta.

Eli näin lyhyesti sanottuna minä kyllä ymmärrän mistä tämä johtuu mutta en pidä sitä millään tavalla virkistävänä ja hyvänä asiana, kuten en oikein mitään "ääri-ilmiöitä". Mutta eiköhän tämäkin tilanne tästä vuosien mittaan tasoitu kun asiasta tulee koko ajan entistä luonnollisempi ihmisille, ehkä se tosiaan vaatii sen äärilaidasta toiseen menemisen ennen kuin saavutetaan hyvä balanssi?
 
K

kiwipilot

Tuollaiset kamppanjat vaan tukevat sitä että kieroituneisuutta pidetään jotenkin hyväksyttävänä. Ainoa asia missä homoja kannustan on se kun he hakeutuvat hoitoon päästäkseen tuosta olotilastaan eroon.

Hei komoon mixu, kaapista ulos vain, ei sua purra. Ei mutta tosissaan, yo. kaltaiset kommentit ovat surullista luettavaa, viittaa kovasti jonkinlaiseen uskonnolliseen diipadaapaa -höyryämiseen. Ja itse kysymykseen: voi.

Ainakin jos jääkiekon kantilta mietitään niin ei lätkä ole hinttareitten laji. Ei homot ole sellasia jotka kestäisi pelata lätkää, koska hintithän on sellaisia hinttejä. No se on mun mielipide tähän asiaan. Ja en ainakaan itse olisi vaikkapa jonkun kiekkoilijan fani enään jos hän olisi homo.

Ja tälle varaukseton peukku! Yksi jatkiksen historian hersyvimmistä viesteistä. Way to go Fasö!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minulle sillä ei ole mitään väliä onko kannattamani urheilija homo, lesbo tai harrastaapa hän sitten cross-dressingiä. Tällaiset asiat ovat toisarvoisia niin kauan kun toiminta kumppanin kanssa seksuaalisessa kanssakännissä perustuu vapaaehtoisuuteen. Siinä vaiheessa asia menee harkintaan jos/kun tämä huippu-urheilija tavantakaa syyllistyy raiskauksiin tai muuhun seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Tosin kun tällaista tilannetta ei ole tullut eteen niin en tiedä kuinka todellisuudessa reagoisin. Loppuisiko kannattaminen jo ensimmäisen töpeksinnän jälkeen vai voiko sen antaa anteeksi? Vaikea kysymys.

Mutta otsikon aiheeseen: kyllä voin kannattaa.

Minua ei kiinnosta urheilijan seksuaalinen suuntaus muutoinkaan. Mutta ymmärrän, että suoraan kysymykseen voidaan esittää suora vastaus - näin itsekin tekisin. Joten en pidä sellaista itsensä "tyrkylle" tuomisena.

vlad.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Hei komoon mixu, kaapista ulos vain, ei sua purra. Ei mutta tosissaan, yo. kaltaiset kommentit ovat surullista luettavaa

Rehellisesti sanottuna nämä "hei komoon, kaapista ulos vain, ei sua purra" -kommentit ovat niin saatanan väsähtäneitä tämän suuntaumus-keskustelun puitteissa. Ei voi mitään, itku meinaa tulla kun joku kaivaa vielä tämän homehtuneen kliseen esille.
 

Tuamas

Jäsen
Rehellisesti sanottuna nämä "hei komoon, kaapista ulos vain, ei sua purra" -kommentit ovat niin saatanan väsähtäneitä tämän suuntaumus-keskustelun puitteissa. Ei voi mitään, itku meinaa tulla kun joku kaivaa vielä tämän homehtuneen kliseen esille.

Ihan täsmälleen samaa luokkaa ne kliseet ovat kuin fundamentalistiuskovaisten kiihkomielinen homouden leimaaminen sairaudeksi ja synniksi.
 
K

kiwipilot

Rehellisesti sanottuna nämä "hei komoon, kaapista ulos vain, ei sua purra" -kommentit ovat niin saatanan väsähtäneitä tämän suuntaumus-keskustelun puitteissa. Ei voi mitään, itku meinaa tulla kun joku kaivaa vielä tämän homehtuneen kliseen esille.

Niih. Sen pitikin olla paska_läppä. Mutta kuivaa toki hyvä mies kyyneleesi, ei tämä nyt niiiin vakavaa ole.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kun nyt ottaa huomioon että koko asia on ollut laillinen vasta sukupolven ajan ja että vieläkin "homo" lienee suosituimpia haukkumasanoja peruskoulussa...
Toivottavasti pysyykin. Nimittäin homoksi ihmetteleminen on aivan kohtuuttoman hauskaa. Kyllä on. Vähän kuten vammaiseksi, mutta korrektimpaa.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ainakin jos jääkiekon kantilta mietitään niin ei lätkä ole hinttareitten laji. Ei homot ole sellasia jotka kestäisi pelata lätkää, koska hintithän on sellaisia hinttejä. No se on mun mielipide tähän asiaan. Ja en ainakaan itse olisi vaikkapa jonkun kiekkoilijan fani enään jos hän olisi homo.

Ei kannata sitten naislätkää katsella.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Rehellisesti sanottuna nämä "hei komoon, kaapista ulos vain, ei sua purra" -kommentit ovat niin saatanan väsähtäneitä tämän suuntaumus-keskustelun puitteissa. Ei voi mitään, itku meinaa tulla kun joku kaivaa vielä tämän homehtuneen kliseen esille.

Samoilla linjoilla olemme.

Itse olen alkanut pitämään vetoamista tutkimukseen, jonka mukaan valtaosa kielteisesti homouteen suhtautuvista on latentteja homoseksuaaleja, uutena natsikorttina.

Jotenkin tuntuu perin kummalta ymmärtää moista tutkimusta ja sen luotettavuutta, kun esim. USA:n syvässä etelässä on kokonaisia kaupunkeja, joissa valtaosa ihmisistä suhtautuu kielteisesti homouteen, jolloin johtopäätös kuuluu että USA:n syvässä etelässä on kokonaisia kaupunkeja täynnä latentteja homoseksuaaleja. Tämä olisi tietenkin ymmärrettävää, jos voitaisiin osoittaa latentin homoseksuaalisuuden olevan geneettistä ja näiden kaupunkien olevan useiden satojen vuosien sisäsiittoisuuden tulosta, mutta kovin kaukaa haetulta tuo kuulostaa. (en nyt muista mikä tuo tutkimus oli, enkä jaksa sitä alkaa tässä etsimään)
 
En ymmärrä kysymystä.

Tai ainakaan en ymmärrä miten urheilijan seksuaalinen suuntautminen voisi vaikuttaa millään tavalla kannustamisvalintoihin. Eivätköhän ne suosikit ja inhokit valikoidu ihan muilla perusteilla kuin urheilijoiden ihmissuhteiden laadun perusteella.

Eiköhän ihan jokainen normaalia elämää viettävä tuppukylää suuremmassa pitäjässä asuva jatkoaikalainen ole ollut peräti täysin tietämättään tekemisissä homoseksuaalin kanssa. Ajatelkaas, se lähikaupan mukava kassapoika/-tyttö, joka aina antaa rahasta sujuvasti takaisin ja muutenkin letkeän oloinen tyyppi saattaakin olla "juuri sellainen"!

Mitä helvetin väliä sillä on. Ihan kunnollisia kansalaisia nämä homotkin ovat, vaikka jonkun mielestä saattavatkin tunkea moloaan vähän ihme paikkoihin.

Setan bileissäkin olin kerran, enkä herännyt aamulla epämiellyttävästä seurasta hanuriosasto kärsineenä. Kukaan ei edes yrittänyt iskeä, mikä kieltämättä kävi jälkikäteen hieman itsetunnolle. En siis kelpaa edes miehille.

Ja sitä paitsi sehän on faktaa, että homostelu on miesten hommaa!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ensinnäkin vapaa-aikanaan kukin homostelkoon niin paljon kuin lystää, jos se on urheilijan sukupuolinen vietti. Mitä se kenellekään kuuluu, mutta pakkoko sitäkin asiaa on toitottaa kaikille.

Saakohan joskus tulevaisuudessa joku transu mennä pelaamaan naisten peleihin, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Voisiko nyt jotkut mennä takaisin kaappiin ja lukita sen urheilemisen ajaksi sisältäpäin kiinni, Johannes kiittää.

Lisääkö sm-liiga tilastoihin homojen pistepörssin ym. Entä show-tappelu, jossa ilkeä hetero vetää kuonoon neitimäistä homoa ja kansa hurraa. Haluaako nämä "homot esiin"-porukat nähdä esim. tällaisen tapahtuman lätkämatsissa.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Toivottavasti pysyykin. Nimittäin homoksi ihmetteleminen on aivan kohtuuttoman hauskaa. Kyllä on. Vähän kuten vammaiseksi, mutta korrektimpaa.
Samaa mieltä homohaukkumisessa. Se vaan saa monesti nauramaan, kun joku oikeaan väliin letkauttaa "Homo!".

Vammaiseksi haukkumista en taas siedä.

Itse en halua olla rasisti, mutta jos saisin tietooni, että fanittamani pelaaja olisi homo, niin en yksinkertaisesti pystyisi samalla tavalla fanittaa. Myöntää pystyisin varmasti, että loistava pelaaja, mutta kyllä se ilettäisi. Esimerkiksi jos ajattelen sellaista tilannetta, että Crosby lehdistötilaisuudessa kertoisi hänen himoistaan miesten peräreikään (jolloin se olisi fakta, eikä tornari), niin aivan varmasti ottaisin yhteyttä Penguins-johtoon ja käskisin pakko-ostaa miehen ulos minun fanittamastani seurasta.

Sori kun edustan TÄSSÄ ASIASSA epätasa-arvoa, mutta eipä fiiliksille aina voi mitään. Ja niinkun tuolla Tuamas väitti kliseeksi, että homous on sairaus, niin olen eri mieltä. Kyllä se on jonkin näköinen sairaus, jos nainen ja mies on ulokkeineen päivineen toisilleen luotu/jostakin kehittyneet.

Näin meillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauska käsitys joillain, että kaikki homoseksuaalit on jotenkin neitimäisia tapauksia, joita kiinnostaa vain uudet siistit kuteet, hiusvahat ja hajusteet sekä muuten vaan fantsut jutut. Tokihan näitä on, mutta ihan yhtä lailla myös päällisin puolin varsin miehisiäkin homoseksuaaleja jotka ei käytökseltään ja eleiltään vaikuta homoilta sitten lainkaan, jos nyt miespuolisista homoista siis puhutaan. Hauskaa, että lesbot myös usein mielletään varsin miesmäisiksi, vaikka ihan yhtä lailla naisellisia he voivat olla kuin heteronaisetkin.

Miksei voisi homoseksuaalia kiehtoa jääkiekko tai urheilu ylipäätään. Lisäksi joku on voinut aloittaa jääkiekon peluun lapsena, kun seksuaalisuus ei ole vielä muotoutunut. Sitten kun alkaakin tuntea vetoa omaan sukupuoleen, niin lajista kuitenkin tykkää ja sitä kautta jatkaa sen parissa. Tietysti pelko siitä, että homoseksuaalisuus paljastuu voi saada monet lopettamaan lajin pelaamisen, vaikka se sinänsä kiinnostaisikin. Kiusatuksi ja syrjityksi tulemisen pelko on varsin aiheellinen pelko.

Yksikään ammattilaisjääkiekkoilija (miehissä) ei ole vielä tainnut tulla kaapista ulos? Vaikea kuvitella, ettei ammattilaiskiekkoilijoissa homoseksuaaleja olisi. Mielenkiintoista olisi kyllä se, että jos joku riittävän tunnettu ja arvostettu jääkiekkoilija uskaltautuisi kertomaan seksuaalisesta suuntautumisestaan, mikä vaikutus sillä olisi? Rohkaisisiko se muitakin kaltaisiaan tekemään saman asian.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Totta kai voi olla. Myös huippu-urheileva hetero voi olla kannustukseni arvoinen. En tosin taida varsinaisesti tietää yhdenkään urheilijan seksuaalista suuntautumista, joten siksikin tuo on huono kriteeri valittaessa kannustuksensa kohdetta. Ok, onhan monilla lätkäpelaajilla joku entinen missi vaimona tai tyttöystävänä, joten he esimerkiksi lienevät heteroita.

Noin muuten olen heteromiehenä sitä mieltä, että ideaalitilanne olisi jos puolet miehistä olisi homoja ja puolet heteroita ja naiset taas olisivat kaikki heteroita, osa voisi olla bi-uteliaitakin. Sittenhän olisi jokaista heteromiestä kohden periaatteessa kaksi naista tarjolla. Nyt joku miettii miksikö vain puolet miehistä saisi olla homoja, niin eihän vähemmistöön olisi kiva kuulua varsinkaan jos oletusarvoisesti pidettäisiin homona.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Tottakai voisin kannustaa urheilijaa, joka on hinttari. Hinttari, lesbo mitä väliä sillä on, ja mitä se kenellekkään kuuluu. Peliotteet ratkaisee siinä se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös