Vitutusketju

  • 931 152
  • 4 722

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
mutta mä en myöskään osaa aina hahmottaa, että oletko sä negatiivinen, kriittinen vai hieman molempia.
Tämä se ydinongelma tässä asiassa nyt taitaa lopulta olla. Itse annoin eilen kriittistä ja rakentavaa palautetta asiasta, mikä perustui täysin omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseen ja tuntemukseen tästä asiasta, mitä ihan yleisesti tunnen näistä kaikista eri seremonioista, mitkä osaltaan viivyttävät itse päätapahtuman eli pelin alkua. Ihan samalla tavalla tunsin kauden ensimmäisessä runkosarjaottelussa, kun Tapparan mestaruusviirin nostaminen viivytti ottelun alkua ihan huolella. Nyt esitin jopa keinoja, miten näitä Hall of Fame hommia voisi mahdollisesti muokata tai parantaa minun mielestäni niin, ettei pelin alku viivästyisi suotta jatkoa ajatellen.

Sinä kuitenkin ilmeisesti syystä tai toisesta koit tuon sitten negativiisena ja eräänlaisena hyökkäyksenä seuraa sekä heidän toimintaansa kohtaan johtuen kenties nimimerkistäni ja siihen yhdistettävästä aiemmasta kriittisestä, joskin aiheellisesta, suhtautumsisestani seuraa ja sen toimintaa kohtaan, ja päätit siihen sitten vastata mielestäni hieman omituisella vittuilevalla ja henkilökohtaisesti hyökkäävälläkin tulokulmalla. Ja hyvin useinhan sitä samaa energiaa sitten saa osaksi itselleen, mitä muille jakaa.

Eikä siinä, ymmärtäisin kyllä täydellisesti sen, mikäli se aikaisempi kirjoitteluni organisaation epäkohdista ja vääristä toimista sekä muutenkin ajoittain vahvat mielipiteet täällä olisivat saattaneet sinun sekä kenties joidenkin muidenkin silmissä antaa Wenzel-nimimerkille sen "toksisen" tai "negatiivisen" leiman. Vaikka tässä parin edellisen kauden aikana ollaankin menty omasta mielestäni paljon vähemmän kriittisempään suuntaan, kun korjausliikkeitä on organisaation ja seuran puolesta tehty menneeseen verrattuna mistä aiemmin tuli kritiikkiä annettua kärkkäästi.

Nyt tällä kertaa kyseessä kuitenkin näytti vain olevan eriävät mielipiteet koskien tätä Hall of Famea ja pidettäviä seremonioita kohtaan, niin en tiedä kuinka tarpeellista siitä oli sitten lähteä tuollaiselle pienelle vittuilulinjalle sekä kaivelemaan mukaan menneitä kirjoitteluja. Pelkkä "Nämä seremoniat pidetään perinteisesti jäällä ja sinne ne kuuluukin." kommentti olisi ollut varmasti tarpeeksi tuomaan esiin sinun eriävän mielipiteen omastani, ihan samalla tavalla kuten muutama muukin nimimerkki on täällä omansa tuonut esille.

Mutta niin, nämä seremoniat on nyt pidetty ja oma mielipiteeni niitä kohtaan ei edelleenkään ole muuttunut eilisestä, menneen syyskuun tai menneiden vuosienkaan vastaavista. Joka tapauksessa, mennään eteenpäin. Markus Becker soi ja toinen erä on alkamassa, joten ei muuta kuin nautinnollista kiekkoiltaa ihan kaikille palstalaisille tasapuolisesti, toivotaan rakastamallemme seuralle kolmea pistettä.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä se ydinongelma tässä asiassa nyt taitaa lopulta olla. Itse annoin eilen kriittistä ja rakentavaa palautetta asiasta, mikä perustui täysin omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseen ja tuntemukseen tästä asiasta, mitä ihan yleisesti tunnen näistä kaikista eri seremonioista, mitkä osaltaan viivyttävät itse päätapahtuman eli pelin alkua. Ihan samalla tavalla tunsin kauden ensimmäisessä runkosarjaottelussa, kun Tapparan mestaruusviirin nostaminen viivytti ottelun alkua ihan huolella. Nyt esitin jopa keinoja, miten näitä Hall of Fame hommia voisi mahdollisesti muokata tai parantaa minun mielestäni niin, ettei pelin alku viivästyisi suotta jatkoa ajatellen.

Sinä kuitenkin ilmeisesti syystä tai toisesta koit tuon sitten negativiisena ja eräänlaisena hyökkäyksenä seuraa sekä heidän toimintaansa kohtaan johtuen kenties nimimerkistäni ja siihen yhdistettävästä aiemmasta kriittisestä, joskin aiheellisesta, suhtautumsisestani seuraa ja sen toimintaa kohtaan, ja päätit siihen sitten vastata mielestäni hieman omituisella vittuilevalla ja henkilökohtaisesti hyökkäävälläkin tulokulmalla. Ja hyvin useinhan sitä samaa energiaa sitten saa osaksi itselleen, mitä muille jakaa.

Eikä siinä, ymmärtäisin kyllä täydellisesti sen, mikäli se aikaisempi kirjoitteluni organisaation epäkohdista ja vääristä toimista sekä muutenkin ajoittain vahvat mielipiteet täällä olisivat saattaneet sinun sekä kenties joidenkin muidenkin silmissä antaa Wenzel-nimimerkille sen "toksisen" tai "negatiivisen" leiman. Vaikka tässä parin edellisen kauden aikana ollaankin menty omasta mielestäni paljon vähemmän kriittisempään suuntaan, kun korjausliikkeitä on organisaation ja seuran puolesta tehty menneeseen verrattuna mistä aiemmin tuli kritiikkiä annettua kärkkäästi.

Nyt tällä kertaa kyseessä kuitenkin näytti vain olevan eriävät mielipiteet koskien tätä Hall of Famea ja pidettäviä seremonioita kohtaan, niin en tiedä kuinka tarpeellista siitä oli sitten lähteä tuollaiselle pienelle vittuilulinjalle sekä kaivelemaan mukaan menneitä kirjoitteluja. Pelkkä "Nämä seremoniat pidetään perinteisesti jäällä ja sinne ne kuuluukin." kommentti olisi ollut varmasti tarpeeksi tuomaan esiin sinun eriävän mielipiteen omastani, ihan samalla tavalla kuten muutama muukin nimimerkki on täällä omansa tuonut esille.

Mutta niin, nämä seremoniat on nyt pidetty ja oma mielipiteeni niitä kohtaan ei edelleenkään ole muuttunut eilisestä, menneen syyskuun tai menneiden vuosienkaan vastaavista. Joka tapauksessa, mennään eteenpäin. Markus Becker soi ja toinen erä on alkamassa, joten ei muuta kuin nautinnollista kiekkoiltaa ihan kaikille palstalaisille tasapuolisesti, toivotaan rakastamallemme seuralle kolmea pistettä.

Aikasemmin sanoin, että en aio enempää tähän asiaan kommentoida, mutta mutta.

Mä itseasiassa oon tosi tyytyväinen, että tää keskustelu käytiin vaikkakin se alkoi väärällä äänensävyllä ja sisälsi elementtejä, jotka olisi voinut jättää myös sanomattakin, pakko myöntää tämä omalta osalta.
Jatkossa varmasti osaa allekirjoittanutkin suhtautua eri tavalla näihin kommentteihin.

Jokaisella on hyviä ja huonoja päiviä, itselläni se ikävä kyllä kääntyy jälkimmäiseen ja se myös näkyi tuossa kirjoitusasussa.

Pakko itseasiassa sanoa, että nyt kun asiaa pohdiskelin, niin oli päässyt vähän nimimerkki leimaantumaan, mutta eiköhän se tämän keskustelun myötä jäänyt tähän.

Mä itse arvostan ihmisissä ihan äärettömän paljon sitä ominaisuutta, että vaikka jokin kohtaaminen tai keskustelu meinaisi ajautua väärälle raiteelle, niin osaa lopettaa sen rakentavalla tavalla.
Näistä ainakin itse opin aina tosi paljon ja jatkossa osaan usein väistää kyseisen "triggerin".

Tästä hyvä jatkaa eteenpäin! :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Erikoistilanteet sakkaa tänään aikas vitusti, vaihteeks...
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitkä erikoistilanteet? AV toimii ja tuossa ei päästy edes yrittämään ylivoimaa kun vatuloitiin oman maalin edessä.

Se nyt on selvää, että joku lääke tuohon YV:hen pitää saada, mutta tänään tuosta ei ole näytettä saatu.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
lauantain HPK peli pitäisi hoitaa rutiinilla alta pois mutta meillä kolmen pelin viikko. Perjantaina kärppiä vastaan varmasti kova peli. HPK pääsee tuoreena kahden päivän levolla pelaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
lauantain HPK peli pitäisi hoitaa rutiinilla alta pois mutta meillä kolmen pelin viikko. Perjantaina kärppiä vastaan varmasti kova peli. HPK pääsee tuoreena kahden päivän levolla pelaamaan.
Kerho on viimeksi tehnyt yli kolme maalia 4.1. ja voittanut viimeisestä 15 pelistä peräti yhden. Mieluummin näin päin kuin että oltais kohdattu perjantaina HPK ja lauantaina levänny Kärpät.
 

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
-Ylivoima.
-jatkoajan peluutus, taas kerran kasvatellaan Puutioita kevättä varten. Toivottavasti tän ansiosta ratkasee mestaruuden, ethän sä vittu muuten laita sitä ennen Kralia/Jordania jäälle.
-Unohdin jo kolmannen ku rupes vituttamaan.
Edit.
-Kolmonen ei tuota edelleenkään yhtään mitään.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Vittu kun jengi ei tajua pysyä himassa vaan lähtee kannustamaan joukkuetta. Ollaan menetetty nyt 5 tärkeää pistettä, kun ei vaan porukka tajua pysyä himassa, vaan myydään halli loppuun, saatana!
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Joo totta... pyydän anteeksi purkaustani. Siitähän voi tulla paha mieli sieluun...
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Vitutusketjuun harvemmin jaksan sen kummemmin alkaa jäsentelemään, mutta näyttää olevan näköjään tarpeellista. Kaikenlaista saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös