Hifki voitettiin Jantusten Hall of fame pelissä.Ollaaks me muuten ikinä voitettu näitä juhla/tv/yms pelejä? Kusinen ilta tiedossa siis.
No siis hiukan kärjistetysti jako ennen peliä - ensimmäinen erätauko - toinen erätauko.Mistä summista jääkiekkopelin myyntituotto koostuu kun osasit heti sanoa ett yhden erätauon myyntituotto on 1/3 illan tuotosta..
Olisin luullut että lipputulot olis kuitenkin leijonan osa myyntituotoista?
Ja tähän lisätään se että vastustajan tappioputket monesti menny Lahdessa poikki :-)Ollaaks me muuten ikinä voitettu näitä juhla/tv/yms pelejä? Kusinen ilta tiedossa siis.
Seremoniat erätauoilla siellä Hall of Fame-seinän edessä, kameramies kuvaamaan ja kuva ajetaan jokaiselle screenille mikä hallista löytyy. Niin muovinen ja väkisin väännetty tuo Hall of Fame-viritys on, että ihan turha sen takia on pelin alkua viivästyttää jollain tekaistuilla seremonioilla.
Se on sitten eri asia kun officella joskus ehkä vihdoin otetaan se pää pois hanurista ja jäädytetään #26 hallin kattoon, silloin kuuluukin vetää kunnon seremoniat jäällä ennen ottelua.
Jos jotain hyvää, niin Jukureiden pelaajista lähes kaikki ovat jo avausmaalinsa saaneet tehtyä, eli sellaista tasoitusta ei liene luvassa. Palataan tähän kuitenkin kun kokoonpanot julkaistaan.Ja tähän lisätään se että vastustajan tappioputket monesti menny Lahdessa poikki :-)
Silloin kun siihen on tarvetta, niin näin myös tulee tehtyä, kiitos vaan huolenpidostasi.Pitäskö sun joskus sanoa jotain hyvääki toimistoon liittyen?
Oi anteeksi, luulin tämän olevan keskustelupalsta missä mielipiteensä voi tuoda esille, se kun yleensä on näillä ideana.Ei aina tarvi olla vastarannankiiski.
Tässä on sanomaa.Mun mielestä Hall of Fame on hyvä juttu. Suomessa tuntuu vaan tämä vanhojen starojen kunnioitus olevan hankalaa ja vähän kotikutoista.
Eka mikä pitäisi nostaa jalustalle kuten änärissä on Kapteenit. Sen tulisi olla kunnia asia ja joka käänteessä nostaa heitä jalustalle. Vanhat kapteenit nostaa valoon ja esim. Hall of Fameen vois olla yksi kortti, että olet ollut kapteeni. Samalla kapteeniksi ei pääsisi mikään yhdenkauden ulkomaalaisihme vaan arvostettu Pelsusydämmen omaava ukkeli.
Kyllähän meillä näitä Lahtelaisia ennen musta-oransseja nyt turkoosi sydämmiä löytyy.
Silloin kun siihen on tarvetta, niin näin myös tulee tehtyä, kiitos vaan huolenpidostasi.
Oi anteeksi, luulin tämän olevan keskustelupalsta missä mielipiteensä voi tuoda esille, se kun yleensä on näillä ideana.
Oli miten oli, seurajohdosta on nyt puhuttu paskaa vuositolkulla ja välillä on ollut ihan aihettakin antaa risuja, mutta silloin kun siitä opponoinnista tulee tapa, jota ei vaan osata lopettaa, niin ei sekään ole hyvä.
Miten tämä nyt sitten liittyy tähän, että nämä Hall of Fame-hömpötykset voisi minun mielestäni pyrkiä järjestämään siten, ettei itse pelin alkamisaika näistä kärsisi? Sehän oli vain rakentava ehdotus tulevaa varten, eikä mitään seurajohdosta paskaa puhumista tai opponointia vain huvin vuoksi, mikä on hyvin outo tapa käsittää nuo antamani kommentit koskien tätä aihetta.toi jatkuva kritisoiminen on jo ajat sitte alkanu kuulostamaan ihan hölmöltä.
Miten tämä nyt sitten liittyy tähän, että nämä Hall of Fame-hömpötykset voisi minun mielestäni pyrkiä järjestämään siten, ettei itse pelin alkamisaika näistä kärsisi? Sehän oli vain rakentava ehdotus tulevaa varten, eikä mitään seurajohdosta paskaa puhumista tai opponointia vain huvin vuoksi, mikä on hyvin outo tapa käsittää nuo antamani kommentit koskien tätä aihetta.
Ja kun kyselit että pitäisikö joskus sanoa toimistosta jotain hyvääkin, niin seurajohdolle puolestaan jaoin ruusuja juuri viime viikolla pariinkin otteeseen, esimerkiksi siitä miten hoitivat tapaus Bartosakin tuossa loppuvuodesta. Nurmisenkin nostin tuossa yhteydessä nimenä erikseen esiin, kun hän erittäin kunnioitettavasti oli henkilökohtaisesti valmis ottamaan suuren vastuun ja rooln pelaajan henkilökohtaisten ongelmien kohdalla auttamisessa. Kehut menivät myös koko organisaatiolle siitä, miten upeasti muistivat Risto Dufvaa Sport-ottelun jälkeen perjantaina. Mutta niin, jatkuvaa kritisoimista ja paskan puhumista toimistosta ja seurajohdosta tämä vain omalta osaltani on. :)
Jos taas meinaat tuota Latvalaa koskenutta kohtaa, niin se nyt on vain valitettava fakta, että Latvala ei syystä tai toisesta nauti samanlaista arvostusta seurajohdon parissa kuin mitä hän kannattajien parissa nauttii. Varmaan siitä ollaan kuitenkin molemmat samaa mieltä, että aikalailla kohta kymmenen vuotta sitten putket naulaan laittanutta seuralegendaa ja joukkueen entistä kapteenia ja monivuotista kapteenistossa vaikuttanutta pelaajaa tulisi muistaa seuran toimesta asiaan kuuluvalla tavalla. Ja tuo Latvalan paidanjäädytys kohta sattui sopimaan tähän, kun näistä seremonioista nyt oli puhe.
:DVituttaa tälläiset mielipidepoliisit ala @Tounaii
Kaksi sanaa: Aleksi. Rantala.
Fonselius meni ohi kun näin Rantalan nimen ja pää painui käsiin samantein... Uskomattoman paska Combo saatu iskulle tänään...Miten kaikki unohtaa Fonseliuksen?
Kaksi ikuista inhokkia itselle, jotka viheltää mitä sattuu milloinkin.
Tämä se ydinongelma tässä asiassa nyt taitaa lopulta olla. Itse annoin eilen kriittistä ja rakentavaa palautetta asiasta, mikä perustui täysin omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseen ja tuntemukseen tästä asiasta, mitä ihan yleisesti tunnen näistä kaikista eri seremonioista, mitkä osaltaan viivyttävät itse päätapahtuman eli pelin alkua. Ihan samalla tavalla tunsin kauden ensimmäisessä runkosarjaottelussa, kun Tapparan mestaruusviirin nostaminen viivytti ottelun alkua ihan huolella. Nyt esitin jopa keinoja, miten näitä Hall of Fame hommia voisi mahdollisesti muokata tai parantaa minun mielestäni niin, ettei pelin alku viivästyisi suotta jatkoa ajatellen.mutta mä en myöskään osaa aina hahmottaa, että oletko sä negatiivinen, kriittinen vai hieman molempia.
Tämä se ydinongelma tässä asiassa nyt taitaa lopulta olla. Itse annoin eilen kriittistä ja rakentavaa palautetta asiasta, mikä perustui täysin omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseen ja tuntemukseen tästä asiasta, mitä ihan yleisesti tunnen näistä kaikista eri seremonioista, mitkä osaltaan viivyttävät itse päätapahtuman eli pelin alkua. Ihan samalla tavalla tunsin kauden ensimmäisessä runkosarjaottelussa, kun Tapparan mestaruusviirin nostaminen viivytti ottelun alkua ihan huolella. Nyt esitin jopa keinoja, miten näitä Hall of Fame hommia voisi mahdollisesti muokata tai parantaa minun mielestäni niin, ettei pelin alku viivästyisi suotta jatkoa ajatellen.
Sinä kuitenkin ilmeisesti syystä tai toisesta koit tuon sitten negativiisena ja eräänlaisena hyökkäyksenä seuraa sekä heidän toimintaansa kohtaan johtuen kenties nimimerkistäni ja siihen yhdistettävästä aiemmasta kriittisestä, joskin aiheellisesta, suhtautumsisestani seuraa ja sen toimintaa kohtaan, ja päätit siihen sitten vastata mielestäni hieman omituisella vittuilevalla ja henkilökohtaisesti hyökkäävälläkin tulokulmalla. Ja hyvin useinhan sitä samaa energiaa sitten saa osaksi itselleen, mitä muille jakaa.
Eikä siinä, ymmärtäisin kyllä täydellisesti sen, mikäli se aikaisempi kirjoitteluni organisaation epäkohdista ja vääristä toimista sekä muutenkin ajoittain vahvat mielipiteet täällä olisivat saattaneet sinun sekä kenties joidenkin muidenkin silmissä antaa Wenzel-nimimerkille sen "toksisen" tai "negatiivisen" leiman. Vaikka tässä parin edellisen kauden aikana ollaankin menty omasta mielestäni paljon vähemmän kriittisempään suuntaan, kun korjausliikkeitä on organisaation ja seuran puolesta tehty menneeseen verrattuna mistä aiemmin tuli kritiikkiä annettua kärkkäästi.
Nyt tällä kertaa kyseessä kuitenkin näytti vain olevan eriävät mielipiteet koskien tätä Hall of Famea ja pidettäviä seremonioita kohtaan, niin en tiedä kuinka tarpeellista siitä oli sitten lähteä tuollaiselle pienelle vittuilulinjalle sekä kaivelemaan mukaan menneitä kirjoitteluja. Pelkkä "Nämä seremoniat pidetään perinteisesti jäällä ja sinne ne kuuluukin." kommentti olisi ollut varmasti tarpeeksi tuomaan esiin sinun eriävän mielipiteen omastani, ihan samalla tavalla kuten muutama muukin nimimerkki on täällä omansa tuonut esille.
Mutta niin, nämä seremoniat on nyt pidetty ja oma mielipiteeni niitä kohtaan ei edelleenkään ole muuttunut eilisestä, menneen syyskuun tai menneiden vuosienkaan vastaavista. Joka tapauksessa, mennään eteenpäin. Markus Becker soi ja toinen erä on alkamassa, joten ei muuta kuin nautinnollista kiekkoiltaa ihan kaikille palstalaisille tasapuolisesti, toivotaan rakastamallemme seuralle kolmea pistettä.
Kerho on viimeksi tehnyt yli kolme maalia 4.1. ja voittanut viimeisestä 15 pelistä peräti yhden. Mieluummin näin päin kuin että oltais kohdattu perjantaina HPK ja lauantaina levänny Kärpät.lauantain HPK peli pitäisi hoitaa rutiinilla alta pois mutta meillä kolmen pelin viikko. Perjantaina kärppiä vastaan varmasti kova peli. HPK pääsee tuoreena kahden päivän levolla pelaamaan.