Arsi Haakana
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
Samaa ripulia se oli kuules viime kaudellakin ilman Laschiakin..Sattumaa tai ei, niin viime kaudellakin Frölundan ylivoima oli SHL:n heikointa ja mikähän näissä lieneekään yhdistävä tekijä.
Samaa ripulia se oli kuules viime kaudellakin ilman Laschiakin..Sattumaa tai ei, niin viime kaudellakin Frölundan ylivoima oli SHL:n heikointa ja mikähän näissä lieneekään yhdistävä tekijä.
Niinhän se oli juu, kun tarkemmin miettii. Käsi pystyyn.Samaa ripulia se oli kuules viime kaudellakin ilman Laschiakin..
Onko ylivoima ollut jotenkin merkittävästi parempaa kausilla 21-22 ja 22-23? Ei nähdäkseni. Viimeksi ylivoima pelitti 20-21 sen Laschin visiitin ajan.Sattumaa tai ei, niin viime kaudellakin Frölundan ylivoima oli SHL:n heikointa ja mikähän näissä lieneekään yhdistävä tekijä.
Tää tässä huolettaakin. Ei olla oltu tänään missään parempia, vaan vähintään sen 2 kertaa paskempia.En ole varmaan näin surkeaa Pelicansia nähnyt Nordiksella, ikinä. Olin täällä jo sentään junnuna kun maalilla seisoi nykyinen Herra Iso Johtaja.
Kiinnostaa kyllä et missä meni vikaan. Tyrsky väittää kuinka Nordis aina sytyttää diibadaaba yms, mutta olikin alistunut laiska pelicans jengi.Olihan paska esitys. Aivan helvetin aneemista pelaamista, puolilöysällä kuljettelua, vauhti puuttui pelistä aivan täysin tänään. Miten voi pelata noin paskan pelin stadissa..
Mielestä kun jäädään ihan alusta tappiolle, niin pelistä tulee umpisurkea. Varsinkin kun yvee ei tuo sitä turvaa mitkä muut kärki jengit saa.Kiinnostaa kyllä et missä meni vikaan. Tyrsky väittää kuinka Nordis aina sytyttää diibadaaba yms, mutta olikin alistunut laiska pelicans jengi.
En yllättyisi, jos ura päättyisi tämän Pelicans visiitin jälkeen. Harvoin sitä näkee näin huonolla tekniikalla varustettua ja kankeaa maalivahtia. Kaikesta päätellen Gussen kroppa vetelee ihan viimeisiä. Tästä hankinnasta voi kyllä Lelulle antaa harvinaista kyllä miinuksen. Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?Gustafsson ole hyvä äläkä tule enään maalille.
Kyllä. Pitkään olen päässäni yrittänyt puolustella kaveria ja ajatellut positiivisesti, mutta enään ei pysty..En yllättyisi, jos ura päättyisi tämän Pelicans visiitin jälkeen. Harvoin sitä näkee näin huonolla tekniikalla varustettua ja kankeaa maalivahtia. Kaikesta päätellen Gussen kroppa vetelee ihan viimeisiä. Tästä hankinnasta voi kyllä Lelulle antaa harvinaista kyllä miinuksen. Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?
PPPSSSS. Gustafssonin tasoinen maalivahti ei kuulu SM-liigaan. Oliko Lelulta pakkohankinta? Todennäköisesti
Voisin kuvitella Gussen olleen ns. pakkohankinta, kun eipä noita veräjänvartijoita tainnut markkinoilla vapaana ihan jonoksi asti olla. Eipä Nikkilälläkään oikein olisi voitu mennä Jassen loukkiaikaa eikä Gussen sopparin aikoihin tainnut olla vielä tietoa taivaanlahjasta nimeltä Niklas Kokko.Tiedettiinköhän ollenkaan mitä saatiin, kun päätettiin hankkia?
Olen tällä kaudella käynyt paikan päällä katsomassa kaksi ottelua:
09.02 Pelicans - Ilves (1-7)
28.02 HIFK - Pelicans (6-1)
Ihan kiitettävästi olen onnistunut liveottelut valitsemaan. Lienee parempi, etten mene lähellekään jäähalleja ennen ensi syksyä.
Itse kävin katsomassa ensimmäisen pelin tälläkaudella kun otettii pataan tapparalta 4-0. Tänään menossa jälleen paikanpäälle ei mitenkään erityisen vahvat fiilikset eilisen jälkeen. No jos nyt saataisiin edes se yksi maali:).Heh. Oma saldo tähän asti:
28.10.2023 Sport - Pelicans 5-1
03.02 Sport - Pelicans 3-2 ja.
28.02 Hifk - Pelicans 6-1
Maaliero: 4-14.
Pisteet: 1/9.