Syytän valmennusta että Bartoa kidutettiin neljänteen takaiskuun asti. Maalivahdinvaihto ja aikalisä olisi pitänyt ottaa viimeistään 0-3 tilanteessa.vituttaa, kun jengi syytää Bartoa, vaikka puolustus on aivan_saatanan_ulapalla
Hölö ei ennenkään ole tehnyt rohkeita ratkaisuja nopeasti kesken pelinSyytän valmennusta että Bartoa kidutettiin neljänteen takaiskuun asti. Maalivahdinvaihto ja aikalisä olisi pitänyt ottaa viimeistään 0-3 tilanteessa.
Hölö ei ennenkään ole tehnyt rohkeita ratkaisuja nopeasti kesken pelin
Ei. Tauon jälkeen oli voittoputki, jota seurasi tappiokierre.Tuli vähän fläsäreitä viime kaudesta.
HMV. Pikkunäppärää kiekon tökkimistä höystettynä karseilla silmät kii harhasyötöillä. Eikö se viime kauden sukellus alkanu maajoukkue tauon jälkeen?
Sillon alkoi alamäki vasta joulukuussa, tosin alkukausi ei ollut silloin myöskään ihan näin hyvä.Näyttää siltä ettei hyvältä näytä. Olikos viime kaudellakin sama trendi?
Av vuotanut lähiaikona kuin seula, eikä uskois noilla esityksillä et ollaan 7. "paras" yv joukkue.Erikoistilanteet. Ei mul muuta
Yllätyitkö että Silanderin Jussi on siellä ilmeisesti vastuussa meidän alivoimasta? Minä en.Vituttaa tää ainainen ongelma näiden erikoistilanteiden suhteen. Onko joku käskenyt meidän olla ainoita jengejä, jotka enää pelaa tommosta passiivista pikku neliötä maalin edessä ilman, että on silti toivoakaan saada syöttöjä katki. Nykyään on melkeen itsestään selvää jo, että maali tulee kun joudutaan av:lle. Vituttaa myös tää linjan heittely! Tänään ikämieskiekon säännöt ja huomenna varmaan taas kakolan säännöt
Joku vois valaista miks ihmeessä äijälle tehtiin jatkosopimus kun näytöt on luokkaa sysipaska. Ihan älytöntä.Yllätyitkö että Silanderin Jussi on siellä ilmeisesti vastuussa meidän alivoimasta? Minä en.
Eipä tässä osaa yllättyä. Sattuu vaan päähän ja sieluun.Yllätyitkö että Silanderin Jussi on siellä ilmeisesti vastuussa meidän alivoimasta? Minä en.