Vitutusketju

  • 931 779
  • 4 722

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Reilu minuutti kellossa, kuudella viittä vastaan ilman maalivahtia maalin takaa-ajoasemassa hyökkäyspäädyssä aikalisän jälkeen, ja Tommi Niemelä lyö kentälle kuusikon Jasek-Ikonen-Kangasniemi-Roine-Eronen-Salminen. Samalla muun muassa nimet Kivenmäki, Nordgren, A.Jämsen, E.Vilén ja Bryggman purevat mailantuppea vaihtopenkillä, kun jäällä olleesta kuusikosta nykyisillä ja tämän iltaisilla näytöillä vain kahdella olisi ollut asiaa jäälle tuossa tilanteessa hakemaan sitä tasoitusta. Noin muutenkin Niemelän kyvyttömyys yhtään minkäänlaiseen reagointiin tällaisessa tilanteessa vituttaa aivan suunnattomasti. Samaa jääräpäistä tasaista peluuttamista sen sijaan, että hyökkäyksessä esimerkiksi tiivistettäisiin ja yritettäisiin hakea ratkaisua pienillä ketjumuutoksilla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kolme pistettä oli tänään täysin otettavissa paremmalla puolustuspelillä. Siksi yhestä pinnasta jäi väkisinkin vähän p*ska maku. Noi rankkarit oli vain kermakuorrutus kakun päällä.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin nuo rankkarit on vähän sellaisia, että ne on paskoja aina kun ei mene maaliin. Esimerkiksi edellisen kisan Jasek ratkaisi samalla rankkarilla, kuin nyt. Silloin se ei ollut ollenkaan paska yritys.
Mä arvasin Ikosen ja Jasekin yritykset! Joten oletan että Jukuri tiimissä ne on myös skoutattu. Eli on tyhmää tehdä samoja kikkoja uudestaan, 4-5 eri kikkaa joita pyörittää epäloogisesti on varmempi tapa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä arvasin Ikosen ja Jasekin yritykset! Joten oletan että Jukuri tiimissä ne on myös skoutattu. Eli on tyhmää tehdä samoja kikkoja uudestaan, 4-5 eri kikkaa joita pyörittää epäloogisesti on varmempi tapa.
Totta tuokin. Tosin Jantusella oli yksi rankkari, jossa vaihtui vain viimeistely joko rystylle tai kämmenelle.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä arvasin Ikosen ja Jasekin yritykset! Joten oletan että Jukuri tiimissä ne on myös skoutattu. Eli on tyhmää tehdä samoja kikkoja uudestaan, 4-5 eri kikkaa joita pyörittää epäloogisesti on varmempi tapa.
Juu. Täällä alkoi hitsaamaan viimekaudella kiinni kun herrat Koivistoinen ja Innala vetivät 20 kertaa samaa yritystä. Pari ekaa meni ja loppukaudella olikin aika hiljaista. Kummasti nostaisi todennäköisyyksiä jos olisi edes toinen variaatio takataskussa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja jos tuon Aaltosen rankkarin olis Bartosak napannut, niin siitäkin olis ihmetelty, että eihän se Juhis edes yrittänyt.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olihan sillä Smolenakillakin vaan yksi kikka, mutta osasi tehdä sen vaan niin hyvin ettei ikinä epäonnistunut. Ainakaan en muista.
Juu ja Mikko Koivulla myös, mutta se vaan pitää onnistua sitten hyvin. Esim Ikosen vedossa veskan polvet todella matalalla ja näin länget oli todella vähän auki, eli osasi odottaa sitä vetoa ( tai näin tulkitsen) Mutta ei aina voi voittaa näitä kisoja, yksi voitto ja yksi tappio.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Iikka Kangasniemi ja alibipelaaminen.
Joka pelissä yksi tai kaksi hyvää juttua mutta muuten on pelipaikkakunnalla kyllä mutta ei tee mitään positiivista palkkansa eteen.

Menetyksiä, niitä ihmeellisiä lavan-päällys-vippejä mitä kukaan ei voi saada haltuun tai ainakaan edistää niistä peliä, monia tilanteita jotka on päättynyt suorastaan surkeaan ratkaisuun, kulmissa ei lainkaan samanlaista draivia pelaamisessa kun ennen.. en tiiä mikä vaivaa mutta jos meriitit Pelicansissa olisi muuta kun mitä aiemmat näytöt on ollut, ei varmasti pelaisi ratkaisuketjuissa, jos ollenkaan.
Surkeaa, juuri mitään positiivista ei löydy Iikan pelistä tällä hetkellä.

Onneksi joukkue pelaa joukkueena tällä hetkellä ja muita ratkaisijoita löytyy, mutta fakta on että me tarvitaan kärkipelaajiamme ja Iikka kuuluu juuri niihin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
En halua Iikan alkukauden tehottomuutta lainkaan puolustella, mutta on nyt kuitenkin Pelicansin plusmiinustilaston kärjessä (+5) Erosen ja Ikosen kanssa. Eli kaiketi jotakin oikeitakin asioita kentällä tekee, vaikka osa olisi poppareillekin pistämässä.

Loukkaantumiset vituttaa, ei oikein tällä hetkellä Pelicansin osalta muu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Vittu miten nolo tappio. Hävettää suorastaan
Kyllä on pieni kynnys häpeämiselle. Joo tänään oli helvetisti paikkoja ja paskaa viimeistelyä, mutta itse peli oli jälleen hyvää eikä yrityksen puutteesta voi ketään syyttää. Häpeämiset voi hävetä jollain toisella hetkellä. Eteenpäin!

Tää vastaus oli ennemminkin posiketjun kamaa, mutta vastataan tämä nyt tänne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyllä on pieni kynnys häpeämiselle. Joo tänään oli helvetisti paikkoja ja paskaa viimeistelyä, mutta itse peli oli jälleen hyvää eikä yrityksen puutteesta voi ketään syyttää. Häpeämiset voi hävetä jollain toisella hetkellä. Eteenpäin!

Tää vastaus oli ennemminkin posiketjun kamaa, mutta vastataan tämä nyt tänne.
Hävettää siis lähinnä toi nollaan maaliin jääminen, sillä noilla tonteilla mistä lauottiin tänään toistuvasti plekseihin olisi paremmalla sihdillä tehty helposti ne voittoon tarvittavat maalit. Sillon ei kukaan olisi jossitellut että jos se Otto ei nyt olis ottanut sitä tyhmää jäähyään.

Mutta siis kyllä tuo peli olisi kuulunut naulata itse ennen sitä Kivenmäen jäähyä ja edes hiukan paremmalla vetotarkkuudella tuossa olisi onnistuttu. Tuolla laukausten määrällä nolla maalia on nolo suoritus. Siinä mun viisi senttiä.

Ja siis vaikka Rubin pelasi Ässien maalilla hyvän, perusvarman pelin, niin silti olen taipuvainen uskomaan, että tehtiin tänään pitkälti itse vastustajan veskarista sankari. Tolla paikkojen määrällä olisi kuulunut tehdä ainakin pari-kolme maalia ja sehän olisi riittänyt voittoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös