Lauantai ja kotimatsi ja peli on samaa muniinpuhaltelua mitä viime lauantaina...
HPK ei ole esittänyt mitään ja johtaa peliä 0-1.
Vastustajan tarvitsee näköjään viime kausista jo tutuksi käyneellä tavalla vain saapui paikalle
Lauantai ja kotimatsi ja peli on samaa muniinpuhaltelua mitä viime lauantaina...
Kuinka monta maalia tällä kaudella on tehty 5-5 pelissä...
Paljon on tekemistä pelin kanssa, todella paljon...Riemuita ei voi tilasta, missä pelillisesti ollaan, mutta juuri siksi onnistuminen ja pisteet taitaa olla tähän hetkeen se iso asia. Onneksi jinxasin niin kaivoivat maalit ja veskari onnistui, vaikka kenttä kohtuulla tunaroikin lopussa.
Kyllä se vaan joskus menee niin että kun voitat pelejä niin se kehitys pelaamisessa sitten seuraa perässä.Riemuita ei voi tilasta, missä pelillisesti ollaan, mutta juuri siksi onnistuminen ja pisteet taitaa olla tähän hetkeen se iso asia. Onneksi jinxasin niin kaivoivat maalit ja veskari onnistui, vaikka kenttä kohtuulla tunaroikin lopussa.
Juuri näin. Viime kaudellahan voitettiin vaan väärin, mut kivempaa se oli, kuin se jatkuva tukkaan ottaminen, ku halutaan kiekotella.Kyllä se vaan joskus menee niin että kun voitat pelejä niin se kehitys pelaamisessa sitten seuraa perässä.
Itse asiassa, se menee todella paljon useammin niin että peli alkaa tuottaa huonojenkin pelien jälkeen hyvää jos ne on voitettu kuin että pelillisesti vain jatkuvasti otat turpaan ja pidät kynsin ja hampain kiinni systeemistä.
Pelaajat ja yksilöt sitä peliä kuitenkin pelaa. Ja pelaaja pelaa paremmin jos se uskoo voittoon ja se pitää pelin voittamista tärkeänä.
Sitten kun ensin olet itse uskonut siihen mahdollisuuteen voittaa niin saat helpommin myös vieressä olevan kaverin siihen uskomaan.
Jokainen pelaa tuolla voittaakseen, tavalla tai toisella. Ei se yksilö loputtomiin jaksa pohtia sitä viisikkoa ja sen tekemistä.
tse asiassa, se menee todella paljon useammin niin että peli alkaa tuottaa huonojenkin pelien jälkeen hyvää jos ne on voitettu kuin että pelillisesti vain jatkuvasti otat turpaan ja pidät kynsin ja hampain kiinni systeemistä.
Tämä. Ihan kauhean näköinen. Varmaan sponssitkin tykkää. Boldaus oli minun.Vitols myös tavallinen kuolevainen tänään. Oli hyviäkin torjuntoja, mutta eka ja kolmas maali menivät liian helposti.
Ja sitä kusista paitaa ei pysty enää yhtään katsomaan.
Inasen on vielä matkaa pelitavalliseen tavoitteeseen, jossa kontrolloidaan pelinkulkua kiekollisena ja kiekottomana.
Toinen peli, jossa ei oikeasti edes pelattu pisteistä. Surullinen, surullinen oli tämän illan esitys.
- Kiekonhallinta 63% - 37%
- Maaliodottama 3,05 - 1,39
- Aika hyökkäysalueella 20.22 - 11.55
- Laukaukset 57 - 22
”Johan Pennerborn Total Hockey.”Inasen on vielä matkaa pelitavalliseen tavoitteeseen, jossa kontrolloidaan pelinkulkua kiekollisena ja kiekottomana.
Toinen peli, jossa ei oikeasti edes pelattu pisteistä. Surullinen, surullinen oli tämän illan esitys.
- Laukaukset 57 - 22
Älähän nyt - Vitolsilla oli parempi torjuntaprosentti kuin Lebedeffillä.Inasen on vielä matkaa pelitavalliseen tavoitteeseen, jossa kontrolloidaan pelinkulkua kiekollisena ja kiekottomana.
- Laukaukset 57 - 22
Se saattaa johtua siitä, että valtaosa vastustajista on parempia pelaajia ja joukkueita kuin meMiten helvetissä näyttää siltä, että ollaan koko ajan jäljessä tilanteissa, jokaista joukkuetta vastaan.
Se saattaa johtua siitä, että valtaosa vastustajista on parempia pelaajia ja joukkueita kuin me
Tähän mä kyllä haluaisin kuulla jotain ihan kunnon perustelua. Miten ja missä on SaiPan tai HPKn identiteetti näkynyt viimeisinä vuosina? Onko sitä ollut, sanotaan nyt vaikka viimeisen kolmen vuoden ajalla? SaiPa vielä isompi ääriesimerkki. En minä ihan osta näitä puheita siitä, että muiden rämpimiset (etenkin SaiPan) olisi ollut jotenkin niin vähäisempää, että siellä olisi säilytetty kokoajan jokin identiteetti.Ei, kyllä se johtuu 100% siitä, ettei muilla joukkueilla ole tarve rakentaa identiteetistä asti pelitapaansa, vaan riittää kun viilaavat jo olevan päälle.
Tähän mä kyllä haluaisin kuulla jotain ihan kunnon perustelua. Miten ja missä on SaiPan tai HPKn identiteetti näkynyt viimeisinä vuosina? Onko sitä ollut, sanotaan nyt vaikka viimeisen kolmen vuoden ajalla? SaiPa vielä isompi ääriesimerkki. En minä ihan osta näitä puheita siitä, että muiden rämpimiset (etenkin SaiPan) olisi ollut jotenkin niin vähäisempää, että siellä olisi säilytetty kokoajan jokin identiteetti.
Sait toisessa ketjussa jo @Ciccarelli 'lta osuvan vastauksen näihin puheisiin siitä, miten kaikki muut on identiteettinsä kanssa edellä. Kysyisin samaa, mitä hän.usea joukkue liigassa perustaa pelinsä ja kehityskaarensa erilaisten vanhojen omien tyyliensä päälle, muutama on kehitysmurroksessa kyennyt luomaan jopa perinteisestään hyvinkin poikkeavan oloisen identiteettiin pohjaavan pelitavan.
Että Ville Hämäläinen loi jotain toimivaa identiteettiä Lappeenrannassa sählätessään? Ei tasan, siitä voit katsella faktoja SaiPan menneistä kausista.