Niin, että jos pari kertaa kauden aikana käy siten, että pelin mainoksessa ollut pelaaja ei yllättäen pystykään pelaamaan, niin olisi järkevämpää mainostaa pelejä aina ilman mitään pelaajakuvia? Ihan vain siksi, että jokunen kannattaja saattaa pahastua tästä?
Jotain rajaa nyt näihin juttuihin. Ei siinä olisi järjen hiventäkään, että mainoksista tehdään tylsempiä ja kasvottomia, koska on pieni mahdollisuus sille, että pieni osa kannattajista pahastuu, jos käy huono tuuri.
Ihan perusasioita nämä, että joskus käy huono tuuri ja mainos ei ihan osu maaliin, mutta se on isossa kuvassa todella pieni asia. Suurin osa kannattajista ei välitä tuosta lainkaan, mutta jos koko kauden ajan kaikki pelimainokset olisivat tylsempää katsottavaa, niin sillä olisi ihan takuulla negatiivisia vaikutuksia markkinoinnin kannalta.
On erittäin normaalia ja yleistä, että ammattilaisseurat ympäri maailman mainostavat otteluitaan yksittäisten pelaajien kautta. Se on yksinkertaisesti järkevä ja toimiva tapa markkinoida.