Kiekkofani78
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp
Antaisin vielä anteeksi häviön jos tänään olis nähty kentällä taisteleva, itsensä likoon laittava Jyp yli 4000 päisen kotiyleisön edessä mutta mitä vielä! Niin flekmaattista ja hengetöntä peliä että ei hyvää päivää..
hyökkäyksissä ei ole mitään ideaa, kukin vuorollaan laittaa pitkän päätyyn ja kauhealla kiireellä itse perään, kulmiin pyörimään josta kaveri tulee nappaamaan kiekon. Ja tuo hyökkäyksiin lähteminen, järkyttävän hidasta omissa pyörimistä jossa odotellaan siihen asti että vastustaja varmasti kerkeää tulla siniviivalla vastaan ja hyökkäys tyrehtyy siihen. Erosesta enää viitsi edes mainita..
jopa yleisöstä tänään kuului huutoja että mene välillä vaihtoon!
Ylivoimassa ei myöskään mitään ideaa, ei yhtään mitään!
Tätäkö on vuosi treenattu?!
Ja kysyn myös että missä on pelaajien ammattiylpeys?!
Itse jos tuolla asenteella menisin päivästä toiseen töihin niin ei kauaa tarvitsisi mennä.
hyökkäyksissä ei ole mitään ideaa, kukin vuorollaan laittaa pitkän päätyyn ja kauhealla kiireellä itse perään, kulmiin pyörimään josta kaveri tulee nappaamaan kiekon. Ja tuo hyökkäyksiin lähteminen, järkyttävän hidasta omissa pyörimistä jossa odotellaan siihen asti että vastustaja varmasti kerkeää tulla siniviivalla vastaan ja hyökkäys tyrehtyy siihen. Erosesta enää viitsi edes mainita..
jopa yleisöstä tänään kuului huutoja että mene välillä vaihtoon!
Ylivoimassa ei myöskään mitään ideaa, ei yhtään mitään!
Tätäkö on vuosi treenattu?!
Ja kysyn myös että missä on pelaajien ammattiylpeys?!
Itse jos tuolla asenteella menisin päivästä toiseen töihin niin ei kauaa tarvitsisi mennä.