Vitutusketju

  • 10 533 639
  • 56 128

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse asiassa nuo ovat ensimmäiset, jotka olen itseltäni löytänyt, vaikka luonnossa olen koko pienen ikäni liikkunut, ja punkeista olen myös ollut tietoinen. Kanta-Hämeessä meni lapsuus ja nuoruus ja vielä armeija. Pirkanmaalla sitten toinen puolisko tähänastisesta elämästä. Tähän asti en niitä ole itsestäni löytänyt jostain syystä, vaikka olen noista ollutkin tietoinen.

Joskus tuosta tuli äidin kanssa puhuttua. Hän asui oman lapsuutensa Päijät-Hämeessä oman lapsuudenkotikuntani naapurikunnassa, ja hän sitä sanoi, että kun hän oli lapsi, punkkeja oli paljon, mutta sitten ne olisivat vähentyneet. Ja hän oli tyytyväinen siitä, että niitä ei ollut silloin kun olimme lapsia. Tai sitten ne ovat iskeneet salaa, mutta eivät ole jääneet kiinni.
Omat kokemukset tuolta päijäthämäläisistä metsistä ja kyllä niitä aika paljon silloin oli. Onneksi enää ei tule juostua toukokuusta syyskuuhun sortseissa paljasjaloin pitkin metsiä.

Nykyään olen mennyt alasti kumpparit jalassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Omat kokemukset tuolta päijäthämäläisistä metsistä ja kyllä niitä aika paljon silloin oli. Onneksi enää ei tule juostua toukokuusta syyskuuhun sortseissa paljasjaloin pitkin metsiä.

Nykyään olen mennyt alasti kumpparit jalassa.

Veikkaisin, että vaihtelee alueittain. Aikuisenakin olen mökillä monena kesänä ollut, ja joka ilta tehnyt punkkisyynin. Tänä vuonna ensimmäiset. Vanhempien koirat ovat olleet hyvä mittari, ja niissä nuo ovat lisääntyneet reippaasti juurikin viime vuosina.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vituttaa sananvapaus, etenkin tällä palstalla ja otsakkeen "Romanit" alla. Omista kokemuksista ei saa kertoa mitään tai saa, mutta niitä positiivisia vain. Henkilökohtaiset kokemukset luonnolisesti ovat ihmisen tietoisuuden ja ymmärtämisen ydin, suurimmaksi osaksi.

Ymmärrän että olin kieliasultani karkea ja en itke mitään jälki-istunnoista. Tuntuu vaan että kaikki kritisointi ylipäätänsä on heti "rasismia" tai jotain muuta trendisanaston omaavaa. Kaiken pitää olla niin helvetin mukavaa ja suvaitsevaista. En ole rasisti saati persu mutta jotenkin maailma on mennyt hulluksi. Kyllä savolaista, turkulaista ja karjalaista saa kommentoida, sekä nauraa sille, mutta anna armias jos menet siitä rajojen ulkopuolelle. Jos maahanmuuttaja arvostelee toista maahanmuuttajaa niin se kyllä toleroidaan, mutta jos tämän tekee kantasuomalainen niin olet sovinisti, rasisti, fasisti ja mitä näitä nykyhallituksen adjektiiveja onkaan. Eikö keskustelupalstan peruste ole herättää keskustelua ilman stalinistista sensuuria mikäli se pysyy asiallisena?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Todella harvoin ostan puhelimen kautta mitään, mutta nyt lomalla heikkona hetkenä sorruin ostamaan puhelinmyyjältä Hesarin digilehden kolmeksi kuukaudeksi. Myyjä lupasi, että keskiviikkona (puhelu tapahtui maanantaina) homma on kondiksessa, kiitos tilauksesta.
No, keskiviikkona kokeilemaan ja homma toimi, ei ongelmia. Torstaina sitten ei toiminutkaan. Yritin kirjautua useita kertoja ja sekä käyttäjätunnus että salasana olivat saletisti oikeat, mutta vastauksena joka kerta virheellinen sähköpostiosoite. Yritin muutaman kerran kysellä asiasta, mutta sehän ei onnistu, kun spostiosoite on kuulemma väärä. Aika jännä juttu, kun kumminkin samaan spostiosoitteeseen tulvii koko ajan Hesarin mainoksia.
Tästä vain opin taas kerran sen, että puhelimen kautta en tilaa enää koskaan mitään. Puhelinkaupoissa taitaa olla kahden viikon perumisaika, joten heti kun vaan löydän jonkun keinon perua ko. tilaus, aion sen tehdä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Reverent Pidän varsin suurena todennäköisyytenä, että tilauksen toimimattomuus ei johdu puhelimitse tehdystä myyntisopimuksesta.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Jos haluat sanoa neekeriä neekeriksi ja rättipäätä rättipääksi, niin omasta puolestani anna palaa!
Herää vain kysymys, mitä hyvää elämällesi tällä saat?

Outo kysymys. Ei siitä mitään hyvää tai pahaa saa.
Neekeri sanan käyttö on vähän junttia ja vanhanaikaista. Onko muuta?
Miksi se nyt on rasismia sanoa noin mutta 20 vuotta sitten se oli normaalia?

Kuka keksi sen että se on rasismia? Maailmalla on olemassa esimerkiksi Negro College fund järjestö. Onko se sitten rasismia myös?
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En sitä epäilekään, mutta vituttaa kun sorruin vastoin tapojani puhelinmyyntiin ja homma ei edes toimi sovitusti.
Minä otin digihesarin kokeilun (oliko se nyt 2 viikkoa) joskus korona-ajan alussa kun hs.fi sitä jatkuvasti tyrkytti (ruutu-tunnusten takia hesarin sivutkin minut tunnistavat). Ensimmäisenä päivänä toimi ja pystyin lukemaan tilaajille tarkoitettuja juttua. Sen jälkeen ei toiminut, mutta mainokset kyllä koko ajan pyörivät "Kokeile maksutta". Koko ajan samoilla Sanoma-tunnuksilla kirjautuneena. Totesin myös että pitäköön tunkkinsa, en aio tuollaisesta toimivuudesta kyllä ikinä maksaa.
 
Likkakaveri kertoi viime viikolla tehneensä positiivisen raskaustestin. Tällä viikolla lääkäriin ja ensi viikolla oletettavasti hän saa lyödä sen poikki. Tavallaan vituttaa, että on pamahtanut paksuksi ja että vahinko on käynyt, ja samalla ahdistaa koko keissi. Tuntuu niin ikävältä, että hän joutuu kärsimään ja tekemään abortin.

Ja tilanne on se, että emme todellakaan tähän elämäntilanteeseen haluta lasta häiritsemään omaa elämää. Mutta silti vituttaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siis miten tuo ihminen pystyy edes itse oikeasti lepäämään tuolla kuorsauksen määrällä?
Kiva ilta jne, mutta mut on laitettu saunamökkiin jossa konsertin desibelit on jo pientä. Otan makuupussini ja käyn. Parempi kova terassin lauta kuin tuo infernaalinen meteli.

Ei tuossa kylmä tule. Saanen nukuttua.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vituttaa paskasti=hitaasti toimiva asiakaspalvelu. Olen varannut Vierumäeltä ison mökin ja tarkoitus porukalla pelata sisäpelejä viikonlopun ajan. Kysyin aspasta sähköpostitse, onko mökin hintaan mahdollisuus sisällyttää pelivuoroja ja miten varaus onnistuisi helpoiten.

Viikko mennyt eikä vastausta ole tullut. Palvelunumerosta varmaan saisi kiinni, mutta 34 senttiä minuutilta tuntuu riistolta siihen nähden, että useampi satanen ollaan tuonne jo mökkivuokran myötä tunkemassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On tää elämä joskus perseestä. Saatana. Vittu ja keleper päälle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No voi ittu taatana. Eiköhän se siitä iltaan mennessä parane edes ihan vähän ja huomenna on uusi päivä.
No joo. Tieto (jota odotan) helpottaa tuskaa. Tietämättömyys on se pahin juttu.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Auto töytäisi ihmistä ja lähti karkuun. Järkytystä isompaa ei varmaan tainnut tapahtua lopulta, mutta vitutti kun autoilija lähti karkuun. Onneksi toinen paikalle sattunut sai rekkarin ylös meikäläisen keskittyessä muihin tarvittaviin toimenpiteisiin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pelicansin kauden avauksen selostaa huomenna tietty itse Mika fucking Saukkonen. Voi helvetti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelasin änäriä. Voitin Torontolla Detroitin 7-2. Se mikä vituttaapi on taas se että miksi tuo tekoäly ei voi laukoa? Kahdeksan vetoa koko pelissä ja veskari imuroi kaksi omiin. Toinen maali vielä sellainen vitun paskaveto että veskari torjuu, kiekko nousee ilmaan ja sählää sen itse maaliin.

Ei se paljon motivoi uusia änäripelejä hankkia kun kokemukset sekä PS3 että PS4 änäreistä on tämä että itse kun pelaa näitä GM-modeja niin veskarin torjuntaprosentti on jotain 72.
 
Kyllä alkaa vituttamaan. Ei pysty kattomaan jääkiekkoa 2021 livenä kun ei riitä kaista, jouduin hankkimaan vitun kalliit langattomat vehkeet kun muutin OKT ja ei näy vaan pätkii pätkii lataa lataa. 100/10 maksan, äsken nopeustesti tarjosi 1,1 lataus ja 3,2 lähetys. Ei vissiin riitä vaan kaista yksinkertaisesti. Huomenna lähtee kyllä aspaan viestiä että eikö tälle mitään oo tehtäväsissä. En jaksasi sitä ruljanssia että vaihtaa tarjoajaaaaaaaaaa.......
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jouduin eilen työpaikalla kiusaamisen uhriksi, noin paremman sanan puutteessa. Kesällä olin yhdessä työtilanteessa, missä kollega puhui asiakkaasta asiattomasti kollegoille, tilanteessa toinen työkaveri teki tästä ilmoituksen ja esimies oli antanut tästä varoituksen.

Tälle kollegalle oli jäänyt sitten tilanteessa itselleen täysi varmuus siitä, että minä olen ilmoituksen takana. Tätä asiaa on spekuloitu sitten selän takana paljonkin.

Eilen sitten asiakastilanteen jälkeen kun kävi ilmi, että siirryn loppuvuodeksi samaan yksikköön tämä varoituksen saaneen kollegan kanssa sain päälleni sellaisen sanallisen hyökkäyksen ettei mitään rajaa.

Kyseessä oli siis minua vanhempi naispuoleinen henkilö, joka huusi pää punaisena täysin epäasiallista ja epäammatillista tekstiä, liittyen minun ammattitaidon puutteisiin, siihen ettei minuun voi luottaa, että kuulemma olen itse syyllistynyt samoihin asioihin, että minun pitäisi kasvattaa parran sijaan munat, että olen johtajien lemmikki.

Sain sanottua että en ole tehnyt tätä ilmoitusta, mutta olisin voinut tehdä. Tämän jälkeen nainen kohdisti hetken aikaa energiaansa kollegaan udellen, onko tämä tehnyt ilmoituksen. Sitten huomio kääntyi takaisin minuun. Sanoin että tämä on epäasiallista ja epäammatillista, nainen ehdotti että siirrytään pihalle, jossa hän sitten voi olla epäammatillinen. Tilanne loppui vasta kun lähdin tilanteesta pois. Paikalle jäänyt kollega oli saanut vielä kunnon ryöpytyksen ja tällä oli tullut sitten toisten kollegoiden luona itku.

Ilmoitin asiasta tänään esimiehelle, hän oli kyllä selkeästi puolellani ja lupasi että asia käsitellään vakavasti. Vituttaa silti aivan huolella ja ahdistaa. Tiedän, etten ole toiminut mitenkään väärin, mutta tuollainen hyökkäys saa kuitenkin valtavan epävarmuuden tunteen päälle ja siksi ahdistaa, johon olen muutenkin taipuvainen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jouduin eilen työpaikalla kiusaamisen uhriksi, noin paremman sanan puutteessa. Kesällä olin yhdessä työtilanteessa, missä kollega puhui asiakkaasta asiattomasti kollegoille, tilanteessa toinen työkaveri teki tästä ilmoituksen ja esimies oli antanut tästä varoituksen.

Tälle kollegalle oli jäänyt sitten tilanteessa itselleen täysi varmuus siitä, että minä olen ilmoituksen takana. Tätä asiaa on spekuloitu sitten selän takana paljonkin.

Eilen sitten asiakastilanteen jälkeen kun kävi ilmi, että siirryn loppuvuodeksi samaan yksikköön tämä varoituksen saaneen kollegan kanssa sain päälleni sellaisen sanallisen hyökkäyksen ettei mitään rajaa.

Kyseessä oli siis minua vanhempi naispuoleinen henkilö, joka huusi pää punaisena täysin epäasiallista ja epäammatillista tekstiä, liittyen minun ammattitaidon puutteisiin, siihen ettei minuun voi luottaa, että kuulemma olen itse syyllistynyt samoihin asioihin, että minun pitäisi kasvattaa parran sijaan munat, että olen johtajien lemmikki.

Sain sanottua että en ole tehnyt tätä ilmoitusta, mutta olisin voinut tehdä. Tämän jälkeen nainen kohdisti hetken aikaa energiaansa kollegaan udellen, onko tämä tehnyt ilmoituksen. Sitten huomio kääntyi takaisin minuun. Sanoin että tämä on epäasiallista ja epäammatillista, nainen ehdotti että siirrytään pihalle, jossa hän sitten voi olla epäammatillinen. Tilanne loppui vasta kun lähdin tilanteesta pois. Paikalle jäänyt kollega oli saanut vielä kunnon ryöpytyksen ja tällä oli tullut sitten toisten kollegoiden luona itku.

Ilmoitin asiasta tänään esimiehelle, hän oli kyllä selkeästi puolellani ja lupasi että asia käsitellään vakavasti. Vituttaa silti aivan huolella ja ahdistaa. Tiedän, etten ole toiminut mitenkään väärin, mutta tuollainen hyökkäys saa kuitenkin valtavan epävarmuuden tunteen päälle ja siksi ahdistaa, johon olen muutenkin taipuvainen.

No huh huh, mikä tilanne. Laittaa minutkin vihaiseksi tuommoinen käytös. Huomaa, että se alkuperäinen ilmoitus oli kyllä paikallaan ja nyt olisi seuraavan vuoro. Jännää jos tuommoisen kohtauksen jälkeen kyseiseltä henkilöltä ei löydy sen vertaa itsetietoisuutta tajuta, että ehkä omassa käytöksessä on jotain parantamisen varaa. Toki tietenkin, jos henkilö on narsisti, niin sitä itsekriittisyyttä ei kannata odottaa.

Tsemppiä tuon tilanteen kanssa ja laita jotain päivitystä, jos tilanne kehittyy (toivottavasti parempaan suuntaan).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös