Täällä päin on ohjeistettu että rokotukseen ei saa tulla jos on hengitystie- tai vatsaoireita (ks. liite). Sillä kai yritetään estää se ettei se korona leviä odotustiloissa. Ekaa rokotusta hakiessa minulla oli kyllä vatsaoireita mutta kuka niistä tiesi ja minä tiesin ettei ne liity koronaan. Mutta yskän kyllä kaikki huomaa odotustiloissa...Jos on kuumetta, niin silloin ei voi saada rokotetta, sanotaan meillä päin, pelkkä köhä ei haittaa.
Käyty on mutta se ei ikävä kyllä yskää paranna. Ei vaikka negatiivinen oli.Käy @Iisoppi testissä.
En kyllä jaksa uskoa sinun olleen ilman punkkeja lapsuudessasi, jos et pelkästään asfaltilla ole viettäny aikaasi silloin. Olen jokusen vuoden sinua nuorempi mutta kakarana noita vedeltiin kesäsin vähintään kuukausittain pois ja voi oli se uusin keino (älä enää koita).41 vuotta pärjäsin hyvin ilman punkkeja. Kesäkuun lomalla elämäni ensimmäinen. Nyt elokuun lomalla elämäni toinen. Perkele. Lomailu on näemmä vaarallista.
Taas olen suhteellisen varma, että ei tuo ole ehtinyt tuossa kauaa olla, kun oli niin pienikokoinen vieläkin. Ja eilen illalla en ainakaan huomannut mitään. Pitäisi siis selvitä säikähdyksellä, mutta silti vituttaa.
En kyllä jaksa uskoa sinun olleen ilman punkkeja lapsuudessasi, jos et pelkästään asfaltilla ole viettäny aikaasi silloin. Olen jokusen vuoden sinua nuorempi mutta kakarana noita vedeltiin kesäsin vähintään kuukausittain pois ja voi oli se uusin keino (älä enää koita).
Omat kokemukset tuolta päijäthämäläisistä metsistä ja kyllä niitä aika paljon silloin oli. Onneksi enää ei tule juostua toukokuusta syyskuuhun sortseissa paljasjaloin pitkin metsiä.Itse asiassa nuo ovat ensimmäiset, jotka olen itseltäni löytänyt, vaikka luonnossa olen koko pienen ikäni liikkunut, ja punkeista olen myös ollut tietoinen. Kanta-Hämeessä meni lapsuus ja nuoruus ja vielä armeija. Pirkanmaalla sitten toinen puolisko tähänastisesta elämästä. Tähän asti en niitä ole itsestäni löytänyt jostain syystä, vaikka olen noista ollutkin tietoinen.
Joskus tuosta tuli äidin kanssa puhuttua. Hän asui oman lapsuutensa Päijät-Hämeessä oman lapsuudenkotikuntani naapurikunnassa, ja hän sitä sanoi, että kun hän oli lapsi, punkkeja oli paljon, mutta sitten ne olisivat vähentyneet. Ja hän oli tyytyväinen siitä, että niitä ei ollut silloin kun olimme lapsia. Tai sitten ne ovat iskeneet salaa, mutta eivät ole jääneet kiinni.
Omat kokemukset tuolta päijäthämäläisistä metsistä ja kyllä niitä aika paljon silloin oli. Onneksi enää ei tule juostua toukokuusta syyskuuhun sortseissa paljasjaloin pitkin metsiä.
Nykyään olen mennyt alasti kumpparit jalassa.
Eikö keskustelupalstan peruste ole herättää keskustelua ilman stalinistista sensuuria mikäli se pysyy asiallisena?
Jos haluat sanoa neekeriä neekeriksi ja rättipäätä rättipääksi, niin omasta puolestani anna palaa!
Herää vain kysymys, mitä hyvää elämällesi tällä saat?
En sitä epäilekään, mutta vituttaa kun sorruin vastoin tapojani puhelinmyyntiin ja homma ei edes toimi sovitusti.@Reverent Pidän varsin suurena todennäköisyytenä, että tilauksen toimimattomuus ei johdu puhelimitse tehdystä myyntisopimuksesta.
Minä otin digihesarin kokeilun (oliko se nyt 2 viikkoa) joskus korona-ajan alussa kun hs.fi sitä jatkuvasti tyrkytti (ruutu-tunnusten takia hesarin sivutkin minut tunnistavat). Ensimmäisenä päivänä toimi ja pystyin lukemaan tilaajille tarkoitettuja juttua. Sen jälkeen ei toiminut, mutta mainokset kyllä koko ajan pyörivät "Kokeile maksutta". Koko ajan samoilla Sanoma-tunnuksilla kirjautuneena. Totesin myös että pitäköön tunkkinsa, en aio tuollaisesta toimivuudesta kyllä ikinä maksaa.En sitä epäilekään, mutta vituttaa kun sorruin vastoin tapojani puhelinmyyntiin ja homma ei edes toimi sovitusti.
Vituttaa paskasti=hitaasti toimiva asiakaspalvelu.
No voi ittu taatana. Eiköhän se siitä iltaan mennessä parane edes ihan vähän ja huomenna on uusi päivä.On tää elämä joskus perseestä. Saatana. Vittu ja keleper päälle.
No joo. Tieto (jota odotan) helpottaa tuskaa. Tietämättömyys on se pahin juttu.No voi ittu taatana. Eiköhän se siitä iltaan mennessä parane edes ihan vähän ja huomenna on uusi päivä.